SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Patrick wil een derde keuken bouwen omdat de vaatwasser het niet goed doet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik hoor het ze moeten van haar eerst afspoelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
ik kan niet wachten tot het moment ze vanessa gaat aanspreken op haar spek pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.En ik vind dat ze er voor 55 beter uitziet als Vanessa met heur 38
![]()
![]()
Patrick heeft buiten lopen schijten wegens de WC brillen die onder de zooi zatenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Doe ik hier ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik hoor het ze moeten van haar eerst afspoelen![]()
![]()
Ik heb een grote rol papier en erge vuile dingen veeg ik eerst af , het scheelt wel met schoon worden .quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Afgrijselijkquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Weer over de WC ze vinden het een kinderachtig zootje en er zat drank in de meiden
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eenschquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Godsamme wat heeft die vent nou niet gedaan , ik geloof echt niet alles meer van hemquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerkt
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebben![]()
![]()
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakken
Begint die te irriteren?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.ik heb er nog te weinig van gezien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tot nu toe heb ik nog niets (leuks) gezien van Patrisch....quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.
Maar ik moet wel steeds naar d'r kijken..... (omdat ze in beeld is)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vanessa is er voor 9 uur uit
Die is niet gooooooooooooooooooooooooooed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Begint die te irriteren?ik heb er nog te weinig van gezien
Ik zag Vanessa in een rechte lijn voorbij schuifelen, ze had nog net de peuk niet in haar bek zitten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Patrick gaat zijn kop kaalscheren vandaag
eenschquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakken![]()
ik vind het een gezellig mens, ze komt op mij sympathiek over![]()
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?![]()
Daar hebben ze iemand voor die betaald krijgt geloof ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:52 schreef Verida het volgende:
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerkt![]()
![]()
Dat had hij voordat hij ging "zwerven" schijnbaar altijd, helaas is scheren praktisch moeilijk tijdens "het zwerven".quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:51 schreef pullup het volgende:
Patrick gaat zijn kop kaalscheren vandaag
Patries zegt;"je zag er ook niet uit toen je hier binnenkwam"![]()
![]()
eerst roken eten makeup,dan gaan ze alweer naar bed.gaat te lang duren dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:52 schreef Verida het volgende:
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?![]()
![]()
Hij is nog geen astronaut geweestquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Godsamme wat heeft die vent nou niet gedaan , ik geloof echt niet alles meer van hem![]()
![]()
Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ha, dat was ook zo'n zogenaamde regel waar ze zich van een verzonnen inspectie aan moesten houden, elke dag de wc's en de douches schoonmaken. Je mag al blij zijn als het één keer in de week gebeurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar hebben ze iemand voor die betaald krijgt geloof ikOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Slim van Nico om snel haar klusjes op de laptop af te maken.
Ik hoorde haar ook zeggen dat er waarschijnlijk vandaag een oorlogje op komst was rond dat ding en dat dit de enige kans was om eea af te maken.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tijd voor een gezellig polletje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tijd voor een gezellig polletje?![]()
![]()
![]()
Poll: Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tijd voor een gezellig polletje?
• minder dan 15 minuten
• tussen de 15 en 30 minuten
• tussen 30 en 60 minuten
• langer dan een uur
Tussenstand:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zaai is het.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nicole kruipt bij Ivan in bedquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat een stouterd hequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
mamma hij doet het weer
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Goed geoliedquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:03 schreef danilel het volgende:
[..]
een occasion is tenminste ingereden!![]()
![]()
Dat is waar,zou ivan zijn moeder een maagd willen voor Ivan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:03 schreef danilel het volgende:
[..]
een occasion is tenminste ingereden!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
In ieder geval geen griet die 'snol' in haar trouwring had staan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is waar,zou ivan zijn moeder een maagd willen voor Ivan?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
krijg je zo'n geval dat de hele tijd "au" roeptquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is waar,zou ivan zijn moeder een maagd willen voor Ivan?![]()
als je een nieuwe neem kan je de jaren langer plezier van hebben,je zou maar zo maandagmorgen monster krijgen als vanessaquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:03 schreef danilel het volgende:
[..]
een occasion is tenminste ingereden!![]()
![]()
Da's dan ook een antieke en helemaal verroestquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als je een nieuwe neem kan je de jaren langer plezier van hebben,je zou maar zo maandagmorgen monster krijgen als vanessa![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Da's dan ook een antieke en helemaal verroest![]()
![]()
Heeft dat er in gestaan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In ieder geval geen griet die 'snol' in haar trouwring had staan.![]()
Wel goedkoop in de belasting zo'n oldtimerquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Da's dan ook een antieke en helemaal verroestAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vanessa gaat om 11 uur naar het ziekenhuis voor haar handBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef renevanlaaren het volgende:
nog een bak koffie dan de kerstboom optuigen,opdracht gekregenNu al er zit dan geen naald meer aan straks
![]()
![]()
kun je de opdrachtgever dan niet beter aftuigenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef renevanlaaren het volgende:
nog een bak koffie dan de kerstboom optuigen,opdracht gekregen![]()
![]()
Romantischquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oh, die afspraak stond voor 5 december.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Vanessa gaat om 11 uur naar het ziekenhuis voor haar hand
Dan kan zij de laatste keer niet voor haar hand naar het z'huis zijn geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Loopt een volle avond op flesje wodkaquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel goedkoop in de belasting zo'n oldtimer![]()
![]()
zat die al weer in haar eigen reet? die veren zaten blijkbaar diepquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Vanessa gaat om 11 uur naar het ziekenhuis voor haar hand![]()
Sinasquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Loopt een volle avond op flesje wodka
zijn net de tieten van vanessa hangende neppertquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef Fauvve het volgende:
[..]Nu al er zit dan geen naald meer aan straks
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:10 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
gifbeker uit de gifkamer???
Echt hoor, vorige keer is ze gewoon voor een nieuw gebitje buiten geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, die afspraak stond voor 5 december.
Dan kan zij de laatste keer niet voor haar hand naar het z'huis zijn geweest.![]()
ja stroop aan de pot,als je erop gaat zitten heb je de kans dat lot en lau aan je billen likkenquote:![]()
![]()
zeker in tijden van crisisquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja stroop aan de pot,als je erop gaat zitten heb je de kans dat lot en lau aan je billen likken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja stroop aan de pot,als je erop gaat zitten heb je de kans dat lot en lau aan je billen likken![]()
![]()
Die is gek...![]()
Ik zou het dus mooi door diegene die het gedaan heeft laten schoonmaken
Jammer dat Palma er niet isAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat zou ik dus mooi geweigerd hebbenquote:![]()
Gewoon erboven blijven hangen als je moet en net zo lang wachten tot Lot of Lau naar die plee gaan en fijntjes een emmertje sop aan die dames meegeven.![]()
nu al ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef renevanlaaren het volgende:
nog een bak koffie dan de kerstboom optuigen,opdracht gekregenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
die wil graag in utopipo blijvenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:15 schreef Kuddeltje het volgende:
Zo toe maar, die heeft meer potentie dan verwacht.:)![]()
Ik heb niet opgelet, wat heeft ze met dat aanrechtdoekjequote:waar ze de bril mee schoonmaakte gedaan, waar ligt dat nu?
Dat is wel de metode zelf laten opruimenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:52 schreef Verida het volgende:
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?
Jeminee, ik zit net weer te kijken, want dacht dat ik het fout had, maar het is echt zo, die mw Patricia is 55 ? Dat kan ook weer niet waar zijn. Ze goochelen met die leeftijden..![]()
Anderhalf uur volgens Gioquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?
Waar je (bijna) niets meer van hoord, ziet, of stilletjes afgevoerd.
De pizza's van Joey.
Boot camp.
Restaurant.
Afhaal maaltijden.
Lullen met het hiernamaals.
............ meer?![]()
2 en 4 doen het weeerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heeft ze d'r make-up al gedaan?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dat was toch harold triet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
die harold die zo graag terug wilde![]()
Alweer ? ik heb 2 x een carpaaltunnelsyndroom gahad en hechtingen er na 10 dagen uit en dag met je handjequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Vanessa gaat om 11 uur naar het ziekenhuis voor haar handen niet meer terug ....
Nou dat klopt toch wel wat hij schrijft? Het lijkt wel of er mensen 24/7 mee bezig zijn en de realiteit uit het oog verliezenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
die harold die zo graag terug wilde![]()
Als ik het goed begreep gingen ze nu pas de operatie uitvoerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Alweer ? ik heb 2 x een carpaaltunnelsyndroom gahad en hechtingen er na 10 dagen uit en dag met je handjeen niet meer terug ....
goe'morgen
laat me raden
helaas is er vannacht niets vreselijks gebeurd en zitten VaMaLoLa nog gezond en wel in de loods?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Alle genomineerde blijven ook gewoon liggen geloof ikBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Kom op zeg...niemand gelooft dit tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou dat klopt toch wel wat hij schrijft? Het lijkt wel of er mensen 24/7 mee bezig zijn en de realiteit uit het oog verliezen
![]()
Kutje B stal een peuk bij een slapende Lot.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wawawawawattt?????quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom op zeg...niemand gelooft dit toch
is niet alles op tv en internet echt????
ik val in een diep donker gat.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ik was daar ook benieuwd naar, dus heb haar gevolgd op de 360 cam, maar ze is naar achteren gelopen met het doekje, dus hij ligt denk ik bij de wasquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, wat heeft ze met dat aanrechtdoekjewaar ze de bril mee schoonmaakte gedaan, waar ligt dat nu?
![]()
![]()
Alles was een grote droomquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:21 schreef spapaars het volgende:
Waar je (bijna) niets meer van hoord, ziet, of stilletjes afgevoerd.
De pizza's van Joey.
Boot camp.
Restaurant.
Afhaal maaltijden.
Lullen met het hiernamaals.
............ meer?
Niemand heeft het gehoord dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:23 schreef gereed het volgende:
Klopt het dat Lot zich heeft versproken, dat zij blijft?![]()
de meeste dromen zijn bedrogquote:
maar toen ik wakker werd stond die kutloods er nog
zie ook die vetklep met dat pafferige gezicht
het is geen utopia, het is een gesticht.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
nee een controlle dus , maar dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep gingen ze nu pas de operatie uitvoeren
En wat levert dat allemaal weer op? Creatieve Markje zal er wel weer een draai aangeven...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Nico dr blauwe poster is uitverkocht! Is jan met die korte achternaam er nog?![]()
Ze is 2 x na de operatie naar het ziekenhuis geweest. Ik geloof er geen moer van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
nee een controlle dus , maar dat slaat echt nergens op
Kan best zijn dat het met haar menstruatieklachten te maken heeft, maar voor die hand, waar je haar nooit meer over hoort, kan het niet zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik hoop eigenlijk dat naomie gaat zeggen lot gaat naar huis om de reden waarom jullie stemmen gaven,manipuleren is niet mijn utopia![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is 2 x na de operatie naar het ziekenhuis geweest. Ik geloof er geen moer van.
Kan best zijn dat het met haar menstruatieklachten te maken heeft, maar voor die hand, waar je haar nooit meer over hoort, kan het niet zijn.
Ik verwacht niet andersquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop eigenlijk dat naomie gaat zeggen lot gaat naar huis om de reden waarom jullie stemmen gaven,manipuleren is niet mijn utopiaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
schoen gezet, dat doen ze nu al bijna een jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef DaSteeg het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een laser-afstand-meet-ding![]()
[ afbeelding ]![]()
Wat dacht je van : Lot gaat naar huis omdat ze de pleebril volg heeft gesmeerd met stroop en omdat ik dat de volgende dag moest schoonmakenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop eigenlijk dat naomie gaat zeggen lot gaat naar huis om de reden waarom jullie stemmen gaven,manipuleren is niet mijn utopia![]()
van beiden nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
denk je dat echt,ik hoop het maar van naomie denk ik het niet eigenlijk![]()
Een meisje van 19 staat echt niet zo sterk in haar schoenen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
Daar wacht ze mee tot Gio uit bed is, kan ze weer kirren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
das een sterke redenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat dacht je van : Lot gaat naar huis omdat ze de pleebril volg heeft gesmeerd met stroop en omdat ik dat de volgende dag moest schoonmakenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zit jij te cossen in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de meeste dromen zijn bedrog
maar toen ik wakker werd stond die kutloods er nog
zie ook die vetklep met dat pafferige gezicht
het is geen utopia, het is een gesticht.![]()
![]()
Heel snugger is ze niet nee, maar komop dit doorziet Billy zelfs......quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
denk je dat echt,ik hoop het maar van naomie denk ik het niet eigenlijkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarvoor is die bril dan ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef DaSteeg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Snap die jonge lui niet. waarom in utopia gaan.
Ga werken met je luie reet.
Er zijn al zoveel jonge lui die te beroerd zijn om te gaan werken en uitkering trekken,
Gaan ze daar in en op hun nest liggen fijn voorbeeldFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap die jonge lui niet. waarom in utopia gaan.
Ga werken met je luie reet.
Er zijn al zoveel jonge lui die te beroerd zijn om te gaan werken en uitkering trekken,
Gaan ze daar in en op hun nest liggen fijn voorbeeld![]()
![]()
Oja klopt die binnenvoering zat ook niet helemaal goed geloof ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is 2 x na de operatie naar het ziekenhuis geweest. Ik geloof er geen moer van.
Kan best zijn dat het met haar menstruatieklachten te maken heeft, maar voor die hand, waar je haar nooit meer over hoort, kan het niet zijn.![]()
Of ze heeft continu de pil doorgesliktquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Oja klopt die binnenvoering zat ook niet helemaal goed geloof ik.![]()
Vanessa heeft heel erge pijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Of we krijgen Natasia toestanden en gaat ze naar Dr Schumacher....Ze kan wel een opknapbeurt gebruiken...Krijgt ze een bonusje voor al haar inspanningen van de afgelopen elf maanden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Oja klopt die binnenvoering zat ook niet helemaal goed geloof ik.![]()
Ze zal wel weer een gesprek met Jari willen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:43 schreef ammartje het volgende:
Vanes ziek? Wat hebben ze gegeten gisteren![]()
![]()
Vanessa pijn?
Daarom gaat ze middenin de kamer op de bank zitten ipv zich terugtrekken op haar bed?
aandachtshoer![]()
![]()
yoghurt van markquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:43 schreef ammartje het volgende:
Vanes ziek? Wat hebben ze gegeten gisteren![]()
kent ze die dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef gereed het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een gesprek met Jari willen hebbenVolg je hart, want dat klopt....![]()
Vanes heeft last van een stookbuik!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Sorry kan geen medelijden met haar hebben.quote:
Het is officieel....het is echt een ouwe lullen programma aan het wordenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik ook niet gewoon vertrekken met klachtenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sorry kan geen medelijden met haar hebben.![]()
![]()
Geloof hem ook niet...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
![]()
Je zou toch ook vanzelf pijn krijgen overal als je sochtends je eigen bakkes in de spiegel moet bekijken, en je ziet er zo uit ....quote:![]()
jari? jari is dat m'n knarie? ohnee hoe heet de hond, oh nee ok nie, Vanes graaft en graaft en ineens ohwwwww die Jariquote:Volg je hart, want dat klopt....![]()
Die ene jongen die met zijn twaalfde in bed lag met zijn moeder en heel lang borstvoeding heeft gekregen, die Jari met dat lage IQquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:46 schreef ammartje het volgende:
[..]
jari? jari is dat m'n knarie? ohnee hoe heet de hond, oh nee ok nie, Vanes graaft en graaft en ineens ohwwwww die Jari![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:46 schreef ammartje het volgende:
[..]
jari? jari is dat m'n knarie? ohnee hoe heet de hond, oh nee ok nie, Vanes graaft en graaft en ineens ohwwwww die Jari![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zijn 12e borstvoeding? vandaar die siliconenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die ene jongen die met zijn twaalfde in bed lag met zijn moeder en heel lang borstvoeding heeft gekregen, die Jari met dat lage IQ![]()
![]()
![]()
Denk dat die zoon van haar een levenslang trauma heeft opgelopen, dankzij dat niksnut van een moeder![]()
ja erg mens, ook al zou het zo geweest zijn, dan nog zeg je dat niet op tv. Maar geloof het niet eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die ene jongen die met zijn twaalfde in bed lag met zijn moeder en heel lang borstvoeding heeft gekregen, die Jari met dat lage IQ![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Daar kan een Dr Schumacher ook niets meer aan verhelpen misschien een goede stukadoor nog.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Of we krijgen Natasia toestanden en gaat ze naar Dr Schumacher....Ze kan wel een opknapbeurt gebruiken...Krijgt ze een bonusje voor al haar inspanningen van de afgelopen elf maanden?![]()
Dat is waar...misschien moet ze naar een AA meeting dan, niet voor die pols iigquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:49 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Daar kan een Dr Schumacher ook niets meer aan verhelpen misschien een goede stukadoor nog.![]()
kijk, dat rijmt dan ook nog en als ze het goed doen dan dicht het ook behoorlijkquote:
Isa ziet er ook lekker uit
Of naar Nederlandse les ... want dat sprak ze niet goed toch? Al zou ze honderd lessen hebben ....quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat is waar...misschien moet ze naar een AA meeting dan, niet voor die pols iig![]()
lijkt of ze gaat bevallen, haha wie zegt nou altijd is kortjakje ziek?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Ja Utopia is een afbraakcentrum...ze worden allemaal moddervet, wallen, jaren ouder, inwendige kwetsuren door overmatig seksuele uitspattingen enzovoorts enzovoortsquote:![]()
Naomi zenderkamer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je maakt me toch niet wijs he dat die strepen boven haar ogen getatoeëerd zijn.quote:
Ziet er niet uit.![]()
Vanessa vergaat van de pijn.
Isa loopt langdradig te wauwelen.
Naomi zit dom te lachen.
Als ik die Naomi zie, denk ik dat ze gewoon van die groepen hangjongeren hebben moeten benaderen om aan kandidaten te komen....Breezersletjes en woest uitziende pukkeljongens komen nu Utopia in...![]()
Misschien moet ze wel bevallen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa vergaat van de pijn.
Isa loopt langdradig te wauwelen.
Naomi zit dom te lachen.
![]()
![]()
Hem doet zeerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Naomi hou ajb je domme bek zeg.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ZK "Gebruik paint maar!!111"quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:54 schreef ledn81 het volgende:
Naomi wil Photoshop downloaden proefversie voor 30 dagen
Naomi ZK
Patricia wil de b&b klaarmaken. Zo komt Laura nog makkelijker weg met de b&b.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Oh, ik wist niet dat dat kon na 1 jaar "studeren" :-Dquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerkt
Misschien liegt hij een beetje. Op FB staat:
Saxion Hogeschool Deventer
Pabo
2010 – 2011
Activiteiten en verenigingen: Opleiding tot leerkracht lager onderwijs
"Door combinatie van te grote afstand / alleenstaand ouderschap en kennis van SPW helaas niet succesvol af kunnen ronden."
Overal en nergens heeft hij gewerkt. Hij noemt zichzelf een job hopper maar toevallig zijn de meeste contracten afgelopen na een jaar. Toeval zeker :-D
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 10:04:45 ]![]()
Brr die Patricia laat niemand uitspreken, en heeft vooral direkt wat te vertellen welke ziektes zij heeft in en rondom de familie, maar ze neemt al aardig de taken van Vanessa over![]()
Heeft ze weer liggen raggen met "big" Mark?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
wat een slechte huid. Lijkt me niet goed als dat ook nog elke dag onder een paar lagen plamuur wordt weggewerktquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kind, ga thuis met je telefoon spelen.
Vanavond komen er kinderen hun schoen zetten.![]()
Zo zijn winnaars toch verliezers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:02 schreef Hadjewat het volgende:
Komen de winnaars van dat programma van Paul de Leeuw nog eens naar de B&B of ?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 28-11-2014 10:03:42 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja heeft een vriendin van mij ook dat word echt gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Je maakt me toch niet wijs he dat die strepen boven haar ogen getatoeëerd zijn.
Ziet er niet uit.
Correctie ... haar gebit bij laten werken ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Vanessa gaat om 11 uur naar het ziekenhuis voor haar hand![]()
Laura en Lot, amper het bed uit, besluiten al om straks weer te gaan liggen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Correctie, gesprek met haar gezin. Hem wil blijvenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie ... haar gebit bij laten werken ;-)![]()
![]()
![]()
Luie varkensquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura en Lot, amper het bed uit, besluiten al om straks weer te gaan liggen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
juist omdat het getatoeëerd is ziet het er niet uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Je maakt me toch niet wijs he dat die strepen boven haar ogen getatoeëerd zijn.
Ziet er niet uit.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Die liggen en kopen hun tijd uit. Hakim lag ook zijn tijd in bed uit, des te gauwer was het morgen zei diequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura en Lot, amper het bed uit, besluiten al om straks weer te gaan liggen.![]()
![]()
![]()
Dat is een belediging voor varkensquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zou ze ook wolvenshirts hebben?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Porno Opa met een Bono Brilquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef DaSteeg het volgende:
[ afbeelding ]
Manmanman![]()
Ik vind het maar gemeen hoe regie Lot en Lau uit bed gezendercheckt heeft.
Ik ga wakker dier mailen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Was niet te verstaan ondanks de dopjes in me orenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:14 schreef krabje het volgende:
wat liepen die 2 (lot en naomi) nou te smoezen?
kon iemand dat horen?
Niet goed, iets over spuitbussen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:14 schreef krabje het volgende:
kon iemand dat horen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die hadden weer stroop op de wc bril gesmeerd, Isabella kwam er vannacht achter, maar reageerd niet, grap kapotquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura en Lot, amper het bed uit, besluiten al om straks weer te gaan liggen.![]()
Ja, die hadden vannacht stroop op de wc bril gedaan, en Isabella kwam erop tijd achter, en reageerd verder niet, en Charlotte wil weten of er reactie op was gekomenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:14 schreef krabje het volgende:
kon iemand dat horen?![]()
Ok dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie ... haar gebit bij laten werken ;-)
Nicolien was de lul die zat er op , maar heeft het een beetje afgeveegd omdat ze naar de koetjes moest .quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Die hadden weer stroop op de wc bril gesmeerd, Isabella kwam er vannacht achter, maar reageerd niet, grap kapotJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik geloof geen bal van de kwalen van Vanas meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef DaSteeg het volgende:
Fles zit te creperen van de pijn en Patty lult gewoon door over ditjes en datjes....![]()
![]()
Dat Mark anders is dan voor de stemming zit haar goed dwars.
Voor de tweede keer staat Oma voor joker.![]()
Lees onderstaande in de Utopia krant, weet iemand hier meer van?
Vanacht ,ben ik zo boos geweest op Charlotte en Lautje,,,die hebben Naomi zo zitten uithoren en dus danig onder druk gezet , zo dat ,als dit meisje blijft( wat ik niet hoopt,want dat gaat ze niet redden) en zij moet stemmen,,,durf zij niet eens op de gif kamer te stemmen,ze werd dus danig geïntimideerd!!! Meneer de Mol ,grijp in ,,,u weet wat dreigementen met mensen doet!!!!! SCHANDE!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sneaky meiden, erg hoor dat je straks Nederland weer in moet, blij dat het mijn dochters niet zijn, die had ik er bij de haren uitgesleeptquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Geile gluiperd weer smoezen, ze vinden het TOP dat iedereen boos was om de vieze plee.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Wat een armetierig Nederlands. Ik zou van de inhoud ook niet te veel geloven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Vanacht ,ben ik zo boos geweest op Charlotte en Lautje,,,die hebben Naomi zo zitten uithoren en dus danig onder druk gezet , zo dat ,als dit meisje blijft( wat ik niet hoopt,want dat gaat ze niet redden) en zij moet stemmen,,,durf zij niet eens op de gif kamer te stemmen,ze werd dus danig geïntimideerd!!! Meneer de Mol ,grijp in ,,,u weet wat dreigementen met mensen doet!!!!! SCHANDE!!!!![]()
Zie net het filmpje, het is dus wel waarquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een armetierig Nederlands. Ik zou van de inhoud ook niet te veel geloven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een armetierig Nederlands. Ik zou van de inhoud ook niet te veel geloven.![]()
ik las dit vanmorgen op FB al en er zat een filmpje bij,dus ja is wel waar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een armetierig Nederlands. Ik zou van de inhoud ook niet te veel geloven.![]()
maar ze dreigen toch niet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ik las dit vanmorgen op FB al en er zat een filmpje bij,dus ja is wel waar.![]()
Ja...kippen zijn idd beter dan koeien
Ja, als het op Facebook staat, dan moet het wel waar zijn.
Filmpje van een uur, dank Dotteke maar dat is een beetje lang.![]()
Daarom moeten die twee eruit, wat een figurenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net het filmpje, het is dus wel waar
SOONY![]()
Ja keek net hier bij de filmpjes en zag het staan. Wat een vies vuil smerig wijf is het ook zeg bah bah en bij zo jong en onschuldig meisje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ik las dit vanmorgen op FB al en er zat een filmpje bij,dus ja is wel waar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken mensen die getatoeëerde wenkbrauwen hebben laten zetten maar zo slecht heb ik nimmer gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist omdat het getatoeëerd is ziet het er niet uit
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 10:27:16 ]![]()
Ja, heb hem ook niet gekeken is mij ook te lang eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:23 schreef Disana het volgende:
Ja, als het op Facebook staat, dan moet het wel waar zijn.
Filmpje van een uur, dank Dotteke maar dat is een beetje lang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een vieze wijven of nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom moeten die twee eruit, wat een figurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat is de utopia krant?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Vanacht ,ben ik zo boos geweest op Charlotte en Lautje,,,die hebben Naomi zo zitten uithoren en dus danig onder druk gezet , zo dat ,als dit meisje blijft( wat ik niet hoopt,want dat gaat ze niet redden) en zij moet stemmen,,,durf zij niet eens op de gif kamer te stemmen,ze werd dus danig geïntimideerd!!! Meneer de Mol ,grijp in ,,,u weet wat dreigementen met mensen doet!!!!! SCHANDE!!!!
en wat voor amoebe plaatst zo'n bericht, ga lekker lingo kijken als je niet tegen het spel kanThere's a virus in my system
moet in het begin zijn, heb em steeds een stukje verder gezet op het eind zit alleen mark achter de laptop, maar heb geen zin om te kijken, hoor die meiden al genoeg stokenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook niet gekeken is mij ook te lang eerlijk gezegd.
er word helemaal niet gedreigd het gaat om het eerste stukje van het filmpje nou dreigen is het absoluut niet. maar goed het is lot en lau dus dan word het weer erger gemaakt dan het isquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook niet gekeken is mij ook te lang eerlijk gezegd.![]()
ik vidn het meestal lelijk, soms iets minder maar vaak gewoon buty ugltquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ken mensen die getatoeëerde wenkbrauwen hebben laten zetten maar dat ziet er echt niet zo uit.There's a virus in my system
Ruud, bil, Lot en Lau zijn/waren bekend om dit soort streken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een armetierig Nederlands. Ik zou van de inhoud ook niet te veel geloven.
Ik geloof het dus wel.![]()
Het is afschuwelijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn het meestal lelijk, soms iets minder maar vaak gewoon buty uglt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik had ook niet anders verwacht van die 2,want patricia durven ze zo niet te benaderen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja keek net hier bij de filmpjes en zag het staan. Wat een vies vuil smerig wijf is het ook zeg bah bah en bij zo jong en onschuldig meisje.![]()
Ik ken geen enkele vrouw die dat heeft waarbij het mooi isquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn het meestal lelijk, soms iets minder maar vaak gewoon buty uglt![]()
Deden ze dat maar, maar ze weten dat ze dan de wind van voren krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:27 schreef krabje het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht van die 2,want patricia durven ze zo niet te benaderen.![]()
Hadden hun dat gedaan ? Zo zeg humor !!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Geile gluiperd weer smoezen, ze vinden het TOP dat iedereen boos was om de vieze plee.![]()
ik vind sowieso make up niet geweldigquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die dat heeft waarbij het mooi is
Voordat je je make-up hebt gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:27 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook zo opstaan voortaan met bril is mode denk ik
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Vanacht ,ben ik zo boos geweest op Charlotte en Lautje,,,die hebben Naomi zo zitten uithoren en dus danig onder druk gezet , zo dat ,als dit meisje blijft( wat ik niet hoopt,want dat gaat ze niet redden) en zij moet stemmen,,,durf zij niet eens op de gif kamer te stemmen,ze werd dus danig geïntimideerd!!! Meneer de Mol ,grijp in ,,,u weet wat dreigementen met mensen doet!!!!! SCHANDE!!!!![]()
![]()
Beetje make up mag best om je goede kanten te benadrukken of slechte kanten weg te werken. Maar die dikke laag make up van Naomi is echt zo lelijk. En die wenkbauwen van patricia ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind sowieso make up niet geweldig![]()
Ja zo is Laura en Lot wel bezig jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ze vinden zichzelf in elk geval puur en echt en dat liegen ze niet. Zo zijn ze blijkbaar gewoonquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef miertje36 het volgende:
[..]
er word helemaal niet gedreigd het gaat om het eerste stukje van het filmpje nou dreigen is het absoluut niet. maar goed het is lot en lau dus dan word het weer erger gemaakt dan het is
Thanks! Heb nu zelf mn mening kunnen vormen ipv die van een ander opgelegd krijgen. Of nou ja, ik hoorde niets onverwachtsquote:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Thnx, wat een slijmjurken zeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal waar, al hun liegen en bedriegen is echt puur natuur, zo zijn ze echt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf in elk geval puur en echt en dat liegen ze niet. Zo zijn ze blijkbaar gewoon
De wimpertjes en tietjes zijn ook echt![]()
![]()
![]()
Zie je het , is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net het filmpje, het is dus wel waar![]()
Wie weet, doorziet Naomi dat best wel.quote:
Niet dat het wat uitmaakt wat ze doorziet
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Geldt asfalt ook als make-up? Want dan weet ik er nog wel een paar waar wat lelijke kanten weggewerkt mogen worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Beetje make up mag best om je goede kanten te benadrukken of slechte kanten weg te werken. Maar die dikke laag make up van Naomi is echt zo lelijk. En die wenkbauwen van patricia ook.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Nee, meer gegrapt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef miertje36 het volgende:
Nou er word absoluut niet gedreigd overdrijven is ook een kunst zeg bah...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ben geen Isa fan, maar ze staat voor mij toch boven die slurpster, hoop dat dat mens snel vertrekt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef spapaars het volgende:
Allemaal een zonnebril.
[ afbeelding ]
VInd het zo min wijf bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vreselijke "GHEHEHEHEHE" van Vanessa, je zal het maar horen na 1 uur 's nachts.
Er zijn mensen bij wie je alleen nog met een beitel ergens kan komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geldt asfalt ook als make-up? Want dan weet ik er nog wel een paar waar wat lelijke kanten weggewerkt mogen worden.![]()
niet voor mij, ik heb de mens liever hoe ze is, een licht lipglossje, en als het moet dan heel licht en naturel maar van mij hoeft het nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Beetje make up mag best om je goede kanten te benadrukken of slechte kanten weg te werken. Maar die dikke laag make up van Naomi is echt zo lelijk. En die wenkbauwen van patricia ook.There's a virus in my system
Lot is echt als een drol, doorspoelen die hapquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Helemaal waar, al hun liegen en bedriegen is echt puur natuur, zo zijn ze echt.
De wimpertjes en tietjes zijn ook echtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te klein Lotquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef spapaars het volgende:
Allemaal een zonnebril.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ach het zijn lot en laura dan mag je alles roepen om je gelijk te halen als het tegen isa is ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef miertje36 het volgende:
Nou er word absoluut niet gedreigd overdrijven is ook een kunst zeg bahThere's a virus in my system
hilarisch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef GekkePoes het volgende:
Wil Lotte die auto van Gio verfen? Leuk zulke rotgeintjes uithalen.
het maakt Gio geen drol uit of die auto geverfd wordt of niet.![]()
Een wijze les voor Naomi zou zijn om snel haar bed in te vluchten na haar gezellig onderonsjes met Giorgio.
GM.
Die LauB lijkt wel bang voor Lot. Vannacht nog chagrijnig om de stroop, nu is het opeens tegen Lot; 'lachen man'.![]()
Nee, ik kan me niet voorstellen dat hij zich daar druk over zal maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.
het maakt Gio geen drol uit of die auto geverfd wordt of niet.Maar die mutsen zetten zichzelf te kakken, dit is echt als pesten bedoeld.
![]()
![]()
Nou Pezu, wat goed van je dat je dit inzietquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach het zijn lot en laura dan mag je alles roepen om je gelijk te halen als het tegen isa is ofzo![]()
Overigens mag Miertje ervan vinden wat ze zelf wil. Ik zie het alleen anders![]()
![]()
GM... hoe grappig... Voor het eerst een 360 camera op mijn tablet...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Wat zeuren ze nu over die auto? Ze gebruiken echt elk foutje die mensen maken als hoofdzaak om die de grond in te boren....🐱![]()
Dit is de korte versie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook niet gekeken is mij ook te lang eerlijk gezegd.
UTO / Utopia Filmpjes #20![]()
Ik snap dat dicht plamuren nooit. Je ziet in de spiegel toch dat het er niet uit ziet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole plamuurt ook een ongewassen kop.
Daarbij heeft clinique bijv make-up waar je een drupje van gebruikt en haast onzichtbaar is
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: