lekker assistje van Kazimquote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme fokking eindbazen jonge!
Baassie
Beek
King Kong![]()
Karim![]()
Boeet![]()
Jensie![]()
Kazim
het pure verdedigen deed ie wel goed, maar de voortzetting was wel erg inderdaad, eigenlijk net als onze andere back....quote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
Wat speelde Nelom slecht zeg, maar geweldige wedstrijd tegen 12 man
12 tegen 12quote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
ja, die scheids was niet echt neutraal te noemen neequote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
Is ondertussen geregeld, held dat je bentquote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef Dekatria het volgende:
Weer terug.
En ik heb er nog steeds geen woorden voor. Bombvis, waar moet je bier naartoe?
Deze man weetquote:Op donderdag 27 november 2014 23:22 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef ace_eleven het volgende:
Op welk melodietje was het liedje van Toornstra nou trouwens? Ben de melodie kwijt
thanksquote:
Rot lekker op mongooltje MET JE JODENGEZEVER dit boeit echt niemand hierquote:Op donderdag 27 november 2014 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, ik noem mijzelf dan ook een Ajax-fan, geen supporter. Verder weet ik niet waarom dit relevant is maar die discussie is hier weleens eerder gevoerd, als het allemaal wat te lastig onderbouwen werd meteen roepen "HAHAHA 818 of HAHAHA NOOIT NAAR HET STADION", zoals we nu weer zien.
Ik snap sowieso niet waarom er morgenmiddag pas om 17 uur wordt gespeeld, laat ze lekker om 15 uur spelen. Kijkt toch geen hond naar, kan er zondag gewoon om 16.45 uur afgetrapt wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt in de avond naar Eindhoven.
Regen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom er morgenmiddag pas om 17 uur wordt gespeeld, laat ze lekker om 15 uur spelen. Kijkt toch geen hond naar, kan er zondag gewoon om 16.45 uur afgetrapt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |