Molukkers zijn geen immigranten meer hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Nederland tolereert veel te veel shit van immigranten. Wat mij betreft moet de staat geheel ophouden aan hen tegemoet te komen.
Normaal gesproken zijn dat redelijk normale mensen. Maar als immigranten speciale behandeling gaan eisen moeten we daar absoluut niet aan toegeven.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Molukkers zijn geen immigranten meer hoor.
Ik denk dat je naar de situatie van immigranten moet kijken en van daaruit bepalen wat voor behandeling passend is.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn dat redelijk normale mensen. Maar als immigranten speciale behandeling gaan eisen moeten we daar absoluut niet aan toegeven.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:50 schreef raptorix het volgende:
De tegenpartij heeft dit 40 jaar terug al opgelost.
Haha grappenmaker, alleen als je blank bent gaat deze vlieger op.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef Twiitch het volgende:
Ik durf te zeggen dat het harde acties zullen worden. Daar deinsen wij niet voor terug. Ik heb mijn kapmes geslepen. Domesta speelt met mensenlevens. Dat is misschien hard, maar hoe de Nederlandse regering destijds heeft huisgehouden in de Molukken, dát is pas hard.
Dit is ophitsing/regelrechte bedreiging. Aanklagen die gozer.
Als ze burgers van Nederland zijn moeten wij ze als zodanig behandelen. Zowel in rechten als plichten.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar de situatie van immigranten moet kijken en van daaruit bepalen wat voor behandeling passend is.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:02 schreef Prospos het volgende:
''onze wijk'' Aldus een paar uitkeringstrekkers....
Daar krijgen ze geen hoge uitkeringen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef ems. het volgende:
Ze zouden natuurlijk op de Molukken kunnen gaan wonen maar dat zal wel iets te rationeel zijn voor de kakkerlakken in kwestie.
Molukkers immigranten noemen is wel erg gemakzuchtig.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Nederland tolereert veel te veel shit van immigranten. Wat mij betreft moet de staat geheel ophouden aan hen tegemoet te komen.
Ehm nee dat kan niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef ems. het volgende:
Ze zouden natuurlijk op de Molukken kunnen gaan wonen maar dat zal wel iets te rationeel zijn voor de kakkerlakken in kwestie.
Ik heb zeker sympathie voor de Molukse zaak, en de Molukkers zijn zowel door Indonesie als door Nederland schandalig behandeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Molukkers immigranten noemen is wel erg gemakzuchtig.
De manier waarop is erg onhandig. De Molukse zaak heeft nog steeds best wat sympathisanten en ik zie niet in hoe dit wie dan ook helpt op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |