Dat is niet gezond meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij kwam behoorlijk onzeker over wat betreft dat meisje, maar waarom 'ziekelijk'?
Maar aan onzekerheid kan hij werken, toch? "Zoveel mis met hem" klinkt alsof het een of andere psycho is.quote:
Zoveel mis, voor iemand die kieskeurig is en doet alsof hij zelf minimaal dezelfde standaard te bieden heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar aan onzekerheid kan hij werken, toch? "Zoveel mis met hem" klinkt alsof het een of andere psycho is.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt issuesOver ziekelijk gesproken.
Maar hoe weet jij of dat wel of niet zo is? Alleen op basis van het feit dat hij onzeker is?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef Miou het volgende:
[..]
doet alsof hij zelf minimaal dezelfde standaard te bieden heeft.
Daten voor een x+1?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude op paiq laat nu al voor de tweede keer tussen neus en lippen vallen dat hij weinig ervaring heeft met gepijpt worden, en vraagt me net hoeveel vriendjes ik heb gehad. Ik vond 'm best interessant, maar het begint met aanzienlijke stappen af te nemen
Ik heb gehoord dat vrouwen die fucking crazy zijn wel altijd heel goed zijn in bed? Kan iemand dit bevestigen?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen die fucking crazy zijn wel altijd heel goed zijn in bed? Kan iemand dit bevestigen?
ook... maar ook zoiets vreselijks doch normaals als het vrouwen probkeem..quote:
Die arme jongen hoopt op minstens een pijpbeurt, dat besef je je wel hequote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nu ook op date.. die is begonnen in de sportschool en nu bij hem op de bank terwijl hij aan t douchen is...
Dit. En waarom doucht Nikkie niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die arme jongen hoopt op minstens een pijpbeurt, dat besef je je wel he
Is dit codetaal?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ook... maar ook zoiets vreselijks doch normaals als het vrouwen probkeem..
Ohquote:
Dat klopt. Beste seks ooit gehad met een borderliner die hysterischer was als Patty Brard en Kelly tesamen. Kan het de mannen van harte aanbevelen. Niet echt relatie materiaal though, maar wel iets waar je later met veel plezier aan terugdenkt en ze zijn in voor vele leuke dingen die andere vrouwen niet willen. Doen dus.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gehoord dat vrouwen die fucking crazy zijn wel altijd heel goed zijn in bed? Kan iemand dit bevestigen?
Don't stick your dick in...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klopt. Beste seks ooit gehad met een borderliner die hysterischer was als Patty Brard en Kelly tesamen. Kan het de mannen van harte aanbevelen. Niet echt relatie materiaal though, maar wel iets waar je later met veel plezier aan terugdenkt en ze zijn in voor vele leuke dingen die andere vrouwen niet willen. Doen dus.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |