quote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef superniger het volgende:
Leeg stadion.
Lijkt net Vitesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
verwachtte iemand nog plek 1 dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Ja want dat is nog het doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat welquote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De CL finale is nog ver weg voor PSV.
Zie ze de voorronde van de CL niet eens doorkomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De CL finale is nog ver weg voor PSV.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben ze allang verpest idd. Ze moeten blij zijn als ze doorgaan.
Het is dus weer zo'n avond.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie ze de voorronde van de CL niet eens doorkomen.
Je moest wel lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Het is dus weer zo'n avond.
racistgodquote:
heuheuheuehequote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
Hoezo doen de Nederlandse clubs het slecht in Europa!?
De Eindhovenaren staan op 24 zeges in het Europese bekertoernooi, slechts één minder dan Benfica. De Portugese club had daar wel slechts 38 duels voor nodig, waar PSV al op 46 wedstrijden staat.
PSV heeft al twee andere Europa League-records in handen: geen club pakte meer punten (84) en maakte meer treffers (69) in het toernooi.
[..]
racistgod
opquote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef bjanaan het volgende:
Voor het eerst toto'tje gezet ben benieuwd ..
Niet rullevant. Alleen toernooi winst telt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
PSV heeft al twee andere Europa League-records in handen: geen club pakte meer punten (84) en maakte meer treffers (69) in het toernooi.
Asteras - Bestikas 2quote:
Ja maar dat kan je niet verwachten, daar hebben we de spelers niet voor.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Niet rullevant. Alleen toernooi winst telt.
Vies kaal v Vies dik morgenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vreet zijn naam zo op in kroketletters
Inter gaat je pakken met hun B teamquote:Op donderdag 27 november 2014 18:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Asteras - Bestikas 2
Tottenham - Partizan 1
Estoril - PSV 2
Inter - Dinerpo 1
Feyenoord - Sevilla 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende maand weer hendersonquote:Op donderdag 27 november 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies kaal is ook aardig aan de maat
staat een 1'tje toch? Inter op winstquote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inter gaat je pakken met hun B team
Zeeziek wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende maand weer henderson
de scheve schuit
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies kaal is ook aardig aan de maat
Ja maar Inter speelt dus met hun B team. Zie ze niet winnen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
staat een 1'tje toch? Inter op winst
Jelle L wordt morgen zelf verkracht door Wadequote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.
Dat wel ja . Overkill deze maandenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan het morgen en zaterdag niet zien. Wel blij mee. Ga je fris het WK in.
Das kut. Beter doen ze wat meer toernooien in het begin van het jaarquote:Op donderdag 27 november 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja . Overkill deze maanden
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeldquote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das kut. Beter doen ze wat meer toernooien in het begin van het jaar
Denk dat Wilson of Adams lakeside wintquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeld
Hoorde dat Green, Wilson sowieso gingen overstappenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin van het jaar kunnen we mooi de Embassy kijken met 80 gemiddeld
Ik denk Waitesquote:Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Wilson of Adams lakeside wint
Zou ik ook doen , weggaan bij fc Olly Croftquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoorde dat Green, Wilson sowieso gingen overstappen
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaanquote:
zou sowieso gespeeld hebben want feyenoord zou beroep hebben aangetekendquote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaan
Is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Feyenoord Netwerk zeiden ze nog grappend dat El Ahmadi niet vervolgd werd voor die trap op de knie omdat Ajax kampioen moet worden en Feyenoord PSV moet verslaan
~110? Iig hoger dan in de ArenAquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef Trebo het volgende:
Wat zou nou het gemiddelde IQ zijn in de kuip?
Dat is alleen als HMF in het stadion zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
~110? Iig hoger dan in de ArenA
Mwah, in de ArenA zal het nu wel hoger zijn. Daar is immers niemand.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, in de ArenA zal het nu wel hoger zijn. Daar is immers niemand.
Een IQ is geen absoluut nulpunt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant?
HMF trekt dat gemiddelde van 112 wel omlaag.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een IQ is geen absoluut nulpunt.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.
Mogen wij de resultaten van dit onderzoek aanschouwen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ in de ArenA is nu 0, want er is niemand. Derhalve is het IQ in de Kuip hoger.
Nouja IQ lager dan 0 is praktisch onmogelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Verdomme
Bron?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja IQ lager dan 0 is praktisch onmogelijk.
Nadenken, als een IQ van 90 al slechts 1/e voorkomt, dus IQ van 70 slechts 1/40, dan is kans op IQ lager dan 0 gewoon 0.quote:
Doe ik ook altijd bij mijn literatuurstudies.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nadenken, als een IQ van 90 al slechts 1/e voorkomt, dus IQ van 70 slechts 1/40, dan is kans op IQ lager dan 0 gewoon 0.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mijn literatuurstudies.
Bron: nadenken
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mijn literatuurstudies.
Bron: nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |