je ziet het compleet verkeerd, je mist enig kritische nootquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die studie bevestigde gewoon wat ik daarvoor stelde namelijk dat er bij blootstelling + risicofactor een verhoogd risico was.
En vervolgens ga je weer compleet los dat de cijfers niet zouden kloppen. I rest my case man u are pathetic.
Cijfer kunt je over twisten prima, maar het verhoogde risico is er wel degelijk en volgens mij was dat de initiële stelling waarop je mij en nog wat mensen meende te moeten aanvallen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ziet het compleet verkeerd, je mist enig kritische noot
er komt een gefabriceerd magisch cijfer dat nergens onderbouwt wordt, ik zie geen enkel reden om dat voor feit aan te nemen, zeker wanneer dat cijfer compleet afwijkt van enig ander gefabriceerd cijfer
Het is niet dat ik er echt bang voor ben, meer dat ik toch ergens goed wil inlezen alvorens ik het ook echt gebruik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Als je al twijfelt of je wel of niet gaat blowen en je bang bent voor een psychose, zou ik het zeker niet doen... wiet versterkt emoties en als je gaat blowen terwijl je angstig bent voor de negatieve effecten kun je een angstaanval krijgen... en das geen pretje![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon echt een enorm saaie lul hè?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er echt bang voor ben, meer dat ik toch ergens goed wil inlezen alvorens ik het ook echt gebruik.
In alle keuzes in het leven doe ik een beetje zo.![]()
Mwah, misschien wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een enorm saaie lul hè?
Ik zou het doen, misschien wordt het een reeks "Ik durf niks"quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, misschien wel.
Dat verdient haast een apart topic, want het is best irritant.Onder andere de reden dat ik geen rijbewijs durf te halen.
Mijn broertje is een autist en die blowt zich sufquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er echt bang voor ben, meer dat ik toch ergens goed wil inlezen alvorens ik het ook echt gebruik.
In alle keuzes in het leven doe ik een beetje zo.![]()
word wat losser, krijg wat meer schijt en begin met leven. op je grafsteen heb je een begin datum en een eind datum, dat streepje tussenin vertegenwoordigd je leven, gemiddeld zo'n 80 jaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, misschien wel.
Dat verdient haast een apart topic, want het is best irritant.Onder andere de reden dat ik geen rijbewijs durf te halen.
Vroeger waren blowers nog relaxte mensen. Ergens is er dan toch iets misgegaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef fs180 het volgende:
geef dan een bron voor het verhoogde risico
Zo belangrijk is die ervaring niet. Je geeft zelf aan dat je dolgelukkig bent, dus links laten liggen, die troep.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en voor de ervaringen.
vervang het woordje cannabis nu eens voor alcohol of biertjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is die ervaring niet. Je geeft zelf aan dat je dolgelukkig bent, dus links laten liggen, die troep.
Nee, dat komt voort uit het feit dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is. cannabis, wiet en dergelijke is dat niet. Ik heb zelf nooit gebruikt, ook geen behoefte aan. Ik heb die drang ook nooit gehad. De TS moet zelf weten wat hij doet natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:36 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
vervang het woordje cannabis nu eens voor alcohol of biertjes
zou je dan dezelfde tip geven?
als je dat wel weet, waarom dan het "advies'' om die ''troep'' links te laten liggen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:47 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Nee, dat komt voort uit het feit dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is. cannabis, wiet en dergelijke is dat niet. Ik heb zelf nooit gebruikt, ook geen behoefte aan. Ik heb die drang ook nooit gehad. De TS moet zelf weten wat hij doet natuurlijk.
Omdat ik het troep vind. Ik snap ook niet waar die drang bij sommige wegkomt om alles maar te proberen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
als je dat wel weet, waarom dan het "advies'' om die ''troep'' links te laten liggen?
waar komt de drang bij jou weg om alcohol te nemen? dat is ook troepquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Omdat ik het troep vind. Ik snap ook niet waar die drang bij sommige wegkomt om alles maar te proberen.
Daarom neem ik het ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:58 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
waar komt de drang bij jou weg om alcohol te nemen? dat is ook troep
oke, nou ik heb wel de drang om alles te proberen, ook sommige harddrugs ja, net zoals ik de drang heb om te reizen, om succesvol te worden etc etcquote:
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:06 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
oke, nou ik heb wel de drang om alles te proberen, ook sommige harddrugs ja, net zoals ik de drang heb om te reizen, om succesvol te worden etc etc
waarom? omdat je gemiddeld zo'n 80 jaar krijgt op dit wereldje en je bent gek als je niet gaat ontdekken wat er allemaal is en te beleven valt. Dat is waarom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |