Bedankt voor het zoeken. Het is helaas niet deze. Het nummer dat ik zoek heeft een minder 'vervormde' stem en de tekst wordt wat langzamer / langgerekter uitgesproken.quote:
Bedoel je het deuntje of het gezing ?quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
De zangquote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Bedoel je het deuntje of het gezing ?
Kan ook zijn dat het douwe egberts wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef peterkailey het volgende:
Ik zoek een melancholisch piano melodietje wat vroeger werd gebruikt in een Nederlandse reclame. De muziek doet me heel erg denken aan amelie poulain. Volgens mij was het van het merk unox of een ander echt authentiek Hollands merk.
deze misschien?quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Harveo het volgende:
Heb afgelopen weekend een clip meerdere malen gezien op het TMF kanaal (Belgie). Hier is een Chinees meisje te zien op een fiets die dan aan het zingen is. Denk wel dat het een top 40 nummer is maar kon het niet vinden in de huidige lijst. Iemand een idee?
quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
Nirvana-smells like teen spirit?quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Deze misschien?quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Het stukje klinkt bij mij ook wel wat bekend. Ik heb het idee dat het van een Maroon 5 nummer komt, of een vergelijkbaar klinkende band. Helaas luister ik te weinig actuele muziek om namen te kennenquote:
Huh :p? Nee. Die link kan ik eerlijk gezegd ook niet leggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nirvana-smells like teen spirit?
Nope, toch bedankt voor het meedenken!quote:
Haha, toevallig. Hopelijk komen we het binnenkort te weten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik ben exact naar hetzelfde op zoek!
Het klinkt zo bekend, maar heb echt totaal geen ide!
Gewaagde gok:quote:Op woensdag 10 december 2014 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door een vrouw, klinkt een beetje als de Poppies (wel een enkele stem als ik me niet vergis). Lijkt een wat oudere band. In het refrein wordt er "Who I aaaaaaaaam" gezongen met de "am" vrij hoog en lang uitgerekt. Het klinkt zoals aangegeven wat ouder, zo rond de jaren 80 misschien.
Dit was 'm inderdaad, ik had hem inmiddels gevonden. Bedankt.quote:
Gokje:quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef terrastegel het volgende:
hier ben ik weer
Het is een rustig nummer tot het refrein komt.
Dan wordt het opeens heel snel, een beetje hardstyle achtig, maar toch ook niet helemaal.
Volgens mij ook niet echt heel oud nummer?
In het refrein wordt trouwens niet gezongen.
Wie o Wie ?
Nee die is het niet, maar goed nummer welquote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gokje:
Hardwell - Young Again
Mooie vrouw ook!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit was 'm inderdaad, ik had hem inmiddels gevonden. Bedankt.
Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft.quote:
Je hebt een puntquote:Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe deze muziek heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |