Zo lang je niet voor kaal of gemillimeterd gaat zit je wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef artelligence het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Nu maar hopen dat ik niet gedumpt word daarna
Ik kan het, maar doe het nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kon photoshoppen, had ik het plaatje uit de OP zo aangepast dat het de gezichten van Stannis en Melissandre waren.
Oh doe nou niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan die Stannis? Heb ik iets gemist?
Nee is niks boeiend aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan die Stannis? Heb ik iets gemist?
Wow, in gif-vorm zelfs.quote:
In tegendeel, ik weet enorm veel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is niks boeiend aan.
Kaneel knows nothing.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kon photoshoppen, had ik het plaatje uit de OP zo aangepast dat het de gezichten van Stannis en Melissandre waren.
Beetje gay.quote:
Cersei. Bah.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig gaan we nu Loras met Cersei zien
/geen spoiler want boeken niet gelezen
Omdat wij mannen daar niet voor gebouwd zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta te worstelen met pakpapier. Waarom ben ik zo onhandig?
3 linkerhanden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een lief Douglasmeisje zoeken dat je wilt helpen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij mannen daar niet voor gebouwd zijn
En geen gevoel voor tact.quote:
Helemaal naar de stad fietsen om te vragen of zo'n meisje me wil helpen met het inpakken met iets dat ik daar niet gekocht heb? Voelt vreemd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een lief Douglasmeisje zoeken dat je wilt helpen.
Ik prefereer dan toch bovenstaande.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig gaan we nu Loras met Cersei zien
/geen spoiler want boeken niet gelezen
Herkenbare struggle.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treed eens buiten je comfortzone manquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
En geen gevoel voor tact.
[..]
Helemaal naar de stad fietsen om te vragen of zo'n meisje me wil helpen met het inpakken met iets dat ik daar niet gekocht heb? Voelt vreemd.
Het is inmiddels ingepaktquote:
Daarmee heb ik niks te winnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Treed eens buiten je comfortzone man
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is inmiddels ingepakt
[..]
Daarmee heb ik niks te winnen.
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je geen magic in je leven, Kaneel?
Succes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ernstig, ik heb al 3 afbeeldingen gepost. Ik ga maar eens naar Enschede voor dat laatste tentamen.
Succes aardbeitje!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ernstig, ik heb al 3 afbeeldingen gepost. Ik ga maar eens naar Enschede voor dat laatste tentamen.
Ohhhquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang je niet voor kaal of gemillimeterd gaat zit je wel goed denk ik.
Dat is voor nerds.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is een leuk kaartspelletje hoor.
Leugens.quote:
Je boekencollectie en vooral het thema daarin.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Noem eens 3 redenen waarom ik een nerd zou zijn.
Nee, je mag mensen downtalken. Alleen niet jezelf heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je boekencollectie en vooral het thema daarin.
Je bordspellencollectie
Je FOK!t
Hm er rollen nog meer redenen binnen maar ik wil je niet downtalken.
Ow zijn dat de regels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je mag mensen downtalken. Alleen niet jezelf heb ik begrepen.
Ik heb amper bordspellen.
Ja, ik kwam er pas vanmorgen achter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow zijn dat de regels.
Je hebt heroquest, nerd pur sang!
Hero Quest was nog best leuk jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow zijn dat de regels.
Je hebt heroquest, nerd pur sang!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je mag mensen downtalken. Alleen niet jezelf heb ik begrepen.
Jij moet oppassen hoor. Hele tijd jezelf downtalken. Walgelijk gedrag.quote:
Wanstaltig is beter op zijn plek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij moet oppassen hoor. Hele tijd jezelf downtalken. Walgelijk gedrag.
Als ik wil zeggen dat ik een fattie ben, doe ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij moet oppassen hoor. Hele tijd jezelf downtalken. Walgelijk gedrag.
topquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik wil zeggen dat ik een fattie ben, doe ik dat gewoon.
En nu ga ik daarom in een hoekje liggen in foetushouding en huilen.
das kut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
Jammer, weer twee afwijzingen in totaal vandaag
DAF werd al niets en van het gesprek van vanmorgen kozen ze toch voor de andere kandidaat die net iets beter paste. Maandag in ieder geval een Skype-gesprek en contact voor een andere functie. Even bittere pil maar we gaan gewoon door
Klote manquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
Jammer, weer twee afwijzingen in totaal vandaag
DAF werd al niets en van het gesprek van vanmorgen kozen ze toch voor de andere kandidaat die net iets beter paste. Maandag in ieder geval een Skype-gesprek en contact voor een andere functie. Even bittere pil maar we gaan gewoon door
Thanks, en doorzetten doe ik toch. Al is het eerst intake bij een recruiter en dan de eerste ronde door. En ik leer er steeds meer mee. Dus het is niet allemaal negatiefquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klote manMaar als ik heb eve vanuit een positieve blik benader: je wordt uitgenodigd voor tweede gesprekken dus ben je interessant genoeg. Zet door!
Thanksquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:55 schreef perro. het volgende:
[..]
das kut.
duimen voor maandag dus.
hier een muziekje om je op te vrolijken.
Ken het nietquote:
Oh, mijn bordspelpiek was in de 90's, misschien net gemist dan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een redelijk bekend bordspel in de jaren 80.
Inderdaad, ben benieuwdquote:
Voor mij ook, maar mijn buurjongen had het spel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, mijn bordspelpiek was in de 90's, misschien net gemist dan.
En kom je daar daar dan pas achter als je al op het water bent of weet je dat dan vanaf de kant al?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
Verdomme, amper windWas de moeite niet
Ik snap nooit zo goed waarom je daarom iemand afwijst.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ook een leuke net: afgewezen wegens over-gekwalificeerd zijn. Gezien het functieprofiel vraag ik me af uit welke grot ze die kaart hebben moeten halen om te kunnen spelen. Echt
Omdat ze anders te diep in de buidel moeten tasten. Terwijl ik voor deze functie niet eens werd voorgesteld met de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je daarom iemand afwijst.
Sowieso zijn veel functieprofielen niet altijd even duidelijk, voor zowel de sollicitant als de werkgever zelf.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ook een leuke net: afgewezen wegens over-gekwalificeerd zijn. Gezien het functieprofiel vraag ik me af uit welke grot ze die kaart hebben moeten halen om te kunnen spelen. Echt
Hulloquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
hey een lurker! Hallo lurker
Ik las koude ballenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Ook weer een goedenavond allen![]()
Vieze koude wind buiten. Des te heerlijker binnen in het nest
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las koude ballen. What is wrong with me
.
Is het niet lekker?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, geen zin om te koken dus ik eet een broodje met vega filet americain, bij gebrek aan een woord dat het beter omschrijft.
Ja, het is superlekker. Maar filet americain kan natuurlijk nooit vegetarisch zijn.quote:
Ah op die manier, ach ja het is maar een naam natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is superlekker. Maar filet americain kan natuurlijk nooit vegetarisch zijn.
Ja, klopt. Het ziet er ook bijna hetzelfde uit. En is echt mega lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah op die manier, ach ja het is maar een naam natuurlijk.
Vleesvervangers kunnen ook best lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het ziet er ook bijna hetzelfde uit. En is echt mega lekker. Vind ik dan.
Geen liefde door de maag voor jou.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond.
Dat voel je op de kant al wel. Op een gegeven moment heb je het zo vaak geprobeerd met weinig wind dat je wel een goede inschatting kan makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En kom je daar daar dan pas achter als je al op het water bent of weet je dat dan vanaf de kant al?
Een vrouw zo te zienquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
hey een lurker! Hallo lurker
Mijn rechterhand zorgt goed voor me hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen liefde door de maag voor jou.
Gaat hem toch niet lukken.quote:
Inderdaadquote:
En nu in je mandje. Piemeltje wassen of wat honden daar ook allemaal doen.quote:
Mijn piemeltje is schoon hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu in je mandje. Piemeltje wassen of wat honden daar ook allemaal doen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ballen likken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kloons.quote:
Je ruikt hem bij jou helemaal?quote:
No investigation needed!quote:
Ik ben zo strontverkouden, ik ruik m'n ranzige huisgenoot niet eens. En dat wil wat zeggen.quote:
Required, I just don't want to investigatequote:
Dat is nog eens van iets negatiefs, iets positiefs maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo strontverkouden, ik ruik m'n ranzige huisgenoot niet eens. En dat wil wat zeggen.
Niets aan te doen. Maandag andere afspraken staan dus wellicht komt daar iets uit. Ik geef niet op. Dat weiger ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:51 schreef Californium het volgende:
Balen van je afwijzingen Thijs. Voor de rest niets teruggelezen
Smart milady. Smart.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Required, I just don't want to investigate.
Het is fijn dat je daar zelf zo over denktquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ben heel leuk en lief hoor
Jij kan er ook zo over gaan denken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:55 schreef Moppert het volgende:
[..]
Het is fijn dat je daar zelf zo over denkt
Ik smaak goed, iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz heeft smaak.
Christ that sounded wrong.
Ja, een beetje wel, hé. Nou oké, stuur maar een geurmonster, I'll have it tested.quote:
Heb je een minuutje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel, hé. Nou oké, stuur maar een geurmonster, I'll have it tested.
Goede houding. Uiteindelijk wordt het beloondquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niets aan te doen. Maandag andere afspraken staan dus wellicht komt daar iets uit. Ik geef niet op. Dat weiger ik.
[..]
Smart milady. Smart.
De hele avond. Maar dat monster kum je opsturen, hoor. Daarvoor hoef je niet langs te komenquote:
What's the fun of that?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele avond. Maar dat monster kum je opsturen, hoor. Daarvoor hoef je niet langs te komen.
Was het de erwtensoep?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn soep was te goed gevuld. zwaar leven.
Nee, die was ook wel dik, maar daar moet het. Ik heb vandaag kippensoep gemaakt.quote:
goede strik om je tetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn mannen lastig om cadeautjes voor te verzinnen.Voor vrouwen koop je makkelijk toffe frutsels, dingen voor in huis, geurtjes, make-up, accessoires. Mannen geven nergens een neuk om.
Succes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Zo, eten op, snel douchen, omkleden en op naar mijn date. Wish me luck
Succesquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Nee, kadootjes voor vrouwen uitzoeken... da's lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn mannen lastig om cadeautjes voor te verzinnen.Voor vrouwen koop je makkelijk toffe frutsels, dingen voor in huis, geurtjes, make-up, accessoires. Mannen geven nergens een neuk om.
oepsquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet erg geschikt voor m'n zwager en schoonvader.
Ja, dat is super makkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, kadootjes voor vrouwen uitzoeken... da's lekker
Dus lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef Myraela het volgende:
Sokken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik hou tegenwoordig het hele jaar door een wishlist bij. Als ik dan wat leuks zie, vul ik hem aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
oeps
ik weet ook niet goed wat ik moet vragen.
-boekenkast
-leren handschoenen
-Hunter Vampir scope
-sokken
-???
-profit.
oh, dat is best slimquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou tegenwoordig het hele jaar door een wishlist bij. Als ik dan wat leuks zie, vul ik hem aan.Ik weet nu altijd wat te vragen.
Ik vind het wel leuk om te krijgen, anders. En daar gaat het om, toch?quote:
Geld is nog altijd beter dan een cadeaukaart.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
Geld geef ik echt nooit, dat vind ik onzin.
het gaat om het gebaar, stelletje ondankbare honden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geld is nog altijd beter dan een cadeaukaart.
slimquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou tegenwoordig het hele jaar door een wishlist bij. Als ik dan wat leuks zie, vul ik hem aan.Ik weet nu altijd wat te vragen.
bij kerst?quote:
Waarom? Als die persoon geld vraagt, waarom zou je dan in godsnaam alsnog een ander cadeau gaan geven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
Geld geef ik echt nooit, dat vind ik onzin.
Waarom niet? Als je aan het sparen bent voor iets groots bijvoorbeeld, is geld toch alleen maar handig?quote:
lekker principieel zijn Samzz, jeweetquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Als die persoon geld vraagt, waarom zou je dan in godsnaam alsnog een ander cadeau gaan geven?
quote:
yeah, maar ik heb geld om alles wat ik wil te kopen. Dat is ook gelijk het probleem trouwens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je aan het sparen bent voor iets groots bijvoorbeeld, is geld toch alleen maar handig?
Klopt, maar een cadeaukaart vind ik dan weer onzin. 'Hier heb je geld wat je alleen mag uitgeven bij een winkel die ik voor je hebt uitgezocht'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het gaat om het gebaar, stelletje ondankbare honden.
Ja, daar doe ik ook niet aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geld is nog altijd beter dan een cadeaukaart.
Ik zou niet iets anders geven, ik geef gewoon niets. Steek ik het geld in mijn eigen zak, kunnen zij dat ook doen. Doen we gewoon helemaal niet aan kerst, koopt iedereen lekker wat ze zelf willen kopen. Allemaal blij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Als die persoon geld vraagt, waarom zou je dan in godsnaam alsnog een ander cadeau gaan geven?
Nou ja, als je niet weet wat je wilt hebben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeah, maar ik heb geld om alles wat ik wil te kopen. Dat is ook gelijk het probleem trouwens.
Maar om nou met kerst zonder reden aan mijn ouders en zus en haar vriend geld te vragen is wel heel erg sneu.
Zoals wij doen, dus. Kerstcadeau'tjes, nergens voor nodig vind ik en wij doen er dan ook niet aanquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik ook niet aan.
[..]
Ik zou niet iets anders geven, ik geef gewoon niets. Steek ik het geld in mijn eigen zak, kunnen zij dat ook doen. Doen we gewoon helemaal niet aan kerst, koopt iedereen lekker wat ze zelf willen kopen. Allemaal blij.
Ja, blijkbaar. Ik vraag voor mijn verjaardag eigenlijk altijd geld. Wat moet ik met het zoveelste pakketje met verzorgingsproducten, parfummetjes die ik niet lekker vind en dvd's die ik al lang heb of niet wil hebben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lekker principieel zijn Samzz, jeweet
quote:De Top 2000 heeft een nieuwe nummer 1: Hotel California van The Eagles. Bohemian Rhapsody van Queen, dat sinds jaar en dag op de eerste plek stond, is gezakt naar de tweede plaats. Dat is vrijdagavond bekendgemaakt op Radio 2. In 2010 stonden The Eagles ook op 1.
Nou noem eens concreet wat dingen dan die je leuk zou vinden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
alles is een groot woord, maar over het algemeen ben ik niet zo moeilijk.
Die vind ik nog erger dan Bohemian Rhapsody.quote:
Daar kan ik je niet mee helpen, mijn vriendinnen zijn allemaal al aan de man of vrouwquote:
Hem kennende een 1967 Ford Mustang Shelby 350GT.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou noem eens concreet wat dingen dan die je leuk zou vinden?
Ik niet, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vind ik nog erger dan Bohemian Rhapsody.
Kijk, en op dat soort momenten kun je dus beter geld geven dan een schaalmodel of zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hem kennende een 1967 Ford Mustang Shelby 350GT.
2016 Ford Mustang Shelby GTquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets wat je van vrienden, kennissen of familie zou krijgen, niet wat je zelf zou willen hebben als je de jackpot wint. Of hebben ze daar ook schaalmodellen van?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Oh my, Belgen spreken Statham uit als Statehem.
playstation 4, xbox one, goede whisky, manchester united shirt gesigneerd door van Persie, pal versie van Chronotrigger voor de snes boxed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou noem eens concreet wat dingen dan die je leuk zou vinden?
Zo zijn niet de minste dingen (vooral die handtekening is nog best wel een opgave denk ik).quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
playstation 4, xbox one, goede whisky, manchester united shirt gesigneerd door van Persie, pal versie van Chronotrigger voor de snes boxed.
Maar mocht dat te duur zijn dan is een boek ook al leuk.
Tuurlijk hebben ze die wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets wat je van vrienden, kennissen of familie zou krijgen, niet wat je zelf zou willen hebben als je de jackpot wint. Of hebben ze daar ook schaalmodellen van?
Daarom mag een boek ook, of een cd, of comics of wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zijn niet de minste dingen (vooral die handtekening is nog best wel een opgave denk ik).
Pfff... Welk boek? Welke cd? Welke comics?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom mag een boek ook, of een cd, of comics of wat dan ook.
Hij mag maar 1 keer per jaar?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Welk boek? Welke cd? Welke comics?
Ik heb het toch makkelijker wat cadeau's voor lief verzinnen betreft, gewoon een strikje om en op bed gaan liggen.
Oh dat mag ook hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch makkelijker wat cadeau's voor lief verzinnen betreft, gewoon een strikje om en op bed gaan liggen.
Jij dacht voor het geval sinterklaas/de kerstman niet mijn wens vervuld dan heb ik zelf nog iets achter de hand?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
Pff heb ik m'n shopping cart volgegooid, is het 75 dollar verzendkosten![]()
Dan maar niet hoor...
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij dacht voor het geval sinterklaas/de kerstman niet mijn wens vervuld dan heb ik zelf nog iets achter de hand?
lol. Dat is makkelijker dan de rest denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
Zo'n walk on dame van de PDC mag ook, en dan bij voorkeur die brunette.
Is zo'n postorder bruid tegenwoordig zo duur ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
Pff heb ik m'n shopping cart volgegooid, is het 75 dollar verzendkosten![]()
Dan maar niet hoor...
Nou 7 december is mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol. Dat is makkelijker dan de rest denk ik
Een mooie omnibus van Aquaman?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom mag een boek ook, of een cd, of comics of wat dan ook.
Beetje lullig om die doos (lol, dubbele betekenis) dan een week onder de boom te laten liggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is zo'n postorder bruid tegenwoordig zo duur ja?
Ben ik ook blij mee hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een mooie omnibus van Aquaman?
Pakt ie haar uit is ze doodquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje lullig om die doos (lol, dubbele betekenis) dan een week onder de boom te laten liggen.
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou 7 december is mijn verjaardag.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n sloerie die in bijna niks met darters meeloopt, anders weten ze de weg niet naar het podium.quote:
Zo'n dame die met de spelers mee loopt naar het podium en dan daar nog even blijft staan.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo'n sloerie die in bijna niks met darters meeloopt, anders weten ze de weg niet naar het podium.
Nou nou, wat een taalgebruik. Die dames doen ook maar gewoon hun werk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo'n sloerie die in bijna niks met darters meeloopt, anders weten ze de weg niet naar het podium.
sloerie is toch een normaal woord?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een taalgebruik. Die dames doen ook maar gewoon hun werk.
Het klinkt zo negatief he.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
sloerie is toch een normaal woord?
Succes yats! Je moet nog een eindje rijden!quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Want darters kunnen dat zelf niet? Of zijn die dames nodig om de 'sport' aantrekkelijk te houden omdat er eigenlijk geen fuck aan isquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n dame die met de spelers mee loopt naar het podium en dan daar nog even blijft staan.
En dan weer terug loopt.
En bij de pdc hebben ze hele leuke rondlopen.
Ik snap jequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jaloers op dat lijf wel, maar niet wat ze ermee doen. Die staan daar alleen maar mooi te wezen, begrijp dat nooit zo goed dat zij van zichzelf niet iets beters willen/kunnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje Yvie. Wat een woorden.
Jaloers? Zuur?
En waar zie jij dát staan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar een feest is voor 'm
Nee want ze zijn maar een paar minuten in beeld.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want darters kunnen dat zelf niet? Of zijn die dames nodig om de 'sport' aantrekkelijk te houden omdat er eigenlijk geen fuck aan is?
Dat laatste natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want darters kunnen dat zelf niet? Of zijn die dames nodig om de 'sport' aantrekkelijk te houden omdat er eigenlijk geen fuck aan is?
Denk beidequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn maar een paar minuten in beeld.
En zoals bij alles he, mooie vrouwen doen het nu eenmaal goed bij mannen.
Dus iets dat je vaker krijgt kan geen cadeau meer zijnquote:
Dan is het toch minder speciaalquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus iets dat je vaker krijgt kan geen cadeau meer zijn? Shit.
Zo'n strik eromheen netjes vastmaken is best een hoop werk, zal ze niet altijd doen denk ik.quote:
Ik voel nu zoveel liefdequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar Yvie, mocht een pdc dame nu niet lukken dan mag je ook gewoon jezelf in zo'n jurkje hijsen hoor.
Ben ik net zo blij mee.
Ik krijg mijzelf helaas niet in zo'n jurkje, maar zal het onthouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar Yvie, mocht een pdc dame nu niet lukken dan mag je ook gewoon jezelf in zo'n jurkje hijsen hoor.
Ben ik net zo blij mee.
Gelukkig zijn niet alle mannen van die ondankbare honden.quote:
Je moet deze avond wel heel veel dingen onthoudenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik krijg mijzelf helaas niet in zo'n jurkje, maar zal het onthouden.
Het lijkt zo luchtig he, maar eigenlijk zeg ik gewoon dat ik haar net zo mooi vind als die dames.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel nu zoveel liefde*zucht* zo mooi
Maak een spiekbriefje (niet verder vertellen).quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet deze avond wel heel veel dingen onthouden.
Ja, kwam over als pure poëziequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lijkt zo luchtig he, maar eigenlijk zeg ik gewoon dat ik haar net zo mooi vind als die dames.
Zo smooth he Art.
Ik schrijf mee, ik schrijf meequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lijkt zo luchtig he, maar eigenlijk zeg ik gewoon dat ik haar net zo mooi vind als die dames.
Zo smooth he Art.
Takes a woman to understand a woman, I guessquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo'n strik eromheen netjes vastmaken is best een hoop werk, zal ze niet altijd doen denk ik.
Dus dat deel is dan specialer/een verrassing.
Je gaat toch niet telkens 'dankjewel' zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mannen van die ondankbare honden.
Ja, en had ook nooit gedacht dat juist Fax dat niet zo begrijpen, aangezien vrouwen met een strik eromheen hem niet al te vaak zijn aangeboden denk gok ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Takes a woman to understand a woman, I guess.
Wrijf het er maar in jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en had ook nooit gedacht dat juist Fax dat niet zo begrijpen, aangezien vrouwen met een strik eromheen hem niet al te vaak zijn aangeboden denk gok ik.
Nou dat was niet de bedoeling, maar daarom snapte ik juist niet dat je het minder speciaal zou vinden dan de andere keren.quote:
Sja... Hij krijgt het voor elkaar steeds weer te verrassen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en had ook nooit gedacht dat juist Fax dat niet zo begrijpen, aangezien vrouwen met een strik eromheen hem niet al te vaak zijn aangeboden denk gok ik.
Maybe you should.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet telkens 'dankjewel' zeggen
Jaaaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
Zal ik kaarsjes aansteken of niet?
Altijd feest met mijquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Hij krijgt het voor elkaar steeds weer te verrassen.
Als je vrouwelijk bezoek krijgt wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
Zal ik kaarsjes aansteken of niet?
Moet ik dank je wel zeggen voor seks? Waarom?quote:
Ok, als een vrouw dat zegt zal het goed zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa
![]()
Hier welknus en warm
Met zoonlief op de bank de voice kijken....
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Als je vrouwelijk bezoek krijgt wel.
Omdat je partner zich voor de volledige 200% heeft gegeven om jouw een spetterend orgasme te bezorgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik dank je wel zeggen voor seks? Waarom?
Just relax and have fun!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef yats het volgende:
Even overstappen. De zenuwen groeien met de minuut. Fijne avond in ieder geval allen
En een berenvel hequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]al zijn kaarsjes én een open haard beter dan.
Gewoon leuke avond hebben! Komt goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef yats het volgende:
Even overstappen. De zenuwen groeien met de minuut. Fijne avond in ieder geval allen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch de man die geeft, en de vrouw die ontvangt?
Kaarsjes geven warmte af. Scheelt stookkostenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, als een vrouw dat zegt zal het goed zijnEven gezellig maken hier.
Om mijn wat een spetterend orgasme te bezorgen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je partner zich voor de volledige 200% heeft gegeven om jouw een spetterend orgasme te bezorgen natuurlijk.
Niet alle vrouwen zijn als lijken in bed, hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is een samenspel Fax.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme romanticus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]al zijn kaarsjes én een open haard beter dan.
Niet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn als lijken in bed, hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om mijn wat een spetterend orgasme te bezorgen?
Zeg dat danquote:
Misschien als ze willen dat ze dan bereid zijn tot wat meer actie, en niet liggen wachten tot het over is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet?![]()
Gaat een wereld voor me open hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |