quote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef superniger het volgende:
Leeg stadion.
Lijkt net Vitesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
verwachtte iemand nog plek 1 dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Ja want dat is nog het doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat welquote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De CL finale is nog ver weg voor PSV.
Zie ze de voorronde van de CL niet eens doorkomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De CL finale is nog ver weg voor PSV.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben ze allang verpest idd. Ze moeten blij zijn als ze doorgaan.
Het is dus weer zo'n avond.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie ze de voorronde van de CL niet eens doorkomen.
Je moest wel lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Het is dus weer zo'n avond.
racistgodquote:
heuheuheuehequote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
Hoezo doen de Nederlandse clubs het slecht in Europa!?
De Eindhovenaren staan op 24 zeges in het Europese bekertoernooi, slechts één minder dan Benfica. De Portugese club had daar wel slechts 38 duels voor nodig, waar PSV al op 46 wedstrijden staat.
PSV heeft al twee andere Europa League-records in handen: geen club pakte meer punten (84) en maakte meer treffers (69) in het toernooi.
[..]
racistgod
opquote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef bjanaan het volgende:
Voor het eerst toto'tje gezet ben benieuwd ..
Niet rullevant. Alleen toernooi winst telt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
PSV heeft al twee andere Europa League-records in handen: geen club pakte meer punten (84) en maakte meer treffers (69) in het toernooi.
Asteras - Bestikas 2quote:
Ja maar dat kan je niet verwachten, daar hebben we de spelers niet voor.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Niet rullevant. Alleen toernooi winst telt.
Vies kaal v Vies dik morgenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vreet zijn naam zo op in kroketletters
Inter gaat je pakken met hun B teamquote:Op donderdag 27 november 2014 18:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Asteras - Bestikas 2
Tottenham - Partizan 1
Estoril - PSV 2
Inter - Dinerpo 1
Feyenoord - Sevilla 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende maand weer hendersonquote:Op donderdag 27 november 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies kaal is ook aardig aan de maat
staat een 1'tje toch? Inter op winstquote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inter gaat je pakken met hun B team
Zeeziek wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende maand weer henderson
de scheve schuit
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies kaal is ook aardig aan de maat
Ja maar Inter speelt dus met hun B team. Zie ze niet winnen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
staat een 1'tje toch? Inter op winst
Jelle L wordt morgen zelf verkracht door Wadequote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.
Dat wel ja . Overkill deze maandenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.
Das kut. Beter doen ze wat meer toernooien in het begin van het jaarquote:Op donderdag 27 november 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja . Overkill deze maanden
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeldquote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das kut. Beter doen ze wat meer toernooien in het begin van het jaar
Denk dat Wilson of Adams lakeside wintquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeld
Hoorde dat Green, Wilson sowieso gingen overstappenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeld
Ik denk Waitesquote:Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Wilson of Adams lakeside wint
Zou ik ook doen , weggaan bij fc Olly Croftquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoorde dat Green, Wilson sowieso gingen overstappen
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaanquote:
zou sowieso gespeeld hebben want feyenoord zou beroep hebben aangetekendquote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaan
Is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaan
~110? Iig hoger dan in de ArenAquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef Trebo het volgende:
Wat zou nou het gemiddelde IQ zijn in de kuip?
Dat is alleen als HMF in het stadion zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
~110? Iig hoger dan in de ArenA
Mwah, in de ArenA zal het nu wel hoger zijn. Daar is immers niemand.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, in de ArenA zal het nu wel hoger zijn. Daar is immers niemand.
Een IQ is geen absoluut nulpunt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant?
HMF trekt dat gemiddelde van 112 wel omlaag.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een IQ is geen absoluut nulpunt.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.
Mogen wij de resultaten van dit onderzoek aanschouwen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.
Nouja IQ lager dan 0 is praktisch onmogelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Verdomme
Bron?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja IQ lager dan 0 is praktisch onmogelijk.
Nadenken, als een IQ van 90 al slechts 1/e voorkomt, dus IQ van 70 slechts 1/40, dan is kans op IQ lager dan 0 gewoon 0.quote:
Doe ik ook altijd bij mijn literatuurstudies.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nadenken, als een IQ van 90 al slechts 1/e voorkomt, dus IQ van 70 slechts 1/40, dan is kans op IQ lager dan 0 gewoon 0.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mijn literatuurstudies.
Bron: nadenken
[..]
Eindelijk een leuk grapje van jou.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
En weer een extra boete.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuurwerk.
Wat een sfeer he jongens
Het kolkt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuurwerk.
Wat een sfeer he jongens
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens zit jij op <50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:18 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Hij was dus vroeger lam, maar niet nu, dus ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Thomas Lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Leuke grap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke grap!Die mensen hebben een slechte smaak. Ik walg van minachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord is aanvallend erg zwak.zal wel weer ineens 0-3 worden ofzo, lucky feyenoord altijd tegen psvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Feyenoord is aanvallend erg zwak.lol als jullie geen 3 punten gaan pakken zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Feyenoord is aanvallend erg zwak.Niet voor niets pas 19 goals uit 13 wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal wel weer ineens 0-3 worden ofzo, lucky feyenoord altijd tegen psv
heeft feyenoord ooit een slechte wedstrijd gespeeld tegen PSV?quote:
Ja, maar als Feyenoord veel beter is zorgt de KNBB er wel voor dat PSV wintquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft feyenoord ooit een slechte wedstrijd gespeeld tegen PSV?
die 10-0 was behoorlijk lucky inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar als Feyenoord veel beter is zorgt de KNBB er wel voor dat PSV wint
Lucky psv
Was het niet KNJB?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar als Feyenoord veel beter is zorgt de KNBB er wel voor dat PSV wint
Lucky psv
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Dit team staat wel tegen een Europese topploeg te spelen.
Half B team jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Op halve kracht. Wat er ook nog eens geen zin in heeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Vorig jaar de EL gewonnen he.quote:
Drie keer de EL gewonnen idd, waarvan de laatste vorig jaar was.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Dat denk ik ook te horen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roepen ze nou..
OOOOOooooooooOOoooooooOooooooo PUTA??
als die keeper uit trapt"?
Taalles gehad van een paar Spaanse matrozen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roepen ze nou..
Dat heb ik in 3563 wedstrijden supporters niet leuker en beter zien doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roepen ze nou..
Februari , maar het gaat kut worden in het beginquote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nou uit op de PC?
Microsoft Windowsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nou uit op de PC?
De mijne is kapotquote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Microsoft Windows
27 January 2015
Over precies 2 maanden, mijn google doet het uitstekend dus als je nog meer wilt weten...
Ik mis Genee, Kieft en Derksen door al die aidsreclames.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de dikke van de plus
dat stekkerkind is vreselijk
0-2, 2x De Jong.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Depay
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:03:15#nostradamus is er uit. #estpsv 1-3 reageer retweet
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:03:15#nostradamus is er uit. #estpsv 1-3 reageer retweet
Ik zie het meer zitten in Nastradamus.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben ook een Thijstradamus nodig.
Eentje van Groningen dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben ook een Thijstradamus nodig.
quote:
twitter:CTMyH twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:05:20@thijsslegers Nederland won met 6-0 van Estland en PSV zou dan maar met 1-3 winnen? reageer retweet
Wat de fuckquote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:CTMyH twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:05:20@thijsslegers Nederland won met 6-0 van Estland en PSV zou dan maar met 1-3 winnen? reageer retweet
Daar valt geen speld tussen te krijgen wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:CTMyH twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:05:20@thijsslegers Nederland won met 6-0 van Estland en PSV zou dan maar met 1-3 winnen? reageer retweet
Waar slaat deze reactie op?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef Nober het volgende:
Estonia en Estoril lijken op elkaar, of zo. Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef Nober het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 27-11-2014 om 13:37:0566,3% - PSV have the highest dribble success rate in the Europa League this season. Slalom. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:47:19153 - @Feyenoord have not faced a shot on target in their last 153 minutes of competitive football. Barrier. reageer retweet
Vermoedelijk gaat dit over Simba.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef KingRoland het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 27-11-2014 om 13:37:0566,3% - PSV have the highest dribble success rate in the Europa League this season. Slalom. reageer retweet
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Dit is de kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAMPIOENEN
Beste speler van de Eredivisiequote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
BOETIUS HELD HELD HELD, WAT EEN ASSIST JAAAA.
Beter dan Depay.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste speler van de Eredivisie
Zo'n nuttige speler, geeft nooit op, soort Kuyt qua vechtlustquote:
En we krijgen punten als we een ronde verder gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
Als Feyenoord dit wint dan hebben ze ook meteen een erg goede kans om groepswinnaar te worden.
Pics?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef Nober het volgende:
Nou er op en erover, overmeesteren die Spanjolen net als op dat spandoek met die boten!
De tranen van Mart Smeets inspireren een heel volk. Depay gaat zo meteen ook schitteren.quote:
Ik denk dat Jetro vandaag het meeste gaat shinen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tranen van Mart Smeets inspireren een heel volk. Depay gaat zo meteen ook schitteren.
Simba heeft al een plasje op de bank gedaan van vreugdequote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tranen van Mart Smeets inspireren een heel volk. Depay gaat zo meteen ook schitteren.
Alba ook al aan het squirten?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba heeft al een plasje op de bank gedaan van vreugde
1970, eerste Nederlandse club.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Feyenoord al de Europa Cup?
Nog een paar wedstrijdjesquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Feyenoord al de Europa Cup?
Tenzij Sevilla in de tussentijd scoort, dan is het 2-1.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Als Feyenoord zo nog een keer scoort is het 2-0.
Spanning en sensatiequote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Virtuele stand
Feyenoord 9
Sevilla 8
Rijeka 7
Standard 4
1971 Ajaxquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
1970, eerste Nederlandse club.
Een milkshake is alleen op Eredivisieniveau geoorloofd.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Boëtius doet stoer, moet hij niet doen.
Dat moet hij inderdaad aan Memphis overlaten.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Boëtius doet stoer, moet hij niet doen.
Wat is de volgende wedstrijd?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Virtuele stand
Feyenoord 9
Sevilla 8
Rijeka 7
Standard 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |