abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147068004
Trap ze terug naar dat godvergeten eilandje waar hunner grootouders(!) geboren zijn - kunnen ze dit soort dingen gaan roepen naar die 200+ mil moslims in dat land.
pi_147068022
Wat een kutracisten.
pi_147068267
The. Fuck. |:(

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:36 schreef DeJori het volgende:
Alle Molukkers terug naar Turkije!
Byzantium was het toch volgens dat AFA lid?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147068473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
Trap ze terug naar dat godvergeten eilandje waar hunner grootouders(!) geboren zijn - kunnen ze dit soort dingen gaan roepen naar die 200+ mil moslims in dat land.
In tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Molukker geen legendarische angsthaas.
pi_147068513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik heb zeker sympathie voor de Molukse zaak, en de Molukkers zijn zowel door Indonesie als door Nederland schandalig behandeld.

Maar door dit soort zaken neemt mijn sympathie wel af. Wat een enge, sekteachtige mentaliteit...
My point exactly :)
pi_147069293
Wat een gezellige reacties in dit topic. :')
🐱
pi_147069335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wat een gezellige reacties in dit topic. :')
Je vind dat vreemd?
pi_147069373
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Molukker geen legendarische angsthaas.
Ze zijn anders wel heel erg bang voor Nederlanders, blijkbaar.
Conscience do cost.
pi_147069406
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Iemand enig idee wat de afkorting MSG inhoudt?
Ve-tsin, dat gooien die molukkers door hun vreten. :+
pi_147069423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Je vind dat vreemd?
Nee, ik vind het jammer dat er altijd meteen met kut dit, en kut dat word gesmeten. Een beschaafde discussie is dan weer ver te zoeken _O-
🐱
pi_147069516
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Nee, ik vind het jammer dat er altijd meteen met kut dit, en kut dat word gesmeten. Een beschaafde discussie is dan weer ver te zoeken _O-
Die Molukkers doen zelf niet anders. :+
pi_147069761
De zoveelste successtory van de multiculturele samenleving :r
pi_147069883
Dit is Nederland zijn eigen schuld.
-nee-
pi_147069984
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Marsenal het volgende:
Dit is Nederland zijn eigen schuld.
Natuurlijlk. Je mogen misdragen voor iets wat een generatie geleden is gebeurd.
pi_147070027
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Natuurlijlk. Je mogen misdragen voor iets wat een generatie geleden is gebeurd.
Het mag niet. Maar het gebeurt wel. Twee verschillende dingen.
-nee-
pi_147070131
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het mag niet. Maar het gebeurt wel. Twee verschillende dingen.
Keihard aanpakken. Helaas zal het land uit zetten niet lukken, maar ik zou zeggen: Stel ze voor de keuze: 1. De verhuurder bepaalt wie mag huren of 2. Het hele blok wordt ontruimd en alle mensen staan op straat. Ik denk alleen wel dat geen Nederlander daar nog durft te huren.
  donderdag 27 november 2014 @ 21:46:20 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147070248
Het meest hypocriete is dat als blanke Nederlanders dit doen, het gelijk racisme is. Zoals het incident in Scheveningen een tijd geleden waar men geen allochtonen wilde in de wijk. Maar gaat het niet om autochtone Nederlanders, dan zijn de reacties ineens veel milder.

Wil je als projectontwikkelaar woningen bouwen voor blanke Nederlanders, dan ben je een racist. Je krijgt dan waarschijnlijk al geen bouwvergunning want racist. Maar er zijn volop projecten speciaal voor bepaalde bevolkingsgroepen en moslims. Zelfs tientallen jaren geleden werden er al speciaal complexen gebouwd voor etnische groepen. Maar willen Nederlanders een Nederlands complex dan is het racisme.
pi_147070297
quote:
Ze hebben dus speciale afspraken met de Molukse gemeenschap over het toewijzen van woningen.

Als dit geen discriminatie is, dan vreet ik mijn hoed op. Artikel 1 van de grondwet wordt weer eens uiterst selectief gehanteerd.
  donderdag 27 november 2014 @ 21:50:26 #70
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_147070351
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef UpsideDown het volgende:
Geef die Hollanders gewoon een andere woning, iedereen blij.

Al betwijfel ik of ze elders in de Drentse plaats wel worden gewaardeerd, blijft toch import.
Woningen zijn niet zo makkelijk te vinden. Klote woningmarkt :(
graag op anoniem
pi_147070485
Ik weet niet maar als dat gezin kids heeft, gewoon een nieuwe woning eisen. Laat de woningcorporatie dit maar uitvechten. Je gezin in gevaar brengen door deze zieke geesten is het niet waard. Een Marokkaanse gast die een Molukse vriendin had (dat meisje kende ik uit mijn kinderjaren, nooit gezocht in dat kleine meisje van destijds, Wanti heette ze, geen idee of je het zo schrijft maar je spreekt haar naam wel zo uit) heeft hem met een paar mensen in de val gelokt, laten neersteken met een messteek in het hart, stevig mishandeld en zijn nog een aantal keren met de auto overheen gereden. Hij leefde nog toen ze vertrokken maar is niet veel later gestorven. Dat met die kapmes zie ik dus wel gebeuren.
pi_147070809
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Ve-tsin, dat gooien die molukkers door hun vreten. :+
Lekker?
pi_147072093
quote:
3s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Aloulou het volgende:
'Molukse wijk alleen Molukkers'
quote:
Deze wijk is aan ons gegeven door het rijk. Dat willen we zo houden. Wij hebben onze eigen gewoonten, daar moet je geen andere mensen tussen zetten. Er moet rekening worden gehouden met de gevoelens van mensen. Ze mogen ons Molukse erfgoed niet afpakken
Ik vraag me af waar de racismezoekertjes, antidiscriminatiebureaus en PVDAers nu blijven. Waar blijven de aanvallen en beschuldigingen van racisme nou ?? En waarom nu geen theatraal gedrag van de linkse kerk ?? Waar zijn Prem, Pauw, en Ascher nou ?? Hebben Molukkers soms de verkeerde huidskleur of zo ??
Eigenlijk hebben de Molukkers gewoon gelijk. Iedereen zou het recht moeten hebben om zijn gewoontes, cultuur, identiteit en eigenheid te behouden.
Het probleem is dat ik blank ben en als ik roep dat er alleen nog maar gelijkgezinden in onze wijk mogen wonen dan wordt ik in mum van tijd opgepakt en voor de rechter gesleept die niet te beroert zijn om hun eigen landgenoten bij het minste of geringste te veroordelen voor racisme.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_147072147

[ Bericht 100% gewijzigd door Religieisfacisme op 27-11-2014 22:30:54 ]
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_147072364
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Nederland tolereert veel te veel shit van immigranten. Wat mij betreft moet de staat geheel ophouden aan hen tegemoet te komen.
Molukkers zijn niet zomaar migranten zoals de rest. Het waren KNIL-militairen die voor de Nederlandse vlag hebben gevochten en vervolgens bewust voorgelogen werden om zogenaamd "tijdelijk" gepatrieerd te worden in Nederland om dan weer terug te kunnen naar hun eigen staat. Eenmaal aangekomen in Nederland werd ze keihard bij het aan land komen een brief in de hand gedrukt dat ze nog onderweg per direct uit het leger waren ontslagen. En hiermee waren ze ongewild voorgoed in Nederland terechtgekomen na jarenlang voor de Nederlandse vlag in Indie gevochten te hebben.

Nederland wist dondersgoed dat die Molukkers nooit terug zouden kunnen keren naar hun beloofde land. En het trieste is nog dat er genoeg getuigen onder de Molukse gezinnen van KNIL-militairen waren die jaren later aangaven dat bij het op de boot stappen ze maar 3 kinderen mochten meenemen en voorgoed van de andere achtergebleven kinderen zijn gescheiden.

En dan laten we de opvang en jarenlange huisvesting in voormalige net vrijgekomen kampen van de Duitsers nog maar achterwege 8)7
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_147072507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Molukkers zijn niet zomaar migranten zoals de rest. Het waren KNIL-militairen die voor de Nederlandse vlag hebben gevochten en vervolgens bewust voorgelogen werden om zogenaamd "tijdelijk" gepatrieerd te worden in Nederland om dan weer terug te kunnen naar hun eigen staat. Eenmaal aangekomen in Nederland werd ze keihard bij het aan land komen een brief in de hand gedrukt dat ze nog onderweg per direct uit het leger waren ontslagen. En hiermee waren ze ongewild voorgoed in Nederland terechtgekomen na jarenlang voor de Nederlandse vlag in Indie gevochten te hebben.

Nederland wist dondersgoed dat die Molukkers nooit terug zouden kunnen keren naar hun beloofde land. En het trieste is nog dat er genoeg getuigen onder de Molukse gezinnen van KNIL-militairen waren die jaren later aangaven dat bij het op de boot stappen ze maar 3 kinderen mochten meenemen en voorgoed van de andere achtergebleven kinderen zijn gescheiden.

En dan laten we de opvang en jarenlange huisvesting in voormalige net vrijgekomen kampen van de Duitsers nog maar achterwege 8)7
Ik wist dat niet eens. Ooit mensen horen spreken over onrechtvaardigheid, maar de eerste keer dat ik het lees. En dus uitgekotst door zowel de Indonesiërs als de Nederlanders.
pi_147072514
quote:

[..]

Had de VS ons maar niet uit Nederlands-Indie moeten kicken... :{w
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 22:40:56 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_147072558
Ach, wat kan het ergste zijn dat er kan gebeuren? Maximaal het gijzelen van twee scholen en een trein. Been there, done that.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 27 november 2014 @ 22:43:26 #79
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147072650
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Had de VS ons maar niet uit Nederlands-Indie moeten kicken... :{w
Ja, we hadden daar beter nog jarenlang een geldverslindende guerilla oorlog moeten uitvechten die we uiteindelijk toch verloren hadden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 27 november 2014 @ 22:43:30 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_147072652
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 november 2014 @ 22:47:42 #82
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147072817
Duindorpers zijn blank, dus dat zijn racisten.

Molukkers zijn niet blank, dus dat zijn mensen die hun nobele cultuur beschermen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_147072824
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, we hadden daar beter nog jarenlang een geldverslindende guerilla oorlog moeten uitvechten die we uiteindelijk toch verloren hadden.
Even los van het feit of dat een slimme zet geweest zou zijn. Wij moesten met de staart tussen de benen onder internationale druk opbokken. En ja, dan kun je sommige dingen niet op de manier achterlaten zoals je het misschien gewild zou hebben. Daar plukten oa de Molukkers de zure vruchten van.
pi_147073403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:47 schreef Viajero het volgende:
Duindorpers zijn blank, dus dat zijn racisten.

Molukkers zijn niet blank, dus dat zijn mensen die hun nobele cultuur beschermen.
duindorpers zijn ook al een etnische minderheid?

die molukkers is een eigen land beloofd, kan je ze op zn minst toch wel een wijkje gunnen in nederland... dat is toch wel het minste, na hoe hard ze door de nederlandse regering zijn genaaid...
pi_147073575
Door de zwarte-pietdiscussie is het klimaat dusdanig gewijzigd hier dat men nu om de haverklap zicht distantieert van Nederland/Nederlanders/blanken en racisme/discriminatie roept, en de media duikt er maar wat graag bovenop.
  donderdag 27 november 2014 @ 23:13:48 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_147073762
Voorlopig dus maar niet met de trein naar Hoogeveen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_147073852
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

duindorpers zijn ook al een etnische minderheid?

die molukkers is een eigen land beloofd, kan je ze op zn minst toch wel een wijkje gunnen in nederland... dat is toch wel het minste, na hoe hard ze door de nederlandse regering zijn genaaid...
Een wijkje in Nederland betekent dat daar ook alle Nederlandse wetten horen te gelden, waaronder ook deze:

quote:
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
pi_147073985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Een wijkje in Nederland betekent dat daar ook alle Nederlandse wetten horen te gelden, waaronder ook deze:

[..]

dat is waar, maar ik snap wel dat ze een eigen plekje willen. het zijn vluchtelingen, en we zijn ze wat verschuldigd.
pi_147074002
Wanneer stopt men in dit tyfusland eens met het beschermen van die allochtonen en het kapot laten maken van autochtonen, bij elke gelegenheid worden hun wandaden goed gepraat.

PVV aan de macht!
blablablabla
pi_147074068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik snap wel dat ze een eigen plekje willen. het zijn vluchtelingen, en we zijn ze wat verschuldigd.
En die schuld lost men in door de Molukkers het recht te geven om te discrimineren?
  donderdag 27 november 2014 @ 23:24:14 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147074082
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Wanneer stopt men in dit tyfusland eens met het beschermen van die allochtonen en het kapot laten maken van autochtonen, bij elke gelegenheid worden hun wandaden goed gepraat.

PVV aan de macht!
Nee, dank je feestelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_147074096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dank je feestelijk.
Is al te laat. Volgende verkiezingen worden glansrijk door Wilders gewonnen quote deze maar even _O_
blablablabla
pi_147074389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Is al te laat. Volgende verkiezingen worden glansrijk door Wilders gewonnen quote deze maar even _O_
Ben er ook bang voor.
Hebben die linkse theedrinkers aan zich zelf te danken.
Bats boem lucht dicht
pi_147074486
quote:

[..]

De Nederlandse staat moet zich sowieso buigen over het verleden met de Molukkers en proberen zaken enigzins recht te zetten. Zielig voor het Nederlandse gezin wat deze woning wilde intrekken.
Molukkers moeten niet zeiken en gewoon hun Excuses aan het Nederlandse volk aanbieden voor de treinkaping.
pi_147074553
quote:
13s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

OW ALS JE EEN NEGER BENT KAN JE INEENS WEL GOOIEN OP TRADITIES EN GEVOELENS EN ERFGOED EN ALLES, MAAR ALS JE BLANK BENT MOET ALLES ER VOOR WIJKEN WANT ANDERS RACISME!!!!

Godvergete teringzakken :r
Inderdaad je.
  donderdag 27 november 2014 @ 23:46:16 #97
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_147074710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Molukkers moeten niet zeiken en gewoon hun Excuses aan het Nederlandse volk aanbieden voor de treinkaping.
En die andere treinkaping, en het gijzelen van 100+ lagereschoolkinderen. En de pogingen de Indonesische ambassadeur te gijzelen. En de poging tot gijzelen van koningin Juliana. En de gijzeling op het provinciehuis.

Maar nee, verongelijkt janken omdat ze hun zin niet krijgen, dat kunnen ze. Terroristentuig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_147074914
quote:

[..]

En daarom moeten ze blankenvrije wijken hebben?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147074984
quote:
13s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En die andere treinkaping, en het gijzelen van 100+ lagereschoolkinderen. En de pogingen de Indonesische ambassadeur te gijzelen. En de poging tot gijzelen van koningin Juliana. En de gijzeling op het provinciehuis.

Maar nee, verongelijkt janken omdat ze hun zin niet krijgen, dat kunnen ze. Terroristentuig.
Slik...., je hebt gelijk zit net te googlen en vind exact die misdaden die jij net oppert, er zit echt tuig tussen die Molukkers?

Meer Molukkers

Dat u het weet

Gevaarlijke lui

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 00:00:10 ]
pi_147075053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Molukkers zijn geen vluchtelingen en we zijn hen ook niets verschuldigd; AchJa geeft in zijn posts duidelijk aan waarom de situatie van de Molukkers met en in Nederland nu eenmaal is zoals ze is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')