Ja dat klopt. Maar wist niet dat ze mijn rekening zouden gaan blokkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:12 schreef kovenant het volgende:
je hebt vast wel een contact gehad waarom of door wie de rekening is geblokkeerd.
dit komt niet zomaar uit de lucht vallen.........
ik ook niet,quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:13 schreef ergernis het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar wist niet dat ze mijn rekening zouden gaan blokkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ook niet,
bellen / langsgaan.
geen beltegoed is echt zo een nonsens smoes van een 11 jarige.
Geblokkeerd of is er beslag op gelegd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:11 schreef ergernis het volgende:
Hallo mijn rekening is geblokkeerd door een gerechtsbevel en ik woon op mijn mezelf. Ik kan niemand bellen want ik heb geen beltegoed. Wat moet ik doen om mijn rekening blokkade weer op te heffen? Ik verwacht binnen twee dagen een klein bedrag aan geld. Kan ik die nog opnemen?
Klopt. Mijn internetbankieren is alleen geblokkeerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ook niet,
bellen / langsgaan.
geen beltegoed is echt zo een nonsens smoes van een 11 jarige.
Heb gelukkig nog wel internet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:16 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet je iemand mailen en vragen jou bellen, want je interwebz doet het kennelijk nog wel.
Fixedquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Leandra het volgende:
Je betaalt dus regelmatig structureel rekeningen niet of veel te laat?
Je rekeningen betalen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef ergernis het volgende:
Inderdaad. Mijn spaarrekening is alleen geblokkeerd. Hoe kan ik die weer vrijgegeven krijgen?
Alleen je spaarrekening? Dan kun je toch wel beltegoed aanschaffen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef ergernis het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn spaarrekening is alleen geblokkeerd. Hoe kan ik die weer vrijgegeven krijgen?
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het maar een vaag en onvolledig verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |