Waarom reageer jij dan al een paar delen lang met alleen maar onzin?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
Waarom open je een nieuwe? Deze kwestie speelt zich niet in Nederland af.
Als het hier staat dan reageer ik. Lijkt me echter sensatie- en ophitstopic.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan al een paar delen lang met alleen maar onzin?
Als er alleen maar racistische troep uit je toetsenbord komt hoef je niet perse te reageren.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als het hier staat dan reageer ik.
Racistisch is een subjectief begrip.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er alleen maar racistische troep uit je toetsenbord komt hoef je niet perse te reageren.
Neequote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Racistisch is een subjectief begrip.
Welles.quote:
Zegt degene die het over "zwartjes" heeft en roept dat je bang moet zijn voor de "gemiddelde Afrikaan". Racistisch en hypocriet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef mig72 het volgende:
[..]
Welles.
Zie je wel hoe dit een doodlopend topic is? Beter sluiten.
Ik snap sowieso niet wat het doel om het ene kamp dat zich snel op zn piemel getrapt voelt en alles op racisme gooit en het andere kamp dat van alles schreeuwt dat mogelijk beledigend is tegen elkaar op te zetten.
Onnodige ophitserij. Sluit het maar.
Ik zeg dat het gewoon de waarheid is dat ontzettend veel mensen bang zijn voor die lui, vooral in die vuilniswijken. Niemand kiest ervoor om bang te zijn. Of dat terecht is of niet het is gewoon waar, en dat kan ook politiegedrag verklaren. Los van of dit specifiek geval wel of niet buitensporig geweld was.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zegt degene die het over "zwartjes" heeft en roept dat je bang moet zijn voor de "gemiddelde Afrikaan". Racistisch en hypocriet.
Nou niet terugkrabbelen. Dit schreef je:quote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het gewoon de waarheid is dat ontzettend veel mensen bang zijn voor die lui, vooral in die vuilniswijken. Niemand kiest ervoor om bang te zijn.
Objectieve racistische kul. En nu lopen jammeren dat anderen het altijd op racisme gooien? Als het niet zo treurig zou zijn zou ik er om lachen.quote:Waarom zijn Afrikanen zo gewelddadig en waarom hebben ze een walgelijke reputatie gebouwd van vrees en terreur op de straten? Waarom moet je bang zijn dat de gemiddelde Afrikaan jou gaat slaan, steken, of schieten?
Terugkrabbelen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou niet terugkrabbelen. Dit schreef je:
[..]
Objectieve racistische kul. En nu lopen jammeren dat anderen het altijd op racisme gooien? Als het niet zo treurig zou zijn zou ik er om lachen.
De criminaliteitscijfers en de reputatie van straatterreur.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef OMG het volgende:
Ik vraag me af waar mig72 z'n uitspraken op baseert. In ieder geval niet de werkelijkheid.
Wat het Supreme Court in 1985 besloten heeft is dat de politie niet zonder meer op vluchtende criminelen mag schieten. Echter, als ze genoeg reden hebben om redelijkerwijs te kunnen aannemen dat het een "violent felon" is die een gevaar voor de samenleving vormt, dan mogen ze wel schieten.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef kipknots het volgende:
Nieuwe informatie van MSNBC:
http://www.msnbc.com/the-(...)nd-jury-364273731666
De jury is dus voorgelogen over de geldende wet; de jury heeft een wet overhandigd gekregen waarin staat dat de politie op vluchtende verdachten mag schieten. Die wet is alleen in 1985! al ongrondwettelijk verklaard.
TJa, als men de zoveelste keer 'racist' en 'hypocriet' gebruikt zonder dat te kunnen staven of hard te maken, doe ik dat ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef OMG het volgende:
Da's al de zoveelste keer dat je het woord "cijfers" gebruikt zonder daadwerkelijke cijfers en bronnen te geven.
Hier trouwens een mooi stuk over hoe die cijfers trouwens verdraait en misbruikt worden; http://www.timwise.org/20(...)ear-with-bogus-data/
Waarom zitten er dan 5 keer zoveel donkere mensen vast dan blanke, voor bijvoorbeeld het bezitten van marijuana terwijl het aantal gebruikers niet 5 keer zo hoog ligt? Dat hele gevangenis verhaal bewijst helemaal niks, alleen dat jij met racistische vooroordelen alles denkt te weten.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de relatieve aantallen, niet absoluut, van de gevangenispopulatie in de VS onder diverse bevolkingsgroepen. Mocht je dat verschil wel snappen.
Als je bang moet zijn als politieagent voor je eigen hachje, ga je wel iets eerders aan dat trekkertje trekken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan 5 keer zoveel donkere mensen vast dan blanke, voor bijvoorbeeld het bezitten van marijuana terwijl het aantal gebruikers niet 5 keer zo hoog ligt? Dat hele gevangenis verhaal bewijst helemaal niks, alleen dat jij met racistische vooroordelen alles denkt te weten.
Als je er als agent niet mee om kunt gaan, dan moet je niet bij de politie gaan werken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je bang moet zijn als politieagent voor je eigen hachje, ga je wel iets eerders aan dat trekkertje trekken.
Das een natuurwet.
Dus de politie moeten zich helemaal kapot laten slaan, omdat het een zwarte is en daarom racisme?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Als je er als agent niet mee om kunt gaan, dan moet je niet bij de politie gaan werken.
quote:300 arrestaties in Los Angeles bij rellen om Ferguson
In Ferguson verliep de afgelopen nacht relatief rustig, maar in met name Los Angeles was dat bepaald niet het geval. Volgens de Los Angeles Times zijn er alleen in die nacht al 130 mensen opgepakt, waardoor het totale aantal arrestanten in die stad de driehonderd overstijgt......
http://www.volkskrant.nl/(...)m-ferguson~a3799684/
De superiorit van mensen beroven, slaan, steken, schieten, en bedreigen. En ermee wegkomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef OMG het volgende:
Superioriteit? Welke superioriteit? De superioriteit van het tig keer zoveel worden aangehouden, opgesloten, en lastig gevallen, alleen maar vanwege het hebben van een donkere huid?
Ik mis het ideale schoonzonen verhaal in je argumentatie.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef OMG het volgende:
Superioriteit? Welke superioriteit? De superioriteit van het tig keer zoveel worden aangehouden, opgesloten, en lastig gevallen, alleen maar vanwege het hebben van een donkere huid?
Negers investeren in rimms en gouden tanden ipv dat zij geld op de bank zetten voor een advocaat, verder.. Check mijn sig.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan 5 keer zoveel donkere mensen vast dan blanke, voor bijvoorbeeld het bezitten van marijuana terwijl het aantal gebruikers niet 5 keer zo hoog ligt? Dat hele gevangenis verhaal bewijst helemaal niks, alleen dat jij met racistische vooroordelen alles denkt te weten.
Nou, ja, je kan zeggen dat die jongen ook racist was, aangezien hij de blanke agent aanviel.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Negers investeren in rimms en gouden tanden ipv dat zij geld op de bank zetten voor een advocaat, verder.. Check mijn sig.
Blanke mensen doen dat inderdaad nooit. Wel eens opgevallen dat 40+% van de donkere bevolking gewoon middle class mensen zijn die net zoals de blanke middle class naar werk gaan, etc.? De blanke middle class is namelijk niet 89% of wat je ook denkt te denken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
De superiorit van mensen beroven, slaan, steken, schieten, en bedreigen. En ermee wegkomen.
Das pas teken van macht.
Ik mis inhoud in je post.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis het ideale schoonzonen verhaal in je argumentatie.
Blanken investeren in methlabs en moonshine stills.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Negers investeren in rimms en gouden tanden ipv dat zij geld op de bank zetten voor een advocaat, verder.. Check mijn sig.
Hey, hey, wel een beetje respect voor the master race hè!quote:joseluvs691 day ago (edited)
No remorse and a very well scripted story. Every type of race that has ever been the victims of whites are sending their support to Michaels family. White people are the only REAL terrorists on this planet.
Maar das geen racisme natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
Een willekeurige comment onder die video van het interview:
[..]
Hey, hey, wel een beetje respect voor the master race hè!
Wat is een moonshine still?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Blanken investeren in methlabs en moonshine stills.
Nee joh, da's gewoon frustratie van onderdrukte jongensquote:Op donderdag 27 november 2014 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar das geen racisme natuurlijk.
Ik ontken niet dat er racisme is in de VS, alleen is het allemaal niet zo zwart-wit. (woordspeling, snap je hem?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon frustratie van onderdrukte jongens![]()
Zo kansloos eigenlijk hoe hypocriet sommigen zich gedragen en ze hebben zelf dan ook totaal niet door hoe fout dergelijke opmerkingen zijn.
Die etto of otto van belgie doet het anders wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Is er hier geen Bluesdude of iemand aanwezig die de YT comment kan verklaren en bagatelliseren?
Nee, alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar das geen racisme natuurlijk.
Ah, dus deze nummers, http://www.nyclu.org/content/stop-and-frisk-data, zijn niet waar wilde je zeggen. Klopt mijn post toch wel?quote:
* gaat een moonshine still voorbereidenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, dus deze nummers, http://www.nyclu.org/content/stop-and-frisk-data, zijn niet waar wilde je zeggen. Klopt mijn post toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grafiek ziet veel te gemanipuleerd uit. De cijfers lijken veel te veel op elkaar om waar te kunnen zijn. Stereds rond de 54% hier en 9% daar. Dat soort toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, dus deze nummers, http://www.nyclu.org/content/stop-and-frisk-data, zijn niet waar wilde je zeggen. Klopt mijn post toch wel?
"lab" is een wat overdreven benaming voor een plastic fles met chemicaliën...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Die informatie komt ergens vandaan, namelijk de politie. Jij wil dus zeggen dat de NYPD opzettelijk racistische vooroordelen via stop-&-frisk data documenteert? Nog erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die grafiek ziet veel te gemanipuleerd uit. De cijfers lijken veel te veel op elkaar om waar te kunnen zijn. Stereds rond de 54% hier en 9% daar. Dat soort toeval bestaat niet.
En waarom wijst dat precies op racisme? Het overgrote deel van die stop and frisks vindt plaats in wijken met veel criminaliteit en gang activiteiten. En laten dat nu net de wijken zijn met veel blacks en latinos... wat een toeval. Ze worden gestopt omdat ze zich op de een of andere manier verdacht gedragen in buurten met enorm veel criminaliteit, niet omdat ze zwart zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep, dat zal het zijn, 9 van de 10 incidenten gaat om niks, heeft niks met huidskleur te maken inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ze worden gestopt omdat ze zich op de een of andere manier verdacht gedragen
In 2012 begonnen activisten met het filmen van politie, en in 2013 oordeelde een rechter dat het beleid ongrondwettelijk was. In 2013 werden 60% minder stop and frisks uitgevoerd, en het aantal moorden daalde met 20%...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
En waarom wijst dat precies op racisme? Het overgrote deel van die stop and frisks vindt plaats in wijken met veel criminaliteit en gang activiteiten. En laten dat nu net de wijken zijn met veel blacks en latinos... wat een toeval. Ze worden gestopt omdat ze zich op de een of andere manier verdacht gedragen in buurten met enorm veel criminaliteit, niet omdat ze zwart zijn.
http://www.huffingtonpost(...)-2013_n_4520192.htmlquote:Mayor Michael Bloomberg and NYPD Commissioner Ray Kelly have previously attributed the steep decline in the city's murder rate to an aggressive stop-and-frisk policy. Statistics show, however, that 2013's historically low murder rate coincided with a 60 percent drop in police stops.
Zoals Tickle inderdaad, daar heeft verder niemand last van.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Aangezien de NYPD zelf voor meer dan 30% uit etnische 'minderheden' bestaat zal dat best meevallen. Of bedoel je dat die zwartjes en mexicanen ook racist zijn? Nee dat kan niet, alleen blanken kunnen racist zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep, dat zal het zijn, 9 van de 10 incidenten gaat om niks, heeft niks met huidskleur te maken inderdaad.
HAHAHAHA hoe je die twee dingen nou aan elkaar linkenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
In 2012 begonnen activisten met het filmen van politie, en in 2013 oordeelde een rechter dat het beleid ongrondwettelijk was. In 2013 werden 60% minder stop and frisks uitgevoerd, en het aantal moorden daalde met 20%...
[..]
http://www.huffingtonpost(...)-2013_n_4520192.html
Je lacht met Bloomberg en z'n politiechef neem ik aan?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
HAHAHAHA hoe je die twee dingen nou aan elkaar linken![]()
![]()
Ik vind 'em kut. Black lives matter. Punt. Net zoveel als welke ethniciteit dan ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef NickGrouwen het volgende:
"A BLACK LIFE ONLY MATTERS WHEN THAT BLACK LIFE IS TAKEN BY A WHITE PERSON"
Wat vinden jullie van deze uitspraak
Wat klopt er dan niet aan die cijfers? En het valt blijkbaar niet mee.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Aangezien de NYPD zelf voor meer dan 30% uit etnische 'minderheden' bestaat zal dat best meevallen. Of bedoel je dat die zwartjes en mexicanen ook racist zijn? Nee dat kan niet, alleen blanken kunnen racist zijn.
Ik heb al een keer een poging tot beroof gekregen van een neger, en ooit twee keer uit het niets aanvallen. NO way in de hell, dat ik respect of begrijp ga hebben voor dat achterlijk geweldsvolk. Laf zijn ze.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind 'em kut. Black lives matter. Punt. Net zoveel als welke ethniciteit dan ook.
Het klopt niet dat je zwartjes en mexicanen beticht van racisme. Aangezien ze meer dan 30% van de politiemacht uitmaken.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan die cijfers? En het valt blijkbaar niet mee.
En daarom zijn alle donkere mensen eng.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een poging tot beroof gekregen van een neger, en ooit twee keer uit het niets aanvallen. NO way in de hell, dat ik respect of begrijp ga hebben voor dat achterlijk geweldsvolk. Laf zijn ze.
Dat zijn toch een handjevol? Vergelijk dat met het aantal zwarte mensen in verhouding.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef OMG het volgende:
[..]
En daarom zijn alle donkere mensen eng..
Columbine, Aurora, en Anders Breivik. Oeoeoe, alle blanke mannen zijn nu kut!
Wat snap je niet aan het punt de de politie, die nog steeds grotendeels uit blanke mensen bestaat, onevenredig veel donkere mensen aanhoud?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het klopt niet dat je zwartjes en mexicanen beticht van racisme. Aangezien ze meer dan 30% van de politiemacht uitmaken.
*Zucht (iets met draaiende wiel en duwtje)
Als je het over New York city hebt, klopt dat niet dan eh. Daar ga je maar lekker aan voorbij, want het ontkracht je hele argument.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het punt de de politie, die nog steeds grotendeels uit blanke mensen bestaat, onevenredig veel donkere mensen aanhoud?
Ja, die gevallen van jou ook. Daarom weegt jouw racistische gedachtegang zwaarder?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat zijn toch een handjevol? Vergelijk dat met het aantal zwarte mensen in verhouding.
*Mompelt voor de zoveelste keer iets over cijfers.
Ik zei 30%, het is zelfs meer dan 50%. Houd eens op met zeuren, want nu blijkt dat juist allochtonen tegen elkaar zwaar racist zijn:quote:Op donderdag 27 november 2014 22:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het punt de de politie, die nog steeds grotendeels uit blanke mensen bestaat, onevenredig veel donkere mensen aanhoud?
quote:In the NYPD, Minorities Become the Majority
http://www.nbcnewyork.com(...)ority-106135938.html
A quiet transformation has taken place in the New York Police Department — and it’s for the good. Although not widely publicized, this change could have a significant effect on the NYPD’s relationship with the black and Latino communities and other minorities.
In numbers, minorities are now the majority.
Nearly one out of three police officers is Hispanic; another 19 percent is black. In the past, Asian people never figured in the statistical breakdown, but now comprise 5.6 percent of the force. Together, these three groups now add up to 52.5 percent of police officers.
Police Commissioner Raymond Kelly told me: “In diversity there is strength. It helps the department in all aspects of its work, from community relations and conventional crime fighting to counter-terrorism.”
The NYPD, Kelly says, “has by far the most speakers of foreign languages in uniform. The most common foreign language is Spanish but we have officers who are fluent in 60 more foreign languages.”
The big strides in accomplishing diversity are a credit to Police Commissioner Raymond Kelly. He believed that diversity would help the department in all areas. And, because of a large number of retirements after he took over in 2002, Kelly had an opportunity to hire many officers. By the end of 2006, whites had fallen to just 49.9 percent of the department and the percentages for Hispanics, blacks and Asians were increasing steadily.
We have learned that the new demographics in the department have been accomplished gradually by encouraging young people in the black and Latino communities to go into police work. It’s been a slow process. It’s taken years. But now the composition of the department more closely reflects the general population.
Is it important? A senior police official said: “It certainly is. It increases the capacity of the force to understand the problems of the black and Hispanic neighborhoods and respond to them with sensitivity and concern. And people in these communities will also be able to relate better to the need the NYPD has for cooperation in the neighborhoods of the city.”
Kelly deserves praise for making the NYPD a more efficient organization, responsive to the needs of an ever-changing city.
Is logisch, als je door een moslim-extremist wordt vermoord ben je ook veel belangrijker, drie slachtoffers in het Joods museum in Brussel krijgen alle aandacht, terwijl er 180 Belgen per jaar vermoord worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef NickGrouwen het volgende:
"A BLACK LIFE ONLY MATTERS WHEN THAT BLACK LIFE IS TAKEN BY A WHITE PERSON"
Wat vinden jullie van deze uitspraak
30% is inderdaad meer dan de helft. Er is dus niks ontkracht, wiskundewonder.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je het over New York city hebt, klopt dat niet dan eh. Daar ga je maar lekker aan voorbij, want het ontkracht je hele argument.
Nee, in verhouding is het geen handjevol meer. Kijk naar de verschillen onder bevolkingsgropen. En zoek maar eens de betekenis van relatief op in het woordenboek, dat heb je toch al niet goed gesnapt, zoals ik al had vermoed in het begin.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, die gevallen van jou ook. Daarom weegt jouw racistische gedachtegang zwaarder?
Lees deze nog eens voor de verandering (ik heb zo'n vermoeden dat je er de vorige keer niet eens naar hebt gekeken); http://www.timwise.org/20(...)ear-with-bogus-data/
Nee, blanke agenten zijn een minderheid in de NYPD.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef OMG het volgende:
[..]
30% is inderdaad meer dan de helft. Er is dus niks ontkracht, wiskundewonder.
Mooi dat je het artikel al goed hebt gelezen zo te zien.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee, in verhouding is het geen handjevol meer. Kijk naar de verschillen onder bevolkingsgropen. En zoek maar eens de betekenis van relatief op in het woordenboek, dat heb je toch al niet goed gesnapt, zoals ik al had vermoed in het begin.
Dus is het nog steeds goed dat er buitensporig veel donkere mensen worden aangehouden, ook al gaat het om niks in 9 van de 10 gevallen? Want daar gaat het uiteindelijk om, profiling, vooroordelen, etc. Daarnaast zijn blanken met 49.5% nog altijd de grootste groep.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee, blanke agenten zijn een minderheid in de NYPD.
Nog leuke voorbeelden? NYC heeft juist je eigen argumentatie teniet gedaan.
Dan komt het doordat allochtonen racist zijn. Dat krijg je met die positieve discriminatie quota. Toestanden.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Dus is het nog steeds goed dat er buitensporig veel donkere mensen worden aangehouden, ook al gaat het om niks in 9 van de 10 gevallen? Want daar gaat het uiteindelijk om, profiling, vooroordelen, etc. Daarnaast zijn blanken met 49.5% nog altijd de grootste groep.
Maar goed, Thanksgiving diner, er zit daar een donkere man aan tafel. Ik schijt nu al in m'n broek!
Je bent allochtoon ???quote:Op donderdag 27 november 2014 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan komt het doordat allochtonen racist zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |