Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor ¤75,- heb je fok! op haar helm. Lijkt me een meer realistisch doel.
Tevens goede reclame voor het forum
Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
True, dat is wel erg leuk natuurlijk....als er beelden van zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.
En het is maar een jeugd-WK ja. Maar hoe tof is het om als Kimberley head first zo'n baan afraast om dan fok! op haar helm te zien.
Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinken
Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nlquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.
Als je anoniem doneert kan er dan nog wel FOK! op de helm komen te staan?
quote:Supporter: iedere rechtspersoon of natuurlijke persoon (die ten minste 18 jaar is) die zich
heeft geregistreerd op de Site, daarmee deze Algemene Voorwaarden Wij zijn Sport heeft
aanvaard eneen Donatie doet in een Project.
Hoezo anoniem blijven?quote:De Sportondernemer en de Supporter zijn gehoudenop verzoek vanWzS
de volgendeinformatie te verstrekken:Indien een rechtspersoon:
a. kopie uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 3 maanden), en
b. kopie identiteitsbewijs van een of meerdere tekeningsbevoegden, afhankelijk van de vermelding op het uittreksel (bij ‘zelfstandig tekeningsbevoegd’: 1 identiteitsbewijs, bij ‘gezamenlijk bevoegd met andere bestuurder(s)’: 2identiteitsbewijzen).
Indien een natuurlijke persoon: a. kopie geldig legitimatiebewijs (paspoort of verblijfsvergunning, géén rijbewijs) + kopie bankafschrift met woonadres.
Dat is dan de beste optie denk ik ja. En anders wil ik ook wel onder mijn naam doneren, heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk (maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben).quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
Ow op die manier. Dat is idd wel een optie ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Maar om FOK! erop te krijgen zal via Danny waarschijnlijk het handigst zijn.
Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?
Kan me voorstellen dat Danny het retedruk heeft en niet zit te wachten op allerlei werk wat daar eventueel uit voortvloeit, ondanks dat wij het een leuk idee vinden. Het blijft natuurlijk reclame in de marge en ik heb geen idee hoeveel tijd/moeite Danny/FOK! daarin wil steken als alles via hem/hun moet lopen.
Ga je gang!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Hoeveel zou je maximaal bijdragen voor Kimberley Bos?
Je hebt gestemd op: ¤75
quote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik wil best wat doneren, leuk!
Maar om mee te betalen om FOK! op de helm te krijgen gaat me wel wat ver. Mag Danny lekker zelf betalen![]()
Iets anders leuks met z'n allen hier zou ik wel leuk vinden.
Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:13 schreef tong80 het volgende:
Heb er geen stuiver voor over. Wel leuk om te volgen.
Da's dan jammer. Andere sport kiezen lijkt me.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.
Dat is ook een beetje de hoofdgedachte eigenlijk, kijken hoeveel er bij elkaar gelegd kan worden. Wat er verder als tegenprestatie tegenover staat maakt niet veel uit, als het geld uiteindelijk maar bij Kimberley terechtkomt zodat ze naar Altenberg kan.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef rubbereend het volgende:
Kijk gewoon hoeveel geld je als groepje bij elkaar zou kunnen harken om als groepje fans van FOK! aan kan bieden. En dan laat je gewoon een hartje of wat geks op dr helm zetten voor dat geld. Kimberley zal het vast hartstikke leuk vinden als er vanuit hier wat ontstaat en ze is blij met elke bijdrage. En de fans hier weten dan dat het van hun is. Je kan zelfs nog voor de grap vragen of ze als tegenprestatie even langskomt hier.
Ik wil wel met 75 meedoen, Kingstown als het goed is ook (heeft ie hierboven aangegeven).quote:Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef rubbereend het volgende:
Misschien even handig als iedereen even zegt wat hij daadwerkelijk over wil maken ipv een poll, dan kunnen we het concreet maken
ik wil wel een tientje meelappen
Stimmt!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil wel met 75 meedoen, Kingstown als het goed is ook (heeft ie hierboven aangegeven).
Als we 5 mensen hebben die een donatie toezeggen stuur ik haar even een mailtjequote:Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stimmt!
Eigenlijk vind ik wel dat ze een account op FOK! aan moeten maken, alleen voor dit topic al, maar goed....dat is vooral een wens en geen eis uiteraard.
5 Euro hierquote:Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef rubbereend het volgende:
Misschien even handig als iedereen even zegt wat hij daadwerkelijk over wil maken ipv een poll, dan kunnen we het concreet maken
ik wil wel een tientje meelappen
Dat zijn dus al 4 mensenquote:
Dat is 5quote:
Leuk, leuk dat je er bent en reageert!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef Skeletonster het volgende:
Hoi Allemaal,
Daar ben ik dan.... Duurde even voordat ik tijd had kunnen te vinden. Naast mijn sport studeer ik ook nog namelijk.Maar ik ga er leuk om al jullie vragen en reacties op dit topic te lezen. En helemaal tof dat jullie bijdrage aan deze mooi sport en in het specifiek mijn seizoen!
Om meteen daar even bij te blijven. Het is ook mogelijk iets anders dan je eigen naam op mijn helm te zetten. Zo staat er bijvoorbeeld ook 'kanjer' op. Wel is het zo dat ik uiteindelijk besluit of iets wel of niet erop komtDus mocht je iets flauws, gemeens, beledigends hebben bedacht, helaas. Nu ga ik er uiteraard vanuit dat jullie dat niet doen
![]()
En voor Kingstown, ik zal een foto opsturen van het eind resultaat, moet. Hoe het eindelijk om te helm is komen te staan. Moet wel een mailadres hebben om dat te kunnen doen
Oja, wilde ook nog even terugkomen op de vraag van Rubbereend: 'wie is je sportheld?' Binnen Nederland is dat toch Epke Zonderland! De beste turner die er is. En mentaal een goede topsporter, die ook nog eens sociaal is naar media, fans en mede sporters.
Hopelijk doe ik het zo goed? Want dit is de eerste keer dat ik op een forum reageer? of is dit een topic? of is dat hetzelfde? Kan iemand mij dat uitleggen?
Groetjes!
Ik ga het eens opzoekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook of en hoe ze zo'n mooi blauw vinkje naast d'r username kan krijgen?
Het zou ook leuk zijn als er nu eindelijk eens wat meer leven in het bob/rodel/skeleton-topic komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk, leuk dat je er bent en reageert!![]()
Om op je laatste vraag alvast te antwoorden: Dit waar jij nu in typt is een topic speciaal voor jou wat onderdeel uitmaakt van het Sportforum, waar over allerlei sporten gediscusseerd wordt:
Sport
Er is ook een apart topic voor skeleton, bobben en rodelen wat je mss bovenmatig kan interesseren.
SPT / Bobsleeën, skeleton en rodelen
Naast Sport zijn er nog tientallen andere subfora (van Muziek tot Flora en Fauna tot Nieuws en actualiteiten aan toe) en al die subfora samen is FOK!.
Als je specifiek op 1 iemand wilt reageren dan kun je op "quote" [ afbeelding ] klikken, wat rechtsboven elke post staat.
Inhoudelijk zal ik later ongetwijfeld eea te vragen hebben en hopelijk kan dit topic er een beetje aan bijdragen om jou en jouw sport wat extra onder de aandacht te brengen en te steunen.
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk, leuk dat je er bent en reageert!![]()
Om op je laatste vraag alvast te antwoorden: Dit waar jij nu in typt is een topic speciaal voor jou wat onderdeel uitmaakt van het Sportforum, waar over allerlei sporten gediscusseerd wordt:
Sport
Er is ook een apart topic voor skeleton, bobben en rodelen wat je mss bovenmatig kan interesseren.
SPT / Bobsleeën, skeleton en rodelen
Naast Sport zijn er nog tientallen andere subfora (van Muziek tot Flora en Fauna tot Nieuws en actualiteiten aan toe) en al die subfora samen is FOK!.
Als je specifiek op 1 iemand wilt reageren dan kun je op "quote" [ afbeelding ] klikken, wat rechtsboven elke post staat.
Inhoudelijk zal ik later ongetwijfeld eea te vragen hebben en hopelijk kan dit topic er een beetje aan bijdragen om jou en jouw sport wat extra onder de aandacht te brengen en te steunen.
St. Moritz is zeker de mooiste baan waar ik tot nu toe geweest ben. En het is niet een soort natuurbaan. Maar een echte natuurbaan. De enige in de wereld. Het is ook heel gaaf om daar een afdaling te maken. De heel baan is namelijk gemaakt van sneeuw en water en daardoor heel geluidloos. Ze zijn het op dit moment aan het bouwen. via deze link http://www.enjoystmoritz.(...)gazine-2015-folge-05quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou ook leuk zijn als er nu eindelijk eens wat meer leven in het bob/rodel/skeleton-topic komt
En Kimberley, inderdaad erg leuk dat je reageert
Gelijk nog even een vraag: Wat vindt je de mooiste/gaafste baan om vanaf te gaan? Ik zag op je Wijzijnsport-filmpje volgens mij een fragment van St Moritz, als liefhebber van de sport zou ik zeggen dat dat historisch gezien toch de mooiste moet zijn (en omdat het een soort natuurbaan is), zie jij dat ook zo?
Ik ben benieuwd naar de Europa Cup in St Moritz, het lijkt me echt een van de gaafste banen om daar misschien wel weer een podium te halenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
St. Moritz is zeker de mooiste baan waar ik tot nu toe geweest ben. En het is niet een soort natuurbaan. Maar een echte natuurbaan. De enige in de wereld. Het is ook heel gaaf om daar een afdaling te maken. De heel baan is namelijk gemaakt van sneeuw en water en daardoor heel geluidloos. Ze zijn het op dit moment aan het bouwen. via deze link http://www.enjoystmoritz.(...)gazine-2015-folge-05
Kun je zijn hoe de werkzaamheden gaan.
Toch is het wat afdalen betreft niet mijn favoriete baan. Dat is tot nu toe Königssee omdat ik dat een technisch moeilijk baan is, die ik goed onder controle heb. In St. Moritz heb ik slechts 7 afdalingen gemaakt en dus nog niet genoeg controle om echt hard te gaan. Maar in de tweede week van januari ga ik erweer heen. Dus kan dat maar zo veranderen. Het gevoel van sleeën op die baan is in elk geval met geen enkele andere te vergelijken.
Erg leuk om je reacties te lezen. Welkom op FOK! de leukste en grootste site van Nederland. Ik ga je volgen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Skeletonster het volgende:
Ja, als het kan, maar de kans is groot dat ik op het tijdstip van de race aan het werk ben. Dus dat is even afwachten of dat lukt.
Dit zie ik nu pas, maar het Zwitsers kampioenschap is vanwege de problemen met de baan verplaatst naar eind februari. Afkijken bij Gilardoni gaat hem niet worden dusquote:Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Skeletonster het volgende:
Ja, als het kan, maar de kans is groot dat ik op het tijdstip van de race aan het werk ben. Dus dat is even afwachten of dat lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |