abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100139682
Hallo FOK!kers,

ik heb even een nieuwe account aangemaakt omdat ik mijn ware indentiteit niet wilt bekend maken. De reden waarom ik dit topic maakt is omdat het met internet te maken heeft.

Een paar maanden geleden kwam ik met een Finse jongen in aanmerking in een soort MMORPG spelletje. Maar goed we kwamen elkaar tegen in t spel en begonnen te praten over alles. We hadden best wel veel gemeen met elkaar en voegden onze msn toe. Een paar dagen later begon hij te praten over zijn leven en ik de mijne. Hij was zo geinteresseerd in mijn leven en ik die van hem, dat we urenlang tot diep in de nacht bleven praten op skype.

Kort na onze lange gesprekken op Skype liet hij een foto zien. Hij zei dat hij een emo was en ik geloofde hem niet. Hij begon meer van zijn donkere kant te laten zien. Hij vertelde dat hij 4 geweren in zijn huis had en dat hij vaak de poging heeft om zelfmoord te plegen. En nog steeds geloofde ik hem niet, hij liet zijn webcam zien en ik was echt verbijsterd. Ik hou persoonlijk niet van emo's en vooral geen suicide people. In mijn gedachte dacht ik van: ''Waar ben ik mee bezig''. Hij vertelde dat hij van mij houdt en dat ik zijn leven was en hem op het been hield. Nog steeds vond ik het walgelijk om hem te zien op 't webcam maar zijn woorden waren zo ''zoet'' dat ik ervan moest gaan blozen en helemaal blij werd. Ik ging automatisch ook ''zoete woorden'' tegen hem zeggen en dat ik van hem hield.

Na een week of 3 vroeg hij eindelijk aan mij hoe ik eruit zat en dit terwijl hij wel in t begin foto's van zichzelf liet zien, maar niet vroeg hoe ik eruit zag. Nadat hij me foto's zag, was hij erg verbaasd in een goede manier. Later vroeg hij aan mij of ik hem wilde ontmoeten in Finland. Mijn hart klopte als een gek toen hij aan me vroeg of ik hem kwam opzoeken omdat hij toen binnenkort naar de leger moest gaan en later geen tijd ervoor had, behalve in het weekend. Ik zei tegen hem dat ik erover moest nadenken. Een kleine deel van me wilde hem zien en een groot deel van me wilde dat niet. Het klinkt raar maar ik kan het moeilijk beschrijven. Uiteindelijk loog ik tegen hem dat ik op vakantie ging en net tegen die tijd dat hij naar de leger moest. Hij zei dat hij op me zal wachten en ik zei toen tegen hem dat ik hem zal komen opzoeken zodra ik van mijn vakantie terug komt. Ik heb hem daarna verwijderd op Skype en op MSN.

Het is nu al 3 weken verder dat hij in de leger zit en op mij nog steeds aan het wachten is. Ik kreeg vorige week een lieve email van hem en dat maakte me gek. Ik kan hem niet meer uit mijn hoofd zetten, ik noem dit geen liefde want wat ik deed was gewoon puur triest en manipulatie.

Verklaren jullie mij gek? ;(
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:21:19 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100139715
Best wel ja.
Als je schrijft dat je ergens aan dacht moet je geen aanhalingstekens gebruiken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:26:59 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_100139933
Nee. Maar je zou wel een iets moedigere geest hebben als je contact zou opnemen van: hee joh, it's not working out, sorry en bedankt voor de leuke gesprekken maar hier eindigt het. Want nu hou je hem aan het lijntje tot hij zelf afknapt, kan, doen we allemaal wel eens, maar verdient geen schoonheidsprijs.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_100140020
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
Nee. Maar je zou wel een iets moedigere geest hebben als je contact zou opnemen van: hee joh, it's not working out, sorry en bedankt voor de leuke gesprekken maar hier eindigt het. Want nu hou je hem aan het lijntje tot hij zelf afknapt, kan, doen we allemaal wel eens, maar verdient geen schoonheidsprijs.
Verstandige woorden :Y
Maar neem het jezelf niet te erg kwalijk, iedereen is gevoelig voor complimentjes en lieve woordjes :)
Alleen nu wel even verstandig worden en tegen hem zeggen dat het niet gaat werken, misschien kun je vrienden blijven en hem aan het hoofd praten dat ie hulp zoekt voor zn zelfmoordneigingen.
pi_100140036
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
Ik had al een idee om zoiets in dit richting tegen hem te zeggen maar ik ben gewoon heel erg bang dat hij zelfmoord gaat plegen.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:30:36 #6
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_100140052
Een labiele, suïcidale jongen wijsmaken dat je van hem houdt. Goed plan. :s)
pi_100140096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Verstandige woorden :Y
Maar neem het jezelf niet te erg kwalijk, iedereen is gevoelig voor complimentjes en lieve woordjes :)
Alleen nu wel even verstandig worden en tegen hem zeggen dat het niet gaat werken, misschien kun je vrienden blijven en hem aan het hoofd praten dat ie hulp zoekt voor zn zelfmoordneigingen.
Toen hij over zijn zelfmoordneigingen vertelde, wilde hij absoluut geen hulp zoeken. Ik heb zelfs zijn ouders via Skype gesproken met zijn aanwezigheid dan en die zeggen er nauwelijks iets erover. En vaderlief koopt graag geweren voor hem. :{
pi_100140170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef ergernis het volgende:

[..]

Ik had al een idee om zoiets in dit richting tegen hem te zeggen maar ik ben gewoon heel erg bang dat hij zelfmoord gaat plegen.
Dus ga jij je in allerlei rare bochten wringen zodat hij geen zelfmoord pleegt? Lijkt me ook niet fijn om mee te leven :)
Heel hard gezegd misschien; iemand met een sterke doodswens hou je niet tegen, zelfs niet door te zeggen/veinzen dat je van hem houdt
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:35:56 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_100140235
Gezien je spelling schat ik dat je een jaar of 14 bent.
Ik zeg doen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:36:13 #10
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_100140252
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

kloontje :P
Te lui om mijn andere account te verwijderen, maar je mag het best voor me doen. ^O^
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:37:00 #11
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100140276
Stop er onmiddellijk mee. Je bent nog jong dus het is logisch dat je al snel gevoelig bent voor zulke woordjes. En die jongen lijkt me ook niet helemaal goed in z'n hoofd.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:38:13 #12
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100140312
Alles van hem blokkeren, dan kom je nooit te weten of hij ooit wel/niet zelfmoord heeft gepleegd. Als hij dat wel doet ga je jezelf alleen maar onnodig verwijten maken omdat wat jij deed, zoals eleusis al zei, geen schoonheidsprijs verdiende.
pi_100140406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stop er onmiddellijk mee. Je bent nog jong dus het is logisch dat je al snel gevoelig bent voor zulke woordjes. En die jongen lijkt me ook niet helemaal goed in z'n hoofd.
Ik heb zijn skype en msn verwijderd alleen ik kan gewoon niet ophouden over hem te denken. Mijn hart klopt steeds als een gek wanneer ik aan hem denkt en dan niet op zijn ''vlinders in je buik gevoel'' maar meer op 't verraad. Het houdt maar niet op. Het liefs wil ik tegen hem zeggen dat het over is met dat ''pixel love'', maar ik denk niet dat ik het moed meer hebt om dat tegen hem te zeggen.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:46:55 #14
351705 vstyle
be happy :D
pi_100140643
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef cerror het volgende:
Gezien je spelling schat ik dat je een jaar of 14 bent.
Ik zeg doen.
Wat is er mis met 14 jarige?
En als ik jou was dan zou ik het hem gewoon eerlijk vertellen.
Ik ben een 14 jarige puber die met zijn matties met pet op broek laag naar gangsterrap gaat luisteren.
En jij hebt geen gevoel voor sarcarme:-).
pi_100140691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef rozecroc het volgende:
Alles van hem blokkeren, dan kom je nooit te weten of hij ooit wel/niet zelfmoord heeft gepleegd. Als hij dat wel doet ga je jezelf alleen maar onnodig verwijten maken omdat wat jij deed, zoals eleusis al zei, geen schoonheidsprijs verdiende.
Tegen iemand zeggen dat diegene de enige is die hem in leven houdt, vind ik ook vrij ernstig. Ik vind dat TS niet heel handig heeft gehandeld, maar die andere jongen lijkt me toch een ernstige kronkel te hebben...
Tante minthy!! O+
pi_100140739
Tijd voor nog een leugen. Mogelijk dat jij ook het leger in bent gegaan? Helaas sturen ze je naar curaçao, balen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:03:32 #17
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100141318
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Tegen iemand zeggen dat diegene de enige is die hem in leven houdt, vind ik ook vrij ernstig. Ik vind dat TS niet heel handig heeft gehandeld, maar die andere jongen lijkt me toch een ernstige kronkel te hebben...
Met 2 kronkels kan je wel mooi één geheel vormen, zie 2 liefhebbende slangen.
pi_100141406
Je bent een lafaard, maar je hebt alle reden om het contract met hem te verbreken.

Ziek nee, dat is hij meer als ik het zo hoor.
pi_100141444
Oh ja, hij zal mogelijk gaan dreigen met zelfmoord als je geen contact meer opneemt.

Wees voorbereid en don't give in.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:08:48 #20
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100141540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja, hij zal mogelijk gaan dreigen met zelfmoord als je geen contact meer opneemt.

Dat zie je niet vaak; een aardbei die het bij het rechte eind heeft.
pi_100141639
quote:

Eens! Het is om je aandacht te trekken en je in z'n macht proberen te krijgen/houden (mijn mening)
Tante minthy!! O+
pi_100141772
Nee ik verklaar je niet voor gek, Maar het was beter geweest als je eerlijk was om het gewoon te zeggen.
pi_100142023
8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:42:50 #24
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100142891
Ik heb ook een keer gehad dat iemand dreigde met zelfmoord als ik het contact zou verbreken. Ik heb een tijdje op hem in proberen te praten maar hij was echt gestoord dus heb hem overal verwijderd. Hij zei dat hij in juni van dat jaar zelfmoord zou gaan plegen, maar een aantal maanden later kreeg ik nog een berichtje van hem.

Mare.. hij heeft 4 geweren? Dan zou ik het nog geen seconde overwegen om helemaal alleen daarheen te gaan. Bah Bah wat een engerd.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_100143802
Nee je bent niet gek, eerder verstandig bezig. Volgens mij moet jij obsessie niet verwarren met liefde. Misschien ben je zo geobsedeerd door hem omdat jullie het zo fijn saampjes hebben gehad, en je dus blijkbaar erg behoefte eraan had om dingen met iemand te delen. Verslavingen los je alleen op met andere verslavingen, dus zoek in dit geval een andere leuke partner waar je dingen mee kan delen.
pi_100144391
Nee, hij heeft een zieke geest. Blokkeer zijn MSN en alles zodat als ie zelfmoord pleegt jij daarmee nooit mee komt te zitten.
pi_100144617
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef nexis het volgende:
Nee, hij heeft een zieke geest. Blokkeer zijn MSN en alles zodat als ie zelfmoord pleegt jij daarmee nooit mee komt te zitten.
Als ik jou nu vertel dat wanneer jij nog 1 post post op Fok! ik zelfmoord ga plegen. Zul jij mij dan gehoorzamen? Ik denk het niet...
  zondag 31 juli 2011 @ 00:46:54 #28
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100145055
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:42 schreef Luxuria het volgende:
Mare.. hij heeft 4 geweren? Dan zou ik het nog geen seconde overwegen om helemaal alleen daarheen te gaan. Bah Bah wat een engerd.
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.

Ik weet niet hoe oud TS is overigens, maar Finnen gaan het leger in wanneer ze 18 zijn geloof ik, en kunnen dit verder uitstellen als ze studeren, meen ik, maar het leger in zullen ze.

Eventueel kan TS het dus op leeftijdsverschil gooien?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_100145439
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud TS is overigens, maar Finnen gaan het leger in wanneer ze 18 zijn geloof ik, en kunnen dit verder uitstellen als ze studeren, meen ik, maar het leger in zullen ze.

Eventueel kan TS het dus op leeftijdsverschil gooien?
Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.

Maar het doet me goed om de reacties van jullie te lezen en dat ik hem moet vergeten. Ik had sowieso geen moed meer om met hem te spreken ook al heb ik hem verwijderd op skype en msn. Ik ga gewoon koste wat kost hem vergeten zodat ik verder kan met mijn leven.
  zondag 31 juli 2011 @ 01:03:22 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100145531
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef ergernis het volgende:

[..]

Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.

Maar het doet me goed om de reacties van jullie te lezen en dat ik hem moet vergeten. Ik had sowieso geen moed meer om met hem te spreken ook al heb ik hem verwijderd op skype en msn. Ik ga gewoon koste wat kost hem vergeten zodat ik verder kan met mijn leven.
Klinkt verstandig ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100145583
?? Ik vind het eigenlijk al raar dat hij wilt dat je langskomt, misschien is hij wel een ouwe pedo van 70 ofzo (alhoewel jullie geskypet hebben)

Zoals iedereen boven mij al zegt, niet meer aan het lijntje houden en het contact verbreken. Als hij zulke ernstige problemen heeft (suïcide) zal hij ze (hard gezegd) thuis moeten proberen op te lossen en niet dmv een obsessie honderden kilometers verderop.
pi_100150653
Wat voor spelletje, mmporg? Is dat het zoveelste computerspelletje die de creatieve geest van de mens ontneemt?

en je moet leren spellen, vooral bij een topic titel komt dat wel zo netjes over.
pi_100151017
Waarom moet jij naar Finland komen en komt hij niet naar Nederland als ie je zo graag wilt zien?
  zondag 31 juli 2011 @ 11:14:22 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100151286
Hierbij verklaar ik u gek en gek, jullie zijn perfect voor elkaar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100156479
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Hierbij verklaar ik u gek en gek, jullie zijn perfect voor elkaar!
welja, maar waar leidt dat dan heen! 2 gekken bij elkaar, wordt dat niet een gevaar voor de samenleving! ;(
pi_100156562
- weg + note -

[ Bericht 92% gewijzigd door Crutch op 31-07-2011 14:43:29 ]
pi_100214931
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef ergernis het volgende:

Verklaren jullie mij gek? ;(
Ja. Neem morgen contact op met een psycholoog. Die kan je helpen, de mensen hier niet.
Succes.
pi_100216468
ik vind jou niet gek, maar als je gewoon doorgaat met je eigen leven, maar je blijft er echt na maandenlang nog steeds mee zitten dan zou ik de moed nemen om een e-mail te sturen met daarin gewoon van hoe het gaat. Je hebt dan tenminste afsluiting. Als hij echt zelfmoord gaat plegen (wat meestal bluf is) dan is dat gewoon niet jou schuld zo moet je dat niet zien (is wel moeilijk though..).

of praat er eerst over na die tijd als je het dan nog niet bent vergeten..
pi_100260711

[ Bericht 100% gewijzigd door Generalissimo op 03-08-2011 08:54:36 ]
pi_100260721

[ Bericht 100% gewijzigd door Generalissimo op 03-08-2011 08:54:53 ]
pi_100261643
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:

[..]

Waar ze van de jacht leven :')
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:04:19 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100294164
quote:

En wat zou TS moeten doen als jou terechte gedachten bewaarheid worden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')