Ik heb een blikje colaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb rookworstchips
en nu jij weer
Hoiquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef Stickertje het volgende:
jezus gegroet worden zit er tegenwoordig ook al niet meer bij
Zo zuur, het duurt even voor ik door je zuurheid heen bijt en je kan verwelkomen in ons hartquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef Stickertje het volgende:
jezus gegroet worden zit er tegenwoordig ook al niet meer bij
Serieus!?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb rookworstchips
en nu jij weer
trio aan rookworsten klinkt vast minder spannend dan het isquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
Ik kon ook serieus een trio aan rookworsten halen, maar toen zei ik neh ik wil niet.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
trio aan rookworsten klinkt vast minder spannend dan het is
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hema verkoopt chips met rookworst smaak. Ik durf het alleen niet te verorberen
mamaraca hoe vind je deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mamaraca hoe vind je deze?Spiderman is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De auto is een beetje.. scheef? En is geen Alfa
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Is niet scheef dat lijkt zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spiderman is mooiDe auto is een beetje.. scheef? En is geen Alfa
Vind de afwerking bij de passagierskant niet zo mooi. Voor de rest welquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is niet scheef dat lijkt zo
Audi A5
Oh ja ik snap wat je bedoelt nu. Had iets beter gekund jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind de afwerking bij de passagierskant niet zo mooi. Voor de rest wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |