In het Portugees zonder ondertiteling en dan waait z'n paraplu wegquote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
Om het compleet te maken staat Sierd dadelijk op het veld met een live verslag en gaat hij die blowers interviewen.
Alleen zit Sierd gewoon in een hokje in de studio van RTLquote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
Om het compleet te maken staat Sierd dadelijk op het veld met een live verslag en gaat hij die blowers interviewen.
Kijk jij wel naar de uitzending. Ze zijn het veld aan het klaarmaken om verder te spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het mag vanavond niet meer gespeeld worden.
Dat is wel weer jammer jaquote:Op donderdag 27 november 2014 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen zit Sierd gewoon in een hokje in de studio van RTL
Had je nog niet gezienquote:
VUIGE KLOOTZAK DIE JONGEN AH BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, dat was het vorige topic al.
DOUBLEPAIN
NOS meldt net dat het definitief gestaakt is.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de uitzending. Ze zijn het veld aan het klaarmaken om verder te spelen.
Direct een TR gemaakt. Dit kán gewoon niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VUIGE KLOOTZAK DIE JONGEN AH BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Alsof de NOS altijd gelijk heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS meldt net dat het definitief gestaakt is.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof de NOS altijd gelijk heeft
NOS jodenzender.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zijn gewoon mad dat ze de rechten niet hebben en lullen maar wat, zeker die witte chinees die dat zegt?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor het eerst een waarheidsgetrouwe post van je kant.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
NOS jodenzender.
Jack van Gelder
de volgende ronde is een groot deel van deze ellende eruit en blijven er best aardige clubs over. Die hele poulefase van de EL is niet om aan te zien. Laten ze dat ajb knock out makenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik Ajax was zou ik dit treurnistoernooi gewoon mijden
Ambrosius staat erom bekend om rebelse meningen te hebbenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Ambrosius beweert dat de NOS altijd gelijk heeft, er is toch wel vaak gebleken dat dit niet het geval is.
Dit levert meer geld op voor de UEFA.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de volgende ronde is een groot deel van deze ellende eruit en blijven er best aardige clubs over. Die hele poulefase van de EL is niet om aan te zien. Laten ze dat ajb knock out maken
Iedereen meldt dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Antisimiet gerapporteerd bij de Fürungquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
NOS jodenzender.
Jack van Gelder
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de volgende ronde is een groot deel van deze ellende eruit en blijven er best aardige clubs over. Die hele poulefase van de EL is niet om aan te zien. Laten ze dat ajb knock out maken
Heeft toch ook wel z'n charme. Vooral met het cynische commentaar van het gouden trio.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef hafcfan het volgende:
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Je weet toch wel dat dat Kees Rijvers, Abe Lenstra en Faas Wilkes zijn?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel z'n charme. Vooral met het cynische commentaar van het gouden trio.
Ik mis jou bij baantjer.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis Vluggejapie99 voor een essentieel stukje duiding.
had je me niet moeten bannenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis jou bij baantjer.
baantjer?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis jou bij baantjer.
Die PSV supporter die op het veld kwam en de bal wegschootquote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen publiek nu is
16.30 kan zelfs nog, Portugese tijd dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef rubbereend het volgende:
einde van de middaglekker om 15.30 dan komt het voor PSV - Feyenoord volgens de regels precies uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat Kees Rijvers, Abe Lenstra en Faas Wilkes zijn?
maar je ging over de schreefquote:Op donderdag 27 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had je me niet moeten bannen
https://togethertube.com/(...)0b-975c-26768d2bcc04quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dat is al heel wat tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Leugens.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar je ging over de schreef
[..]
https://togethertube.com/(...)0b-975c-26768d2bcc04
Nee, want de NS heeft geen capaciteit doordeweeks om 1200 Feyenoorders te vervoeren...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan zomaar maandag psv - feyenoord spelen worden dus.
Dat gaat m niet worden iig.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukt bijna geen enkel land hoor. Gaan er altijd wel wat op de bekquote:Op donderdag 27 november 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is al heel wat tegenwoordig
Dat is toch gekkigheidquote:Op donderdag 27 november 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, wanneer dan? In januari?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want de NS heeft geen capaciteit doordeweeks om 1200 Feyenoorders te vervoeren...
maar als je vergelijkt met vroeger , dan doet Italie dat nog goedquote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lukt bijna geen enkel land hoor. Gaan er altijd wel wat op de bek
FOX kan de tering krijgenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zondag na vijf uur starten is ook geen goede mogelijkheid vanwege de uitzendrechten ed, denk ik.
De NS ook.quote:
Klopt. Staan virtueel nu 2e achter Duitsland, maar denk dat ze er nu weer overheen zijn gegaan. Duitsers hebben een slechte week.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar als je vergelijkt met vroeger , dan doet Italie dat nog goed
Zal de NOS leuk vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zondag na vijf uur starten is ook geen goede mogelijkheid vanwege de uitzendrechten ed, denk ik.
Na de winter zal het wel andersom zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Staan virtueel nu 2e achter Duitsland, maar denk dat ze er nu weer overheen zijn gegaan. Duitsers hebben een slechte week.
Dat bedoel ik.quote:
EL is wel makkelijk puntjes pakken.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na de winter zal het wel andersom zijn
Van mij mogen ze ook om 20.45 spelen, maarja Nederland heeft zo zijn tradities heaquote:Op donderdag 27 november 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom kan lekker stikken in zijn samenvattingenprogramma. Voetbal is voetbal.
ik zie daarin alleen Napoli ver komenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL is wel makkelijk puntjes pakken.
Ik weet alleen niet hoe ik iemand kan unbannen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leugens.
Het spijt me, het spijt me zo. Ik wou dat ik het fotograferen kon. De tranen rollen over mijn wangen van de spijt. Mijn hart bloedt, ik kokhals boven de wc. Ik ben kapot van de spijt.
Of zal het Portugese tijd zijn.quote:
Nederlandse tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |