quote:
Welnee, ze zullen hele huisaltaren hebben ingericht om jou te eren voor de meeste kuttopics op FOK! .quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:33 schreef tong80 het volgende:
Er liggen staks zoveel onmisbare users op het FOK!kerkhof. Dat ze ooit zeggen tong80 wie ?
Ben ik trots op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welnee, ze zullen hele huisaltaren hebben ingericht om jou te eren voor de meeste kuttopics op FOK! .
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik trots op.Zet je er ook de pareltjes tegenover ? Die hint zal je niet snappen denk ik.
Ben ik jou laatst niet tegen gekomen in ën van m'n TTK-topics. Dat je niks van die kunst begreep ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welnee, ze zullen hele huisaltaren hebben ingericht om jou te eren voor de meeste kuttopics op FOK! .
Dat kan best kloppen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik jou laatst niet tegen gekomen in ën van m'n TTK-topics. Dat je niks van die kunst begreep ?
Let je wel op ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er is geen kunst aan. Wat doen ze dan in TTK..quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Let je wel op ?
Je noemt mijn topics in TTK kut. Dat mag hoor, geen problemen mee.
Maar wat zijn de problemen van mijn topics in TTK ?
Ik ben bevoorecht. Iedereen wil weten wie er op zijn crematie komt, Iedreen wil weten wie er huilt bij zijn herdenkingsdienstquote:
Geblindoekte duiven gedwongen kuikens anaal te bevredigen terwijl ze met hun rechter arm een kameel aftrekken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er is geen kunst aan. Wat doen ze dan in TTK..
Balen i.d.d., sterkte er meequote:Op vrijdag 28 november 2014 16:25 schreef shmoopy het volgende:
Was ik 'm bijna vergeten, opent ie weer een kuttopic.
Dacht laatst nog aan je. Shit twee maanden geleden vergeten een verjaardagstopic te openen. Zo word je nooit leuk 50.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:25 schreef shmoopy het volgende:
Was ik 'm bijna vergeten, opent ie weer een kuttopic.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik zet 'm gelijk in m'n sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |