SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
U heeft zeker geen psychologie gestudeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef miertje36 het volgende:
Nou er word absoluut niet gedreigd overdrijven is ook een kunst zeg bah![]()
Ik vind het zo'n droogklootquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt door patrick ondervraagd over zijn alcoholgebruik en het ingooien van autoramen
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Heel letterlijk genomen dan wordt er niet gedreigd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
en verder..
[..]
U heeft zeker geen psychologie gestudeerd?Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Het grootste gedeelte zit daar nu echt hun tijd uit.
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.![]()
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heel letterlijk genomen dan wordt er niet gedreigd.![]()
Helemaal 100% is ie nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Is ook erg oneerlijk tegenover de mensen die wel blijven. Iemand als Vanas wil gewoon nog wat rustig genieten maar de rest blijft over en wil misschien wel verder bouwen aan iets moois.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.
Alhowel alleen Chris daar eigenlijk mee bezig is![]()
Ik geloof je zo, al heb ik het niet gehoord. Toch is het geen dreigen maar manipuleren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik wil me kleertjus niet achterlaten als ik naar mun vadurr ga en mijn centjuhs neem ik mee en lau kan het bekijken want ik ga op zoek naar een echte lulquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
over het boycotten van eruit gaan als je weggestemd bent![]()
Dat zeker niet.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ja kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik geloof je zo, al heb ik het niet gehoord. Toch is het geen dreigen maar manipuleren.![]()
Ach, hij heeft zijn steentje bijgedragen. (volgend PP)quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt door patrick ondervraagd over zijn alcoholgebruik en het ingooien van autoramen🐱![]()
Nicoquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik vond die Laaf met haar bad ass toontje een paar keer "jij gaat echt mijn vrouw niet werksturen" en "als je gekeken hebt weet je wat er moet gebeuren" behoorlijk intimiderend voor zo'n meisje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Hoeveel dagen loopt ze al in dit shirt of heeft ze een hele doos XXL truien gekocht voor haarzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
over het boycotten van eruit gaan als je weggestemd bent![]()
precies, ze sluiten het jaar geheel in utopia-stijl af.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Die ook niet.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Jezus, wat een gevaartequote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Chris werkt, zuipt en vernielt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is ook erg oneerlijk tegenover de mensen die wel blijven. Iemand als Vanas wil gewoon nog wat rustig genieten maar de rest blijft over en wil misschien wel verder bouwen aan iets moois.
Alhowel alleen Chris daar eigenlijk mee bezig is
Die past er dus perfect.
Werk is bijna klaar dus dan kan hij gaan rusten en nog meer zuipen.
Ik zeg DOEN![]()
en jij geen vast geen rechtenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
U heeft zeker geen psychologie gestudeerd?
wat doet er toe?
wat er allemaal niet wordt bijgehaald om je eigen mening als waarheid te verkondigen, kom op heeThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
denk dat het jonge modepopje toch beduidend sterker in haar schoenen staat dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vond die Laaf met haar bad ass toontje een paar keer "jij gaat echt mijn vrouw niet werksturen" en "als je gekeken hebt weet je wat er moet gebeuren" behoorlijk intimiderend voor zo'n meisje eerlijk gezegd.
en niemand heeft iets te vertellen tuurlijk, jdm bepaalt.
dus ze kunnen beter talpa ff vragen wie er blijft.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Als Lot eruit gaat mag ze wel een verhuiswagen hurenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik wil me kleertjus niet achterlaten als ik naar mun vadurr ga en mijn centjuhs neem ik mee en lau kan het bekijken want ik ga op zoek naar een echte lul
ik heb een probleem ik zit als 14 jarig pubermeisje vast in dit lijf van 32quote:There's a virus in my system
Maar ze is wel van de afdelinggezondverstandquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Huh Nico?
Die leeft in een andere wereld en lult met iedereen mee.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Charlotte zoekt een taak om te doen, zij werkt tenminste hard.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Dat lijkt me trouwens geweldig om te zien. Bijna een jaar klagen dat ze niets heeft en zelfs onderbroeken moet bedelen en dan met een vrachtwagen met meuk het terrein af. Sta je dan voor lul.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als Lot eruit gaat mag ze wel een verhuiswagen hurenFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ik heb regelmatig gedacht OMG kijk hoeveel spullen ze in een jaar verzameld hebben met zijn allenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als Lot eruit gaat mag ze wel een verhuiswagen huren
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
wil je ruzie ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze is wel van de afdelinggezondverstand
heb je een auto?
ik bel nu chris ;-)![]()
Daar heb je gelijk in. Maar er wordt wel een behoorlijk sneaky spelletje gespeeld, onder het mom van een grapje en dat kan op een meisje van 18 behoorlijk intimiderend overkomen. En dat was ook exact de intentie. Men probeerde haar in een hoek te drukken en ik moet zeggen dat ze daar op de juiste manier op reageerde. Chapeau bas!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heel letterlijk genomen dan wordt er niet gedreigd.![]()
![]()
Zie ook nog geen huwelijk zoals Sprechhund ons verteldequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er wordt wel een behoorlijk sneaky spelletje gespeeld, onder het mom van een grapje en dat kan op een meisje van 18 behoorlijk intimiderend overkomen. En dat was ook exact de intentie. Men probeerde haar in een hoek te drukken en ik moet zeggen dat ze daar op de juiste manier op reageerde. Chapeau bas!
Reken maar dat het ruimte geeft als die eruit isquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens geweldig om te zien. Bijna een jaar klagen dat ze niets heeft en zelfs onderbroeken moet bedelen en dan met een vrachtwagen met meuk het terrein af. Sta je dan voor lul.
19 is ze, en met volle verstand (nou ja vol) daar in gegaan en wist wat haar te wachten stond, niet zo dramatisch doen om het spel dat gespeeld wordtquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er wordt wel een behoorlijk sneaky spelletje gespeeld, onder het mom van een grapje en dat kan op een meisje van 18 behoorlijk intimiderend overkomen. En dat was ook exact de intentie. Men probeerde haar in een hoek te drukken en ik moet zeggen dat ze daar op de juiste manier op reageerde. Chapeau bas!There's a virus in my system
Ik hoop niet dat je dit serieus meent, maar het ontbreken van een smiley doet het ernstigste vermoeden.quote:![]()
Ze laad dan gewoon die auto vol, en rijd er mee wegquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens geweldig om te zien. Bijna een jaar klagen dat ze niets heeft en zelfs onderbroeken moet bedelen en dan met een vrachtwagen met meuk het terrein af. Sta je dan voor lul.
dwars door het hek heen BAM!🐱![]()
En jij geen vast geen Nederlands.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij geen vast geen rechten
wat doet er toe?
wat er allemaal niet wordt bijgehaald om je eigen mening als waarheid te verkondigen, kom op hee![]()
wow scherpe analyse, maar ook typerend dat je op de rest niet in gaatquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
En jij geen vast geen Nederlands.
Nou...geef jij eens een voorbeeldquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dit serieus meent, maar het ontbreken van een smiley doet het ernstigste vermoeden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb noise reduction aan staan voor de koptelefoonquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef ammartje het volgende:
Ah m'n paspoort is weer verlengd![]()
Klotenzaag
🐱![]()
Nee hoor, die is conflict vermijdendquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Huh Nico?
Die leeft in een andere wereld en lult met iedereen mee.![]()
Lolquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef ammartje het volgende:
Klotenzaag
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ivan en nico zijn de meest normale, maar ja, wie is er wel 100%?quote:There's a virus in my system
Maar met het volle verstand er bij. Ze weet heel goed wat er om haar heen gebeurd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is conflict vermijdend...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wil je chris van me lenen ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow scherpe analyse, maar ook typerend dat je op de rest niet in gaat![]()
Goh, wat toevallig dat iemand een fotoreportage van de bekende Naomi wil, die net 2 dagen in Utopia is en al heeeeel veel heeft laten zien![]()
![]()
Die van mij ook. Ik zie dat "gefeliciteerd" altijd maar als een sarcastische opmerking van regie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef ammartje het volgende:
KlotenzaagWat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
haha nou idd, of dat nog een felicitatie waard is?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik zie dat "gefeliciteerd" altijd maar als een sarcastische opmerking van regie.![]()
Vanessa ZK, heeft ze nog darmkrampjes?Volg je hart, want dat klopt....![]()
wat, wie , waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wil je chris van me lenen ;-)There's a virus in my system
Ja klopt, en zolang ze daar zit wil ze rust, dus is ze conflict vermijdend, en blijft aardig tegen iedereenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar met het volle verstand er bij. Ze weet heel goed wat er om haar heen gebeurd.![]()
Lotte is de hardste werker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lot maakt de plee schoon.Aan het eind wint zij Utopia.
![]()
Zenderkamer heeft ook wel weer spitsuur vandaag, er staat bijna een nog langere rij dan voor de laptop.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Dit is weer zo'n ongeloofwaardige opdracht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef ammartje het volgende:
Naomi een opdracht. iemand wil een fotoreportage van haar 2 zonen
Doet me denken aan die plotselinge cupcakesorder tijdens de markt van Elze.![]()
Dat ja....quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ivan en nico zijn de meest normale, maar ja, wie is er wel 100%?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En ik vind dat een uitstekende strategie voor iemand die niet van plan is te verlagen tot gekonkel óf weet dat ze anders knettergek zou worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja klopt, en zolang ze daar zit wil ze rust, dus is ze conflict vermijdend, en blijft aardig tegen iedereen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zie dat maar als een act of mercy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow scherpe analyse, maar ook typerend dat je op de rest niet in gaat![]()
Ja moet een bekende zijn, lijkt me, die wil dat ze erin blijftquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n ongeloofwaardige opdracht.
Doet me denken aan die plotselinge cupcakesorder tijdens de markt van Elze.
Zoooowwwquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lot maakt de plee schoon.![]()
Ik heb haar nog nooit met een bezem gezien, niet zien poetsen of de afwas zien doen, hier verdient ze zeker geld mee?![]()
![]()
Of ZK. Programma wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja moet een bekende zijn, lijkt me, die wil dat ze erin blijft![]()
Dan zal het wel een bekende zijn die haar niet zo graag mag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja moet een bekende zijn, lijkt me, die wil dat ze erin blijft
En je auto te slopenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is inderdaad een strategie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik vind dat een uitstekende strategie voor iemand die niet van plan is te verlagen tot gekonkel óf weet dat ze anders knettergek zou worden.
Iets meer ruggengraat zou wel duidelijkheid geven in bepaalde situaties.![]()
Voor Lot en Lau is dit vroeg, je zou denken dat ze hun best doen om een beetje met de groep mee te doen. Hoe zou dat toch komen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef GekkePoes het volgende:
Wel grappig dat ze nu pas aan het ontbijt zitten. elke dag weekend daar![]()
![]()
Deze uitspraak is maar deels waar. Iedereen heeft het filmpje gezien waarin Charlotte Giorgio aanviel met een bezem.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoooowww![]()
Ik heb haar nog nooit met een bezem gezien, niet zien poetsen of de afwas zien doen, hier verdient ze zeker geld mee?Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Iemand Gio vandaag al gespot?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik zag haar wel met een bezem alleen was ze toen niet aan het vegen maar aan het slaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoooowww![]()
Ik heb haar nog nooit met een bezem gezien, niet zien poetsen of de afwas zien doen, hier verdient ze zeker geld mee?![]()
![]()
Doel je op haar vriendschap met Isa?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het is inderdaad een strategie.
Iets meer ruggengraat zou wel duidelijkheid geven in bepaalde situaties.
Ik denk dat Nico donders goed weet hoe Isa is en dat ze wijs is zich niet te laten meeslepen in haar drama's....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Chris dreigt in ieder geval niet. Die doet het gewoon, zonder overleg.quote:
Vind ik wel lekker duidelijk.![]()
likjt er wel opquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
had ik nu exact de zelfde cap gemaakt?![]()
![]()
Iemand die alles maar pikt en slikt van anderen verlaagt zichzelf ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik vind dat een uitstekende strategie voor iemand die niet van plan is te verlagen tot gekonkel óf weet dat ze anders knettergek zou worden."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Heerlijk zo'n nuchtere tuinman die niet van gezeik houdtquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Chris dreigt in ieder geval niet. Die doet het gewoon, zonder overleg.
Vind ik wel lekker duidelijk.![]()
![]()
Van mij mag Isa naar huis![]()
Zijn we hopelijk van al dat gezeik af en ik vind het ook wel eens leuk om te zien hoe anderen de koeien en de markt gaan doen![]()
![]()
ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Zie dat maar als een act of mercy.![]()
Voorbeelden te over. Globaal gezegd: ze heeft totaal geen aansluiting met de rest van de wereld.quote:
Ofwel: Sie ist die Welt völlig abhanden gekommen, zoals Rückert gezegd zou hebben.![]()
In het algemeen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doel je op haar vriendschap met Isa?
Ik denk dat Nico donders goed weet hoe Isa is en dat ze wijs is zich niet te laten meeslepen in haar drama's.
Nico doet eigenlijk vooral waar ze zelf zin in heeft.
Mooi dat ze dat allemaal kan bekostigen met haar schilderwerk.![]()
Het is een soort van arrogantie. "Ik sta overal boven"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iemand die alles maar pikt en slikt van anderen verlaagt zichzelf ook.![]()
Ik mag toch hopen dat op 1 december Mark en Chris zich weer gaan scheren. Dit is echt geen gezicht.
Afgaande op haar eetpatroon moet ze ook degene zijn die 'm het meest vuil maakt. Lijkt me dus wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lot maakt de plee schoon.![]()
![]()
zal weinig aan te zien zijn hoor, Als Isa weg is gaan de koeien ook gewoon weg, niemand wil ze doen en de markt wordt toch al door de Febo gedaan en is sowieso na december afgelopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef Flow3r het volgende:
Van mij mag Isa naar huis![]()
Zijn we hopelijk van al dat gezeik af en ik vind het ook wel eens leuk om te zien hoe anderen de koeien en de markt gaan doen![]()
Grappig, dat zie ik zo helemaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het is een soort van arrogantie. "Ik sta overal boven"![]()
Hoewel ik me wel kan voorstellen arrogant te worden als je omringd bent met zulke achterlijke exemplaren
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grappig, dat zie ik zo helemaal niet![]()
Hoewel ik me wel kan voorstellen arrogant te worden als je omringd bent met zulke achterlijke exemplaren
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Fotos maken kan toch iedereen
Of de aanhoudende vraag naar de armbandjes van Charlotte en her kliederwerk van Billie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n ongeloofwaardige opdracht.
Doet me denken aan die plotselinge cupcakesorder tijdens de markt van Elze.![]()
Maar goede foto's maken kan niet iedereen. Compositie, kleur, licht..daar moet je oog voor hebben.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Naomi heeft er voor gestudeerd. Een beetje.quote:
in zo'n groep is dat ook wel het beste, mijn zoete here jezus, je word toch gillend gek als je steeds die totale kwats van die randapen moet aanhoren en geen retreat hebtquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grappig, dat zie ik zo helemaal niet![]()
Hoewel ik me wel kan voorstellen arrogant te worden als je omringd bent met zulke achterlijke exemplarenThere's a virus in my system
Krijg steeds meer het idee dat Gio vertrekt.
Het interesseert hem allemaal niet zoveel meer.
In combi met bezoekjes ZK.
Het zou me niets verbazen.![]()
Zingen ook, maar het gaat om de kwaliteitquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Je fotos verneuken met fotoshop bedoel jequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar goede foto's maken kan niet iedereen. Compositie, kleur, licht..daar moet je oog voor hebben.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je weet wat ik ooit eerder zei?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
in zo'n groep is dat ook wel het beste, mijn zoete here jezus, je word toch gillend gek als je steeds die totale kwats van die randapen moet aanhoren en geen retreat hebt
Knettergek. Niet goed....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze gebruikt niet eens een statief dus...........quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zingen ook, maar het gaat om de kwaliteitAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
nee, voor licht en compositie tijdens het nemen van de foto, ook onderwerp en momentquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je fotos verneuken met fotoshop bedoel jeThere's a virus in my system
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je fotos verneuken met fotoshop bedoel je...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Met die sluitertijden ging het ook al goed.....dan maar op automagischquote:
Dat is nog moeilijkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gebruikt niet eens een statief dus...........
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wilco staat gewoon Chris wat op te stoken om met acties door te gaan
Dat gesprek met Wilco en Chris zit in een cirkel. Ze herhalen zich keer op keer.
Febo heeft nu zeker een paar goede beelden.![]()
Oke, vandaag ook nog vooral Naomi in beeld. Morgen dus Patricia...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
wat niet? die fotoshoot?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef renevanlaaren het volgende:
heel goed dit gaat laub niet leuk vinden![]()
Kijken hoe wij op ze reageren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Voxs het volgende:
Oke, vandaag ook nog vooral Naomi in beeld. Morgen dus Patricia
Degene met de meeste ophef houden ze.![]()
![]()
Om een grens aan te geven, om zichzelf in beeld t houden en omdat het leuk is. Zo lang Wilco zelf ook blijft kloten mag hij dat best zeggen toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef ammartje het volgende:
Wilco staat gewoon Chris wat op te stoken om met acties door te gaan![]()
Jupsquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Kijken hoe wij op ze reageren.
Degene met de meeste ophef houden ze.
Patricia moet morgen met wat goeds komen
Dus vanwege de haast die Mark maakt voor die fotoreportage, lijkt het erop, dat Naomi moet blijven en die dikke pad ook dus...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
er hoeft er morgen maar 1 tegen lot te zeggen naomie gaat je eruit stemmen hoor. zei ze .quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
En dan morgen de spetterende musicalshow ....
dan gaat lot vol voor patrica![]()
Van mij wel, gráág zelfsquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef voederbak het volgende:
[..]
Om een grens aan te geven, om zichzelf in beeld t houden en omdat het leuk is. Zo lang Wilco zelf ook blijft kloten mag hij dat best zeggen toch?
Er is wel vaker een kandidaat geweest die van alles regelde of wilde en dan toch vertrok. Er valt niets uit te concluderen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Scherzo het volgende:
Dus vanwege de haast die Mark maakt voor die fotoreportage, lijkt het erop, dat Naomi moet blijven en die dikke pad ook dus......from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mark is degene die wil dat zij blijft. Het zegt niks verder over wat regie wil.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Scherzo het volgende:
Dus vanwege de haast die Mark maakt voor die fotoreportage, lijkt het erop, dat Naomi moet blijven en die dikke pad ook dus...Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Hope so...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is wel vaker een kandidaat geweest die van alles regelde of wilde en dan toch vertrok. Er valt niets uit te concluderen.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
En dan nog. Redactie bepaald. We hebben ook gezien hoe bijv Laura Billy naar huis wilde sturen en terugkrabbelde.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
O ja, die Marcel, de kapper...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is wel vaker een kandidaat geweest die van alles regelde of wilde en dan toch vertrok. Er valt niets uit te concluderen.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Misschien denkt hij 'als zij die opdracht heeft sturen ze haar niet weg'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Mark is degene die wil dat zij blijft. Het zegt niks verder over wat regie wil.
Dat hij er daarom zo vaart achter zet. Of het levert geld op en dat vind Mark natuurlijk belangrijk.![]()
![]()
Als ik Chris en Wacko hoor praten ben ik blij wanneer het januari is
Gelul om niets......alweerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
noise reduction.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb noise reduction aan staan voor de koptelefoon
dat wil ik thuis ook. en op t werk. heerlijk zonder vrouw'lijk kabaal.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Omdat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef HiDiHo het volgende:
Gelul om niets......alweer
Dat gaan ze toch ook in januari doen?![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef HiDiHo het volgende:
Gelul om niets......alweer![]()
![]()
isa schuimpjes moeten morgen met verschillende mensen naar lot gaan,naomie gaat je eruit stemmen.
dan gaat ze vol voor patricia![]()
![]()
![]()
Omdat ik dat slap gelul dan niet meer hoorquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De slappelingen gaan voor t meisje want lekker makkelijk...
Karakters kiezen Patricia.... Hopelijk...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nog leuker als ze zeggen dat beide haar eruit willen hebben, paniek!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef renevanlaaren het volgende:
isa schuimpjes moeten morgen met verschillende mensen naar lot gaan,naomie gaat je eruit stemmen.
Prima Rene...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
dat is redelijk briljant gevondenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
... en dan blijkt dat patricia isa d'r uit gooit omdat het moest van 'achter'![]()
![]()
Je hebt je abo opgezegd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ik dat slap gelul dan niet meer hoor![]()
Nog niet maar gaat wel deze maand gebeurenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja joh die nieuwe hebben ook geen ruk te vertellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dat is redelijk briljant gevonden![]()
... en dan blijkt dat patricia isa d'r uit gooit omdat het moest van 'achter'
zk bestelt, zij draaienI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Voor een keer mag Herr Sprechund gelijk hebben...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet maar gaat wel deze maand gebeuren![]()
![]()
het stopt niet dan...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ik dat slap gelul dan niet meer hoorThere's a virus in my system
maar je kan nu toch ook gewoon niet luisteren, niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet maar gaat wel deze maand gebeurenThere's a virus in my system
Al moet ik zeggen dat Patricia zich ook niet van haar beste kant heeft laten zien. Sakkeren over dat ze 10 minuten bezig is om een legging buitenste binnen te halen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef Scherzo het volgende:
Karakters kiezen Patricia.... Hopelijk...
Wie zit daar op te wachten?![]()
![]()
Dat kan....quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
al het gereedschap zijn props van rubber, geluid en rook effecten worden door regie achteraf toegevoegd, it's TVquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
De heren hebben nooit van VCA gehoord denk ik![]()
![]()
Wie weet hoe makkelijk die Nono te sturen is. Dat de regie expres haar heeft gekozen om Lot weg te sturen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef Scherzo het volgende:
Karakters kiezen Patricia.... Hopelijk...
"ik kan er niets aan doen, heel moeilijk, ik hoop dat jullie het begrijpen etc."
Patricia laat zich mijns inziens minder makkelijk als Messenger gebruiken.![]()
het is gewoon weer beide niet veel soeps, en dat komt mooi uit wat dat past perfect bij utopiaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef Scherzo het volgende:
Karakters kiezen Patricia.... Hopelijk...There's a virus in my system
Het kan dat jij het niet geloofd...ik geef het stokje door aan alle kids en bejaardenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk niet, dat jij de enige bent.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet maar gaat wel deze maand gebeuren![]()
![]()
2.0 ! WE GAAN HET OOWNEN IN DE CoS !quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het kan dat jij het niet geloofd...ik geef het stokje door aan alle kids en bejaarden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee aub niet. Dan zijn we nog niet van Lot verlost.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef Scherzo het volgende:
Voor een keer mag Herr Sprechund gelijk hebben...![]()
In het filmpje wat pb er gister van maakte laat Naomi wel meermaals merken er nog niet mee bezig te zijn oid maar ze bleven maar pushen. Wel vreemd dat Wilco er niet meer van zei want gaf Gio hier 3 stemmen voor, die lult ook met alle winden mee he. Erg gehaaid wel die vent.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik geloof je zo, al heb ik het niet gehoord. Toch is het geen dreigen maar manipuleren.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wie weet hoe makkelijk die Nono te sturen is. Dat de regie expres haar heeft gekozen om Lot weg te sturen.
"ik kan er niets aan doen, heel moeilijk, ik hoop dat jullie het begrijpen etc."
Patricia laat zich mijns inziens minder makkelijk als Messenger gebruiken.Ik kan helaas niet geloven dat Lotte gaat...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee aub niet. Dan zijn we nog niet van Lot verlost.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik vraag me weleens af of de COS nog rustiger kan worden. 2.0 gaat het bewijzen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
2.0 ! WE GAAN HET OOWNEN IN DE CoS !![]()
![]()
![]()
Heb je die dan nodig tijdens het zingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gebruikt niet eens een statief dus...........![]()
![]()
![]()
![]()
Ah...Naomi doet haar make-up...tellen we mee?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
nee, dat boeit nml totaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ah...Naomi doet haar make-up...tellen we mee?There's a virus in my system
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je die dan nodig tijdens het zingen![]()
![]()
![]()
Portretfoto's makenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wilco is een zak van een vent en deed net zo hard mee met hengelen naar wie Naomi er in wil houden. Daarna nam hij het wel op voor Isabella dat het een topwijf is, wat Charlotte en Laura nog meer het gevoel gaf dat ze Naomi moesten manipuleren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef Urb het volgende:
[..]
In het filmpje wat pb er gister van maakte laat Naomi wel meermaals merken er nog niet mee bezig te zijn oid maar ze bleven maar pushen. Wel vreemd dat Wilco er niet meer van zei want gaf Gio hier 3 stemmen voor, die lult ook met alle winden mee he. Erg gehaaid wel die vent.
Ik vind Wilco maar een rare man, kan er echt geen hoogte van krijgen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat jij de enige bent.![]()
hier idem
![]()
In dat veelbesproken 'intimidatie' gesprekje, was het wel Wilco die zei, isa een wereldwijf te vinden...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Wilco naait iedereen, maat of geen maat. Hij naait jequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wilco is een zak van een vent en deed net zo hard mee met hengelen naar wie Naomi er in wil houden. Daarna nam hij het wel op voor Isabella dat het een topwijf is, wat Charlotte en Laura nog meer het gevoel gaf dat ze Naomi moesten manipuleren.
Ik vind Wilco maar een rare man, kan er echt geen hoogte van krijgen.![]()
Mij wel.....ze verneukt zo een uur van de streamquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Volgens mij noemen ze en microfoon standaard geen statief hoorquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dan ga je even een sjaal breien, er is nu eenmaal niet altijd iets op wat je kan boeien, c'est caquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij wel.....ze verneukt zo een uur van de stream
ze moeten fokking niet zo doen met laura, ze zitten haar de hele dag al dwars
(gaat om een aansteker)![]()
Ik betaal voor janmetdekorteachternaam zekerquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ga je even een sjaal breien, er is nu eenmaal niet altijd iets op wat je kan boeien, c'est ca
Dat is niet helemaal waar. Hij wilde Vanessa en Colinda allebei absoluut niet naaien. En in dat rijtje kunnen we Patricia ook wel plaatsen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:33 schreef gereed het volgende:
[..]
Wilco naait iedereen, maat of geen maat. Hij naait je![]()
Wat een klotegedrag weer van Laura tegen Colinda.
dat is aardig van je, hij blijquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik betaal voor janmetdekorteachternaam zeker
zo zal het gaan:quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef Scherzo het volgende:
[..]
[..]
Ik kan helaas niet geloven dat Lotte gaat...
naomi wordt gekozen door: joey, ivan, nicole, vanes, laurA, lot, wilco, mark
patricia wordt gekozen door: nicoline, colinda, gio, isabella, chris, lauB, patrick
naomi gooit isabella d'r uit
gio gaat tsoekoelakkalikki met naomi![]()
Hij welquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
zo zal het gaan:
patricia wordt gekozen door: nicoline, colinda, gio, isabella, chris, lauB, patrick
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Dit gaat de febo toch niet menen he? Elke dag beelden van iemand, die zich aan het dichtplamuren is?![]()
bedoel je dan het plamuren op stream 1 van naomi, of het plamuren op stream 2 van het atelier ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Luna1956 het volgende:
Dit gaat de febo toch niet menen he? Elke dag beelden van iemand, die zich aan het dichtplamuren is?![]()
beter dat dan alweer een vretende en knorrende lotquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Luna1956 het volgende:
Dit gaat de febo toch niet menen he? Elke dag beelden van iemand, die zich aan het dichtplamuren is?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Het geeft meer tv als Isa er dan nog in isquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat het eerder zo is:quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
zo zal het gaan:
gio gaat tsoekoelakkalikki met naomi
Naomi kiezers: Joey, Ivan, Laura, Charlotte, Wilco, Mark, LauraB
Patricia kiezers: Nicoline, Vanessa, Giorgio, Isabella, Chris, Patrick, ColindaWat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef gereed het volgende:
[..]
Het geeft meer tv als Isa er dan nog in is![]()
![]()
![]()
Die griet krijgt met de dag meer praatjes. Ze moest eens weten, dat zijn enkels belangrijke rol speelt voor de kijkers/cossers. Ja. Om even lekker op los te gaan. Meer niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Hij wilde Vanessa en Colinda allebei absoluut niet naaien. En in dat rijtje kunnen we Patricia ook wel plaatsen.![]()
Wat een klotegedrag weer van Laura tegen Colinda.![]()
ook al stort ze dur kop in beton, wat kan mij het rukkuh johquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef danilel het volgende:
arme huid van dat meisje........krijgt helemaal geen lucht, vandaar ook kraterlandschap eronderI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
het geeft nog meer tv als isa 4 weken lang zich loopt op te laaien om bij de exit in januari van gio hem op tv vol een klap in z'n gezicht te geven en een ongegeneerde lange ruzie te zien live bij shownieuwsquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef gereed het volgende:
[..]
Het geeft meer tv als Isa er dan nog in is![]()
![]()
![]()
als ik haar was zou ik me eerst ff uitkleden.quote:
tegen de vlekken op de kleertjes hè.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
en nicole dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder zo is:
Patricia kiezers: Nicoline, Vanessa, Giorgio, Isabella, Chris, Patrick, Colinda
en wat zal laub doen als ze op concert isa te horen krijgt dat in naomi's promofilmpje naomi Joey wil?![]()
LauB zeker niet op naomi, die voelt zich bedreigt door de fotografie die ze over wilt nemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Patricia kiezers: Nicoline, Vanessa, Giorgio, Isabella, Chris, Patrick, Colinda
En vanessa voelt zich als senior bedreigt door patricia die haar taken probeert over te nemne.![]()
Ooooo. Dat wil ik mee maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
het geeft nog meer tv als isa 4 weken lang zich loopt op te laaien om bij de exit in januari van gio hem op tv vol een klap in z'n gezicht te geven en een ongegeneerde lange ruzie te zien live bij shownieuws
Ik ga de streams weer uitzetten. Geen keus. lauA of Naaiomi![]()
![]()
welke griet? naomi, je quote nml een post over patricia?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die griet krijgt met de dag meer praatjes. Ze moest eens weten, dat zijn enkels belangrijke rol speelt voor de kijkers/cossers. Ja. Om even lekker op los te gaan. Meer niet.
maar ook voor daar is de rol belangrijk, sterker nog voor hun daar doen wij er totaal niet toeThere's a virus in my system
en idem vanavond dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef IsitHeaven het volgende:
Vanavond musical met isa![]()
Nu duffe oninteressante streamsI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat klopt deels. Toch zal ze zich eerder onder druk laten zetten door Charlotte en Laura om voor Naomi te stemmen. Fotografie kunnen ze gedeeltelijk samen doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
LauB zeker niet op naomi, die voelt zich bedreigt door de fotografie die ze over wilt nemen
En vanessa voelt zich als senior bedreigt door patricia die haar taken probeert over te nemne.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
laub krijg misschien tijdens concert ook te horen over promo filmpje naomi..... gaat ze ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
LauB zeker niet op naomi, die voelt zich bedreigt door de fotografie die ze over wilt nemen
En vanessa voelt zich als senior bedreigt door patricia die haar taken probeert over te nemne.![]()
![]()
Maar beter een uur plamuren dan tegen die kop van Patricia aan kijkenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze kan beter van die spraytan op dr gezicht spuiten. Heeft ze meteen iets weg van een goudvis, dr mond staat er al naar zo te zien ...quote:![]()
zoveel plamuur
en toch spriets je het er zó vanafI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Kijk het laatste zinnetjequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke griet? naomi, je quote nml een post over patricia?
maar ook voor daar is de rol belangrijk, sterker nog voor hun daar doen wij er totaal niet toe
( Wat een klotegedrag weer van Laura tegen Colinda.
[/quote]).
Daar reageerde ik op. Eerst even goed lezen voor je reageert![]()
![]()
op zeker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Maar beter een uur plamuren dan tegen die kop van Patricia aan kijkenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
welk deel klopt er niet ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat klopt deels. Toch zal ze zich eerder onder druk laten zetten door Charlotte en Laura om voor Naomi te stemmen. Fotografie kunnen ze gedeeltelijk samen doen.
geloof niet dat ze dat samen gaan doen want lauB laat zich moeilijk de les lezen en naomi is nu eenmaal superieur op fotografie gebied gezien haar opleiding.![]()
maar dan is ze ook klaar voor de bukake partyquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef Chanel5 het volgende:
En zo meteen de wimpers nog volkleien, ook een hele klus.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar dan is zo ook klaar voor de bukake party![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is echt niet superieur, ze is leerling hier in, heb haar gisteren bezig gezien en het was gewoon een amateurtje met een leuke cameraquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
welk deel klopt er niet ?
geloof niet dat ze dat samen gaan doen want lauB laat zich moeilijk de les lezen en naomi is nu eenmaal superieur op fotografie gebied gezien haar opleiding.![]()
Nee...ze is blijkbaar heel onzeker over zichzelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef Ransjih het volgende:
is dat normaal? zo lang bezig zijn voor een natural look?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb de afgelopen dagen weinig gekeken maar waarom zouden Joey en Ivan op dat huppelkutje stemmen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Patricia kiezers: Nicoline, Vanessa, Giorgio, Isabella, Chris, Patrick, Colinda![]()
godverdomme tis gewoon een krentenbol. een grindtegel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeiii, wat een lelijke huid.
Niet zo verwonderlijk met al die make-up.
een omgekeerde salami.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat LauraB bang zou zijn om de fotografie kwijt te raken. LauraB doet het nu bij optredens en ze willen dat eventueel samen oppakken bij optredens. LauraB is veel banger voor team Lot en Lau.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
welk deel klopt er niet ?
geloof niet dat ze dat samen gaan doen want lauB laat zich moeilijk de les lezen en naomi is nu eenmaal superieur op fotografie gebied gezien haar opleiding.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Mag ze weg!! Alsjeblieft!! Heb geen zin in 50 mankup caps elke dag in de cosquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
omdat ze een huppelkutje is en heeft?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen weinig gekeken maar waarom zouden Joey en Ivan op dat huppelkutje stemmen?... en huiver mee![]()
Ja en It's TV man. It's TV.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...ze is blijkbaar heel onzeker over zichzelf![]()
![]()
er zal een aantal zijn wat het misschien wel gemakkelijk vindt opnieuw een sloof als vanes daar te hebben als vanessa toch gaat![]()
Je haalt me de woorden uit m'n toetsenbord.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
omdat ze een huppelkutje is en heeft?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
godverdomme tis gewoon een krentenbol. een grindtegel.
een omgekeerde salami.![]()
![]()
kan er niets anders van maken, ben net als de leipe laaf open en fokking eerlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit m'n toetsenbord.... en huiver mee![]()
kraterlandschap vergeet jequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
godverdomme tis gewoon een krentenbol. een grindtegel.
een omgekeerde salami.![]()
ach jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Mag ze weg!! Alsjeblieft!! Heb geen zin in 50 mankup caps elke dag in de cos
ik snap dat niet zo goed, ik ga ook niet roepen ik haat drollen en dan allemaal fotos van drollen maken voor de lolThere's a virus in my system
nee nee. dat zeg je nu.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja
ik snap dat niet zo goed, ik ga ook niet roepen ik haat drollen en dan allemaal fotos van drollen maken voor de lolI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat zijn dus de mensen, die van alles op hun kop gaan zetten als het regent. Als de dood, dat hun make up uitloopt.quote:![]()
![]()
niet in utopiaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Luna1956 het volgende:
Ga je lakken als de houtsplintertjes nog overeind staan?
Die schuur je toch eerst weg?![]()
![]()
Anti slip noemen ze dat in utopia.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Luna1956 het volgende:
Dat heeft Patrick niet zelf gemaakt toch?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eerste laag lakken. Dan watervast licht schuren.quote:bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
Die komen weer overeind door het lakken, dan schuur je (heel licht) weer en weer lakken, klaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Luna1956 het volgende:
Wat voor party?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:51 schreef danilel het volgende:
[..]
volgens mij was de bukake party eerst begreep ik net"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wat is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
Dat heeft Patrick niet zelf gemaakt toch?I will do what i must !!![]()
En hij zingt er bij, alsof hij een wereldwonder in elkaar aan het zetten is.quote:
O, hij gaat het toch nog een keer schuren.
Ben benieuwd of hij dat likje dat op het hoekje aan deze kant zit ook nog even aantipt. Nee dus.![]()
Ik dacht zo'n windlicht met een plankje eropquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Meubels beplakken was het toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:53 schreef Klapskaats het volgende:
Heeft die Nicole eigenlijk wel eens wat gemaakt daar? Die kon toch ook meubeltjes maken?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ja en toen ging ze weer beeldhouwen van beton, en er komt allemaal weer eens niks van terecht...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:53 schreef Klapskaats het volgende:
Heeft die Nicole eigenlijk wel eens wat gemaakt daar? Die kon toch ook meubeltjes maken?![]()
Hahahaha.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:52 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Anti slip noemen ze dat in utopia.![]()
Een krukje met 'extra's'![]()
![]()
restaureren van oude tweede hands meubelsquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Meubels beplakken was het toch?![]()
Ja, ik hoorde het. Hij gaat het nog een keer doen. Valt me mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:53 schreef noddy1 het volgende:
[..]
Eerste laag lakken. Dan watervast licht schuren.![]()
![]()
Je wilt ook vast niet weten wat ze ervoor vragen, zal wel weer belachelijk duur zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Een krukje met 'extra's'![]()
Ik heb in mijn leven al zoveel gelakt......quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die komen weer overeind door het lakken, dan schuur je (heel licht) weer en weer lakken, klaar.
Ben dochter van timmerman. Een man die perfectionisme uit heeft gevonden![]()
![]()
Heb liever die oudere vrouw er in dan dat kind, wat kan die nu toevoegen in Utopia.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Maar beter een uur plamuren dan tegen die kop van Patricia aan kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat dus. Daarom viel ik over die vezels die ik nog zag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:55 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je wilt ook vast niet weten wat ze ervoor vragen, zal wel weer belachelijk duur zijn.![]()
er ligt een zeil overquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nu maar afwachten tot het een keer flink veel gaat regenen, staat meteen auto vol water.There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: