Als ik jou nu vertel dat wanneer jij nog 1 post post op Fok! ik zelfmoord ga plegen. Zul jij mij dan gehoorzamen? Ik denk het niet...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef nexis het volgende:
Nee, hij heeft een zieke geest. Blokkeer zijn MSN en alles zodat als ie zelfmoord pleegt jij daarmee nooit mee komt te zitten.
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:42 schreef Luxuria het volgende:
Mare.. hij heeft 4 geweren? Dan zou ik het nog geen seconde overwegen om helemaal alleen daarheen te gaan. Bah Bah wat een engerd.
Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.
Ik weet niet hoe oud TS is overigens, maar Finnen gaan het leger in wanneer ze 18 zijn geloof ik, en kunnen dit verder uitstellen als ze studeren, meen ik, maar het leger in zullen ze.
Eventueel kan TS het dus op leeftijdsverschil gooien?
Klinkt verstandigquote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef ergernis het volgende:
[..]
Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.
Maar het doet me goed om de reacties van jullie te lezen en dat ik hem moet vergeten. Ik had sowieso geen moed meer om met hem te spreken ook al heb ik hem verwijderd op skype en msn. Ik ga gewoon koste wat kost hem vergeten zodat ik verder kan met mijn leven.
welja, maar waar leidt dat dan heen! 2 gekken bij elkaar, wordt dat niet een gevaar voor de samenleving!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Hierbij verklaar ik u gek en gek, jullie zijn perfect voor elkaar!
Waar ze van de jacht levenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.
En wat zou TS moeten doen als jou terechte gedachten bewaarheid worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja, hij zal mogelijk gaan dreigen met zelfmoord als je geen contact meer opneemt.
Wees voorbereid en don't give in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |