Fixedquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht laatst nog aan je. Shit twee maanden geleden vergeten een verjaardagstopic te openen. Zo word je nooit leuk 30.
Juupske.quote:
Hey, jij begint meteen over dat ik 50 zou zijn en er kan niet eens eenquote:
En voor zover ik begrepen heb hebben zowel liklap80 als ik jou in het echt gezien zeg maarquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hey, jij begint meteen over dat ik 50 zou zijn en er kan niet eens eenvanaf!
![]()
Juup zei schoonheid, en 30.
Tsk.
Toch
Met deze post maak ik het mysterie nog groter. Wij bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef raptorix het volgende:
Over 78 jaar doen de wetenschappers sociologisch onderzoek naar het leven van Tong80, er zullen interessante theorieen ontstaan dat hij eigenlijk uit meerdere personages bestaat, terwijl anderen zijn posts zullen proberen te analyseren en dan tot de conclusie komen dat het toch 1 persoon is.
Klinkt erg als God... maar dat mag ook wel in deze vergelijking.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef raptorix het volgende:
Over 78 jaar doen de wetenschappers sociologisch onderzoek naar het leven van Tong80, er zullen interessante theorieen ontstaan dat hij eigenlijk uit meerdere personages bestaat, terwijl anderen zijn posts zullen proberen te analyseren en dan tot de conclusie komen dat het toch 1 persoon is.
Wtf doe jij dan?quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik zet 'm gelijk in m'n sig.
gewoon letterlijk al zijn post er in zetten en dan noemen we het de rise of tongquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:51 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon alle tong topics uitprinten en een naslagwerk van maken
Ik ga gelijk copyright aanvragen, bestseller for surequote:Op zaterdag 6 december 2014 02:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon letterlijk al zijn post er in zetten en dan noemen we het de rise of tong
Ik claim de film rechtenquote:Op zaterdag 6 december 2014 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gelijk copyright aanvragen, bestseller for sure
Met in de rol van tong Jack Woutersequote:
Wie moet Tong spelen ?quote:
Niet Brad Pitt ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met in de rol van tong Jack Wouterse
quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Tong in madeirasaus![]()
[ afbeelding ]
Hij's leuk.quote:
hij kan bij je verzameling tongquote:
ONZ / Op verzoek van de lieve mod Ole......quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:02 schreef Ole het volgende:
[..]
hij kan bij je verzameling tong
Open er een topic over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |