De 1-1 was verdiend omdat hij was gemaakt. En wat er daarna was gebeurd...quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is gewoon een debiele discussie. Het is 2-0 geworden. En het was dik verdiend. Einde discussie
quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 1-1 was verdiend omdat hij was gemaakt. En wat er daarna was gebeurd...
Blijkbaar raak ik hier een open zenuw. Ik had natuurlijk moeten zeggen dat Feyenoord zich geplaatst heeft voor de volgende ronde vanwege het geweldige talent van Immers, Boulahrouz, Nelom en Kazim. Niet omdat de grensrechter de buitenspelregel niet doorheeft.
Ja. Ok. Nog bedankt voor Vermeer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 1-1 was verdiend omdat hij was gemaakt. En wat er daarna was gebeurd...
Blijkbaar raak ik hier een open zenuw. Ik had natuurlijk moeten zeggen dat Feyenoord zich geplaatst heeft voor de volgende ronde vanwege het geweldige talent van Immers, Boulahrouz, Nelom en Kazim. Niet omdat de grensrechter de buitenspelregel niet doorheeft.
Ik ben tegen een stoeptegel aan het praten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
Dat doelpunt was niet beslissend geweest voor de uitslag,
[..]
[ afbeelding ]
1 miljoen kostte die toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja. Ok. Nog bedankt voor Vermeer.
Die gierige joden hadden hem liever zelf op de bank laten verpieteren natuurlijk, wat een walgelijke mensen zijn het toch ook hequote:
Haha gossie, jullie wanprestatie van gister zit nog zo diep ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben tegen een stoeptegel aan het praten.
Nee hoor, jullie waren vanavond weer top. LEGIOEEEEN!!!
Ach, als hij nou naar een concurrent was gegaan. Maar bij jullie kan hij geen kwaad.quote:
Lees Ajax-topic als je wilt lachen ze zijn daar nog steeds euforisch over de ge-wel-dige prestatie van Mike van der Hoorn vs Zlatan , topaankoopquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha gossie, jullie wanprestatie van gister zit nog zo diep ja?
Gierig? Ik dacht dat we hem verkocht hadden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gierige joden hadden hem liever zelf op de bank laten verpieteren natuurlijk, wat een walgelijke mensen zijn het toch ook he
Dan moet Frank voortaan ook niet zo boos doen in de media hoor, Kenneth is een gevoelige jongenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, als hij nou naar een concurrent was gegaan. Maar bij jullie kan hij geen kwaad.
Klopt. Wij kunnen er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, als hij nou naar een concurrent was gegaan. Maar bij jullie kan hij geen kwaad.
Niet zo negatief over jezelf. Jullie hebben alleen soms een duwtje in de rug nodig. Zo als een grensrechter die de gelijkmaker niet goedkeurt. Dan kunnen jullie ook best wel wat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Wij kunnen er helemaal niks van.
Daar zijn van Beek en Kongolo niks bij inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees Ajax-topic als je wilt lachen ze zijn daar nog steeds euforisch over de ge-wel-dige prestatie van Mike van der Hoorn vs Zlatan , topaankoop![]()
Voor een JODENFOOI jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gierig? Ik dacht dat we hem verkocht hadden?
Mee eens. Welke wedstrijd fluit Kevin Blom dit weekend eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Jullie hebben alleen soms een duwtje in de rug nodig. Zo als een grensrechter die de gelijkmaker niet goedkeurt. Dan kunnen jullie ook best wel wat.
Die twee hebben sowieso een shitload aan potentie t.o.v. Van der Hoorn Denswil en fucking Joël Veltman samen met zijn lilliputterlijfjequote:Op vrijdag 28 november 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn van Beek en Kongolo niks bij inderdaad
Na deze wedstrijd is Guus echt dement als hij Veltman nog selecteert boven Kongolo jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die twee hebben sowieso een shitload aan potentie t.o.v. Van der Hoorn Denswil en fucking Joël Veltman samen met zijn lilliputterlijfje
Gewoon weer Feyenoordverdediging idd halve finale wk niks mis meequote:Op vrijdag 28 november 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd is Guus echt dement als hij Veltman nog selecteert boven Kongolo ja
Die heeft het inderdaad verkloot door maar twee minuten bij te tellen in plaats van de acht waar we recht op hadden. Daarin had je makkelijk nog een doelpunt gemaakt en het doelsaldo kan maar zo doorslaggevend zijn aan het eind.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mee eens. Welke wedstrijd fluit Kevin Blom dit weekend eigenlijk?
Kongolo-van Dijk lijkt me wel aardig duo achterinquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon weer Feyenoordverdediging idd halve finale wk niks mis mee
Gewoon dit elftal joh:quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kongolo-van Dijk lijkt me wel aardig duo achterin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |