SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opgroeien.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Solo14 het volgende:
Hoe stop je met chicks fixen op datingssites en IRL, als je al een vriendin hebt. De verleiding is zo groot, ik hoef amper wat te doen en ze liggen al aan mijn voeten.
Je uitschrijven, slimmerd.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Solo14 het volgende:
Hoe stop je met chicks fixen op datingssites en IRL, als je al een vriendin hebt. De verleiding is zo groot, ik hoef amper wat te doen en ze liggen al aan mijn voeten.
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:33 schreef Solo14 het volgende:
Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:33 schreef Solo14 het volgende:
Jezus hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo moeilijk toch? Daar is fok! voor?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind hem wel een koning. Hij treft gewoon een chick die praat over vibo's en pikhappen. Kon ik hem maar aanraken.
nee.. al kostte het me veel moeite om me in te houden..quote:Op woensdag 3 december 2014 11:33 schreef Silenus het volgende:
Zal ik 'm dan maar gewoon stellen:
en, geneukt?
niks mis mee toch? Zolang je daardoor maar geen mensen laat lopen omdat je ze nog niet goed genoeg kent om te kunnen zien dat alles aan ze kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet niet wie het laatst postte, maar ik herken het: ik word steeds kieskeurigerHet idee van: het moet nu gewoon kloppen, op elk vlak. Maar wie weet is dat een tijdelijk gevoel.
Op het moment niks lopen, wat ik heel prettig vind eigenlijk. Gewoon rondkijken, geen verplichtingen etc.
Klopt. Ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 3 december 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks mis mee toch? Zolang je daardoor maar geen mensen laat lopen omdat je ze nog niet goed genoeg kent om te kunnen zien dat alles aan ze klopt
Ik zal ook maar even een mini update doen: going steady met mijn vaste date
Iemand die ik een tijd niet gezien heb wil weer afspreken. Ik weet niet wat ik er mee ga doen. Het was altijd wel leuk maar ik merk dat ik er niet heel erg enthousiast over ben. Het loopt eigenlijk allemaal wel lekker op dit moment dus waarom er nog iets bij gooien? Naja, ik denk er nog even over na
Het is maar wat je gevoel je in geeft he.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks mis mee toch? Zolang je daardoor maar geen mensen laat lopen omdat je ze nog niet goed genoeg kent om te kunnen zien dat alles aan ze klopt
Iemand die ik een tijd niet gezien heb wil weer afspreken. Ik weet niet wat ik er mee ga doen. Het was altijd wel leuk maar ik merk dat ik er niet heel erg enthousiast over ben. Het loopt eigenlijk allemaal wel lekker op dit moment dus wakarom er nog iets bij gooien? Naja, ik denk er nog even over na
Ach joh wat boeit het? Gewoon doenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand die ik een tijd niet gezien heb wil weer afspreken. Ik weet niet wat ik er mee ga doen. Het was altijd wel leuk maar ik merk dat ik er niet heel erg enthousiast over ben. Het loopt eigenlijk allemaal wel lekker op dit moment dus waarom er nog iets bij gooien? Naja, ik denk er nog even over na
Helemaal niks mis mee lijkt me. Zolang je zelf ook te bieden hebt wat je zoekt.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet niet wie het laatst postte, maar ik herken het: ik word steeds kieskeurigerHet idee van: het moet nu gewoon kloppen, op elk vlak. Maar wie weet is dat een tijdelijk gevoel.
Op het moment niks lopen, wat ik heel prettig vind eigenlijk. Gewoon rondkijken, geen verplichtingen etc.
Preciesquote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee lijkt me. Zolang je zelf ook te bieden hebt wat je zoekt.
Toch wel? Dan ga jij niet weer roepen hoe oneerlijk het is, dm's blokkeren etc?quote:
Waarom wilde je je inhouden dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee.. al kostte het me veel moeite om me in te houden..
Een tweede date, wel erg sletterig inderdaad.quote:
Zijn vorige date vergeten? Er is zoveel mis met hem.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee lijkt me. Zolang je zelf ook te bieden hebt wat je zoekt.
Ach, met iedereen is wel wat mis. Met jou toch ook en jij date ook gewoon?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:22 schreef Miou het volgende:
[..]
Zijn vorige date vergeten? Er is zoveel mis met hem.
Ik ben niet kieskeurig he.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, met iedereen is wel wat mis. Met jou toch ook en jij date ook gewoon?
Dat hij onzeker is?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:22 schreef Miou het volgende:
[..]
Zijn vorige date vergeten? Er is zoveel mis met hem.
Dat is niet gezond meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij kwam behoorlijk onzeker over wat betreft dat meisje, maar waarom 'ziekelijk'?
Maar aan onzekerheid kan hij werken, toch? "Zoveel mis met hem" klinkt alsof het een of andere psycho is.quote:
Zoveel mis, voor iemand die kieskeurig is en doet alsof hij zelf minimaal dezelfde standaard te bieden heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar aan onzekerheid kan hij werken, toch? "Zoveel mis met hem" klinkt alsof het een of andere psycho is.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt issuesOver ziekelijk gesproken.
Maar hoe weet jij of dat wel of niet zo is? Alleen op basis van het feit dat hij onzeker is?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef Miou het volgende:
[..]
doet alsof hij zelf minimaal dezelfde standaard te bieden heeft.
Daten voor een x+1?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude op paiq laat nu al voor de tweede keer tussen neus en lippen vallen dat hij weinig ervaring heeft met gepijpt worden, en vraagt me net hoeveel vriendjes ik heb gehad. Ik vond 'm best interessant, maar het begint met aanzienlijke stappen af te nemen
Ik heb gehoord dat vrouwen die fucking crazy zijn wel altijd heel goed zijn in bed? Kan iemand dit bevestigen?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen die fucking crazy zijn wel altijd heel goed zijn in bed? Kan iemand dit bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |