Wat mij betreft gaat dat gewoon door ja, dan moeten er wel spijkers met koppen geslagen gaan wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef rubbereend het volgende:
Gaan we dr nog sponsoren met zn alle? En wie doet het centrale bankrekeningnummer?
graag, DM je nummer en het staat er dadelijk opquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat dat gewoon door ja, dan moeten er wel spijkers met koppen geslagen gaan worden
Ik wil wel de boel bij elkaar verzamelen als dat gewenst is
I'm still in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat mij betreft gaat dat gewoon door ja, dan moeten er wel spijkers met koppen geslagen gaan worden
Ik wil wel de boel bij elkaar verzamelen als dat gewenst is
Als je het naar mij op wilt sturen (dat ik het dus "verzamel") kan ik je m'n gegevens wel DM'en?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I'm still in.![]()
Laat maar weten hoe en wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Als je het naar mij op wilt sturen (dat ik het dus "verzamel") kan ik je m'n gegevens wel DM'en?Sure, doe maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch afkijken! Ze is ook hier in Altenberg!quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zie ik nu pas, maar het Zwitsers kampioenschap is vanwege de problemen met de baan verplaatst naar eind februari. Afkijken bij Gilardoni gaat hem niet worden dus
Allereerst wil ik ff kwijt dat je een leuke profielnaam hebt "bestebob"quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leuk
Hoe train je hier in Nederland eigenlijk?
Goede vragen! En ik moet zeggen dat ik niet het volledige antwoord kan geven. Er zijn veel verschillende sleeėn bouwers. Die elk hun eigen manier van werken hebben en ook vrij zijn in hun materiaal keuze. Nu is het wel zo dat de meeste boards zijn gemaakt van carbon tegenwoordig. Het metaal in de slee is wel verschillend. Wat ijzers betreft is het juist weer allemaal exact het zelfde materiaal, omdat dat bestelt wordt bij de FIBT (internationale bond) Wel wordt het slijpen ervan op vele manieren gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef danos het volgende:
Is er eigenlijk nog veel ontwikkeling in materiaal? Zowel op het gebied van pakken en qua board, van welk materiaal is de slee eigenlijk gemaakt?
Haha, nee die is er niet. Zal misschien wel komen binnenkort. volgende week is hier WC namelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk is Potylitsina er niet om bij af te kijken?
Even hierover, ik lees tijdens de livestreams van de World Cups (op Youtube) vaak ook mee in de reacties daar, waar veel Letten zitten bij de mannenwedstrijden (logisch natuurlijk). Daar lees ik vaak dat de gebroeders Dukurs (waarvan Martins de dominante factor is in de skeletonwereld) echt fenomenaal materiaal hebben, vergeleken met de rest ook. Best opvallend, omdat je zou verwachten dat een land als de VS daar toch meer geld voor zou hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Goede vragen! En ik moet zeggen dat ik niet het volledige antwoord kan geven. Er zijn veel verschillende sleeėn bouwers. Die elk hun eigen manier van werken hebben en ook vrij zijn in hun materiaal keuze. Nu is het wel zo dat de meeste boards zijn gemaakt van carbon tegenwoordig. Het metaal in de slee is wel verschillend. Wat ijzers betreft is het juist weer allemaal exact het zelfde materiaal, omdat dat bestelt wordt bij de FIBT (internationale bond) Wel wordt het slijpen ervan op vele manieren gedaan.
Het skeleton materiaal, slee en ijzers, ontwikkeld zich nog elk jaar en de slee die je hebt heeft nog best veel invloed op hoe snel je bent. Hoewel het niet altijd zo is dat nieuwere sleeėn sneller zijn. Sleeėn worden soms ook sneller naarmate ze ouder worden, omdat ze flexibeler worden.
Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is. Mocht je nog specifiek iets willen weten, dan hoor ik het wel!
Alle lokale bedrijfjes in Ede mailen/bellen/bezoeken en benadrukken dat ook een paar tientjes al erg behulpzaam zijn heb je zeker al gedaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Skeletonster het volgende:
Dat zijn weer een aantal berichten van mij achter elkaar. Tijdje niet online geweest. Erg leuk alle vragen!
En ontzettend fijn dat jullie me allemaal steunen! Bedankt! Met jullie hulp ben ik inmiddels al bijna op de helft! Ziet er goed uit. Nog 28 dagen om de andere helft bij elkaar te sprokkelen. Moet te doen zijn. Mocht je nog een gouden tip hebben, hoor ik het ook graag natuurlijk :p
Dankjewel voor je uitgebreide antwoorden!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Goede vragen! En ik moet zeggen dat ik niet het volledige antwoord kan geven. Er zijn veel verschillende sleeėn bouwers. Die elk hun eigen manier van werken hebben en ook vrij zijn in hun materiaal keuze. Nu is het wel zo dat de meeste boards zijn gemaakt van carbon tegenwoordig. Het metaal in de slee is wel verschillend. Wat ijzers betreft is het juist weer allemaal exact het zelfde materiaal, omdat dat bestelt wordt bij de FIBT (internationale bond) Wel wordt het slijpen ervan op vele manieren gedaan.
Het skeleton materiaal, slee en ijzers, ontwikkeld zich nog elk jaar en de slee die je hebt heeft nog best veel invloed op hoe snel je bent. Hoewel het niet altijd zo is dat nieuwere sleeėn sneller zijn. Sleeėn worden soms ook sneller naarmate ze ouder worden, omdat ze flexibeler worden.
Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is. Mocht je nog specifiek iets willen weten, dan hoor ik het wel!
Hoe zit dat eigenlijk met de ijzers? Bij het bobsleeėn mogen ijzers niet warmer zijn dan 4 graden. Is dat bij het skeleton ook zo? of heb je daar nog andere regels in?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Kan je mij ff je bankgegevens PMen dan maak ik mijn 25 euro even over. En achja tegenprestatie, het is al leuk dat Kimberley hier onze vragen beantwoordt! Of anders van de fok donateurs de eerste 2 letters van de username aan elkaar leggen (indien men niet anoniem wenst te blijven) en dat op de helm zettenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Het eerste geld is in elk geval binnen, er is in totaal voor Kimberley nog ¤1165 nodig nu (waarbij het al gedoneerde bedrag dus is meegerekend). De deadline ligt op 30 januari
Het junioren WK is niet veel later al, dus als het een beetje mee zit kunnen we haar over anderhalve maand naar een medaille supporteren![]()
Ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef rubbereend het volgende:
geld overgemaakt naar onze penningmeester
En ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:37 schreef danos het volgende:
En achja tegenprestatie, het is al leuk dat Kimberley hier onze vragen beantwoordt!
Geen gouden tip, maar mooi om te lezen dat het de goede kant op gaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Skeletonster het volgende:
En ontzettend fijn dat jullie me allemaal steunen! Bedankt! Met jullie hulp ben ik inmiddels al bijna op de helft! Ziet er goed uit. Nog 28 dagen om de andere helft bij elkaar te sprokkelen. Moet te doen zijn. Mocht je nog een gouden tip hebben, hoor ik het ook graag natuurlijk :p
Als je ¤250,- ophaalt dan krijgt je organisatie een persoonlijk bezoek van Kimberley voor een presentatie. Dat lijkt me een mooi moment voor een fotorepo, helemaal na een geslaagd WJK.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit
[..]
Geen gouden tip, maar mooi om te lezen dat het de goede kant op gaat.![]()
Gun het je van harte.
Niet alleen de dukurs hebben goed materiaal. Er zijn nog een russisch, een duitse en een engelse sleebouwer die er goede sleeėn maken. Amerikanen hebben hier zelf geen programma voor, maar gebruiken allemaal een Europese slee over het algemeen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even hierover, ik lees tijdens de livestreams van de World Cups (op Youtube) vaak ook mee in de reacties daar, waar veel Letten zitten bij de mannenwedstrijden (logisch natuurlijk). Daar lees ik vaak dat de gebroeders Dukurs (waarvan Martins de dominante factor is in de skeletonwereld) echt fenomenaal materiaal hebben, vergeleken met de rest ook. Best opvallend, omdat je zou verwachten dat een land als de VS daar toch meer geld voor zou hebben
Nee, helaas nog niet. Zou het graag doen, maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen af en toe!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle lokale bedrijfjes in Ede mailen/bellen/bezoeken en benadrukken dat ook een paar tientjes al erg behulpzaam zijn heb je zeker al gedaan?
Als skeleton atlete mag je 92 kilo wegen samen met je slee. Komt je daar overheen dan mag je slee slechts 29 kilo zijn. Het is waar dat extra gewicht meer snelheid geeft, maar het hoeft niet altijd sneller te zijn. Meer gewicht kan ten koste gaan van de snelheid bij de start of wel je earodynamica. Twee dingen die in skeleton zeer belangrijk zijn. Dit is ook wel te zien, want de zwaarste atleten uit het veld winnen meestal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef danos het volgende:
[..]
Dankjewel voor je uitgebreide antwoorden!
Een vraag in het verlengde hiervan, ook al is het altijd een gevoelig onderwerp bij de vrouwen, hoe werk jij aan je gewicht? Ik heb begrepen dat lichtere skeletonrijders en rijdsters gewicht mogen compenseren op de slee, maar dat meer lichaamsgewicht altijd beter is. In hoeverre richt jij je op een perfecte combinatie van lichaamsgewicht en gewicht van de slee? Of werk je gewoon standaard aan meer spierkracht = meer lichaamsgewicht.
Het lijkt mij dat er nogal significante winst kan worden behaald als je dit zo perfect mogelijk in balans hebt.
Ja er zijn regels voor ijzers, omdat je ze niet op mag warmen. Opgewarmde ijzers glijden nu eenmaal beter over het ijs. Maar zolang je ze niet in de zon zet levert deze regel je bij skeleton nooit problemen op. Ik moet zeggen dat ik niet precies weet waar de grens licht, maar het heeft bij ons van doen met het verschil. Je ijzers mogen maar zoveel afwijken van de ijs temperatuur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:49 schreef WEST het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de ijzers? Bij het bobsleeėn mogen ijzers niet warmer zijn dan 4 graden. Is dat bij het skeleton ook zo? of heb je daar nog andere regels in?
In principe hoeft het niet heel veel tijd te kosten om een goede mail op te stellen denk ik. Je kunt je bijvoorbeeld aanbieden om hun logo op je auto te zetten in ruil voor een bijdragequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Skeletonster het volgende:
Nee, helaas nog niet. Zou het graag doen, maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen af en toe!
Ik denk dat ze het in deze fase vooral moet hebben van via via contacten. De exposure is natuurlijk zeer beperkt, dus dan is het nog voornamelijk liefdadigheid. Als het succes zich doorzet en daarmee de aandacht dan zal het wat makkelijker worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe hoeft het niet heel veel tijd te kosten om een goede mail op te stellen denk ik. Je kunt je bijvoorbeeld aanbieden om hun logo op je auto te zetten in ruil voor een bijdrage
Dat is ook wel zo. Wie weet is de eigenaar van zo'n lokaal bedrijf toevallig ook een groot sportliefhebber die wel iets extra overheeft daarvoorquote:Op zondag 4 januari 2015 13:59 schreef danos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in deze fase vooral moet hebben van via via contacten. De exposure is natuurlijk zeer beperkt, dus dan is het nog voornamelijk liefdadigheid. Als het succes zich doorzet en daarmee de aandacht dan zal het wat makkelijker worden.
Dat is waar, maar een standaard mail opstellen en versturen levert weinig resultaat op. Mensen worden liever persoonlijk benadert. Maar niet geschoten is altijd mis, dat is zeker waar!quote:Op zondag 4 januari 2015 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe hoeft het niet heel veel tijd te kosten om een goede mail op te stellen denk ik. Je kunt je bijvoorbeeld aanbieden om hun logo op je auto te zetten in ruil voor een bijdrage
Hoezo is het resultaat van zo een wedstrijd afhankelijk van hoeveel geld dat er opgehaald kan worden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Op nieuwjaarsdag gaat onze heldin naar Altenberg om te trainen, dat is ook waar het WK junioren gehouden wordt en waar zij, mits ze genoeg geld ophaald, voor de top-8 kan gaan
Ik bedoelde vooral dat ze de middelen moet hebben om op dat WK in actie te kunnen komenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo is het resultaat van zo een wedstrijd afhankelijk van hoeveel geld dat er opgehaald kan worden?
Ik bedoel of ze nou 100 euro of 1 miljoen in haar zak heeft doet daar toch verder geen flikker aan af!?
Een beetje zoals mannen iets zeggen tegen hun vrouw wat op meerdere manieren te interpreteren is en die vrouw flipt helemaal dat wij dan vanzelfsprekend die andere manier van interpreteren bedoelde?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef heywoodu het volgende:
maar zoals jij dacht dat ik het bedoelde, bedoelde ik het dus niet
Uh, zoietsquote:Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een beetje zoals mannen iets zeggen tegen hun vrouw wat op meerdere manieren te interpreteren is en die vrouw flipt helemaal dat wij dan vanzelfsprekend die andere manier van interpreteren bedoelde?
Klopt die regel geldt voor de Europa Cup. Voor het Junioren WK geldt dat iedereen die op 1 september 2014 nog geen 23 was, mag deelnemen aan de wedstrijd.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh, zoiets
Vraagje aan Kimberley: Wie doen er mee aan het WK junioren? Ik weet nog dat je iets zei over dat vrouwen die de top-15 van een World Cup gehaald hebben niet mee mogen doen, maar ik weet niet meer of dat over het WK junioren of over de Europa Cup ging. Het lijkt mij dat aan het WK junioren gewoon iedereen mee mag doen die aan de leeftijdseis voldoet.
Bedanktquote:Op maandag 5 januari 2015 23:12 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Klopt die regel geldt voor de Europa Cup. Voor het Junioren WK geldt dat iedereen die op 1 september 2014 nog geen 23 was, mag deelnemen aan de wedstrijd.
Wie er allemaal meedoen weet ik nog niet. In elk geval 3 Duitse en 3 Russische atleten. Verder weet ik dat de twee Oostenrijkse dames Carina Mair en Johanna Balassa meedoen. De rest wordt afwachten.....
Is er een specifieke reden voor dat ze het liefste wil dat het in delen wordt overgemaakt ipv in 1 keer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef heywoodu het volgende:
De teller staat op het moment op ¤195, wat ik als "penningmeester" nu klaar heb staan dus. In overleg met Kimberley maak ik het in delen over naar haar campagne op Wijzijnsport, te beginnen met het eerste deel vandaag
dan kan je elke keer voortgang boeken, dat nodigt meer uit dan dat er ineens een zwik bijkomt en dan lang niksquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden voor dat ze het liefste wil dat het in delen wordt overgemaakt ipv in 1 keer?
Appelwangetjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.
wij verzorgen toch dat nationale nieuws?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Omroep Gelderland nu, het nationale nieuws komt dichterbij![]()
http://www.omroepgelderla(...)oom.htm#.VK17RyvF98E
De fpquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij verzorgen toch dat nationale nieuws?
daar stond dat toffe interviewquote:
Die vond ik wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar stond dat toffe interview
klopt helemaal!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan je elke keer voortgang boeken, dat nodigt meer uit dan dat er ineens een zwik bijkomt en dan lang niks
twitter:kimberleyb0s twitterde op donderdag 08-01-2015 om 09:44:42Mocht je het gemist hebben hier is de uitzending van gister. @OmroepGLD @SportGLD @wijzijnsport #WKjunioren http://t.co/gqd1ky6F0x reageer retweet
Jep. Skeletonster klapt toch wel vrij hard op die randquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zit af en toe echt met samengeknepen billen te kijken
Met het hoofd naar voren met die snelheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Skeletonster klapt toch wel vrij hard op die rand
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is deel 3 van de totale pot overgemaakt, nog ¤45 over voor komende week
goed bezigquote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is deel 3 van de totale pot overgemaakt, nog ¤45 over voor komende week
Als jij het zelfs niet ziet, bespaar ik me de moeite.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwste editie van het Olympia Bob Run Magazine (van de baan in St Moritz), van gisteren. Door het onscherpe beeld ben ik niet helemaal zeker, maar zien we na 2:50 minuten Kimberley in de achtergrond?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwste editie van het Olympia Bob Run Magazine (van de baan in St Moritz), van gisteren. Door het onscherpe beeld ben ik niet helemaal zeker, maar zien we na 2:50 minuten Kimberley in de achtergrond?
Het was lastig te vergelijken, wij hadden sneeuw en regen tijdens de trainingsdagen. En de dames race had wel goed weer. Maar ik wij op mijn eerste runs van de top ongeveer een seconde langzamer dan de world cup atleten. En in de laatste trainingsrun was ik niet eens de langzaamste.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Kimberley, zijn er tijdens de training in Altenberg tijden opgenomen en zo ja, hoe zijn die te vergelijken met de World Cup daar van deze week? Hoewel echt vergelijken natuurlijk lastig is, want volgens mij waren de omstandigheden bar en boos in Altenberg (bij het bobsleeėn in elk geval wel).
Ja klopt! Er zijn twee links waar het te volgen is.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:51 schreef heywoodu het volgende:
Komende donderdag om 08:00 start de Europa Cup in St Moritz. Het leuke is dat dat als het goed is volledig live uitgezonden gaat worden via internet en we, mits alles werkt, voor het eerst echt een wedstrijd van Kimberley kunnen volgen
Meer info is hier in de komende dagen hopelijk te vinden:
http://olympia-bobrun.ch/Pages/ContentDetail.aspx?Id=144
Nice en succes!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Ja klopt! Er zijn twee links waar het te volgen is.
http://www.estm.tv en www.enjoystmoritz.ch/live/
Het start al om 8.00 uur. Ik ben als 4de. Tweede run is om 10.20 uur.
Dit, de wekker staat alquote:
Laten we hopen dat de start idd niet om 08.00 uur was....quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:02 schreef heywoodu het volgende:
Straks missen ze de eerste 4 doordat ze nog met de promotiefilmpjes bezig zijn
"We will be live from Olympia Bob Run ASAP" staat er nu ipv 8 uur, hopelijk is het gewoon even uitgesteld dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de start idd niet om 08.00 uur was....
Zag het ja, maar wordt wat kriegelig van die hipsters die staan te bleren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:08 schreef heywoodu het volgende:
"We will be live from Olympia Bob Run ASAP" staat er nu ipv 8 uur, hopelijk is het gewoon even uitgesteld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niet de hele uitslag, ik weet alleen dat ze 13e stond op volgens mij iets van 2.5 secondequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef Max23 het volgende:
Iemand trouwens de uitslag van de eerste run?
Oke, gaan ze nu in omgekeerde volgorde?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de hele uitslag, ik weet alleen dat ze 13e stond op volgens mij iets van 2.5 seconde
Ja en dus heeft ze iemand ingehaaldquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oke, gaan ze nu in omgekeerde volgorde?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en dus heeft ze iemand ingehaald
Mooi ja, ik vind zijn accent ook echt heerlijkquote:
Die zit nog steeds te kijken ja en stuurde net een felicitatie voor de mooie run van Kimberleyquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is die moeder van Gracie nog wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |