Met in de rol van tong Jack Woutersequote:
Wie moet Tong spelen ?quote:
Niet Brad Pitt ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met in de rol van tong Jack Wouterse
quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Tong in madeirasaus![]()
[ afbeelding ]
Hij's leuk.quote:
hij kan bij je verzameling tongquote:
ONZ / Op verzoek van de lieve mod Ole......quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:02 schreef Ole het volgende:
[..]
hij kan bij je verzameling tong
Open er een topic over
En als jij er niet meer bent, wie gaat er dan een topique openen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef aight1 het volgende:
over 40 jaar zal ik een pilsje op je drinken, tong
Waarom heb jij nog geen eigen wiki?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:33 schreef tong80 het volgende:
Er liggen staks zoveel onmisbare users op het FOK!kerkhof. Dat ze ooit zeggen tong80 wie ?
Helaasquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:49 schreef BB-King het volgende:
Maar tong80, heb je dan geen nageslacht die je account erft?
Dat zeiden ze ook over Hitler en nog steeds worden er films over hem gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:33 schreef tong80 het volgende:
Er liggen staks zoveel onmisbare users op het FOK!kerkhof. Dat ze ooit zeggen tong80 wie ?
Ik heb mezelf hoog zitten. Maar te bescheiden om het uit de grote toren te roepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Hitler en nog steeds worden er films over hem gemaakt.
Haal jezelf niet zo naar beneden joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |