quote:
Kan in de spits, maar staat meestal op 10.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Boskamp zegt geweldig spitsje, dus daar ga ik maar vanuit dan.
Ik zei toch: Hij krijgt per ongeluk een bal tegen zich aan geschoten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij had een belangrijk aandeel in beide goals. Je ziet wel dat hij steeds beter gaat lopen
Laat ze maar vaker ballen tegen hem aan schieten, hij weet ze meestal vrij goed te verbuigen tot assists en passes die de aanval gaande houden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zei toch: Hij krijgt per ongeluk een bal tegen zich aan geschoten.
Ondertussen blijft hij assist geven en is hij een aanspeelpunt. Zo lang we blijven winnen en er mede door hem doelpunten worden gemaakt moet je volgens mij niet klagen. Mitchell is helemaal drama.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef JenHermes het volgende:
Kazim RichardDe man heeft gisteren in de eerste helft geen pepernoot geraakt, in de tweede helft kreeg ie toevallig de bal tegen zich aan gespeeld waardoor EL Achmadi uit kon halen. En maar praten jongens, en maar praten
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat ze maar vaker ballen tegen hem aan schieten, hij weet ze meestal vrij goed te verbuigen tot assists en passes die de aanval gaande houden.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:47 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ondertussen blijft hij assist geven en is hij een aanspeelpunt. Zo lang we blijven winnen en er mede door hem doelpunten worden gemaakt moet je volgens mij niet klagen. Mitchell is helemaal drama.
Mensen die denken het beter te weten en dan met Guidetti aan komen zettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
[..]Mensen open je ogen! Kazim is gewoon een enorm matige '' spits '' die hier en daar wel wat leuks doet maar dat doet Jeff Stans ook en daar hoor je niemand over. Nee, Feyenoord moet een ding doen en dat is proberen de volgende ronde van de EL te overleven en van dat geld John Guidetti halen. Dan is Feyenoord tenminste verzekerd van een echte spits
Ik denk toch niet dat het ooit nog wat gaat worden met hem bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Rutten zei dat Achabar speelminuten gaat krijgen, vraag me alleen af of dat ipv Kazim zal zijn of eventueel voor Immers? Ik denk dat Achabar in dit elftal wel goed kan draaien met el ahmadi en clasie achter zich.
Wil Guidetti eerst maar een seizoen zien spelen. Bij ons heeft hij erg veel wedstrijden gemist door verkoudheid en griep en die zenuwziekte aan het einde, als je met zo'n weerstand ook nog je shirt uittrekt in de regen (waardoor hij ook PSV miste door rood) dan vraag je er wel om.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die denken het beter te weten en dan met Guidetti aan komen zettenGuidetti doet het nu redelijk in een competitie die nog 10x zo slecht is als de eredivisie, hij maakt z'n doelpuntjes uit vrije trappen en penalties en City ziet daardoor ook nog eens de mogelijkheid alsnog de hoofdprijs te vragen. Doei!
Kazim is het beste wat we nu in huis hebben en daarmee moeten we het doen tot de winterstop. Hij doet genoeg dingen goed om daar af en toe blij om te zijn. Het lijkt me duidelijk dat er betere spitsen rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wil Guidetti eerst maar een seizoen zien spelen. Bij ons heeft hij erg veel wedstrijden gemist door verkoudheid en griep en die zenuwziekte aan het einde, als je met zo'n weerstand ook nog je shirt uittrekt in de regen (waardoor hij ook PSV miste door rood) dan vraag je er wel om.En Pelle heeft seks gehad met een vriendin van Koeman zijn zoon in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
Pelle neemt tegenwoordig Bertina hard van achteren terwijl Koeman stilletjes toekijkt. Cuckold (koekoek)!quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:07 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En Pelle heeft seks gehad met een vriendin van Koeman zijn zoon in Spanje
Ik dacht dat het spontaan in elkaar geknutseld werd op een vrije zondagmiddag. Blijkt het gewoon besteld te zijn door het Feyenoord-bestuur.quote:
Lees hier anders het hele verhaal, kom je niet zo dom overquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het spontaan in elkaar geknutseld werd op een vrije zondagmiddag. Blijkt het gewoon besteld te zijn door het Feyenoord-bestuur.
Sfeertje hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |