• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Nee, jij hebt het niveau van validquote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen jou, Y, en de rest van de juristen.
Zeker niet, maar ik heb ook geen tig onvoldoendes op mijn lijst. Niemand hier behalve jij.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niveau van valid
Bedankt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
Ike, van harte met je cluppie. Toch mooi even Sevilla te kijk gezet en overwinteren moet lukken.
Maar jij doet notarieel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik heb ook geen tig onvoldoendes op mijn lijst. Niemand hier behalve jij.
Tergend inderdaad. Dit seizoen daarentegenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit vast in seizoen 3, vind het daar wel heel saai geworden
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niveau van valid
Jij bent dan ook de enige die denkt dat dat superbelangrijk is...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik heb ook geen tig onvoldoendes op mijn lijst. Niemand hier behalve jij.
Ik mis iets.quote:
As the world turns?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog ASOT-liefhebbers hier? Behoorlijk gave line-up voor Utrecht.
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij bent zo'n persoon die steeds "zachtjes" zit te praten in de JB? Tergend!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Overigens zou ik eerder "gedood" gebruiken. Ik gebruik zelden het woord "vermoord" indien nog niet duidelijk is hoe of wat. Ook niet bij doodslag.
Zelfde als mensen zeggen te zijn ontslagen terwijl de overeenkomst gewoon van rechtswege is geëindigd. Tergend.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Erg herkenbaar van HIMYM. Tergend.
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu zijn ook de pc's in de JB overgegaan op Windows 7. Tergend, aangezien het te zwaar is voor de pc's die er staan
quote:
Drie. Pagina's. Vol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik word overigens altijd maar raar aangekeken bij het zeggen van waifai. Tergend.
Die hele cast komt bij elkaar. Hoe gaaf is dat?quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die hele cast komt bij elkaar. Hoe gaaf is dat?
Godverquote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Drie. Pagina's. Vol.
Beter lees je dat van Bakels.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bobby, van dit arbeidsrecht boek moet ik zoooo janken...
![]()
![]()
Beter? We zijn toch niet van de straat?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Beter lees je dat van Bakels.
Ik moet Y toch een beetje op zijn niveau aanspreken, nietwaar?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beter? We zijn toch niet van de straat?
Dat is waar. Misschien nog wat curieuze zinsconstructies en taalfouten in je posts stoppen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet Y toch een beetje op zijn niveau aanspreken, nietwaar?
is dit vanwege mijn werk als postbode?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet Y toch een beetje op zijn niveau aanspreken, nietwaar?
Je laatste zin mist zowel een persoonsvorm als een onderwerp.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien nog wat curieuze zinsconstructies en taalfouten.
Had de zin al aangepast!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Je laatste zin mist zowel een persoonsvorm als een werkwoord.
Daar heb ik niet aan gedacht. Dank voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien nog wat curieuze zinsconstructies en taalfouten in je posts stoppen.
Valid baasquote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Drie. Pagina's. Vol.
Zwaar leven. Tergend lijkt me dat.
En terecht die 3-2quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De verdediging van PSV is een dikke gatenkaas.
Oh nom, nom, nom!quote:
Gaat er gesolliciteerd worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:45 schreef Ansu het volgende:
Poging tot iq testen oefenen #2. Gaap.
Eigenlijk hoop ik dat ze winnen. Goed voor het Nederlands voetbal als ze winnen. Nederland gaat op de ranking wat punten inleveren.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En terecht die 3-2Mooi leedvermaak nu no?
Dat het nog bestaat. Dat is echt iets uit mijn jeugd en gezien het aantal haren op mijn hoofd is dat een aardige tijd terug.quote:
Yes! Maar kan me er niet echt toe zetten om ervoor te studeren haha.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En terecht die 3-2Mooi leedvermaak nu no?
[..]
Oh nom, nom, nom!
ik zou je zo aannemenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Ansu het volgende:
[..]
Yes! Maar kan me er niet echt toe zetten om ervoor te studeren haha.
[..]
Ja
Mja, das ook weer zo. Toch een mooie ping-pong wedstrijd met PSV. Feyenoord mooi solide, zij het geflatteerd met 2-0. Daar had meer in gezeten!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat ze winnen. Goed voor het Nederlands voetbal als ze winnen. Nederland gaat op de ranking wat punten inleveren.
Ik wilde gewoon een lieve poezen fotoquote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ahhh cute.
Dit heeft niet met poes en bed te maken toch
Makelaar zoekenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef Accursius het volgende:
Wat is dat kamernet toch een gekut. Vijf berichtjes gestuurd en nul reacties
Schrijf je in bij Lefierquote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef Accursius het volgende:
Wat is dat kamernet toch een gekut. Vijf berichtjes gestuurd en nul reacties
Dit meen je niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef Yreal het volgende:
Gvdnieuwe studieadviseur op het hbo is echt waardeloos. Gewoon weer exact hetzelfde verhaal afgedraaid
![]()
Zeg ik dat ik het aan mijn schildklier heb, zegt ze " ..[].. Dat verbaast me niet. In de les had je soms zo'n krakkende stem".
Wat moet jij bij een studieadviseur op het hbo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef Yreal het volgende:
Gvdnieuwe studieadviseur op het hbo is echt waardeloos. Gewoon weer exact hetzelfde verhaal afgedraaid
![]()
Zeg ik dat ik het aan mijn schildklier heb, zegt ze " ..[].. Dat verbaast me niet. In de les had je soms zo'n krakkende stem".
ik doe hbo bedrijfskundequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat moet jij bij een studieadviseur op het hbo?
Wel ernstig dergelijke opmerkingen
Jaja. Als dat zo zou zijn dan had Erik je allang dit topic uitgeflikkerd.quote:
Erik mocht willen dat hij dat kon.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jaja. Als dat zo zou zijn dan had Erik je allang dit topic uitgeflikkerd.
wat zou ik er anders moeten? Onmogelijk ver lopen joh..quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jaja. Als dat zo zou zijn dan had Erik je allang dit topic uitgeflikkerd.
Uiteraard, meneer Accursius weet wel hoe het moetquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:42 schreef Accursius het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-euro-bestolen.html
Wat een bedragdoe je toch wel iets gruwelijk fout als bedrijf lijkt mij.
Klopt, als je per dag voor 20.000,- wordt beroofd doe je gewoon iets verkeerd. De Bijenkorf heeft allang niet meer de extreem dure spullen in het assortiment zitten als ze vroeger wel hadden. En de spullen die daar dan duur zijn hangen allemaal aan de ketting. Je moet dus een hoop keren naar buiten lopen daar. Verder hebben al hun artikelen ook van die grote (lelijke) anti-diefstal magneten enzulks erop zitten. Dus je hoort het ook nog eens duidelijk als er wordt gejat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, meneer Accursius weet wel hoe het moet
School?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Yreal het volgende:
Treinstation naar school, naar fatsoenlijk koffie tentje was al 5.2 km lopen
Verdeeld over 10 filialen, hè.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:01 schreef Accursius het volgende:
[..]
Klopt, als je per dag voor 20.000,- wordt beroofd doe je gewoon iets verkeerd. De Bijenkorf heeft allang niet meer de extreem dure spullen in het assortiment zitten als ze vroeger wel hadden. En de spullen die daar dan duur zijn hangen allemaal aan de ketting. Je moet dus een hoop keren naar buiten lopen daar. Verder hebben al hun artikelen ook van die grote (lelijke) anti-diefstal magneten enzulks erop zitten. Dus je hoort het ook nog eens duidelijk als er wordt gejat.
Daar kreeg ik ook voor op m'n flikker tijdens m'n tutorgesprekquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar kreeg ik ook voor op m'n flikker tijdens m'n tutorgesprekIk had het in mijn hoofd gehaald om over school te praten in m'n reflectieverslag, oh oh oh, toen waren de rapen gaar hoor.
Klopt, dat is nog steeds flink. Er staan, bij in ieder geval, de filialen Amsterdam en Amstelveen altijd beveiligers bij de in/uitgangen. 2000,- per filiaal, dan zouden er per filiaal zo'n 3 - 5 diefstallen per dag worden gepleegdquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verdeeld over 10 filialen, hè.
En dat vind je raar? Paar jaar in retail gewerkt als bijbaan, niet heel ongewoon dat er aan de lopende band gejat wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Klopt, dat is nog steeds flink. Er staan, bij in ieder geval, de filialen Amsterdam en Amstelveen altijd beveiligers bij de in/uitgangen. 2000,- per filiaal, dan zouden er per filiaal zo'n 3 - 5 diefstallen per dag worden gepleegd
Dat er veel wordt gejat maakt dit niet normaler. In hetzelfde artikel staat dat er gemiddeld voor 0.59% van de omzet wordt gejat per jaar bij een winkel. De jaarlijkse omzet van Bijenkorf is 403 miljoen euro. Dan zou je uitkomen op een totaalbedrag aan diefstal van 2,3 miljoen per jaar. Ergo: er wordt bijna drieënhalf (!) keer meer gejat dan het gemiddelde. Dat is gewoon ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat vind je raar? Paar jaar in retail gewerkt als bijbaan, niet heel ongewoon dat er aan de lopende band gejat wordt.
Nu ben ik slechts een jurist, maar een gemiddelde komt nou eenmaal tot stand door tevens excessen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat er veel wordt gejat maakt dit niet normaler. In hetzelfde artikel staat dat er gemiddeld voor 0.59% van de omzet wordt gejat per jaar bij een winkel. De jaarlijkse omzet van Bijenkorf is 403 miljoen euro. Dan zou je uitkomen op een totaalbedrag aan diefstal van 2,3 miljoen per jaar. Ergo: er wordt bijna drieënhalf (!) keer meer gejat dan het gemiddelde. Dat is gewoon ontzettend slecht.
Het gaat om verloren inkomsten, dus ik neem aan verkoopwaarde. En 20.000 euro per dag lijkt veel, maar dat is 'maar' 1,9% van de omzet. Zou me niet verbazen als er in een gemiddelde ah voor meer wordt gejat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Klopt, dat is nog steeds flink. Er staan, bij in ieder geval, de filialen Amsterdam en Amstelveen altijd beveiligers bij de in/uitgangen. 2000,- per filiaal, dan zouden er per filiaal zo'n 3 - 5 diefstallen per dag worden gepleegd
Edit: en dan is nog niet eens duidelijk of het om de verkoopwaarde gaat of inkoopwaarde. Als het om het laatste gaat is het helemaal krankzinnig gezien er op merkkleding een marge zit van ongeveer 2.5x.
Een bijenkorf is natuurlijk ook geen gemiddelde winkel. Veel groter en veel meer klanten. Interessanter zou zijn om de cijfers te vergelijken met bijvoorbeeld de V&D, maar die kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat er veel wordt gejat maakt dit niet normaler. In hetzelfde artikel staat dat er gemiddeld voor 0.59% van de omzet wordt gejat per jaar bij een winkel. De jaarlijkse omzet van Bijenkorf is 403 miljoen euro. Dan zou je uitkomen op een totaalbedrag aan diefstal van 2,3 miljoen per jaar. Ergo: er wordt bijna drieënhalf (!) keer meer gejat dan het gemiddelde. Dat is gewoon ontzettend slecht.
Zie de bron, het gemiddelde ligt op 0,59% van de omzet. Dan is bijna 2% een stuk meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om verloren inkomsten, dus ik neem aan verkoopwaarde. En 20.000 euro per dag lijkt veel, maar dat is 'maar' 1,9% van de omzet. Zou me niet verbazen als er in een gemiddelde ah voor meer wordt gejat.
Punt is dat je dan ook kan zeggen dat de gemiddelde winkel minder personeel heeft rondlopen, minder beveiligers, minder camera's etc etc.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een bijenkorf is natuurlijk ook geen gemiddelde winkel. Veel groter en veel meer klanten. Interessanter zou zijn om de cijfers te vergelijken met bijvoorbeeld de V&D, maar die kan ik niet vinden.
Gemiddelde van alle winkels. Dus ook van de plaatselijke bakker waar je brood van achter de toonbank wordt aangegeven, van kleine kledingwinkels waar het personeel permanent op je vingers staat te loeren, juweliers met uitgebreide diefstalbeveiliging... Snap je mijn punt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Zie de bron, het gemiddelde ligt op 0,59% van de omzet. Dan is bijna 2% een stuk meer.
Hier zit wat opgekropte frustratie merk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef mapima het volgende:
En een 7 voor het moeilijkste vak van het jaar: inleiding privaatrecht!
Mensen die zeiden dat ik het niet kon fuck jullie allemaal
Goedzo meid! Heb je iedereen mooi te pakken!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef mapima het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef mapima het volgende:
jaa zeker bedankt !quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goedzo meid! Heb je iedereen mooi te pakken!!
Lekker voor jequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef mapima het volgende:
[..]
jaa zeker bedankt !
Vind het alleen wel lullig dat alleen afgeronde cijfers gelden en dat als je een 7,4 hebt je dus niet het onafgeronde cijfer voor je gemiddelde mag meetellen
ja een 7 is fucking laag joh maar ik mag nu wel op een elitelijst meedoenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier zit wat opgekropte frustratie merk ik
goederenrecht is nu een eitje!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef mapima het volgende:
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:59 schreef mapima het volgende:
[..]
misschien heb ik wel een 6,5 dat weet je niet
slagingspercentage vorige jaren was 40%quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef Etsu het volgende:
Tevens Inleiding Privaatrecht als moeilijkste vak van het eerste jaar bestempelen
okquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef mapima het volgende:
[..]
slagingspercentage vorige jaren was 40%
Tot nu toe bijna alleen 7ns gezien 1x 8 1x6 en een onvoldoende dus denk dat deze EUR lichting slimmer is
Hoeveel tentamens heb je al gehad?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Tot nu toe bijna alleen 7ns gezien 1x 8 1x6 en een onvoldoende dus denk dat deze EUR lichting slimmer is
Goede line-up inderdaad. Denk dat ik wel weer ga dit jaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog ASOT-liefhebbers hier? Behoorlijk gave line-up voor Utrecht.
wat zou de andere oorzaak kunnen zijn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Vind hedendaagse trance een beetje saaiquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goede line-up inderdaad. Denk dat ik wel weer ga dit jaar.
tentamen kan niet makkelijk zijn geweest, want het is het moeilijkste vak van het jaar snapjequote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat zou de andere oorzaak kunnen zijn?
Tevens heb je dus het op 1 na laagste cijfer...
Ik luister het niet zo vaak meer als vroeger, maar kan er af en toe nog wel van genieten. En dan luister je inderdaad niet de juiste trance.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind hedendaagse trance een beetje saai
Van die lompe drops erin ala afrojack
geen mooie opbouw of vocalen
Mweh
Kan ook toevallig alleen maar de verkeerde shit luisteren
ik heb al een onvoldoende gespotquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat zou de andere oorzaak kunnen zijn?
Tevens heb je dus het op 1 na laagste cijfer...
Hopelijk hebben ze bij jou fout geteld en blijkt het toch een 3 te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb al een onvoldoende gespot
En vanmiddag komen de statistieken online kan ik lachen
waarom alleen lachen? Gewoon lynchen die hap. Zal ze leren zo dramatisch te scoren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb al een onvoldoende gespot
En vanmiddag komen de statistieken online kan ik lachen
Het is mapima, die hoort eigenlijk op het beroepsonderwijs thuis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Blistering het volgende:
Inleiding privaat lijkt mij inderdaad niet het moeilijkste vak uit het eerste jaar.
Mijn tentamen inleiding privaat was weliswaar lang, maar niet echt super moeilijk.
We hebben t over mapima, niet over Yreal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze bij jou fout geteld en blijkt het toch een 3 te zijn.
Hé Mahar, ken jij Sepalcure? Ik denk dat je hun self-titled album erg kunt waarderen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik luister het niet zo vaak meer als vroeger, maar kan er af en toe nog wel van genieten. En dan luister je inderdaad niet de juiste trance.
Niet van gehoord. Zal straks eens even Spotify aanslingeren. Thanks!quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Mahar, ken jij Sepalcure? Ik denk dat je hun self-titled album erg kunt waarderen.
Niet verwarren met Sepultura want die maken echt verschrikkelijke teringherrie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet van gehoord. Zal straks eens even Spotify aanslingeren. Thanks!
Dat kun je niet zeggen dat deze EUR lichting slimmer is. In het oude systeem waar ik in zat, had je acht weken in het eerste jaar met vaardighedengroepen zonder die maffe leerdoelen. In het oude systeem moest je meer zelfstandig alles zien uit te vogelen in die acht weken en dan had je twee vakken in die acht weken. In het systeem waar jij in zit heb je vijf weken voor een vak waarbij je meer aan het handje zal worden genomen door die onderwijsvormen die een stuk intensiever zijn, waardoor je minder zelf dingen hoeft uit te zoeken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Wauwie!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef mapima het volgende:
Niks geen teringherriequote:Op vrijdag 28 november 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet verwarren met Sepultura want die maken echt verschrikkelijke teringherrie.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:31 schreef Yreal het volgende:
Toevallig psv effe aan, maar godverdomme kutportugezenjankvolk
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:20 schreef Yreal het volgende:
Kut arabieren met hun kutolie kosten me gewoon even meer dan 200¤ in 2 dagen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Yreal het volgende:
Treinstation naar school, naar fatsoenlijk koffie tentje was al 5.2 km lopen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef Yreal het volgende:
![]()
Schrijf een boek met 'Neem een kijkje in het leven van Yreal' als titel.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef Yreal het volgende:
Morgen maar weer eens lekker motorrijden
Jij hebt zelf ook honderd van die posts in de week hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Schrijf een boek met 'Neem een kijkje in het leven van Yreal' als titel.
Jeetje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook honderd van die posts in de week hoor
Same, vind het wel grappig om te lezen, maar blijkbaar ziet Ties het als een persoonlijke aanval.quote:
Ik vind het bij Y ook grappig hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Same, vind het wel grappig om te lezen, maar blijkbaar ziet Ties het als een persoonlijke aanval.
Heb ik 't niet over.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Y ook grappig hoor
Waar jij het over hebt vind ik verder niet zo rullevantquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik 't niet over.
Laat maar, je autisme kan dit niet aan.
waar bemoei je er dan meequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt vind ik verder niet zo rullevant
Jeetjequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
Zit nu in de trein en ik heb een oude vent al sinds 16:14 uur 10 keer naar de wc zien gaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet verwarren met Sepultura want die maken echt verschrikkelijke teringherrie.
Uh ok.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
Zit nu in de trein en ik heb een oude vent al sinds 16:14 uur 10 keer naar de wc zien gaan
De Y-reallifesoap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naast een boek en een reallifesoap binnenkort ook een motorkledinglijn?
maar 12 km gereden vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naast een boek en een reallifesoap binnenkort ook een motorkledinglijn?
Ik zou het van usenet halen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:28 schreef Yreal het volgende:
Wow, dus, moet ik gewoon mijn leven gaan beschrijven en ik pak al 5 verkochte boeken?
misgunner..quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou het van usenet halen.
Ik geef je aan bij Brein.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou het van usenet halen.
de das van dijkgraafquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze op vrijdag een recap van de week?
Oei oei oeiquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)e-van-financien.html
Gaat met een sisser aflopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef eriksd het volgende:
Leg dat maar eens uit. Maar het zal vast volgens het boekje gegaan zijn conform vast beleid dus volkomen rechtmatig in de uitoefening om zwartspaarders te pakken, dat dient namelijk het algemeen belang. Ik zie het Opstelten zo monotoon met de gebruikelijke handgebaren uitleggen. Het boek kan dan eindelijk dichtquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef eriksd het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
Feenstra
Net handels 1ste helft teruggeluisterd, deed er 1,5 uur overbeter iets dan niks.
ik krijg al de hele dag klm adds voor honelulu voor 1199 retourquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo haten op veenstra
altijd lachen met hem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo haten op veenstra
altijd lachen met hem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik krijg al de hele dag klm adds voor honelulu voor 1199 retour
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
De Vey Mestdaegh is een baas, kwam hem tegen in oude kijk in 't Jatstraat. Met een zwarte zonnebril op de kop echtlike a boss
Misschien een stille hintquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker wegblijven danquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen vragen of ik wegkan, zo ja, ga ik zondag boeken
Ik ga binnenkort naar een hele mooie gayclubquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch blijf idd.
Enschede onveilig maken jwz
Honeluluquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij schijnt ook erg dronken te zijn geweest op zo'n studieverenigingsfeest van IT recht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
De Vey Mestdaegh is een baas, kwam hem tegen in oude kijk in 't Jatstraat. Met een zwarte zonnebril op de kop echtlike a boss
Dat is een vereiste voor de IT wereldquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij schijnt ook erg dronken te zijn geweest op zo'n studieverenigingsfeest van IT recht.
Moet wel zeggen dat ik altijd een beetje depressief wordt van die IT recht docenten. Ze hebben allemaal overgewicht en zien er zo depressief uit
Een enkeltje UWV is dan ook uiterst deprimerend, om depressief van te worden dat vooruitzichtquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij schijnt ook erg dronken te zijn geweest op zo'n studieverenigingsfeest van IT recht.
Moet wel zeggen dat ik altijd een beetje depressief wordt van die IT recht docenten. Ze hebben allemaal overgewicht en zien er zo depressief uit
Daarom strafrecht. Money en bitchesquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een vereiste voor de IT wereld
Die Mesdagh overdrijft ook altijd over hoe makkelijk je wel niet werk kan vinden met IT-recht volgens mij valt dat best tegenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een enkeltje UWV is dan ook uiterst deprimerend, om depressief van te worden dat vooruitzicht
Die staat niet op mijn reislijstje. Wel Cuba bijvoorbeeld. Of alle landen waar Wie is de mol is geweestquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja man of bijvoorbeeld de Malediven.
Haha jajaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom strafrecht. Money en bitches
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe erg in trek specifiek IT juristen nou echt zijn. Tuurlijk is de elektronische dienstenmaatschappij niet meer weg te denken, wat ook zeker juridische problemen met zich meebrengt. Maar het blijft toch een beetje dat je pas echt goed specialiseert in het werkveld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom strafrecht. Money en bitches
[..]
Die Mesdagh overdrijft ook altijd over hoe makkelijk je wel niet werk kan vinden met IT-recht volgens mij valt dat best tegen
Notarieel en Finse taal en cultuur hoor je ook niet vaak. Maakt het nog niet nuttig...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe erg in trek specifiek IT juristen nou echt zijn. Tuurlijk is de elektronische dienstenmaatschappij niet meer weg te denken, wat ook zeker juridische problemen met zich meebrengt. Maar het blijft toch een beetje dat je pas echt goed specialiseert in het werkveld.
En toch lijkt mij het zeer boeiend om op het snijvlak van it en het notariaat aan de slag te gaan. Het kadaster kan in de blockchain, je digitale alter ego heeft wel het eeuwige leven op social media en zulks. Dus waarom geen digitaal testament? Eerste opmerking ook op het symposium: de combi notarieel en it recht zie je niet vaak. Precies wat ik wil horen
Wel als je in Helsinki Finnen wil helpen met het begeleiden van de koopakte, huwelijksakte en meerquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Notarieel en Finse taal en cultuur hoor je ook niet vaak. Maakt het nog niet nuttig...
Misschien hebben ze in Finland wel helemaal niet zo'n goederenrechtelijk systeemquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel als je in Helsinki Finnen wil helpen met het begeleiden van de koopakte, huwelijksakte en meer
Ik heb nog geen IPR gehad, geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Finland wel helemaal niet zo'n goederenrechtelijk systeem
Neequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Veertje321 het volgende:
Ik ben van plan fiscaal recht te studeren, maar ik ben niet bijzonder goed in economie. Is dat een probleem?
Dan kun je de notaris van de onderwereld worden en je vrijwaren richting de OvJ omdat je precies weet wanneer ze gaan vervolgen of nietquote:
Cuba wil ik ook wel eens naar toe.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die staat niet op mijn reislijstje. Wel Cuba bijvoorbeeld. Of alle landen waar Wie is de mol is geweest
Ik had ooit een Cubaanse vriendin, wat was die gek zeg, sloeg gewoon gaten in de muurquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Cuba wil ik ook wel eens naar toe.
Jeetje. Was jij ook wel eens de sigaar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik had ooit een Cubaanse vriendin, wat was die gek zeg, sloeg gewoon gaten in de muur
nouwja, als economie belangrijk was heette het wel fiscale economie he..quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Veertje321 het volgende:
Hoe belangrijk is het om goed te zijn in economie voor de studie fiscaal rechf?
Daar hoor jij idd thuisquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een hele mooie gayclub
Net thuis van 11.5 km lopen met Floor. Mooi om alles licht te zien worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:12 schreef Yreal het volgende:
Vroeg en koud. 2 van mijn favoriete zaken.
11.5km?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Net thuis van 11.5 km lopen met Floor. Mooi om alles licht te zien worden.
Ja dat is ook zo. Ik wil ook een hond. Woon nu tegen een groot park waar je heerlijk kan lopen met zo'n beestquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Je loopt al snel een eind weg.
Dat is het ook. Zonder Floor zou ik het ook minder snel doen, maar samen is het gezellig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik wil ook een hond. Woon nu tegen een groot park waar je heerlijk kan lopen met zo'n beest
Mevrouw houd de wet vast jaquote:
Ik wil je boek lezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Yreal het volgende:
Koop ik ook nog een salade vol met schimmel
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik wil je boek lezen''Van rechtsgeschiedenis tot schimmelsalade''
vraag het de klmquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
Y'tje, die 1100 zoveel voor Honolulu. Wanneer is dat dan?
Ik ga vanavond boeken.
Paardenrookvlees?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Yreal het volgende:
Koop ik ook nog een salade vol met schimmel
Tsssquote:
nee, ik haat vliegenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsss
Weet jij welke vliegtuigmaatschappijen wifi in t vliegtuig hebben? Ik weet wel dat Lufthansa t heeft maar die gaan niet die kant op. KLM heeft t niet.
helft van de amandelen zijn vervangen door pistacios. En dat zijn grijs groenige verschrompelde amandelen.quote:
Wel lekkerder.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
helft van de amandelen zijn vervangen door pistacios. En dat zijn grijs groenige verschrompelde amandelen.
Vind t wel chill.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
doodeng. Hoort niet, zo hoog in de lucht zijn.
meer de val waar ik zo bang voor benquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind t wel chill.
Sowieso ben ik niet bang voor de dood. Als ik neerstort, is t maar zo.
Opstijgen is niet zo tof. Vliegen zelf is vooral de tijd uitzitten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind t wel chill.
Sowieso ben ik niet bang voor de dood. Als ik neerstort, is t maar zo.
ik ga stuk op momenten dat ze gas terug nemen oid. Dat ik het vliegtuig voel vertragen. Dan heb ik het gevoel dat we direct neer gaan storten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Opstijgen is niet zo tof. Vliegen zelf is vooral de tijd uitzitten.
Opstijgen en dalen vind ik wel tof. Adrenaline.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je gaat ook rare dingen doen. De stoel voor je vasthouden. That'll save mequote:Op zaterdag 29 november 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opstijgen en dalen vind ik wel tof. Adrenaline.
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je gaat ook rare dingen doen. De stoel voor je vasthouden. That'll save me
adrenalinequote:Op zaterdag 29 november 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opstijgen en dalen vind ik wel tof. Adrenaline.
huilie. Ik kan prima met ryanair vliegen..quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Alleen moet ik wel bij de gangpad zitten, of bij nooduitgang, anders ga ik wel dood ivm ruimte tekort.
Vind opstijgen juist tof. Beetje dat achtbaangevoel 'aaaand we have lift off' En dat moment ook dat je niet langer de horizon als een rechte streep naast je ziet in het raamje maar dat die dan schuin gaat. Landen idem dito, beetje cirkelen en dan komen die boomtoppen of die weg die je nog even passeert wel opeens heel dichtbij. Voor de rest is het gewoon zo saai als in een bus zitten, maar dan in een luchtbus. Geen ruimte, het duurt en duurt en je bent blij als je eruit mag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De kans dat jij op je tweewieler een boom knuffelt is vele malen groter dan dat je uit de lucht valt met een vliegtuig.quote:
de kans dat je het overleeft is alleen groter. Bovendien doe ik het dan zelf.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De kans dat jij op je tweewieler een boom knuffelt is vele malen groter dan dat je uit de lucht valt met een vliegtuig.
Maar goed, ieder z'n meug.
Ets helpquote:Belangrijk!
Een reeds goedgekeurd vakkenpakket kan door de invoering van de brede bachelor en het feit dat sommige vakken hierdoor van omvang zijn veranderd of niet meer worden aangeboden, niet meer kloppend zijn. Zorg er daarom voor dat u uw vakkenpakket, indien u nog oude niet behaalde vakken in het vakkenpakket hebt staan, tijdig aanpast via het wijzigingsformulier (bij stap 4 in het aanvraagproces in ProgRESS.WWW). Mocht dit op een later tijdstip nog moeten worden aangepast dan kan dit betekenen dat u een latere datum van afstuderen krijgt en niet kunt instromen in de master per 1 februari 2015.
beter kijken bij instappenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
Een uur staan vanaf Zwolle naar Groningen
Altijd instappen bij de eerste klasquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter kijken bij instappen. Heb je trouwens week of weekend ov?
Of natuurlijk 1ste klas
Gast een treinstel ging eraf dus iedereen zit ingepropt in een treinstel en iedereen zit op de grondquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter kijken bij instappen. Heb je trouwens week of weekend ov?
Of natuurlijk 1ste klas
Dan nog, tactisch positioneren is de sleutel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast een treinstel ging eraf dus iedereen zit ingepropt in een treinstel en iedereen zit op de grond
Dit dus. Ik hoefde bijna nooit te staan in de trein.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan nog, tactisch positioneren is de sleutel.
Wat moet je dan aanpassen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ets help
Geldt dit ook voor Straf enzo wat nu is veranderd?
Tja geen idee, gedoe weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat moet je dan aanpassen?Oude vak eruit, nieuw vak erin
About tree fiddyquote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Vraagje aan de gamers hier:
Hoeveel zouden jullie vragen voor een (jaar oude) PS3 super slim 500GB met 2 controllers en een redelijk aanbod aan spellen (GTA V, FIFA 15, BF3 etc.)?
Een PS3 kost nu ¤170,- (even snelle hit op Google), incl. de controllers en spellen lijkt me ¤250,- redelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Vraagje aan de gamers hier:
Hoeveel zouden jullie vragen voor een (jaar oude) PS3 super slim 500GB met 2 controllers en een redelijk aanbod aan spellen (GTA V, FIFA 15, BF3 etc.)?
FIFA 15 kost nu alleen al 50-60 euro, maandje geleden gehaald..quote:
geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ets help
Geldt dit ook voor Straf enzo wat nu is veranderd?
Linkje naar die overgangstabel pl0x?quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee
ik heb in de zomervakantie mn vakkenpakket aangeboden incl straf2 oud en straf2 nieuw en t is gewoon goedgekeurd
en volgens overgangstabel klopt het ook gewoon wat ik nu in mn pakket heb
quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Linkje naar die overgangstabel pl0x?
Maar ik heb al behaald voor 1-9-2014 dus voor mij is deze hele onzin sowieso niet rullevant toch?quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]hoelang studeer je al aan de RuG om te kunnen weten waar de overgangsregelingen staan?
http://www.rug.nl/rechten(...)d=rechten_7_892_1773
neem wel die van rechtsgeleerdheid (straf is daar verplicht, bij notarieel niet)
We kwamen er tegelijk achter <3quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
oh ties ik denk dat t is bestemd voor mensen die voor de overgang hun vakkenpakket hebben ingediend en nog niet klaar zijn waardoor hun vakkenpakket niet meer klopt
na wat zeuren en slijmen ja. we hebben allemaal gezien wat jij deed toen die vent z'n laatst woord uitsprakquote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We kwamen er tegelijk achter <3
bovendien heb ik Strafrecht 2 (nieuw-Materieel Str) gewoon behaald als dat vak (met overigens een erg mooi cijfer)
Dus geen probleem lijkt me
Ik gooi hem wel voor 200-250 op internet, kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Mshauri het volgende:
Een ps4 kost 400. Net iets minder dan de helft voor zwaar verouderde hardware met een paar leuke spellen is echt niet heel raar
ik heb ervaring met contant en thuis ophalen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel voor 200-250 op internet, kijken wat er gebeurt
Trouwens hebben jullie nog marktplaats tips enzo? Qua betaling ontvangen, mensen thuis, watdanook? Geen ervaring mee
quote:Op zondag 30 november 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
na wat zeuren en slijmen ja. we hebben allemaal gezien wat jij deed toen die vent z'n laatst woord uitsprak
gelukkig was t de moeite waardquote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft me nog wel 1,5 uur geduurd hoor, zelfs in 2 zalen geweest om te pleiten voor mezelf
Heb jij ervaring met Delta (vliegmaatschappij)?quote:
Ik heb veel over voor leedvermaakquote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig was t de moeite waard
en vind t best knap dat je dat gewoon hebt gedaan, het was gewoon fucking dodelijk druk dat ik bijna een hartaanval kreeg
ik heb nu een weddenschap met pax hequote:Op zondag 30 november 2014 00:32 schreef Ties02 het volgende:
Nee grapje hoor, als ik die weddenschap niet had had ik het ook gewoon gedaan
Probeer al een maand mijn ps3 te verkopen maar marktplaats is echt overspoeld en ik kan er met 5 games en 2 controllers misschien 120 euro voor krijgen, is wel de super slim 12 gb versie maar vind het zo weinig dat ik hem maar hou ondanks dat ik er niks mee doequote:Op zondag 30 november 2014 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
FIFA 15 kost nu alleen al 50-60 euro, maandje geleden gehaald..
GTA V is ook niet echt veel gedaald in prijs
Ik neig meer naar Etsu's vraagprijs, maar inderdaad veel vraag zal er nu ook niet zijn naar een tweedehands previous gen console
Oh jeetjequote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Probeer al een maand mijn ps3 te verkopen maar marktplaats is echt overspoeld en ik kan er met 5 games en 2 controllers misschien 120 euro voor krijgen, is wel de super slim 12 gb versie maar vind het zo weinig dat ik hem maar hou ondanks dat ik er niks mee doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |