abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 december 2014 @ 20:10:33 #126
426493 crew  PippenScottie
pi_147258707
Mooi werk Heywoodu!

Dank!
pi_147259300
Begrijp ik het nu goed dat de IAAF net zo erg is als de UCI? Betalen om je positieve test te verdoezelen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 december 2014 @ 20:29:32 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147259344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:27 schreef alpeko het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat de IAAF net zo erg is als de UCI? Betalen om je positieve test te verdoezelen.
Als ik het allemaal goed begrepen heb is Shobukhova door de Russische bond/trainers benaderd om te betalen. Hoewel er binnen IAAF dus ook iemand schijnt te zijn die zich met zulke praktijken bezig houdt (of dezelfde zaak, dat de Russische bond die persoon dan weer betaald heeft).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147259418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:27 schreef alpeko het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat de IAAF net zo erg is als de UCI? Betalen om je positieve test te verdoezelen.
Ik kan me zo voorstellen dat alle sportbonden daar wel oren naar hebben. Is namelijk handig. Je krijgt geld binnen en je hebt geen dopingschandaal. Win-win.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 3 december 2014 @ 20:40:01 #130
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_147259726
Heywoodu de nieuwe Mrconde _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 december 2014 @ 20:41:02 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147259765
quote:
WADA Statement on German Television Documentary

WADA has seen the German television documentary alleging systematic doping in Russia, and other breaches of the World Anti-Doping Code. WADA will ensure that all matters raised are fully investigated.

WADA has in fact already received some information and evidence of the type exposed in the documentary. All of that information has been passed to the appropriate independent body within the international federation, the IAAF. We will await the outcome of that independent body’s deliberations.

Insofar as the particular allegations against Russian authorities and others are concerned, these will all be carefully scrutinized and if action is warranted, WADA will take any necessary and appropriate steps under the Code.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 december 2014 @ 20:44:42 #132
426493 crew  PippenScottie
pi_147259919
Naar het swappen van dopingtests van toppers met nobodies..
Betekent dat dat onbekende atleten worden geschorst voor de positieve tests van de toppers??

Hoe ziek is dat??
pi_147260168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

denk dat we er niet veel meer over horen.
  woensdag 3 december 2014 @ 20:52:48 #134
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_147260247
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Naar het swappen van dopingtests van toppers met nobodies..
Betekent dat dat onbekende atleten worden geschorst voor de positieve tests van de toppers??

Hoe ziek is dat??
Dat is best wel immoreel...
pi_147260527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

denk dat we er niet veel meer over horen.
De Russen zullen wat mensen ontslaan en daarmee is de kous af...
pi_147260536
Goede tweets heywoodu. ^O^

En wel weer erg naar om alles te lezen, al vind ik de focus op Rusland soms wat onterecht. Zeker als je ziet hoe misselijkmakend die zaken met Jamaicanen zijn, daar wordt ook gesjoemeld van hier tot Tokyo... Als Russen al een vinger in de pap hebben bij de IAAF af en toe, dan zullen de (commerciele) belangen van andere boegbeelden ook prima behartigd worden hoor...

Deed Savinova deze uitspraken nu tijdens 'undercover' opgenomen beelden? Neem aan van wel toch? Want die staat overal nog levensgroot op reclameuitingen in Rusland enzo, die heeft er weinig bij te winnen om even uit zichzelf een boekje open te doen lijkt mij. _O-

Het is alleen wel zo treurig dat alle (mooie) prestaties van Nederlandse toppers in de atletiek nu ook gelijk weer 10x zo verdacht zijn, aangezien blijkbaar zelfs de vrij middelmatige Russen al volop geprepareerd zijn. _O-
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 december 2014 @ 21:01:46 #137
426493 crew  PippenScottie
pi_147260642
Heeft Erben "sporters moeten zich niet met politiek bemoeien, Sotchii is fantastisch en als een sporter niet is betrapt is hij schoon" Wennemars al gereageerd?
  woensdag 3 december 2014 @ 21:02:26 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147260670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Het is alleen wel zo treurig dat alle (mooie) prestaties van Nederlandse toppers in de atletiek nu ook gelijk weer 10x zo verdacht zijn, aangezien blijkbaar zelfs de vrij middelmatige Russen al volop geprepareerd zijn. _O-
Onze nieuwe Fanny heeft inmiddels een kaak waar Ridge Forrester jaloers op zou zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147260703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:59 schreef DeeBee het volgende:

En wel weer erg naar om alles te lezen, al vind ik de focus op Rusland soms wat onterecht.
Volgens Poetin zal het wel weer een samenzwering zijn van het westen om Rusland weer in een kwaad daglicht te stellen :O
in a crowd you lose humanity
pi_147260801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens Poetin zal het wel weer een samenzwering zijn van het westen om Rusland weer in een kwaad daglicht te stellen :O
Nou ja, zover zou ik niet willen gaan. Maar je snapt m'n punt hopelijk wel? Rusland is een 'makkelijk' slachtoffer in deze, net alsof de Duitse sport nou zo een zuiver trackrecord heeft om het maar even op de documentaire makers te betrekken. Al zijn de Duitsers vrij kritisch geweest richting (hun) wielrenners, maar bijv. absoluut niet ri. atleten, langlaufers / biathleten enzo.

En het is misselijkmakend dat het zo 'geregeld' wordt op grote schaal in Rusland, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar doen alsof ze de enige zijn vind ik ook weer wat eenzijdig...
Jack does it in real time...
  woensdag 3 december 2014 @ 21:06:41 #141
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_147260852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nou ja, zover zou ik niet willen gaan. Maar je snapt m'n punt hopelijk wel? Rusland is een 'makkelijk' slachtoffer in deze, net alsof de Duitse sport nou zo een zuiver trackrecord heeft om het maar even op de documentaire makers te betrekken. Al zijn de Duitsers vrij kritisch geweest richting (hun) wielrenners, maar bijv. absoluut niet ri. atleten, langlaufers / biathleten enzo.

En het is misselijkmakend dat het zo 'geregeld' wordt op grote schaal in Rusland, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar doen alsof ze de enige zijn vind ik ook weer wat eenzijdig...
Als het in Rusland al zo goed geregeld is, dan zal het in andere nog beter zijn :D
pi_147260898
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nou ja, zover zou ik niet willen gaan. Maar je snapt m'n punt hopelijk wel? Rusland is een 'makkelijk' slachtoffer in deze, net alsof de Duitse sport nou zo een zuiver trackrecord heeft om het maar even op de documentaire makers te betrekken. Al zijn de Duitsers vrij kritisch geweest richting (hun) wielrenners, maar bijv. absoluut niet ri. atleten, langlaufers / biathleten enzo.

En het is misselijkmakend dat het zo 'geregeld' wordt op grote schaal in Rusland, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar doen alsof ze de enige zijn vind ik ook weer wat eenzijdig...
Ik zeg ook niet dat ze de enige zijn. Ik zei dat Poetin (en zijn fans) wel zullen vinden dat het een complot is van het westen om Rusland in een kwaad daglicht te stellen.

Ik ben er al jaren van overtuigd dat vrijwel alle topsporters doping gebruiken en dat degene met de beste dokter wint.
in a crowd you lose humanity
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 december 2014 @ 21:08:56 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147260940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens Poetin zal het wel weer een samenzwering zijn van het westen om Rusland weer in een kwaad daglicht te stellen :O
Oh ja, hij heeft nog iets van een wet getekend waarin stond dat monsters bij de grens geopend mogen/moeten worden. Ik snapte de strekking niet precies, had iets te maken met buitenlandse controleurs enzo :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147260948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als het in Rusland al zo goed geregeld is, dan zal het in andere nog beter zijn :D
Precies. De russische schaatsers reden geen deuk in een pakje boter met de spelen. Die nota bene in Rusland waren.
Wie reden daar ook alweer wel de sterren van de hemel?
in a crowd you lose humanity
pi_147260967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De Russen zullen wat mensen ontslaan en daarmee is de kous af...
of vrijwillig aftreden.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:10:50 #146
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_147261027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Precies. De russische schaatsers reden geen deuk in een pakje boter met de spelen. Die nota bene in Rusland waren.
Wie reden daar ook alweer wel de sterren van de hemel?
Even een THEFXR'ertje er in gooien: Koen 'HGH-kaak' Verweij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 december 2014 @ 21:10:50 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147261028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Precies. De russische schaatsers reden geen deuk in een pakje boter met de spelen. Die nota bene in Rusland waren.
Wie reden daar ook alweer wel de sterren van de hemel?
Het ligt er natuurlijk ook dat als je niet zo getalenteerd persoon doping geeft dat hij beter wordt maar hoeft nog niet de allerbeste te worden. Een schoon iemand kan nog altijd de beste blijken

ik pleit hiermee niemand vrij uiteraard.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147261136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk ook dat als je niet zo getalenteerd persoon doping geeft dat hij beter wordt maar hoeft nog niet de allerbeste te worden. Een schoon iemand kan nog altijd de beste blijken

ik pleit hiermee niemand vrij uiteraard.
Skobrev was idd maar matig getalenteerd. Het is niet dat die al eens kampioen allround was geworden of medailles had gewonnen op de WK afstanden of zo.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 december 2014 @ 21:16:24 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147261243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef Wombcat het volgende:
Skobrev
Skobrev gooide er jaren opzichtig met de pet na, volgens mij had die andere liefhebberijen naast het schaatsen ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147261313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als het in Rusland al zo goed geregeld is, dan zal het in andere nog beter zijn :D
Wij gaan een succesvol 2015 tegemoet, werd eerder vanavond wel bewezen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')