Piet Heijn was een RotterdammerT jonguhquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die schepen die de armada versloegen waren toch allen afkomstig uit Amsterdam?
Uiteraard, daarna pas.quote:
40 mil schuld en dan 2e worden met een jeugdelftal en nog eens 20 mil schuld. Beste prestatie toch?quote:
Erg jammer dat jij de euforische sfeer in dit topic aan het verpesten bent met je constante gezeik over Ajax en Amsterdam. Misschien wordt het eens tijd je als een volwassen man te gaan gedragen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
40 mil schuld en dan 2e worden met een jeugdelftal en nog eens 20 mil schuld. Beste prestatie toch?
Begrijp je het? Mongel!
Niemand zal ontkennen dat het een knappe prestatie is , maar om daar nou voor te gaan vierenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
40 mil schuld en dan 2e worden met een jeugdelftal en nog eens 20 mil schuld. Beste prestatie toch?
Begrijp je het? Mongel!
Als er 20.000 man voor De Kuip staat om de bus op te wachten dan kan je ze net zo goed naar binnen laten. Wat is nou je probleem?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat het een knappe prestatie is , maar om daar nou voor te gaan vieren
Het ging me meer om wat Dirk Kuyt allemaal zat te blatenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als er 20.000 man voor De Kuip staat om de bus op te wachten dan kan je ze net zo goed naar binnen laten. Wat is nou je probleem?
Het was geen buitenspel. Maakt de overwinning nog lekkerder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Morendo het volgende:
Zeg, maakte Sevilla niet gewoon een geldig doelpunt bij de 1-0? Is daar al uitsluitsel over?
http://www.vi.nl/nieuws/emery-mbia-maakte-een-geldig-doelpunt.htmquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het was geen buitenspel. Maakt de overwinning nog lekkerder.
Uh nee, die zegt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/emery-mbia-maakte-een-geldig-doelpunt.htm
Dus die is aan het lullen?
Nee. Ik zeg toch dat het geen buitenspel was? De goal werd wel afgekeurd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/emery-mbia-maakte-een-geldig-doelpunt.htm
Dus die is aan het lullen?
Als Feyenoorder ben je natuurlijk geen vreemde voor bevoordelende arbitrage, maar er trots op zijn. Dat gaat wel erg ver.quote:Maakt de overwinning nog lekkerder.
De kots die jij hier uitkraamt. Dat gaat pas ver. Nu weer oppleuren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:35 schreef Morendo het volgende:
Hoe kun je daar dan 'trots' op zijn?
[..]
Als Feyenoorder ben je natuurlijk geen vreemde voor bevoordelende arbitrage, maar er trots op zijn. Dat gaat wel erg ver.
Ik begin het hier net gezellig te vinden. Maar het is dus extra lekker om wedstrijden onterecht te winnen, door arbitrale dwalingen. Merkwaardige geestelijke afwijking, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De kots die jij hier uitkraamt. Dat gaat pas ver. Nu weer oppleuren.
Als alle wisselspelers van Sevilla tof doen omdat ze 1-1 denken gemaakt te hebben en die goal wordt dan (achteraf ten onrechte) afgekeurd dan is dat best wel lekker ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik begin het hier net gezellig te vinden. Maar het is dus extra lekker om wedstrijden onterecht te winnen, door arbitrale dwalingen. Merkwaardige geestelijke afwijking, moet ik zeggen.
Als die goal was goedgekeurd was het alsnog 2-1 voor ons geworden dus wat loop je in hemelsnaam te janken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:35 schreef Morendo het volgende:
Hoe kun je daar dan 'trots' op zijn?
[..]
Als Feyenoorder ben je natuurlijk geen vreemde voor bevoordelende arbitrage, maar er trots op zijn. Dat gaat wel erg ver.
Wat een domme uitspraak zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
Als die goal was goedgekeurd was het alsnog 2-1 voor ons geworden
Jouw moderatieskills waren pas dom. En dan druk ik mij nog zacht uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak zeg.
Daarnaast was dat z'n punt helemaal niet, dus is het in twee opzichten een domme uitspraak.
Dit is gewoon een debiele discussie. Het is 2-0 geworden. En het was dik verdiend. Einde discussiequote:Op vrijdag 28 november 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak zeg.
Daarnaast was dat z'n punt helemaal niet, dus is het in twee opzichten een domme uitspraak.
En dit dus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is gewoon een debiele discussie. Het is 2-0 geworden. En het was dik verdiend. Einde discussie
Wat relevant om over te beginnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw moderatieskills waren pas dom. En dan druk ik mij nog zacht uit.
Dat vooral. Gewoon genieten van een mooie overwinning.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef Maastoren het volgende:
Dit is gewoon een debiele discussie.
BAM BAM BAM BAMquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw moderatieskills waren pas dom. En dan druk ik mij nog zacht uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |