abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147069303
Welkom in het grote afval topic, hier is iedereen welkom. Of je nou begint met een bmi van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt.

Of je nou afvalt terwijl je hard sport, of terwijl je op de bank zit te chillen.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past. En laat mensen die een andere manier kiezen in hun waarde

Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147078337
Weegdag een dag eerder dan normaal, morgenvroeg geen tijd/zin voor.

Resultaat -0,7 kg, totaal nu 19,3 kg. Ik ben nu officieel voorbij de helft van mij einddoel :Y

Qwea, voor in combinatie met KT enzo is dit toch een mooi afvaltempo?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 28 november 2014 @ 08:16:03 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147078507
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegdag een dag eerder dan normaal, morgenvroeg geen tijd/zin voor.

Resultaat -0,7 kg, totaal nu 19,3 kg. Ik ben nu officieel voorbij de helft van mij einddoel :Y

Qwea, voor in combinatie met KT enzo is dit toch een mooi afvaltempo?
Prima tempo :Y ben nog steeds beniewd naar je vet percentage.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_147078525
Hoe lang ben je nu bezig dan? Volgens mij ga je erg lekker.
pi_147078555
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Prima tempo :Y ben nog steeds beniewd naar je vet percentage.
^O^ Ik moet nog steeds kijken naar die verzekering :') Is er geen andere manier om, gemakkelijk, nauwkeurig te meten?

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:18 schreef Myraela het volgende:
Hoe lang ben je nu bezig dan? Volgens mij ga je erg lekker.
102 dagen :D

Voortgang:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147078561
Supernetjes. Begin wat snel maar dat is normaal, nu heb je een lekker tempo.
pi_147078574
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:23 schreef Myraela het volgende:
Supernetjes. Begin wat snel maar dat is normaal, nu heb je een lekker tempo.
Ja. Toen had ik nog het briljante idee om alleen op shakes/salades te leven. Ben toen actief geworden hier (eigenlijk vorig topic), toen mepten mensen dat er snel uit :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147078592
Ach, misschien zijn die shakes/salades wel gewoon verstandig geweest. Zo'n lekkere start motiveert je toch om vol te houden.
pi_147078623
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:25 schreef Myraela het volgende:
Ach, misschien zijn die shakes/salades wel gewoon verstandig geweest. Zo'n lekkere start motiveert je toch om vol te houden.
Daar kun je wel eens helemaal gelijk in hebben. De eerste week 4,4 kg kwijtraken was een super motivatie :Y

Maar ik heb nu niet het gevoel dat ik op dieet zit ofzo, dat is fijn. Natuurlijk ik eet geen koekjes, geen snoepjes, geen taart, etc etc (1 keer in de drie/vier weken wijkt dit wel eens af). Maar qua hoeveelheden kan ik op een dag me lekker uitleven :Y

Gezonder eten/leven motiveert :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 28 november 2014 @ 08:56:13 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147078889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

^O^ Ik moet nog steeds kijken naar die verzekering :') Is er geen andere manier om, gemakkelijk, nauwkeurig te meten?

[..]

102 dagen :D

Voortgang:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan een tangetje scoren bij B&F. Maar ik heb echt geen idee hoe nauwkeurig dat is :@ Ik mag me om half 2 melden bij de dietiste. Ik kreeg maandag een hartverzakking :') 77.5 _O- :D Inmiddels 76.9 :+
pi_147078903
Ik vind het ook altijd een fijne motivatie dat er al wat kilo's af zijn. Anders voelt het zo hopeloos aan, nu weet je dat het kan.

Ik ben de eerste kilo van de 3 vakantie kilo's alweer kwijt. O+ Heb wel weer echt zin om door te knallen, al weet ik niet hoe realistisch dat is met Sinterklaas, Kerst en O&N. Sinterklaas heb ik geen enorme moeite mee, dat zal wel meevallen. Maar met kerst kook ik voor beide families het kerstdiner. Dus dan begint de kookstress al ruim van te voren, kook ik sowieso al een uitgebreide diners en moet ik zelf tijdens het koken ook nog eens proeven.

Ik ga gewoon op de porties letten en laat de koolhydraten denk ik gewoon staan.
pi_147078905
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je kan een tangetje scoren bij B&F. Maar ik heb echt geen idee hoe nauwkeurig dat is :@ Ik mag me om half 2 melden bij de dietiste. Ik kreeg maandag een hartverzakking :') 77.5 _O- :D Inmiddels 76.9 :+
Net ff gegoogled, op een onderwatertank of xray scan onderzoek na is dat de meest nauwkeurige manier :D. Maar je moet het wel goed uitvoeren :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 28 november 2014 @ 08:57:55 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147078910
Wat is je einddoel btw? En zie je qua spieren al wat aan je lichaam?
pi_147078930
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:57 schreef Qwea het volgende:
Wat is je einddoel btw? En zie je qua spieren al wat aan je lichaam?

Dat dus. Ik zie niks qua spieren, meeste vet zit op mijn bovenbenen en buik. Buik wordt wel stukken kleiner, bovenbenen ook maar valt minder op (merk het in de kleding).

Volgens mij niet een onrealistisch raar doel ofzo.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 28 november 2014 @ 08:59:54 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147078937
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het ook altijd een fijne motivatie dat er al wat kilo's af zijn. Anders voelt het zo hopeloos aan, nu weet je dat het kan.

Ik ben de eerste kilo van de 3 vakantie kilo's alweer kwijt. O+ Heb wel weer echt zin om door te knallen, al weet ik niet hoe realistisch dat is met Sinterklaas, Kerst en O&N. Sinterklaas heb ik geen enorme moeite mee, dat zal wel meevallen. Maar met kerst kook ik voor beide families het kerstdiner. Dus dan begint de kookstress al ruim van te voren, kook ik sowieso al een uitgebreide diners en moet ik zelf tijdens het koken ook nog eens proeven.

Ik sla sinterklaas over dit jaar. De pepernoten boeien me geen moer en de speculaas van laatst was wel te doen maar niet dat ik denk "JAAA MEER". Kerst gaan wij 1ste kerstdag uit eten en 2de kerstdag kook ik zelf.

Ik mag lijen dat ik tegen die tijd weer kan hardlopen anders pleeg ik zelfmoord :P O&N heb ik ook altijd weinig moeite mee. 3 biertjes, een oliebol of 2 en dan is het wel klaar.
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:00:43 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147078954
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat dus. Ik zie niks qua spieren, meeste vet zit op mijn bovenbenen en buik. Buik wordt wel stukken kleiner, bovenbenen ook maar valt minder op (merk het in de kleding).

Volgens mij niet een onrealistisch raar doel ofzo.
Kijk dat van die kleding is fijn :D _O_
pi_147078957
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:57 schreef Myraela het volgende:

1/3 van de schade alweer kwijt :D

Feestdagen, ach ik denk dat het wel wat meevalt. De dag zelf niet compleet vergallen door gigantische porties, de dagen eromheen gewoon strak in het schema :) Komt vast goed.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147078973
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kijk dat van die kleding is fijn :D _O_
Yea. Spijkerbroek 46/34, naar nu een 40/34 :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147078975
Ik ga voor het eerst Sinterklaas vieren met mijn schoonzus die onwijs lieve kinderen heeft. Heb sinds ik zelf jong was nooit meer een Sinterklaasviering meegemaakt, dus weet niet echt hoe dat er aan toe gaat en wat ik kan verwachten. Maak zelf een toetje, kruidnoten tiramisu.

Maar voor de rest ben ik ook niet zo van het snoep en alles.

O&N wil ik vooral drinken. Het eten kan me gestolen worden. :D

Maar hardlopen is wel een goede. Of gewoon veel gaan lopen überhaupt, dan krijg ik mijn vriend misschien ook nog wel mee. :D
pi_147078995
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik sla sinterklaas over dit jaar. De pepernoten boeien me geen moer en de speculaas van laatst was wel te doen maar niet dat ik denk "JAAA MEER". Kerst gaan wij 1ste kerstdag uit eten en 2de kerstdag kook ik zelf.

Ik mag lijen dat ik tegen die tijd weer kan hardlopen anders pleeg ik zelfmoord :P O&N heb ik ook altijd weinig moeite mee. 3 biertjes, een oliebol of 2 en dan is het wel klaar.
Oliebollen sla ik gewoon compleet over. Wordt daar kotsmisselijk van in combinatie met drank. Dat wordt meer mijn pijnpunt op O&N, ik weet nu al dat ik kachel ga :@. Vrienden, lange avond voorzitten, op stap.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147079004
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor het eerst Sinterklaas vieren met mijn schoonzus die onwijs lieve kinderen heeft. Heb sinds ik zelf jong was nooit meer een Sinterklaasviering meegemaakt, dus weet niet echt hoe dat er aan toe gaat en wat ik kan verwachten. Maak zelf een toetje, kruidnoten tiramisu.

Maar voor de rest ben ik ook niet zo van het snoep en alles.

O&N wil ik vooral drinken. Het eten kan me gestolen worden. :D

Maar hardlopen is wel een goede. Of gewoon veel gaan lopen überhaupt, dan krijg ik mijn vriend misschien ook nog wel mee. :D
Koop een hond ^O^ Super gezellig in huis, vier keer per dag uitlaten :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147079034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Koop een hond ^O^ Super gezellig in huis, vier keer per dag uitlaten :D
Ik heb 3 katten. O+ Ik ben geen hondenmeisje.
pi_147079182
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb 3 katten. O+ Ik ben geen hondenmeisje.
Ik andersom, alleen laat ik hem weinig uit. Dan doen andere mensen wel :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:56:36 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147079867

Ziet er niet uit, als het maar werkt B-)
pi_147079891
Wat is dat dan? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')