Zo lang je niet voor kaal of gemillimeterd gaat zit je wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef artelligence het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Nu maar hopen dat ik niet gedumpt word daarna
Ik kan het, maar doe het nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kon photoshoppen, had ik het plaatje uit de OP zo aangepast dat het de gezichten van Stannis en Melissandre waren.
Oh doe nou niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan die Stannis? Heb ik iets gemist?
Nee is niks boeiend aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan die Stannis? Heb ik iets gemist?
Wow, in gif-vorm zelfs.quote:
In tegendeel, ik weet enorm veel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is niks boeiend aan.
Kaneel knows nothing.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kon photoshoppen, had ik het plaatje uit de OP zo aangepast dat het de gezichten van Stannis en Melissandre waren.
Beetje gay.quote:
Cersei. Bah.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig gaan we nu Loras met Cersei zien
/geen spoiler want boeken niet gelezen
Omdat wij mannen daar niet voor gebouwd zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta te worstelen met pakpapier. Waarom ben ik zo onhandig?
3 linkerhanden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een lief Douglasmeisje zoeken dat je wilt helpen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij mannen daar niet voor gebouwd zijn
En geen gevoel voor tact.quote:
Helemaal naar de stad fietsen om te vragen of zo'n meisje me wil helpen met het inpakken met iets dat ik daar niet gekocht heb? Voelt vreemd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een lief Douglasmeisje zoeken dat je wilt helpen.
Ik prefereer dan toch bovenstaande.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig gaan we nu Loras met Cersei zien
/geen spoiler want boeken niet gelezen
Herkenbare struggle.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treed eens buiten je comfortzone manquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
En geen gevoel voor tact.
[..]
Helemaal naar de stad fietsen om te vragen of zo'n meisje me wil helpen met het inpakken met iets dat ik daar niet gekocht heb? Voelt vreemd.
Het is inmiddels ingepaktquote:
Daarmee heb ik niks te winnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Treed eens buiten je comfortzone man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |