lekker assistje van Kazimquote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme fokking eindbazen jonge!
Baassie
Beek
King Kong![]()
Karim![]()
Boeet![]()
Jensie![]()
Kazim
het pure verdedigen deed ie wel goed, maar de voortzetting was wel erg inderdaad, eigenlijk net als onze andere back....quote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
Wat speelde Nelom slecht zeg, maar geweldige wedstrijd tegen 12 man
12 tegen 12quote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
ja, die scheids was niet echt neutraal te noemen neequote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
Is ondertussen geregeld, held dat je bentquote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef Dekatria het volgende:
Weer terug.
En ik heb er nog steeds geen woorden voor. Bombvis, waar moet je bier naartoe?
Deze man weetquote:Op donderdag 27 november 2014 23:22 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef ace_eleven het volgende:
Op welk melodietje was het liedje van Toornstra nou trouwens? Ben de melodie kwijt
thanksquote:
Rot lekker op mongooltje MET JE JODENGEZEVER dit boeit echt niemand hierquote:Op donderdag 27 november 2014 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, ik noem mijzelf dan ook een Ajax-fan, geen supporter. Verder weet ik niet waarom dit relevant is maar die discussie is hier weleens eerder gevoerd, als het allemaal wat te lastig onderbouwen werd meteen roepen "HAHAHA 818 of HAHAHA NOOIT NAAR HET STADION", zoals we nu weer zien.
Ik snap sowieso niet waarom er morgenmiddag pas om 17 uur wordt gespeeld, laat ze lekker om 15 uur spelen. Kijkt toch geen hond naar, kan er zondag gewoon om 16.45 uur afgetrapt wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt in de avond naar Eindhoven.
Regen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom er morgenmiddag pas om 17 uur wordt gespeeld, laat ze lekker om 15 uur spelen. Kijkt toch geen hond naar, kan er zondag gewoon om 16.45 uur afgetrapt worden
Dat wij het nog eens zo eens zouden zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Rot lekker op mongooltje MET JE JODENGEZEVER dit boeit echt niemand hier
Feyenoord![]()
Boetius
Jensgod
Volgens Google is er morgenochtend ook nog wel een vrij grote kans dat het droog blijft, pas rond 13 uur stijgen de neerslagkansen, wel tot 17 uur (dus dat snap ik dan weer wel). Maar dan ga je dus spelen op een veld waar daarvoor een grote kans is op (veel?) regen.. Lijkt mij juist dat ze dat voor willen zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Regen.
Al vind ik het oprecht ook onzin.
Het is maar net waar je je mee bezighoudt na zo'n overwinningquote:Op donderdag 27 november 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn allemaal vak 819 supporters die neusjes op FOK! Tyron voorop.
Volgens mij stond die M'Bia geen buitenspel hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 23:41 schreef Maastoren het volgende:
Die spelers van Sevilla bij de dugout deden bijdehand en kregen wat bekers bier toegeworpen. Ze gooien gewoon terug![]()
En stoer doen bij de 1-1. Wat geen 1-1 was
![]()
![]()
![]()
. Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond
Meters buitenspel, was duidelijk te zien vanaf mijn positie (w1). Camerapositie is niet goedquote:Op donderdag 27 november 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij stond die M'Bia geen buitenspel hoor
Kan mij het schelen. Kom jij weer negatief doen?!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij stond die M'Bia geen buitenspel hoor
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan mij het schelen. Kom jij weer negatief doen?!
Dan vertrouw ik daar maar opquote:Op donderdag 27 november 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Meters buitenspel, was duidelijk te zien vanaf mijn positie (w1). Camerapositie is niet goed
Even wachten tot morgen, en dit kanaal in de gaten houden. Zet altijd HD samenvatting online.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:47 schreef ender_xenocide het volgende:
Waar kan ik een goede samenvatting terug zien?
quote:
Eh, ik was niet degene die begon met het "jodengezever", dat was een Feyenoorder.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Rot lekker op mongooltje MET JE JODENGEZEVER dit boeit echt niemand hier
Feyenoord![]()
Boetius
Jensgod
Was tegen Luik ook al zo. Alcoholvrije pils, wat een bochtquote:Op donderdag 27 november 2014 23:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh ja. Sinds wanneer wordt er geen bier meer geschonken tijdens EL wedstrijden in de Kuip? Tegen Luhansk en Besiktas nog wel gewoon.
Ik heb het ook maar even geprobeerd maar na twee slokjes had ik ook wel genoeg. Nog erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was tegen Luik ook al zo. Alcoholvrije pils, wat een bocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |