Ik zal vanavond eens lid van je clubje worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:05 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk wordt die FOK-club nog wat drukker, want anders ga ik naar een actieve club. Ik heb nog heists en andere co-op te doen
of juist een assassinquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef Gruisman het volgende:
Ik call nu alvast dat Jack the Ripper een templar is
quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Evi_90 het volgende:
Nog meer mensen "Daredevil"?
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook zo. Maar als ik de historie bekijk ben ik toch wel vaak hetzelfde. De guns gebruik ik bijna niet want dat is op één of andere manier te makkelijke optie + je verraadt je positie.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Dat verandert elke gamesessie :p ben ook infiltrator voor het moment
quote:
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Dat verandert elke gamesessie :p ben ook infiltrator voor het moment
Ik vind het tof om eerst te kijken, volgorde te bepalen hoe ik ongezien iedereen af kan maken met hidden blade (wie kijkt naar wie, hoe kan ik eventueel snel ontsnappen). En dan ga ik dat doen. Soms gaat het mis, en dan is het rammenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.
Meestal ga ik op zoek naar een sneaky manier, maar na een paar minuten denk ik dan al snel: Fuck you all. I'm going Rambo.
Dat laatste gaat dan ook prima. Ik ben nu ledge en cover skills aan het maken voor Initiatesquote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.
Meestal ga ik op zoek naar een sneaky manier, maar na een paar minuten denk ik dan al snel: Fuck you all. I'm going Rambo.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:30 schreef boik het volgende:
iemand had een fok club voor de pc aangemaakt, zou iemand kunen vertellen hoe die heet?
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Bart het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik trouwens een FOK! club aangemaakt, naam is FOK.nl en tag is FOK.
Er is een voicechat mogelijk met Upla, en ook een groepschat denk ik. Maar gebruik toch sowieso teamspeakquote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
Kun je trouwens chatten in multiplayer? Zat al wat toetsen in te rammen maar ik krijg geen typvenster oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |