Ajax.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd trouwens welke ploegen RTL7 na de winterstop gaat uitzenden.
Gewoon de Nederlandse clubs PSV en Feyenoord neem ik aan.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd trouwens welke ploegen RTL7 na de winterstop gaat uitzenden.
Ga jij de goden eens ff niet verzoeken...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die scheidsrechter
He zo het gevoel dat die in de 92e minuut een penalty aan Sevilla geeft...
Als Ajax doorgaat in de EL zullen ze Feyenoord en Ajax uitzenden denk ik. Trekt het meeste kijkers.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse clubs PSV en Feyenoord neem ik aan.
Daar moet een keuze in worden gemaakt. Want de grootste Nederlandse club krijgt altijd voorrang.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse clubs PSV en Feyenoord neem ik aan.
Al hangt dat ook af van wie de tegenstanders gaan worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Ajax doorgaat in de EL zullen ze Feyenoord en Ajax uitzenden denk ik. Trekt het meeste kijkers.
Deze post zou uit het NOS Eredivisie topic kunnen komen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Nog maar 10 minuten, die 3 punten zijn wel binnen voor Feyenoord.
Als die niet tegelijk spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Ajax doorgaat in de EL zullen ze Feyenoord en Ajax uitzenden denk ik. Trekt het meeste kijkers.
Dan zenden ze Ajax en PSV uitquote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet een keuze in worden gemaakt. Want de grootste Nederlandse club krijgt altijd voorrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |