SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Patrick wil een derde keuken bouwen omdat de vaatwasser het niet goed doet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik hoor het ze moeten van haar eerst afspoelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
ik kan niet wachten tot het moment ze vanessa gaat aanspreken op haar spek pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Patricia is net zo zeikerd als Vanessa, al twee dagen loopt ze te piepen over de afwas.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.En ik vind dat ze er voor 55 beter uitziet als Vanessa met heur 38
![]()
![]()
Patrick heeft buiten lopen schijten wegens de WC brillen die onder de zooi zatenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Doe ik hier ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik hoor het ze moeten van haar eerst afspoelen![]()
![]()
Ik heb een grote rol papier en erge vuile dingen veeg ik eerst af , het scheelt wel met schoon worden .quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat mensen hun borden met alles erop in de vaatwasser smijten. Ze heeft gelijk.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Afgrijselijkquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Weer over de WC ze vinden het een kinderachtig zootje en er zat drank in de meiden
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eenschquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Godsamme wat heeft die vent nou niet gedaan , ik geloof echt niet alles meer van hemquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerkt
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebben![]()
![]()
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt niet dat Patricia blijft...ik wil nog wel even een leuk laatste maandje hebbenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakken
Begint die te irriteren?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.ik heb er nog te weinig van gezien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tot nu toe heb ik nog niets (leuks) gezien van Patrisch....quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus moet Patricia blijven. Een half tamme kirrende josti zit niemand op te wachten.
Maar ik moet wel steeds naar d'r kijken..... (omdat ze in beeld is)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vanessa is er voor 9 uur uit
Die is niet gooooooooooooooooooooooooooed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Begint die te irriteren?ik heb er nog te weinig van gezien
Ik zag Vanessa in een rechte lijn voorbij schuifelen, ze had nog net de peuk niet in haar bek zitten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Patrick gaat zijn kop kaalscheren vandaag
eenschquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij mag ze blijven,die is niet bang om anderen aan te pakken![]()
ik vind het een gezellig mens, ze komt op mij sympathiek over![]()
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?![]()
Daar hebben ze iemand voor die betaald krijgt geloof ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:52 schreef Verida het volgende:
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
PP heeft een waslijst aan flauwe grapjes in petto zo nodig omdat hij in het basisonderwijs heeft gewerkt![]()
![]()
Dat had hij voordat hij ging "zwerven" schijnbaar altijd, helaas is scheren praktisch moeilijk tijdens "het zwerven".quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:51 schreef pullup het volgende:
Patrick gaat zijn kop kaalscheren vandaag
Patries zegt;"je zag er ook niet uit toen je hier binnenkwam"![]()
![]()
eerst roken eten makeup,dan gaan ze alweer naar bed.gaat te lang duren dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:52 schreef Verida het volgende:
waarom maakt niemand Lot wakker en geeft haar een emmer sop en een doekje om de plee schoon te maken?![]()
![]()
Hij is nog geen astronaut geweestquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Godsamme wat heeft die vent nou niet gedaan , ik geloof echt niet alles meer van hem![]()
![]()
Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ha, dat was ook zo'n zogenaamde regel waar ze zich van een verzonnen inspectie aan moesten houden, elke dag de wc's en de douches schoonmaken. Je mag al blij zijn als het één keer in de week gebeurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar hebben ze iemand voor die betaald krijgt geloof ikOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Slim van Nico om snel haar klusjes op de laptop af te maken.
Ik hoorde haar ook zeggen dat er waarschijnlijk vandaag een oorlogje op komst was rond dat ding en dat dit de enige kans was om eea af te maken.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tijd voor een gezellig polletje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tijd voor een gezellig polletje?![]()
![]()
![]()
Poll: Hoelang gaat Naomi vandaag over haar make-up doen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tijd voor een gezellig polletje?
• minder dan 15 minuten
• tussen de 15 en 30 minuten
• tussen 30 en 60 minuten
• langer dan een uur
Tussenstand:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zaai is het.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nicole kruipt bij Ivan in bedquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: