abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147643648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Voor ¤75,- heb je fok! op haar helm. Lijkt me een meer realistisch doel.
Tevens goede reclame voor het forum ^O^
Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
pi_147644678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.
En het is maar een jeugd-WK ja. Maar hoe tof is het om als Kimberley head first zo'n baan afraast om dan fok! op haar helm te zien. _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147645271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.
En het is maar een jeugd-WK ja. Maar hoe tof is het om als Kimberley head first zo'n baan afraast om dan fok! op haar helm te zien. _O-
True, dat is wel erg leuk natuurlijk....als er beelden van zijn. :P
Die head first plek kost 1500 Euro....voor die 75 Euro moet je maar afwachten waar het komt (achterkant/zijkant helm?). Op zich geen bezwaar allemaal, want fun, dus wil ik wel betalen.

Leuk FOK! Sport logo erop en gaan. Heywoodu moet Kimberley hier toch maar eens heen proberen te lokken.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 18:56:49 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147645437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinken :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 18:59:07 #55
284411 crew  heywoodu
pi_147645501
We kunnen ook gewoon met spandoek enzo naar Altenberg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_147645715
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef heywoodu het volgende:

Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinken :Y
Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.
Als je anoniem doneert kan er dan nog wel FOK! op de helm komen te staan?
pi_147645831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.
Als je anoniem doneert kan er dan nog wel FOK! op de helm komen te staan?
Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
pi_147645920
Hier word ik dus niet vrolijk van:

quote:
Supporter: iedere rechtspersoon of natuurlijke persoon (die ten minste 18 jaar is) die zich
heeft geregistreerd op de Site, daarmee deze Algemene Voorwaarden Wij zijn Sport heeft
aanvaard eneen Donatie doet in een Project.
quote:
De Sportondernemer en de Supporter zijn gehoudenop verzoek vanWzS
de volgendeinformatie te verstrekken:Indien een rechtspersoon:
a. kopie uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 3 maanden), en
b. kopie identiteitsbewijs van een of meerdere tekeningsbevoegden, afhankelijk van de vermelding op het uittreksel (bij ‘zelfstandig tekeningsbevoegd’: 1 identiteitsbewijs, bij ‘gezamenlijk bevoegd met andere bestuurder(s)’: 2identiteitsbewijzen).
Indien een natuurlijke persoon: a. kopie geldig legitimatiebewijs (paspoort of verblijfsvergunning, géén rijbewijs) + kopie bankafschrift met woonadres.
Hoezo anoniem blijven? :?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:17:01 #59
284411 crew  heywoodu
pi_147646075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Dat is dan de beste optie denk ik ja. En anders wil ik ook wel onder mijn naam doneren, heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk (maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben).

Maar om FOK! erop te krijgen zal via Danny waarschijnlijk het handigst zijn.
pi_147646081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Ow op die manier. Dat is idd wel een optie ja.
Mss straks even een lokquote maken, want hij zal ongetwijfeld tig PM's per dag krijgen.
pi_147646337
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Maar om FOK! erop te krijgen zal via Danny waarschijnlijk het handigst zijn.
Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?

Kan me voorstellen dat Danny het retedruk heeft en niet zit te wachten op allerlei werk wat daar eventueel uit voortvloeit, ondanks dat wij het een leuk idee vinden. Het blijft natuurlijk reclame in de marge en ik heb geen idee hoeveel tijd/moeite Danny/FOK! daarin wil steken als alles via hem/hun moet lopen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:33:03 #62
284411 crew  heywoodu
pi_147646553
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?

Kan me voorstellen dat Danny het retedruk heeft en niet zit te wachten op allerlei werk wat daar eventueel uit voortvloeit, ondanks dat wij het een leuk idee vinden. Het blijft natuurlijk reclame in de marge en ik heb geen idee hoeveel tijd/moeite Danny/FOK! daarin wil steken als alles via hem/hun moet lopen.
Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen? :P
pi_147646809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:33 schreef heywoodu het volgende:

Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen? :P
Ga je gang!
Dat 75 euro idee van voetbalmanager vond ik wel aardig, maar als je een ander target hebt ook pirma offcourse.
Zolang ik maar anoniem geld over kan maken. Desnoods in een envelop. :P
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:56:04 #64
284411 crew  heywoodu
pi_147647437
Met ¤75 kunnen we "FOK!" op haar helm krijgen tijdens het WK junioren, met ¤1000 kunnen we een logo op haar slee krijgen en met ¤1500 op de bovenkant van haar helm (die tijdens een afdaling dus naar voren wijst en prominent in beeld is).

Ik snap ook wel dat de kans op ¤1000 binnen dit forum wel heel erg klein is. Ik ben echter wel benieuwd of er mensen zijn die mee willen helpen om een Nederlandse in een in Nederland erg kleine sport richting de top te krijgen.

Alles over haar campagne staat verder hier (inclusief informatie over doneren en tegenprestaties), en dit is ons interview met Bos:
Interview met skeletonster Bos: Op naar olympisch goud

En over het anonieme doneren: Dat kan via WijZijnSport, maar zoals hierboven te lezen valt bestaat dan de kans dat ze jou om persoonsinformatie vragen. Het valt vast ook wel te regelen dat 1 centrale persoon hier (of dat nou vanuit FOK! zelf komt of dat bijvoorbeeld ik dat doe) eventuele donaties bij elkaar brengt als in 1 keer doneert (als er dus enige interesse is).

Poll: Hoeveel zou je maximaal bijdragen voor Kimberley Bos?
¤5
¤10
¤20
¤30
¤50
¤75
¤100
Anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

¤0 heb ik uiteraard niet toegevoegd, want als je niet mee wilt doen heeft het ook geen zin om überhaupt iets aan te klikken :+
pi_147647630
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Hoeveel zou je maximaal bijdragen voor Kimberley Bos?
Je hebt gestemd op: ¤75
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 20:02:06 #66
284411 crew  heywoodu
pi_147647696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

^O^

Dit topic gaat zich bijna ontwikkelen in een fantopic zo oO/
Als er nog wat mensen mee willen doen (al is het met een euro) ga ik haar toch echt maar eens op dit topic wijzen :P
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 23:59:33 #67
284411 crew  heywoodu
pi_147659105
Ter illustratie, hier zou dus het FOK!-logo tussen kunnen staan:

Skeletonhelmen _O_
pi_147685385
Ik wil best wat doneren, leuk!
Maar om mee te betalen om FOK! op de helm te krijgen gaat me wel wat ver. Mag Danny lekker zelf betalen :P
Iets anders leuks met z'n allen hier zou ik wel leuk vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 december 2014 @ 23:54:23 #69
284411 crew  heywoodu
pi_147692757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik wil best wat doneren, leuk!
Maar om mee te betalen om FOK! op de helm te krijgen gaat me wel wat ver. Mag Danny lekker zelf betalen :P
Iets anders leuks met z'n allen hier zou ik wel leuk vinden.
Ja dat snap ik :P

Sowieso was dat ook alleen maar mogelijk als er ¤1500 opgehaald werd en dat zie ik nou niet echt gebeuren :+

Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn inderdaad. Misschien een gek idee, maar wellicht zou het lukken om, als we meerdere keren ¤75 bij elkaar krijgen, een tekst als "naam" op te geven. Geen idee wat precies, het is maar een idee :P

Voor alles wat eventueel gezamenlijk gedaan wordt geldt wel hetzelfde: Het zou handig zijn om een indicatie te hebben van hoeveel we bij elkaar kunnen krijgen (vandaar de poll hier een paar posts boven).

En als je dat allemaal niks lijkt is gewoon namens jezelf doneren natuurlijk net zo goed, want uiteindelijk draait het erom dat ze genoeg geld bij elkaar krijgt om naar het WK junioren te kunnen *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:30:30 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147694077
Kijk gewoon hoeveel geld je als groepje bij elkaar zou kunnen harken om als groepje fans van FOK! aan kan bieden. En dan laat je gewoon een hartje of wat geks op dr helm zetten voor dat geld. Kimberley zal het vast hartstikke leuk vinden als er vanuit hier wat ontstaat en ze is blij met elke bijdrage. En de fans hier weten dan dat het van hun is. Je kan zelfs nog voor de grap vragen of ze als tegenprestatie even langskomt hier.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2014 @ 03:13:05 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_147696337
:D

Heb er geen stuiver voor over. Wel leuk om te volgen. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147699908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:13 schreef tong80 het volgende:
:D

Heb er geen stuiver voor over. Wel leuk om te volgen. :)

Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2014 @ 10:45:44 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_147699942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.
Da's dan jammer. Andere sport kiezen lijkt me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 december 2014 @ 12:08:20 #74
284411 crew  heywoodu
pi_147702000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef rubbereend het volgende:
Kijk gewoon hoeveel geld je als groepje bij elkaar zou kunnen harken om als groepje fans van FOK! aan kan bieden. En dan laat je gewoon een hartje of wat geks op dr helm zetten voor dat geld. Kimberley zal het vast hartstikke leuk vinden als er vanuit hier wat ontstaat en ze is blij met elke bijdrage. En de fans hier weten dan dat het van hun is. Je kan zelfs nog voor de grap vragen of ze als tegenprestatie even langskomt hier.
Dat is ook een beetje de hoofdgedachte eigenlijk, kijken hoeveel er bij elkaar gelegd kan worden. Wat er verder als tegenprestatie tegenover staat maakt niet veel uit, als het geld uiteindelijk maar bij Kimberley terechtkomt zodat ze naar Altenberg kan.

Laten we wel zijn, ze heeft zelfs al het podium gehaald in de Europa Cup en daar doen echt niet totaal andere mensen aan mee dan aan het WK junioren. Als ze daar aan de start verschijnt denk ik dat de kans op de top-8 heel reeël is en dat kan vervolgens het balletje voor haar weer verder laten rollen (denk aan kleine lokale bedrijfjes die wel wat willen helpen etc).

Helaas denk ik dat het mij net niet gaat lukken om in januari nog een trip te maken, maar anders leek het me wel gaaf om anderhalve week naar St Moritz te gaan :P
Daar is eerst de Europa Cup skeleton (met Kimberley) en bobslee, en gelijk daarna de World Cups, en dan ook nog eens op de 'thuisbaan' van de internationale skeleton- en bobsleesport.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 12:09:49 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147702045
Misschien even handig als iedereen even zegt wat hij daadwerkelijk over wil maken ipv een poll, dan kunnen we het concreet maken :P

ik wil wel een tientje meelappen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 december 2014 @ 12:10:44 #76
284411 crew  heywoodu
pi_147702068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef rubbereend het volgende:
Misschien even handig als iedereen even zegt wat hij daadwerkelijk over wil maken ipv een poll, dan kunnen we het concreet maken :P

Ik wil wel met 75 meedoen, Kingstown als het goed is ook (heeft ie hierboven aangegeven).
pi_147702106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef heywoodu het volgende:

Ik wil wel met 75 meedoen, Kingstown als het goed is ook (heeft ie hierboven aangegeven).
Stimmt!
Eigenlijk vind ik wel dat ze een account op FOK! aan moeten maken, alleen voor dit topic al, maar goed....dat is vooral een wens en geen eis uiteraard.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 december 2014 @ 12:16:17 #78
284411 crew  heywoodu
pi_147702198
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stimmt!
Eigenlijk vind ik wel dat ze een account op FOK! aan moeten maken, alleen voor dit topic al, maar goed....dat is vooral een wens en geen eis uiteraard.
Als we 5 mensen hebben die een donatie toezeggen stuur ik haar even een mailtje :)

Heel veel meer moeten we ook niet verwachten denk ik, ten eerste geven Nederlanders in het algemeen niet heel graag voor zoiets (er zijn wel belangrijkere dingen) en ten tweede blijft het natuurlijk gewoon zo dat skeleton in Nederland (nog) niks voorstelt. Hopelijk kan Kimberley daar verandering in brengen in de komende jaren :Y (Le Conté boekt volgens mij nou niet echt veel vooruitgang, met alle respect..)
pi_147710341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef rubbereend het volgende:

5 Euro hier
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 december 2014 @ 20:10:52 #80
284411 crew  heywoodu
pi_147716213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

5 Euro hier
Dat zijn dus al 4 mensen *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 december 2014 @ 14:34:54 #81
284411 crew  heywoodu
pi_147741877
Is het trouwens niet een goed idee om de titel eens aan te laten passen? :P

Het gaat niet echt meer over vragen stellen :+
pi_147767470
Ik wil wel 25 euro doneren.
Even a broken clock is right twice a day.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 december 2014 @ 15:10:08 #83
284411 crew  heywoodu
pi_147802868
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:18 schreef danos het volgende:
Ik wil wel 25 euro doneren.
Dat is 5 *O*

Ik heb d'r even een berichtje gestuurd, benieuwd of ze reageert :P
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:34:10 #84
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_147887637
Hoi Allemaal,

Daar ben ik dan.... Duurde even voordat ik tijd had kunnen te vinden. Naast mijn sport studeer ik ook nog namelijk. ;) Maar ik ga er leuk om al jullie vragen en reacties op dit topic te lezen. En helemaal tof dat jullie bijdrage aan deze mooi sport en in het specifiek mijn seizoen!

Om meteen daar even bij te blijven. Het is ook mogelijk iets anders dan je eigen naam op mijn helm te zetten. Zo staat er bijvoorbeeld ook 'kanjer' op. Wel is het zo dat ik uiteindelijk besluit of iets wel of niet erop komt :P Dus mocht je iets flauws, gemeens, beledigends hebben bedacht, helaas. Nu ga ik er uiteraard vanuit dat jullie dat niet doen :)

En voor Kingstown, ik zal een foto opsturen van het eind resultaat, moet. Hoe het eindelijk om te helm is komen te staan. Moet wel een mailadres hebben om dat te kunnen doen ;)

Oja, wilde ook nog even terugkomen op de vraag van Rubbereend: 'wie is je sportheld?' Binnen Nederland is dat toch Epke Zonderland! De beste turner die er is. En mentaal een goede topsporter, die ook nog eens sociaal is naar media, fans en mede sporters.

Hopelijk doe ik het zo goed? Want dit is de eerste keer dat ik op een forum reageer? of is dit een topic? of is dat hetzelfde? Kan iemand mij dat uitleggen?

Groetjes! :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 december 2014 @ 18:46:03 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147888052
_O_
DeLuna vindt me dik ;(
pi_147888103
_O_ _O_
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:50:55 #87
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_147888208
Haha, vet!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_147888316
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef Skeletonster het volgende:
Hoi Allemaal,

Daar ben ik dan.... Duurde even voordat ik tijd had kunnen te vinden. Naast mijn sport studeer ik ook nog namelijk. ;) Maar ik ga er leuk om al jullie vragen en reacties op dit topic te lezen. En helemaal tof dat jullie bijdrage aan deze mooi sport en in het specifiek mijn seizoen!

Om meteen daar even bij te blijven. Het is ook mogelijk iets anders dan je eigen naam op mijn helm te zetten. Zo staat er bijvoorbeeld ook 'kanjer' op. Wel is het zo dat ik uiteindelijk besluit of iets wel of niet erop komt :P Dus mocht je iets flauws, gemeens, beledigends hebben bedacht, helaas. Nu ga ik er uiteraard vanuit dat jullie dat niet doen :)

En voor Kingstown, ik zal een foto opsturen van het eind resultaat, moet. Hoe het eindelijk om te helm is komen te staan. Moet wel een mailadres hebben om dat te kunnen doen ;)

Oja, wilde ook nog even terugkomen op de vraag van Rubbereend: 'wie is je sportheld?' Binnen Nederland is dat toch Epke Zonderland! De beste turner die er is. En mentaal een goede topsporter, die ook nog eens sociaal is naar media, fans en mede sporters.

Hopelijk doe ik het zo goed? Want dit is de eerste keer dat ik op een forum reageer? of is dit een topic? of is dat hetzelfde? Kan iemand mij dat uitleggen?

Groetjes! :D
Leuk, leuk dat je er bent en reageert! ^O^
Om op je laatste vraag alvast te antwoorden: Dit waar jij nu in typt is een topic speciaal voor jou wat onderdeel uitmaakt van het Sportforum, waar over allerlei sporten gediscusseerd wordt:
Sport

Er is ook een apart topic voor skeleton, bobben en rodelen wat je mss bovenmatig kan interesseren.
SPT / Bobsleeën, skeleton en rodelen
Naast Sport zijn er nog tientallen andere subfora (van Muziek tot Flora en Fauna tot Nieuws en actualiteiten aan toe) en al die subfora samen is FOK!.

Als je specifiek op 1 iemand wilt reageren dan kun je op "quote" quote.png klikken, wat rechtsboven elke post staat.

Inhoudelijk zal ik later ongetwijfeld eea te vragen hebben en hopelijk kan dit topic er een beetje aan bijdragen om jou en jouw sport wat extra onder de aandacht te brengen en te steunen.
pi_147888543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:46 schreef rubbereend het volgende:
_O_
Weet jij toevallig ook of en hoe ze zo'n mooi blauw vinkje naast d'r username kan krijgen? :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 december 2014 @ 19:00:58 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147888619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook of en hoe ze zo'n mooi blauw vinkje naast d'r username kan krijgen? :P
Ik ga het eens opzoeken
DeLuna vindt me dik ;(
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 december 2014 @ 19:02:13 #91
284411 crew  heywoodu
pi_147888664
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Om op je laatste vraag alvast te antwoorden: Dit waar jij nu in typt is een topic speciaal voor jou wat onderdeel uitmaakt van het Sportforum, waar over allerlei sporten gediscusseerd wordt:
Sport

Er is ook een apart topic voor skeleton, bobben en rodelen wat je mss bovenmatig kan interesseren.
Naast Sport zijn er nog tientallen andere subfora (van Muziek tot Flora en Fauna tot Nieuws en actualiteiten aan toe) en al die subfora samen is FOK!.

Als je specifiek op 1 iemand wilt reageren dan kun je op "quote" [ afbeelding ] klikken, wat rechtsboven elke post staat.

Inhoudelijk zal ik later ongetwijfeld eea te vragen hebben en hopelijk kan dit topic er een beetje aan bijdragen om jou en jouw sport wat extra onder de aandacht te brengen en te steunen.
Het zou ook leuk zijn als er nu eindelijk eens wat meer leven in het bob/rodel/skeleton-topic komt :D

En Kimberley, inderdaad erg leuk dat je reageert *O*
Gelijk nog even een vraag: Wat vindt je de mooiste/gaafste baan om vanaf te gaan? Ik zag op je Wijzijnsport-filmpje volgens mij een fragment van St Moritz, als liefhebber van de sport zou ik zeggen dat dat historisch gezien toch de mooiste moet zijn (en omdat het een soort natuurbaan is), zie jij dat ook zo?
  woensdag 24 december 2014 @ 17:17:37 #92
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_147924218
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sport

Als je specifiek op 1 iemand wilt reageren dan kun je op "quote" [ afbeelding ] klikken, wat rechtsboven elke post staat.

Bedankt voor de info! :)
  woensdag 24 december 2014 @ 17:26:00 #93
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_147924491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het zou ook leuk zijn als er nu eindelijk eens wat meer leven in het bob/rodel/skeleton-topic komt :D

En Kimberley, inderdaad erg leuk dat je reageert *O*
Gelijk nog even een vraag: Wat vindt je de mooiste/gaafste baan om vanaf te gaan? Ik zag op je Wijzijnsport-filmpje volgens mij een fragment van St Moritz, als liefhebber van de sport zou ik zeggen dat dat historisch gezien toch de mooiste moet zijn (en omdat het een soort natuurbaan is), zie jij dat ook zo?
St. Moritz is zeker de mooiste baan waar ik tot nu toe geweest ben. En het is niet een soort natuurbaan. Maar een echte natuurbaan. De enige in de wereld. Het is ook heel gaaf om daar een afdaling te maken. De heel baan is namelijk gemaakt van sneeuw en water en daardoor heel geluidloos. Ze zijn het op dit moment aan het bouwen. via deze link http://www.enjoystmoritz.(...)gazine-2015-folge-05
Kun je zijn hoe de werkzaamheden gaan.

Toch is het wat afdalen betreft niet mijn favoriete baan. Dat is tot nu toe Königssee omdat ik dat een technisch moeilijk baan is, die ik goed onder controle heb. In St. Moritz heb ik slechts 7 afdalingen gemaakt en dus nog niet genoeg controle om echt hard te gaan. Maar in de tweede week van januari ga ik erweer heen. Dus kan dat maar zo veranderen. Het gevoel van sleeën op die baan is in elk geval met geen enkele andere te vergelijken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 december 2014 @ 18:38:27 #94
284411 crew  heywoodu
pi_147926831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

St. Moritz is zeker de mooiste baan waar ik tot nu toe geweest ben. En het is niet een soort natuurbaan. Maar een echte natuurbaan. De enige in de wereld. Het is ook heel gaaf om daar een afdaling te maken. De heel baan is namelijk gemaakt van sneeuw en water en daardoor heel geluidloos. Ze zijn het op dit moment aan het bouwen. via deze link http://www.enjoystmoritz.(...)gazine-2015-folge-05
Kun je zijn hoe de werkzaamheden gaan.

Toch is het wat afdalen betreft niet mijn favoriete baan. Dat is tot nu toe Königssee omdat ik dat een technisch moeilijk baan is, die ik goed onder controle heb. In St. Moritz heb ik slechts 7 afdalingen gemaakt en dus nog niet genoeg controle om echt hard te gaan. Maar in de tweede week van januari ga ik erweer heen. Dus kan dat maar zo veranderen. Het gevoel van sleeën op die baan is in elk geval met geen enkele andere te vergelijken.
Ik ben benieuwd naar de Europa Cup in St Moritz, het lijkt me echt een van de gaafste banen om daar misschien wel weer een podium te halen :)

Hier trouwens alle filmpjes over de opbouw van de baan, voorzien van heerlijk Zwitsers/Duits commentaar:
http://www.youtube.com/user/OlympiaBobRun/videos

Hij zegt ook dat er op die site die jij noemt een aantal wedstrijden uitgezonden zullen worden, hopelijk ook de Europa Cup. En komende week is daar het Zwitsers kampioenschap, ga je nog de lijnen afkijken bij bijvoorbeeld Gilardoni als ze dat uitzenden?
  woensdag 24 december 2014 @ 19:00:58 #95
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_147927657
Ja, als het kan, maar de kans is groot dat ik op het tijdstip van de race aan het werk ben. Dus dat is even afwachten of dat lukt.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 december 2014 @ 21:35:51 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_147958582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Skeletonster het volgende:
Ja, als het kan, maar de kans is groot dat ik op het tijdstip van de race aan het werk ben. Dus dat is even afwachten of dat lukt.

Erg leuk om je reacties te lezen. Welkom op FOK! de leukste en grootste site van Nederland. Ik ga je volgen. :)

pi_147962182
Tof! Hoop dat je af en toe de tijd vindt om te posten hier!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 december 2014 @ 14:41:09 #98
284411 crew  heywoodu
pi_148095129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Skeletonster het volgende:

Dit zie ik nu pas, maar het Zwitsers kampioenschap is vanwege de problemen met de baan verplaatst naar eind februari. Afkijken bij Gilardoni gaat hem niet worden dus :P
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:33:36 #99
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_148123424
Leuk :7

Hoe train je hier in Nederland eigenlijk?
pi_148131182
Is er eigenlijk nog veel ontwikkeling in materiaal? Zowel op het gebied van pakken en qua board, van welk materiaal is de slee eigenlijk gemaakt?
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')