abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147075254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zongen ze trouwens over Toornstra op S? Kon er geen ruk van verstaan omdat er een vak vol idioten in mijn oor zaten te schreeuwen.
tututututuu Toornstra
pi_147075355
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:03 schreef Maastoren het volgende:

[..]

tututututuu Toornstra
Oh op die fiets dus.

Heeft iemand al goede beelden/samenvatting gevonden?
Feyenoord Rotterdam
pi_147075363
quote:
Dit gaat heel Europa door.
En dat ondanks dat het 'maar' EL is.

Overigens: Ik vind het overwinteren an sich niet eens zo werelds. Ik bedoel, je bent verdomme wel Feyenoord, en het is 'nog maar' de groepsfase EL. Daarentegen, als je ziet waar Feyenoord in een paar jaar vandaan is gekomen, en hoe ver het Nederlands voetbal is afgezakt, en vervolgens leg je met een leeggekocht team gewoon even de titelhouder over de knie. Daarbij, zelfs al gaan ze er in de volgende ronde kansloos uit, ondertussen hebben die jonge jongens weer kostbare ervaring opgedaan en zijn ze flink gestegen in waarde. Naast startpremie en recettes ondertussen heb je ondertussen, niet ingecalculeerd, toch ook een leuk zakcentje aan winstpremies meegepakt. De sponsorwaarde van de club is weer flink gestegen. Er zijn wat punten gepakt waardoor je in de toekomst weer minder kans heb op zware kutlotingen. En ga zo maar door.

Feyenoord _O_ O+ _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_147075376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Oh op die fiets dus.

Heeft iemand al goede beelden/samenvatting gevonden?
op de site van rtl voetbal staat een samenvatting van 1 minuut
pi_147075408
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit gaat heel Europa door.
En dat ondanks dat het 'maar' EL is.

Overigens: Ik vind het overwinteren an sich niet eens zo werelds. Ik bedoel, je bent verdomme wel Feyenoord, en het is 'nog maar' de groepsfase EL. Daarentegen, als je ziet waar Feyenoord in een paar jaar vandaan is gekomen, en hoe ver het Nederlands voetbal is afgezakt, en vervolgens leg je met een leeggekocht team gewoon even de titelhouder over de knie. Daarbij, zelfs al gaan ze er in de volgende ronde kansloos uit, ondertussen hebben die jonge jongens weer kostbare ervaring opgedaan en zijn ze flink gestegen in waarde. Naast startpremie en recettes ondertussen heb je ondertussen, niet ingecalculeerd, toch ook een leuk zakcentje aan winstpremies meegepakt. De sponsorwaarde van de club is weer flink gestegen. Er zijn wat punten gepakt waardoor je in de toekomst weer minder kans heb op zware kutlotingen. En ga zo maar door.

Feyenoord _O_ O+ _O_
En zo leg ut.
Die Spanjaarden dachten dat ze wel ff 5 basisspelers op de bank konden laten. Niet dus. :W
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 november 2014 @ 00:08:12 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147075409
quote:
dat ziet er werkelijk fantastisch uit _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147075519
quote:
Bedankt.
fap fap fap fap fap fap
pi_147075643
Was geweldig man. Topavond. Wat me wel heel erg opviel, waar waren na afloop de reserve spelers? Stonden er maar 11 het publiek te bedanken..
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_147075664
Snap niet dat El Ahmadi het niet in Engeland gemaakt heeft. Is echt een geweldige spelmaker
pi_147075684
quote:
Echt niet normaal hoe koelbloedig Toornstra die bal afrond. Immers had hem ver over geschoten
pi_147075691
Blijft compleet belachelijk overigens hoe weinig geld er omgaat in de EL. De startpremie voor de CL is hoger dan de winstpremie voor de EL-finale.

Hoe dan ook, toch weer een leuk zakcentje.

quote:
Each of the 48 sides involved in the group stage can expect to receive a group stage fee of ¤1.3m. There will also be performance bonuses of ¤200,000 for every win and ¤100,000 for every draw in the group stage. Moreover, qualification bonuses will be allotted to the teams that progress to the round of 32. Each of the 12 group winners can anticipate earning ¤400,000, and the runners-up ¤200,000.

As for the knockout phase, teams competing in the round of 32 will collect ¤200,000 each, clubs in the round of 16 ¤350,000 each, the eight quarter-finalists ¤450,000 each and the four semi-finalists ¤1m each. The UEFA Europa League winners will pick up ¤5m and the runners-up ¤2.5m.

A side could receive, at best, ¤9.9m from playing in this season's competition – not counting the market pool share.

Meanwhile, every club that features in the UEFA Europa League first qualifying round will get ¤120,000 even if they go on to qualify for the group stage. Second qualifying round participants will gain ¤130,000 even if they go through to the group stage, and each club playing in the third qualifying round will receive ¤140,000 regardless of results.

Furthermore, all teams eliminated in the UEFA Europa League play-offs will collect ¤150,000 – the play-off winners will not be entitled to any solidarity payment for the play-offs but will retain payments received for the UEFA Europa League first, second and third qualifying rounds and will benefit from the competition distribution system from the group stage onwards.
Ik zeg in de winterstop alsnog Kramaric oppikken en de EL winnen ^O^
pi_147075708
Boëtius. ^O^
Toornstra _O_
Sven en King Kong *O*
Ka-rim El-Ah-madi O+ O+
Die kankerlul van een scheids. :') :') :')
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:23:31 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147075761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:20 schreef De_Pel het volgende:
Blijft compleet belachelijk overigens hoe weinig geld er omgaat in de EL. De startpremie voor de CL is hoger dan de winstpremie voor de EL-finale.

[..]

Kramaric mag in het toernooi natuurlijk niet meer meedoen
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:24:53 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147075792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je gaat er dus maximaal 3 miljoen aan prijzengeld aan overhouden. Gelukkig is overwinteren ook om heel veel andere redenen van waarde.
pi_147075794
Kazim speelde ook een geweldige wedstrijd met die assists van hem.
pi_147075808
Ik was net nog even op zoek naar die buitenspelgoal van Mbia. Kom ik in plaats daarvan dit tegen:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1724.php
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Lijken die droeftoeters van de rat wel. Niet allemaal, wel veel.
pi_147075814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je gaat er dus maximaal 3 miljoen aan prijzengeld aan overhouden. Gelukkig is overwinteren ook om heel veel andere redenen van waarde.
Loopt wel weer de kans dat als we ver komen dat het hele team weer leeggekocht wordt in de zomer. Kongolo staat nu al op de shortlist van diverse Europeese (sub)topclubs
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:25:57 #220
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147075815
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zijn die regels niet veranderd?
pi_147075827
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Oeps, goed punt :@
pi_147075838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zijn die regels niet veranderd?
Als een speler in de voorronde uitkomt mag hij met een andere club wel meedoen in de groepsfase. Dat is nu anders. Vroeger mocht dat ook niet.
pi_147075862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Startpremie, winstpremie, doorga-premie, recettes, hogere merchandise inkomsten, hogere sponsorinkomsten. Alles bij elkaar vast wel een miljoen of 5-6 waard. Maar inderdaad, om talloze andere redenen minstens zo belangrijk.
  Forum Admin vrijdag 28 november 2014 @ 00:29:02 #224
35723 crew  GGMM
pi_147075875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik was net nog even op zoek naar die buitenspelgoal van Mbia. Kom ik in plaats daarvan dit tegen:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1724.php
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Lijken die droeftoeters van de rat wel. Niet allemaal, wel veel.
Spannend zeg. En toen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147075912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Loopt wel weer de kans dat als we ver komen dat het hele team weer leeggekocht wordt in de zomer. Kongolo staat nu al op de shortlist van diverse Europeese (sub)topclubs
Salarisbudget moet omhoog, De Kong moet bijtekenen.
Overigens heb je die jongens nu ook wat meer te bieden om te blijven natuurlijk.
Die Clasie bijvoorbeeld, was bijna vertrokken, tekent bij, en haalt niet alleen voor het eerst in tijden groepsfase Europees, maar overwintert ook gewoon. Is hem gegund. Zuur dat bijv. De Vrij dat nooit heeft mogen meemaken ;( Daarentegen heeft die op zijn 22e dan weer een halve finale WK op zijn naam staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')