Gewoon je angst in de ogen kijken en gaan met die banaan.quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op internet lees ik positieve verhalen over de Magic Flight Box. Alleen schijnen de batterijen het niet zo goed te doen.
Er is ook een Chinees merk dat beter schijnt te zijn, maar ik vind een product uit de VS dat door instanties wordt gecontroleerd een fijner idee.
Mflb is wel chill indd, dat je die batterijen regelmatig op moet laden maakt op zich niet echt uitquote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op internet lees ik positieve verhalen over de Magic Flight Box. Alleen schijnen de batterijen het niet zo goed te doen.
Er is ook een Chinees merk dat beter schijnt te zijn, maar ik vind een product uit de VS dat door instanties wordt gecontroleerd een fijner idee.
Polmquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet er niet zo moeilijk over doen en je realiseren dat bangmakerij al decennia tot de tactieken van de verbodsfetisjisten behoort. Er is een risico dat je je een halfuurtje niet zo lekker voelt, angstig en zo, maar dat trekt vanzelf weg en je doet het tenslotte niet voor niks met vrienden.
Het beste koop je een evenwichtige hash, dwz niet opgekweekt voor maximaal THC. Dat zijn meestal de goedkopere, milde. Libanon is dat meestal ook als je dat nog ergens kunt vinden, maar dat is duur en wel erg weinig bang for your buck. Als het minder dan 8 euro de gram kost heb je doorgaanse een mooie milde pollen of Marok of zo. Beter meer van milder dan weinig van sterk spul. Als het wiet moet zijn zit je met Thai vrij veilig.
Hier bij Headshop heb je 5 gram superpolm voor 20 euro.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet er niet zo moeilijk over doen en je realiseren dat bangmakerij al decennia tot de tactieken van de verbodsfetisjisten behoort. Er is een risico dat je je een halfuurtje niet zo lekker voelt, angstig en zo, maar dat trekt vanzelf weg en je doet het tenslotte niet voor niks met vrienden.
Het beste koop je een evenwichtige hash, dwz niet opgekweekt voor maximaal THC. Dat zijn meestal de goedkopere, milde. Libanon is dat meestal ook als je dat nog ergens kunt vinden, maar dat is duur en wel erg weinig bang for your buck. Als het minder dan 8 euro de gram kost heb je doorgaanse een mooie milde pollen of Marok of zo. Beter meer van milder dan weinig van sterk spul. Als het wiet moet zijn zit je met Thai vrij veilig.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Lsd en andere psychedelica zijn heel verlichtend en bovendien niet verslavend, en zijn van grote invloed geweest op het werk van onder andere Kary Mullis (uitvinder van de polymerasekettingreactie, zonder welke ieder dna onderzoek praktisch onmogelijk zou zijn), Aldous Huxley en Steve Jobs. Drugsgebruik is ook van grote invloed geweest op de muziek van bv The Beatles. Bijna iedere drug is prima recreatief te gebruiken zonder noodzakelijkerwijs een verslaving en een leven als junk als gevolg te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dit is een persoonlijke keuze waarin je jezelf moet afvragen of het het waard is?
Alcohol bijvoorbeeld veel mensen laten het stoer voorkomen om te drinken, en ik ben wel eens dronken geweest, kan niet zeggen dat ik ervan verlicht raakte. Natuurlijk staan bepaalde drugs wel in de volksmond bekend als verlichtend, maar is dat echt zo? Het lijkt mij persoonlijk meer een hpye-train waar iedereen wilt opspringen, vaak eindigen mensen ook als junks.
En ik heb niet veel goeie voorbeelden gezien van drugs en verlichting die succes brachten, maar ik kan het hier hartstikke mis hebben en als iemand mij hier terecht wilt wijzen mag dat natuurlijk.
Succes met het maken van je keuze.
zijn hooggevoelig en sensitief niet hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2014 00:25 schreef Lord88 het volgende:
Pas ermee op als je hooggevoelig of sensitief bent! Je kunt erg vreemde dingen meemaken en jezelf de kop helemaal gek maken, inclusief bad gaan, kotsen of out gaan. Zelf rook ik al best wel lang nu (aantal jaar). De eerste vijf keer was het kosten of out gaan doordat ik het gevoel niet kon plaatsen en een paniekaanval kreeg, mede door de combinatie met alcohol. Welke dus niet voor beginners is. Gek genoeg ging ik altijd slecht op een gedraaide joint.
Toen ik eens thuis wat pure wiet met een pijpje wegrookte kon ik er voor het eerst van genieten. Dit komt doordat je het effect anders voelt (high) en je zeer eenvoudig kunt doseren. Ga wat leuks doen zoals de natuur in, wikipedia lezen, filmpje of docu kijken, muziek luisteren. Zelfs sporten is goed te doen! Voor mij bleef het dan ook niet bij een keer proberen maar al snel een stuk meer blowen. Echter leer je er veel beter mee om te gaan, waardoor je zo goed als nooit meer slecht zal gaan. Blowen zonder goede bodem, weinig slaap, of zieke toestand is alleen voorbehouden aan ervaren blowers. Oja en onthoudt altijd als er wat geks gebeurt (trip/mindfuck): dit komt door het spul en is morgen wegGewoon niet teveel bij nadenken maar chillen/genieten! Hoe beter je in je vel zit hoe fijner het effect is! Wat dat betreft is het alleen een gemoedstoestand versterker!
badtripbob?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef KrentenbaardNL het volgende:
Wiet is softdrugs, je hoort het al soft. Niet te harden man, doe mij die harde gram
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |