Verstandige woordenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
Nee. Maar je zou wel een iets moedigere geest hebben als je contact zou opnemen van: hee joh, it's not working out, sorry en bedankt voor de leuke gesprekken maar hier eindigt het. Want nu hou je hem aan het lijntje tot hij zelf afknapt, kan, doen we allemaal wel eens, maar verdient geen schoonheidsprijs.
Ik had al een idee om zoiets in dit richting tegen hem te zeggen maar ik ben gewoon heel erg bang dat hij zelfmoord gaat plegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
Nee. Maar je zou wel een iets moedigere geest hebben als je contact zou opnemen van: hee joh, it's not working out, sorry en bedankt voor de leuke gesprekken maar hier eindigt het. Want nu hou je hem aan het lijntje tot hij zelf afknapt, kan, doen we allemaal wel eens, maar verdient geen schoonheidsprijs.
Toen hij over zijn zelfmoordneigingen vertelde, wilde hij absoluut geen hulp zoeken. Ik heb zelfs zijn ouders via Skype gesproken met zijn aanwezigheid dan en die zeggen er nauwelijks iets erover. En vaderlief koopt graag geweren voor hem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Verstandige woorden
Maar neem het jezelf niet te erg kwalijk, iedereen is gevoelig voor complimentjes en lieve woordjes
Alleen nu wel even verstandig worden en tegen hem zeggen dat het niet gaat werken, misschien kun je vrienden blijven en hem aan het hoofd praten dat ie hulp zoekt voor zn zelfmoordneigingen.
Dus ga jij je in allerlei rare bochten wringen zodat hij geen zelfmoord pleegt? Lijkt me ook niet fijn om mee te levenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef ergernis het volgende:
[..]
Ik had al een idee om zoiets in dit richting tegen hem te zeggen maar ik ben gewoon heel erg bang dat hij zelfmoord gaat plegen.
Ik heb zijn skype en msn verwijderd alleen ik kan gewoon niet ophouden over hem te denken. Mijn hart klopt steeds als een gek wanneer ik aan hem denkt en dan niet op zijn ''vlinders in je buik gevoel'' maar meer op 't verraad. Het houdt maar niet op. Het liefs wil ik tegen hem zeggen dat het over is met dat ''pixel love'', maar ik denk niet dat ik het moed meer hebt om dat tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stop er onmiddellijk mee. Je bent nog jong dus het is logisch dat je al snel gevoelig bent voor zulke woordjes. En die jongen lijkt me ook niet helemaal goed in z'n hoofd.
Wat is er mis met 14 jarige?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef cerror het volgende:
Gezien je spelling schat ik dat je een jaar of 14 bent.
Ik zeg doen.
Tegen iemand zeggen dat diegene de enige is die hem in leven houdt, vind ik ook vrij ernstig. Ik vind dat TS niet heel handig heeft gehandeld, maar die andere jongen lijkt me toch een ernstige kronkel te hebben...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef rozecroc het volgende:
Alles van hem blokkeren, dan kom je nooit te weten of hij ooit wel/niet zelfmoord heeft gepleegd. Als hij dat wel doet ga je jezelf alleen maar onnodig verwijten maken omdat wat jij deed, zoals eleusis al zei, geen schoonheidsprijs verdiende.
Met 2 kronkels kan je wel mooi één geheel vormen, zie 2 liefhebbende slangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat diegene de enige is die hem in leven houdt, vind ik ook vrij ernstig. Ik vind dat TS niet heel handig heeft gehandeld, maar die andere jongen lijkt me toch een ernstige kronkel te hebben...
Dat zie je niet vaak; een aardbei die het bij het rechte eind heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja, hij zal mogelijk gaan dreigen met zelfmoord als je geen contact meer opneemt.
Wees voorbereid en don't give in.
Eens! Het is om je aandacht te trekken en je in z'n macht proberen te krijgen/houden (mijn mening)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja, hij zal mogelijk gaan dreigen met zelfmoord als je geen contact meer opneemt.
Als ik jou nu vertel dat wanneer jij nog 1 post post op Fok! ik zelfmoord ga plegen. Zul jij mij dan gehoorzamen? Ik denk het niet...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef nexis het volgende:
Nee, hij heeft een zieke geest. Blokkeer zijn MSN en alles zodat als ie zelfmoord pleegt jij daarmee nooit mee komt te zitten.
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:42 schreef Luxuria het volgende:
Mare.. hij heeft 4 geweren? Dan zou ik het nog geen seconde overwegen om helemaal alleen daarheen te gaan. Bah Bah wat een engerd.
Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.
Ik weet niet hoe oud TS is overigens, maar Finnen gaan het leger in wanneer ze 18 zijn geloof ik, en kunnen dit verder uitstellen als ze studeren, meen ik, maar het leger in zullen ze.
Eventueel kan TS het dus op leeftijdsverschil gooien?
Klinkt verstandigquote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef ergernis het volgende:
[..]
Klopt, je moet 18 zijn om in het leger te mogen komen, ik ben 18 en hij wordt in augustus 19.
Maar het doet me goed om de reacties van jullie te lezen en dat ik hem moet vergeten. Ik had sowieso geen moed meer om met hem te spreken ook al heb ik hem verwijderd op skype en msn. Ik ga gewoon koste wat kost hem vergeten zodat ik verder kan met mijn leven.
welja, maar waar leidt dat dan heen! 2 gekken bij elkaar, wordt dat niet een gevaar voor de samenleving!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Hierbij verklaar ik u gek en gek, jullie zijn perfect voor elkaar!
Waar ze van de jacht levenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Redelijk normaal in een Scandinavisch land, waar ze van de jacht leven.
En wat zou TS moeten doen als jou terechte gedachten bewaarheid worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |