abonnement Unibet Coolblue
pi_147565081
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:07 schreef Ynske het volgende:
Normaal vergoeden ze alleen als de batterij vervangen is voordat het programma begonnen is.

Als je m opstuurt ben je m normaal voor dit programma 5 werkdagen kwiit
ik liep gisteren de Apple store binnen en ze hebben gratis ter plekke de batterij vervangen
pi_147565385
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef mapima het volgende:

[..]

ik liep gisteren de Apple store binnen en ze hebben gratis ter plekke de batterij vervangen
heb je nog iets anders laten zien aan de apple boiz?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147566016
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef ufopiloot het volgende:
Oké, zullen we jouw telefoon eens laten vallen, kijken of dat hoesje helpt? Wedden van niet.

Verzeker je je telefoon ook? En je zorgverzekering met laag eigen risico, all-risk op je auto, en een aparte reisverzekering afsluiten terwijl je eigenlijk al gedekt bent. Amirite?
Dan doe je het niet met ¤700+ telefoon.
  zondag 14 december 2014 @ 12:56:10 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147566498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Arababiertje28 het volgende:
Airplay kun je naar mijn weten alleen gebruiken vanuit apps die dit ondersteunen, zoals de musicplayer of Spotify. vandaar uit zou je het kunnen streamen naar je Airplay apparaat.
Dit is niet waar. AirPlay zit in iOS geïntegreerd. Wat altijd kan (ongeacht of de app het nou ondersteunt of niet):
- Geluid van je iOS-apparaat op de Apple TV afspelen
- iOS-scherm op je TV laten zien

Als de app zelf AirPlay ondersteunt is het ook nog mogelijk om video's af te spelen op de Apple TV zonder je scherm te klonen naar de TV. Hierdoor zijn de video's scherper (want video's kunnen een hogere resolutie hebben dan het scherm van de iPhone) en kan je soms ondertussen ook gewoon andere dingen op je iPhone doen terwijl de video doorspeelt (veel apps blokkeren dit echter).
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Dus als ik bijvoorbeeld een mooie 3D game console achtige graphics wil draaien via Airplay op mijn tv met Apple tv, dan is dit gewoon niet mogelijk als deze game Airplay niet ondersteunt?
Dat kan dus wel. Kan altijd. Bedenk echter wel dat het scherm van de iPhone 4S een verhouding van 3:2 heeft en je TV 16:9, waardoor je zwarte balken aan de zijkant overhoudt.
2000 light years from home
pi_147566910
Iphone 6 Plus is binnen, al een kleine week. Zwart leren hoesje erom voor de bescherming en de grip omdat ik dit bij de 5S ook erg fijn vond. Geen screenprotector omdat ik dat veel minder mooi vind. En zolang je gewoon voorzichtig bent krijg je echt geen krassen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_147566932
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef ufopiloot het volgende:
Oké, zullen we jouw telefoon eens laten vallen, kijken of dat hoesje helpt? Wedden van niet.

2 keer mijn 5s met hoesje laten vallen, geen enkele schade.
En dat nog wel buiten, op de stenen.
Dus nee, urnotrite.
pi_147573418
Hi, ik heb een vraagje en heb via Google niet echt soortgelijke klachten gevonden. Sinds een week o.i.d. wil de camera van mijn 6 niet meer scherp stellen. De frontcam doet het wel gewoon, maar de 'normale' krijg ik niet werkend. Iemand enig idee waar het in kan zitten? Best vervelend want ik gebruik m'n camera heel veel.

Wellicht een dom idee maar ik probeer ook maar te bedenken waar het aan kan liggen: kan het er mee te maken hebben dat de telefoon vrij vol is? Ik moet even alle foto's eraf gooien, krijg namelijk de melding dat hij vol is en ik geen video meer kan maken. Wellicht dat hij de kwaliteit achteruit gooit o.i.d.?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zondag 14 december 2014 @ 18:00:56 #183
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_147575285
Ik heb van de week m'n Iphone 6 binnen gekregen , ik heb nu een Iphone 5.
Nu heb ik gehoord , dat als je je telefoonnummers mee wilt nemen, dat je dat eerst op dat op Icloud op moet slaan.
Nu ben ik van Android gewend , dat als je een nieuwe telefoon krijgt en daar je simkaart in doet , dat deze automatisch je telefoonnummers meeneemt.
Dus mijn vraag, moet ikeen Icloud account aanmaken , of werkt het net zoals meteen android toestel ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_147575755
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb van de week m'n Iphone 6 binnen gekregen , ik heb nu een Iphone 5.
Nu heb ik gehoord , dat als je je telefoonnummers mee wilt nemen, dat je dat eerst op dat op Icloud op moet slaan.
Nu ben ik van Android gewend , dat als je een nieuwe telefoon krijgt en daar je simkaart in doet , dat deze automatisch je telefoonnummers meeneemt.
Dus mijn vraag, moet ikeen Icloud account aanmaken , of werkt het net zoals meteen android toestel ?
Als jij bij je Android toestel een Google account ingesteld hebt en je daar je contacten op geplaatst hebt staan ze in je Google account. Dit geldt ook voor iOS met iCloud en zelfs Google accounts kunnen contacten meenemen.

Als jij je contacten op de simkaart hebt dan neem je ze inderdaad mee maar je bent niet meer van deze tijd. Als je simkaart weg is zijn ook je contacten weg, dus altijd je contacten koppelen aan je e-mailadres.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 18:15:29 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_147575924
M'n vriend heeft gisteren een iPhone 6 gekocht en daarmee komt zijn iPhone 5 met rotte batterij 'vrij'. Deze komt in aanmerking voor het vervangingsprogramma. Zelf heb ik een 4S en door wat financiële dingetjes wil ik nog even geen iPhone 6 kopen. Maar ik kan de batterij van zijn iPhone 5 natuurlijk laten vervangen en dan kan ik nog even door.

Langsgaan bij een Apple Store zit er niet in en bij een reseller langsgaan komt me ook heel slecht uit. Maar je kon m toch ook laten ophalen of zo? Ik kan daar niet zoveel over vinden (waarschijnlijk zoek ik met m'n neus :@ ). Wie heeft hier ervaring mee?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 14 december 2014 @ 18:16:45 #186
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_147575980
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Als jij bij je Android toestel een Google account ingesteld hebt en je daar je contacten op geplaatst hebt staan ze in je Google account. Dit geldt ook voor iOS met iCloud en zelfs Google accounts kunnen contacten meenemen.

Als jij je contacten op de simkaart hebt dan neem je ze inderdaad mee maar je bent niet meer van deze tijd. Als je simkaart weg is zijn ook je contacten weg, dus altijd je contacten koppelen aan je e-mailadres.
;(

ff Icloud aanmaken dus , bedankt
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 14 december 2014 @ 21:25:23 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147584015
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Als jij bij je Android toestel een Google account ingesteld hebt en je daar je contacten op geplaatst hebt staan ze in je Google account. Dit geldt ook voor iOS met iCloud en zelfs Google accounts kunnen contacten meenemen.

Als jij je contacten op de simkaart hebt dan neem je ze inderdaad mee maar je bent niet meer van deze tijd. Als je simkaart weg is zijn ook je contacten weg, dus altijd je contacten koppelen aan je e-mailadres.
Syncen met je contacten op je PC vind ik meer dan veilig genoeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2014 @ 21:29:56 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147584234
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n vriend heeft gisteren een iPhone 6 gekocht en daarmee komt zijn iPhone 5 met rotte batterij 'vrij'. Deze komt in aanmerking voor het vervangingsprogramma. Zelf heb ik een 4S en door wat financiële dingetjes wil ik nog even geen iPhone 6 kopen. Maar ik kan de batterij van zijn iPhone 5 natuurlijk laten vervangen en dan kan ik nog even door.

Langsgaan bij een Apple Store zit er niet in en bij een reseller langsgaan komt me ook heel slecht uit. Maar je kon m toch ook laten ophalen of zo? Ik kan daar niet zoveel over vinden (waarschijnlijk zoek ik met m'n neus :@ ). Wie heeft hier ervaring mee?
Hier staat ook een mogelijkheid om contact met apple op te nemen. Dan kan je 'm waarschijnlijk opsturen

https://www.apple.com/nl/support/iphone5-battery/
pi_147591999
Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik ben bang dat mijn iPhone gehacked is. Ik heb onlangs een random sms ontvangen met nummers en letters.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik kan checken of ik ook daadwerkelijk gehacked ben?
pi_147592978
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 12:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

heb je nog iets anders laten zien aan de apple boiz?
ja ze moesten via safari inloggen of zo en toen Zagen ze dat het fok forum nog open stond :')
pi_147597798
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n vriend heeft gisteren een iPhone 6 gekocht en daarmee komt zijn iPhone 5 met rotte batterij 'vrij'. Deze komt in aanmerking voor het vervangingsprogramma. Zelf heb ik een 4S en door wat financiële dingetjes wil ik nog even geen iPhone 6 kopen. Maar ik kan de batterij van zijn iPhone 5 natuurlijk laten vervangen en dan kan ik nog even door.

Langsgaan bij een Apple Store zit er niet in en bij een reseller langsgaan komt me ook heel slecht uit. Maar je kon m toch ook laten ophalen of zo? Ik kan daar niet zoveel over vinden (waarschijnlijk zoek ik met m'n neus :@ ). Wie heeft hier ervaring mee?
Mijn vriend heeft dat vorige week gedaan. Hij gaf online aan dat hij hem wilde laten ophalen, toen kreeg hij bericht dat ze de volgende dag tijdens kantooruren kwamen. Weet niet of hij ergens overheen gekeken heeft maar het was nogal onhandig want hij moest gewoon werken. Uiteindelijk is hij een paar dagen later opgehaald. Je geeft hem dan aan de UPS koerier mee, die geeft je een verzendbewijs met tracking code. Een dag of 5 later heb je hem terug. Ging nu eigenlijk erg snel, maandag opgehaald en donderdag terug. Geen vervangend toestel trouwens!

Niemand een idee over ineens een onscherpe camera op de 6?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_147597837
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef LastRequest het volgende:

Weet niet of hij ergens overheen gekeken heeft maar het was nogal onhandig want hij moest gewoon werken.
Valt nog wel mee, tenzij hij chauffeur is kan je altijd het kantoor als ophaal-adres opgeven :D
pi_147597894
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Kantoor opgeven als ophaal-adres.. ?
Ja dat is prima, maar dat punt was dus al gepasseerd. Hij dacht daarna nog aan te kunnen geven waar te laten ophalen. Sowieso bij e-mail over dat hij teruggebracht wordt even opletten, daar stond bij hem een heel verkeerde woonplaats om een of andere reden.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_147597918
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Valt nog wel mee, tenzij hij chauffeur is kan je altijd het kantoor als ophaal-adres opgeven :D
Nee ik bedoelde meer dat hij had verwacht een dag/tijdvak aan te kunnen geven, hij was nogal verrast dat ze ineens de volgende dag zouden komen. Maar daarom zeg ik erbij: wellicht heeft hij daar overheen gekeken!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:39:00 #195
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_147639257
iPhone 6 64GB SG binnen (vorige week woensdag besteld) en custom slim-case van Carved binnen (vorige week maandag besteld, geen douanekosten gehad). *O*
pi_147644605
Iphone6 plus bezitters hier? Mensen die mij de plus- en minpunten tov de iphone 5 kunnen melden? Mag binnenkort een nieuwe uitzoeken en heb nu ook nog een 5 met een rotte batterij.
pi_147645240
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef Alovenac het volgende:
Iphone6 plus bezitters hier? Mensen die mij de plus- en minpunten tov de iphone 5 kunnen melden? Mag binnenkort een nieuwe uitzoeken en heb nu ook nog een 5 met een rotte batterij.
Simpel. Minpunten: hij is groter en zwaarder. Pluspunten: hij is in elk ander opzicht beter. Betere accu, betere camera, mooier scherm, snellere processor.. Alles wat de iPhone 5 een fijn toestel maakt, heb je bij de 6 plus in meervoud. Maar je moet wel kunnen leven met het formaat.
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:33:54 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147648936
Mijn iphone 4s doet vage dingen sinds zijn update naar ios8.1. Erg veel moeite met opstarten o.a. (Moet regelmatig hard resetten om hem opgestart te krijgen, zie wel het Appeltje en daarna een zwart scherm. Na een reset lukt het vaak wel). De batterij hield er vroeger pas bij 1% mee op, nu zie ik hem al eerder zichzelf afsluiten. What is this sorcery? ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_147649642
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn iphone 4s doet vage dingen sinds zijn update naar ios8.1. Erg veel moeite met opstarten o.a. (Moet regelmatig hard resetten om hem opgestart te krijgen, zie wel het Appeltje en daarna een zwart scherm. Na een reset lukt het vaak wel). De batterij hield er vroeger pas bij 1% mee op, nu zie ik hem al eerder zichzelf afsluiten. What is this sorcery? ;(
je hebt een nieuwe phone nodig
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 20:49:03 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_147649722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn iphone 4s doet vage dingen sinds zijn update naar ios8.1. Erg veel moeite met opstarten o.a. (Moet regelmatig hard resetten om hem opgestart te krijgen, zie wel het Appeltje en daarna een zwart scherm. Na een reset lukt het vaak wel). De batterij hield er vroeger pas bij 1% mee op, nu zie ik hem al eerder zichzelf afsluiten. What is this sorcery? ;(
I know that feel ;( hier ook een 4S
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')