23-9: PSV - FC Utrecht 2-0 29-10 18.30 Almere City FC - PSV
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Game on
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
ja want de KNVB trekt zich altijd zoveel aan van anderen
verzetten ze het gewoon ijskoud naar 18.00 op zondag
Op donderdag 27 november 2014 23:20 schreef Lemming22 het volgende: Het gemis van Hendrix wordt meteen op dramatische wijze aangetoond. Wat een organisatorische rommel achterin. Meteen terug in de basis ermee.
Hendrix was verzopen met deze waterstand
Lariekoek. De KNVB streeft er na om 48 uur tussen wedstrijden te laten zitten. Dit is echter geen beschreven regel.
klopt maar lijkt me wel dat ze dat willen. Zeker in dit geval. PSV komt niet voor morgenavond weg uit Portugal. En één dag tussen twee wedstrijden is eigenlijk al van de gekke
klopt maar lijkt me wel dat ze dat willen. Zeker in dit geval. PSV komt niet voor morgenavond weg uit Portugal. En één dag tussen twee wedstrijden is eigenlijk al van de gekke
Ik denk dat de wil van FOX in dit geval wet wordt.
Is wel een nadeel ja maar PSV is kwalitatief zoveel beter dan Feijenoord dus het zou geen probleem mogen zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Mooi. Morgen kan ik dus niet kijken. En als de wedstrijd tegen Feyenoord ook nog naar een midweekse dag verzet gaat worden ben ik helemaal de sjaak. Hou 't maar lekker op zondag(avond) dan maar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 28 november 2014 00:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Mooi. Morgen kan ik dus niet kijken. En als de wedstrijd tegen Feyenoord ook nog naar een midweekse dag verzet gaat worden ben ik helemaal de sjaak. Hou 't maar lekker op zondag(avond) dan maar.
Je zit ook met politie inzet etc. Het gaat niet alleen om de voetballers, dus het lijkt me wel dat ze het door willen laten gaan, misschien een paar uur later.
Op vrijdag 28 november 2014 07:44 schreef Gutanoth het volgende: Ik heb erg weinig hoop op zondag Waarom kakt PSV altijd in met zo'n verschrikkelijk goede selectie (op papier)
Onze keeper, verdediging en middenveld zijn sowieso beter dan die van jullie.
Onze keeper, verdediging en middenveld zijn sowieso beter dan die van jullie.
Verdediging geloof ik wel, keeper misschien ook. Maar middenveld nooit van je leven Guardado in zijn eentje is al beter dan ieder ander middenveld in de eredivisie
Verdediging geloof ik wel, keeper misschien ook. Maar middenveld nooit van je leven Guardado in zijn eentje is al beter dan ieder ander middenveld in de eredivisie
Toornstra, El Ahmadi en Clasie zouden alle 3 een basisplaats hebben bij jullie.
Toornstra, El Ahmadi en Clasie zouden alle 3 een basisplaats hebben bij jullie.
Hahahahahahaha
Guardado is beter dan Clasie, Wijnaldum is beter dan Toornstra. Overigens zijn Willems en Arias ook beter dan Nelom en Wilkshire en zullen de centrale verdedigers elkaar weinig ontlopen.
Guardado is beter dan Clasie, Wijnaldum is beter dan Toornstra. Overigens zijn Willems en Arias ook beter dan Nelom en Wilkshire en zullen de centrale verdedigers elkaar weinig ontlopen.
Als ik naar middenveld met punt naar achteren kijk zou ik op basis van wat er in NL rondloopt Guardado, Clasie, Klaassen kiezen
Linkshalf, volgens mij komt hij daar het beste tot zijn recht
True, maar ik zie hem denk ik liever in een iets meer verdedigende rol, afhankelijk van de verdedigers uiteraard. Misschien komt dat omdat ik niet zo'n vertrouwen heb in de verdediging van PSV. Met een fatsoenlijke verdediging is het misschien wel fijn om guardado wat aanvallender te zien.
True, maar ik zie hem denk ik liever in een iets meer verdedigende rol, afhankelijk van de verdedigers uiteraard. Misschien komt dat omdat ik niet zo'n vertrouwen heb in de verdediging van PSV. Met een fatsoenlijke verdediging is het misschien wel fijn om guardado wat aanvallender te zien.
PSV heeft Hendrix om die rol prima op zich te nemen en zich erg te cijferen voor de ploeg. Eeuwig zonde om de kwaliteiten van Guardado te vernaggelen op die plek. Samen met Depay de sterkste speler van de ploeg, daar bouw je de rest van het elftal omheen.
PSV heeft Hendrix om die rol prima op zich te nemen en zich erg te cijferen voor de ploeg. Eeuwig zonde om de kwaliteiten van Guardado te vernaggelen op die plek. Samen met Depay de sterkste speler van de ploeg, daar bouw je de rest van het elftal omheen.
Ben ik met je eens, maar helaas vraagt het gebrek aan kwaliteit in de selectie van het eerste helaas om een betrouwbare verdedigend middevelder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 28 november 2014 17:51 schreef HL_Dog43 het volgende: Was gewoon verschrikkelijk. Dit is zoals Derksen al zei een wanprestatie. Dit soort teams moet je gewoon oprollen.
Oprollen is ook wel overdreven hoor, ze speelden in de laatste competitiewedstrijd met 2-2 gelijk tegen FC Porto. Je had er wel moeten winnen inderdaad.
Ik vind het een mooie selectie van PSV, maar wat is het af en toe toch pijnlijk duidelijk dat er weinig ervaring in zit. Estoril zakelijk met 0-1 verslaan zit er niet aan. Ze vliegen er vanaf minuut 1 als kippen zonder kop in. Van Zoet tot de Jong en alles er tussenin.
Waarom zou FOX boos zijn? Op een doordeweekse avond is voor hen misschien zelfs beter dan zondags rond etenstijd.
Nah geen idee of dat beter is, denk dat het je toch wat kijkers scheelt. Genoeg huishoudens waar de zondag nou eenmaal 'voetbal' betekent, maar doordeweeks er wat anders gekeken wordt.
Nah geen idee of dat beter is, denk dat het je toch wat kijkers scheelt. Genoeg huishoudens waar de zondag nou eenmaal 'voetbal' betekent, maar doordeweeks er wat anders gekeken wordt.
Mwa, er zullen wel minder kinderen kijken natuurlijk, maar daar verdient FOX toch niets aan.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ik lees her en der dat volgende week woensdag misschien nog mogelijk is. Anders grote kans dat het pas na de winterstop zal zijn.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P