Dan is die tweede Radiohead gewoon voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb me netjes gedragen en gewoon geen lijst ingestuurd.
hahaha dank je, denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is die tweede Radiohead gewoon voor jou
Het lijkt gewoon zo veel. Ik heb me daar ook nog schuldig aan gemaaktquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Een aantal heeft meerdere keren gestemd
Lijkt mij wel, kwart miljoen stemmers lijkt mij veel logischer en is alsnog best een hele hoopquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:01 schreef HPLC het volgende:
3.8 miljoen stemmen? Moeten we dat nog delen door 20? Ik kan me haast niet voorstellen dat 1 : 5 Nederlanders heeft gestemd.
Ja. Al zijn er ook een hoop mensen die maar 10 nummers invullen en een hoop mensen die meerdere lijstje ingevuld hebben. Maar die 3,8 miljoen is idd het aantal nummers X aantal keer dat het genoemd is, en niet het aantal lijstjes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:01 schreef HPLC het volgende:
3.8 miljoen stemmen? Moeten we dat nog delen door 20? Ik kan me haast niet voorstellen dat 1 : 5 Nederlanders heeft gestemd.
quote]quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op dat stromae na, is het een aardig leuk lijstje
Wilt u nog een augurkje, meneer de "purist".quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, kan de radio om vijf voor twaalf uit.
Mad?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wilt u nog een augurkje, meneer de "purist".
Ik kan er überhaupt niet bij dat ze al zo snel na het sluiten van de stembussen de #1 bekend kunnen maken. In het verleden gingen ze er prat op dat ze dubbele lijstjes en dergelijke zouden aanpakken. Als je dat wilt, dan vergt dat onderzoek. Dan kun je niet een half uur na het sluiten van de stembussen al een definitieve top 3 geven.quote:
Volgend jaar Queen weer terug op 1 en je hebt weer een media-momentje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er überhaupt niet bij dat ze al zo snel na het sluiten van de stembussen de #1 bekend kunnen maken. In het verleden gingen ze er prat op dat ze dubbele lijstjes en dergelijke zouden aanpakken. Als je dat wilt, dan vergt dat onderzoek. Dan kun je niet een half uur na het sluiten van de stembussen al een definitieve top 3 geven.
Ik vraag me daarnaast af of Hotel California wérkelijk het nummer is waarop het vaakst is gestemd. Het is natuurlijk wel interessant om eens in de zoveel jaar een andere nummer-1 te hebben.
Vind van wel. Maar goed, dat kun je natuurlijk van driekwart van de lijst vinden dat het geen top 2000 materiaal isquote:
Dat mag, uiteraardquote:
Kloptquote:Maar goed, dat kun je natuurlijk van driekwart van de lijst vinden dat het geen top 2000 materiaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |