Ja dat klopt. Maar wist niet dat ze mijn rekening zouden gaan blokkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:12 schreef kovenant het volgende:
je hebt vast wel een contact gehad waarom of door wie de rekening is geblokkeerd.
dit komt niet zomaar uit de lucht vallen.........
ik ook niet,quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:13 schreef ergernis het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar wist niet dat ze mijn rekening zouden gaan blokkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ook niet,
bellen / langsgaan.
geen beltegoed is echt zo een nonsens smoes van een 11 jarige.
Geblokkeerd of is er beslag op gelegd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:11 schreef ergernis het volgende:
Hallo mijn rekening is geblokkeerd door een gerechtsbevel en ik woon op mijn mezelf. Ik kan niemand bellen want ik heb geen beltegoed. Wat moet ik doen om mijn rekening blokkade weer op te heffen? Ik verwacht binnen twee dagen een klein bedrag aan geld. Kan ik die nog opnemen?
Klopt. Mijn internetbankieren is alleen geblokkeerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ook niet,
bellen / langsgaan.
geen beltegoed is echt zo een nonsens smoes van een 11 jarige.
Heb gelukkig nog wel internet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:16 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet je iemand mailen en vragen jou bellen, want je interwebz doet het kennelijk nog wel.
Fixedquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Leandra het volgende:
Je betaalt dus regelmatig structureel rekeningen niet of veel te laat?
Je rekeningen betalen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef ergernis het volgende:
Inderdaad. Mijn spaarrekening is alleen geblokkeerd. Hoe kan ik die weer vrijgegeven krijgen?
Alleen je spaarrekening? Dan kun je toch wel beltegoed aanschaffen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef ergernis het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn spaarrekening is alleen geblokkeerd. Hoe kan ik die weer vrijgegeven krijgen?
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het maar een vaag en onvolledig verhaal.
Mijn rekening is ook geblokkeerd!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Beste,
Ik heb het vinkje even goed gezet.
Over een half uur kun je weer geld pinnen. Heb er ook meteen even 450 euro voor je bijgezet.
Met vriendelijke groet,
de klantenservice van je bank.
Dat is fantastisch!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Beste,
Ik heb het vinkje even goed gezet.
Over een half uur kun je weer geld pinnen. Heb er ook meteen even 450 euro voor je bijgezet.
Met vriendelijke groet,
de klantenservice van je bank.
Ook even goedgezet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn rekening is ook geblokkeerd!!!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook even goedgezet.
TS 450 euro, jij 450 euro, iedereen 450 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!1!!
Met vriendelijke groet,
De klantenservice van iedereen's bank.
TS is een vrouw.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:34 schreef DonJames het volgende:
Zal wel beslag zijn gelegd op z'n rekeningen.
Dat is fantastischquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook even goedgezet.
TS 450 euro, jij 450 euro, iedereen 450 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!1!!
Met vriendelijke groet,
De klantenservice van iedereen's bank.
Uit dit meer dan complete verhaal leid ik af dat je bij iemand een betalingsachterstand hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:11 schreef ergernis het volgende:
Hallo mijn rekening is geblokkeerd door een gerechtsbevel en ik woon op mijn mezelf. Ik kan niemand bellen want ik heb geen beltegoed. Wat moet ik doen om mijn rekening blokkade weer op te heffen? Ik verwacht binnen twee dagen een klein bedrag aan geld. Kan ik die nog opnemen?
Ik heb net ff de bank gebeld gebeld. Die zeiden dat alleen mijn spaarrekening geblokkeerd is en niet mijn betaalrekening. Deurwaarder kan ik maandag weer bellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Uit dit meer dan complete verhaal leid ik af dat je bij iemand een betalingsachterstand hebt.
Oplossing: je moet je rekeningen betalen. Als je dat niet kan, dan moet je ff langs de deurwaarder die voor dit alles heeft gezorgd en kijken of je nog ergens een afspraak over kunt maken.
Het bedrag dat je over twee dagen ontvangt, zal in een streep naar je schuldeiser(s) gaan.
Stel dat ik de meer dan complete OP ondanks de overdaad aan informatie alsnog verkeerd heb begrepen, dan weet ik het ook niet
Je hebt de bank gebeld zonder beltegoed?!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:43 schreef ergernis het volgende:
Ik heb net ff de bank gebeld gebeld. Die zeiden dat alleen mijn spaarrekening geblokkeerd is en niet mijn betaalrekening. Deurwaarder kan ik maandag weer bellen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:11 schreef ergernis het volgende:
Ik kan niemand bellen want ik heb geen beltegoed
Je hebt even nog zo'n 'sharkloan' genomen om te kunnen bellen over je leningen en schulden?quote:
Maak maar ¤ 450 naar mij over, dan zorg ik dat het bij TS komtquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bij mij is TS Zwarte Piet, dat kan ik dus niet zienMaar dat verandert de zaak. We moeten haar helpen! Het is hartstikke zielig! Jullie moeten haar daar niet zo mee pesten! Ik wil haar graag helpen!
[ afbeelding ]
Een pohi checken kost een paar tellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef DonJames het volgende:
Bij mij is TS Zwarte Piet, dat kan ik dus niet zienMaar dat verandert de zaak. We moeten haar helpen! Het is hartstikke zielig! Jullie moeten haar daar niet zo mee pesten! Ik wil haar graag helpen!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Ja. Neem morgen contact op met een psycholoog. Die kan je helpen, de mensen hier niet.
Succes.
Oh, laat dan maar zitten. Don't stick your dick in crazy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een pohi checken kost een paar tellen.
Overigens heb ik haar ruim 3 jaar geleden al geadviseerd om een psycholoog te bezoeken, dus deze ellende was allemaal te voorkomen geweest.
Met je witte Piet.
[..]
[..]
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Word een rekening ook niet geblokkeerd als je een katvanger bent of zelf een oplichter?
Fixedquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Maak maar ¤ 450 naar mij over, dan zorg ik dat het bij mij komt
Het is een snelle mogelijkheid, maar puur op papier. We weten niks van TS en hij is behoorlijk gesloten. Anders mag hij een procedure starten. Als hij dreigt te verhongeren dan zal een kort geding wel gehonoreerd worden, maar daarna die bodemprocedure. Succes, heeft hij nodig. De deurwaarder heeft al lang zijn titel binnen (waarschijnlijk). Maar goed, ze mogen TS toch niet laten verhongeren en moeten rekening houden met de beslagvrije voet. TS moet dus goed oppassen dat ze hem niet hard van achteren nemen die geldwolven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou de bank een bankgarantie willen afgeven?
Daarbij weet TS volgens mij prima waar dit beslag vandaan komt.
Wacht even... begrijp ik het goed dat jij de schuldeisers van TS geldwolven noemt? Omdat ze betaald willen worden voor wat ze TS geleverd hebben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is een snelle mogelijkheid, maar puur op papier. We weten niks van TS en hij is behoorlijk gesloten. Anders mag hij een procedure starten. Als hij dreigt te verhongeren dan zal een kort geding wel gehonoreerd worden, maar daarna die bodemprocedure. Succes, heeft hij nodig. De deurwaarder heeft al lang zijn titel binnen (waarschijnlijk). Maar goed, ze mogen TS toch niet laten verhongeren en moeten rekening houden met de beslagvrije voet. TS moet dus goed oppassen dat ze hem niet hard van achteren nemen die geldwolven.
Het lijkt mij een koude bedoeling. Zal ook wel wat 'vuil' tussen zitten, maar je hebt ook gevallen die het niet bewust zo ver hebben laten komen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een tijd huurincasso gedaan voor een sociale woningbouw. Daar word je echter ook niet vrolijk van. Ik ben iemand die graag mensen helpt en met ze gaat zitten om de boel weer op de rails te krijgen en heb ook altijd zo lang mogelijk deurwaarderszaken afgehouden op 't moment dat je ziet dat mensen écht hun best doen maar alles tegen zit (al zijn er uiteraard grenzen, helaas), maar als je soms ziet hoe moeilijk het dan ook weer is om de echte asociale wanbetalers die een loopje met iedereen (jou, deurwaarder, corporatie als geheel, familie, andere schuldeisers) nemen en maar verwachten dat iedereen hun shit opruimt eruit te schoppen... het is zowat makkelijker om mensen die geen 'kwaad' in de zin hebben eruit te flikkeren dan de bewuste wanbetalers...En daar zitten ook mensen bij waarvan je eerst denkt dat ze in de categorie 'zielig' vallen... dan leer je op den duur ook wel wat harder worden, wat minder goed van vertrouwen..
Niet de schuldeisers, de tussenpartij: deurwaarders/incassokantoren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Wacht even... begrijp ik het goed dat jij de schuldeisers van TS geldwolven noemt? Omdat ze betaald willen worden voor wat ze TS geleverd hebben?
Zeg me dat het niet zo is...
Dan snap ik het nog steeds niet. Hoe moet je dan je geld krijgen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:59 schreef Jellereppe het volgende:
Niet de schuldeisers, de tussenpartij: deurwaarders/incassokantoren.
Dat dus, ze zijn erbij die ongegeneerd hun oma een telefoonabonnement laten afsluiten, en dan ook gewoon de rekeningen niet betalen, staat de deurwaarder bij oma op de stoep.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een tijd huurincasso gedaan voor een sociale woningbouw. Daar word je echter ook niet vrolijk van. Ik ben iemand die graag mensen helpt en met ze gaat zitten om de boel weer op de rails te krijgen en heb ook altijd zo lang mogelijk deurwaarderszaken afgehouden op 't moment dat je ziet dat mensen écht hun best doen maar alles tegen zit (al zijn er uiteraard grenzen, helaas), maar als je soms ziet hoe moeilijk het dan ook weer is om de echte asociale wanbetalers die een loopje met iedereen (jou, deurwaarder, corporatie als geheel, familie, andere schuldeisers) nemen en maar verwachten dat iedereen hun shit opruimt eruit te schoppen... het is zowat makkelijker om mensen die geen 'kwaad' in de zin hebben eruit te flikkeren dan de bewuste wanbetalers...En daar zitten ook mensen bij waarvan je eerst denkt dat ze in de categorie 'zielig' vallen... dan leer je op den duur ook wel wat harder worden, wat minder goed van vertrouwen..
Helaas zit er wel wat meer dan 'wat' vuil tussen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het lijkt mij een koude bedoeling. Zal ook wel wat 'vuil' tussen zitten, maar je hebt ook gevallen die het niet bewust zo ver hebben laten komen.
Niet, maar het is een behoorlijk schimmige markt waarmee je de schuldenaar goed kunt nemen om het zo maar te zeggen. Hoe veel mensen kennen hun rechten/hebben zin om het uit te vechten of überhaupt die capaciteit. Nah.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog steeds niet. Hoe moet je dan je geld krijgen?
Begrijpelijk, het is werk maar als je ander werk kunt doen dan is de keus voor mij ook snel gemaakt. Hele dag depressieve/leugenachtige mensen aan tafel is ook niet echt iets wat energie geeft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas zit er wel wat meer dan 'wat' vuil tussen...Echt, en het lijkt ook steeds moeilijker de mensen met échte problemen te onderscheiden dan de mensen die misbruik maken van elke mogelijke situatie
Of andersom, eigenlijk. Heb veel 'zielige' verhalen gehoord die achteraf complete onzin waren. Het is geen functie die ik nog een keer uit zal oefenen denk ik, want vertrouwen in de mensheid ging wel fors achteruit daar
Zijn de meningen over verdeeld.quote:
Inderdaad. Hier in de wijk een dertiger die allerlei kredieten had aangevraagd op naam van z'n moeder bij Wehkamp e.d.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ze zijn erbij die ongegeneerd hun oma een telefoonabonnement laten afsluiten, en dan ook gewoon de rekeningen niet betalen, staat de deurwaarder bij oma op de stoep.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld.
Waarschijnlijk beslag op gelegd inderdaad. En het bedrag dat erop staat of wordt gestort gaat dus idd naar de schuldeiser en deurwaarder toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geblokkeerd of is er beslag op gelegd?
Want dan gaat de bedrag wat je nog moet ontvangen gewoon naar de schuldeiser.
Wat deze wijze schone dame zegtquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn de meningen over verdeeld.
Hij heeft gewoon meerdere mensen gefraudeerd op marktplaats en nu hebben ze aangifte gedaan en is zijn rekening geblokkeerdquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Leandra het volgende:
Je betaalt dus regelmatig rekeningen niet of veel te laat?
Is ook een optie ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon meerdere mensen gefraudeerd op marktplaats en nu hebben ze aangifte gedaan en is zijn rekening geblokkeerd
Dan zal die schuldenaar niet goed nagedacht hebben; wie gaat immers een verbintenis aan zonder het verschuldigde bedrag neer te kunnen leggen?!quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet, maar het is een behoorlijk schimmige markt waarmee je de schuldenaar goed kunt nemen om het zo maar te zeggen. Hoe veel mensen kennen hun rechten/hebben zin om het uit te vechten of überhaupt die capaciteit. Nah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |