1 uur en 45 min jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
Hoe lang moet je vliegen1.5 uur toch? Naar Dublin
quote:
Appelen bedreigt de piloot gewoon zodat ie sneller gaatquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
Hoe lang moet je vliegen1.5 uur toch? Naar Dublin
Echt nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Appelen bedreigt de piloot gewoon zodat ie sneller gaat
[quahaote]quote:
Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hey veel plezier alvast appeltje!
Ging je nu met school?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[quahaote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Appelen bedreigt de piloot gewoon zodat ie sneller gaat
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:04 schreef Maraca het volgende:
Ben echt niet wakker.. heb een berekening gemaakt na hoeveel tijd ik de loodgieter weg moet sturen, voordat ik echt in natura moet gaan betalenMaar heb het verkeerde belastingpercentage gehanteerd.. ugh
Verzekering?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:04 schreef Maraca het volgende:
Ben echt niet wakker.. heb een berekening gemaakt na hoeveel tijd ik de loodgieter weg moet sturen, voordat ik echt in natura moet gaan betalenMaar heb het verkeerde belastingpercentage gehanteerd.. ugh
Die loodgieter om 11uquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:04 schreef Maraca het volgende:
Nee, huurbaas. Maar zoals ik al zei: je moet direct afrekenen dus ik kan het later declareren. Maar het is echt duur. Dus vandaar dat ik even een berekening maak hoeveel uur het maximaal mag durenquote:
Aaaah, ik dacht daar kreeg je gewoon een factuurtje vanquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, huurbaas. Maar zoals ik al zei: je moet direct afrekenen dus ik kan het later declareren. Maar het is echt duur. Dus vandaar dat ik even een berekening maak hoeveel uur het maximaal mag duren
Ja, daar doen ze niet aanquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Aaaah, ik dacht daar kreeg je gewoon een factuurtje van
Ze maken nu serieus reclame voor Zuid-Limburgquote:
snap ik ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze maken nu serieus reclame voor Zuid-Limburghoe diep ben je dan gezonken?
toeristische route langs de grootste drugslabsquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze maken nu serieus reclame voor Zuid-Limburghoe diep ben je dan gezonken?
Alweer afwezig op zondagquote:
Zure Kutquote:
DAt kan, maar bent wel vaak afwezigquote:
AnaleFrustratie was het net wel jaquote:
Zat op de wcquote:
Kom eraanquote:
Dit is een nieuwe radio.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen ruzie meer met r49? jammer
Het deed pijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |