quote:Parijs. Het jaar 1789. De Franse Revolutie verandert een prachtige stad in een plaats van terreur en chaos. De geplaveide straten worden overspoeld door het bloed van iedereen die durft op te staan tegen de onderdrukkende elite. Toch, terwijl Frankrijk lijdt, staat een jongeman genaamd Arno op om de ware krachten achter de Revolutie te onthullen. Deze achtervolging plaatst hem in het midden van een meedogenloze strijd en verandert hem in een echte Master Assassin.Dit is Assassin’s Creed® Unity, de next-gen evolutie van de blockbuster franchise, gevoed door de nieuwe Anvil Engine, opnieuw gemaakt voor een nieuwe generatie gaming. Van de bestorming van de Bastille tot de executie van koning Louis XVI. Ervaar de Franse Revolutie als nooit tevoren en help de inwoners van Frankrijk hun eigen lot te bepalen.
Niet dat ik weet. Pc-patch zou een week na de consolepatch komen. Console was gisteren, ergo pc volgende week.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer vertraagd? Zou deze week nog komen.
Assassin's Creed Unity krijgt lange patch-notequote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef StefanW het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Pc-patch zou een week na de consolepatch komen. Console was gisteren, ergo pc volgende week.
Even syncen. Ik heb er ook last van gehad, en dan na een tijdje gaat ie alsnog openquote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef Bart het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die geen Nomad kisten open kunnen maken nadat je ze vrijgespeeld hebt? Wacht 24 uur tot je nomad de kist heeft opengemaakt, of open de kist zelf in Unity. Nou, die kist gaat mooi niet open. Zit je 24 uur te wachten tot je nomad weer beschikbaar is.
Syncen? Dat doet ie toch vanzelf? De app afsluiten en opnieuw opstarten werkt in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even syncen. Ik heb er ook last van gehad, en dan na een tijdje gaat ie alsnog openOverigens gaat ie sowieso na 24 uur weg en wordt de cash op je account gestort.
Ik ook, maar hij weigert hem gewoonquote:
Huh wie weigert watquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij weigert hem gewoon
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh wie weigert wat![]()
Je hebt hem al wel vrijgespeeld?
Hier ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.
Alleen gebruik ik die al een tijdje (gelinkt, gesynced en alles) maar de deur blijft dicht
Duhquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.
Alleen gebruik ik die al een tijdje (gelinkt, gesynced en alles) maar de deur blijft dicht
Is dat eigenlijk gesynchroniseerd met de Ubi-server of met je telefoon?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:06 schreef Bart het volgende:
Het zijn trouwens ook telkens weer je hoogste level Nomads die je 24h kwijt bent aan het ophalen van een kistje, wat een bullshit. Kan gewoon geen missies meer doen nu, alle hoge levels zijn druk omdat ik niet die kistjes in game kan openen, en alle lage level pipo's staan aan hun pik te trekken
.
Dat piktrekken is gesynchroniseerd met xhamster.comquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gesynchroniseerd met de Ubi-server of met je telefoon?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat piktrekken is gesynchroniseerd met xhamster.com
Voor de rest heb ik geen idee. Het werkt gewoon niet en ik ben mijn top nomads voor 24 kwijt aan bullshit.
wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
wel note gegeven voor het posten van pronwebsite
misschien helpt het om even je Internet uit te zetten dat heeft het ook gefixed op de ps4quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat piktrekken is gesynchroniseerd met xhamster.com
Voor de rest heb ik geen idee. Het werkt gewoon niet en ik ben mijn top nomads voor 24 kwijt aan bullshit.
Helpt niets. Patch kwam trouwens gisteravond binnen. Helpt ook niet. Wat een bagger. Tot nu toe verder niet echt bugs of rare dingen gezien. Behalve dit dan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:11 schreef Chrizs het volgende:
[..]
misschien helpt het om even je Internet uit te zetten dat heeft het ook gefixed op de ps4
Ik zie nog niemand, maar dat komt vast goedquote:Op zondag 30 november 2014 12:43 schreef AntiChrist7 het volgende:
De ledenlijst is jammer genoeg wel vrij buggy, grote kans dat je een paar leden ziet, en dan 1 lid dat twintig keer in de lijst staat....
Logisch ook, maar als de missie maar een succes isquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:08 schreef Bart het volgende:
Ah, blijkbaar kan er ook een Nomad in de app doodgaan als je mission succes vooraf 100% is.
Zo duurt het nóg langer om die laatste Pantheonmissie te halen. Als in: veel langer dan ik met unity bezig ben. Dus is het zinloos. Dus is het ruk..quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Logisch ook, maar als de missie maar een succes is
dat je een nintendo hebt? Eensquote:Op maandag 1 december 2014 11:03 schreef CoExist het volgende:
Godver!
Snapte er maar niets van waarom ik de ACU app niet kon connecten en AC Initiates niet kon syncen met mijn PS4.
Blijk ik 2 Uplay accounts te hebben. 1 voor PlayStation en 1 voor Nintendo.
Ik voel me dom...
Ik zal vanavond eens lid van je clubje worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:05 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk wordt die FOK-club nog wat drukker, want anders ga ik naar een actieve club. Ik heb nog heists en andere co-op te doen
of juist een assassinquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef Gruisman het volgende:
Ik call nu alvast dat Jack the Ripper een templar is
quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Evi_90 het volgende:
Nog meer mensen "Daredevil"?
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook zo. Maar als ik de historie bekijk ben ik toch wel vaak hetzelfde. De guns gebruik ik bijna niet want dat is op één of andere manier te makkelijke optie + je verraadt je positie.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Dat verandert elke gamesessie :p ben ook infiltrator voor het moment
quote:
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Dat verandert elke gamesessie :p ben ook infiltrator voor het moment
Ik vind het tof om eerst te kijken, volgorde te bepalen hoe ik ongezien iedereen af kan maken met hidden blade (wie kijkt naar wie, hoe kan ik eventueel snel ontsnappen). En dan ga ik dat doen. Soms gaat het mis, en dan is het rammenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.
Meestal ga ik op zoek naar een sneaky manier, maar na een paar minuten denk ik dan al snel: Fuck you all. I'm going Rambo.
Dat laatste gaat dan ook prima. Ik ben nu ledge en cover skills aan het maken voor Initiatesquote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Ik schiet meestal tussen infiltrator en rioter.
Meestal ga ik op zoek naar een sneaky manier, maar na een paar minuten denk ik dan al snel: Fuck you all. I'm going Rambo.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:30 schreef boik het volgende:
iemand had een fok club voor de pc aangemaakt, zou iemand kunen vertellen hoe die heet?
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Bart het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik trouwens een FOK! club aangemaakt, naam is FOK.nl en tag is FOK.
Er is een voicechat mogelijk met Upla, en ook een groepschat denk ik. Maar gebruik toch sowieso teamspeakquote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
Kun je trouwens chatten in multiplayer? Zat al wat toetsen in te rammen maar ik krijg geen typvenster oid.
pauperquote:
3 maanden is maar ¤15,-. Dan kom je de kerstvakantie nog makkelijk mee door!quote:
op ps4 nu vier man, maar ik zie alleen mijzelf en evi hierboven in de ledenlijstquote:Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef Bart het volgende:
Tof. Haast je niet, de club zit nog niet vol.
Ze hadden gewoon console en pc gemixed moeten maken, dan had je veel meer kans op spelers gehad, en veel grotere clubs...quote:Op zondag 7 december 2014 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
op ps4 nu vier man, maar ik zie alleen mijzelf en evi hierboven in de ledenlijsterg handig allemaal van ubi om dat niet te fixen. Af en toe heb ik nat 2, een andere keer kan ik niet online omdat ie opeens nat 3 detecteert. Erg raar allemaal.
1 co-op missie nog te gaan, daarna ga ik heisten. Ik heb ze allemaal ook solo geprobeerd. Alleen 'the tournament' is voor mij niet solo te doen. Een parcours gemaakt voor vier man afleggen in de tijd die ervoor staat lukt me gewoon niet![]()
Wel alle rondslingerende sync points gepakt. qua skills ben ik nu bijna maxed out, alleen de verbeterde phantom blade moet ik nog. Dat lukt als ik the tournament uitspeel. Alleen vind het spel daar geen andere spelers voor
Eerste AC?quote:Op zondag 7 december 2014 07:52 schreef Klonk het volgende:
Ik heb zoveel meer lol als ik verwacht had met deze game
Zat bij mijn One bundel en had zoiets van eens kijken, en ben nog steeds niet klaar met kijken zullen we maar zeggen
ik heb er ook een leuke tijd mee. En iedereen maar haten op mijn 8. Want het is hip Ubisoft af te zeiken of zo. Daar wel bij zeggende dat ik amper grafische problemen had. Die lagen duidelijk aan het online code die te veel prioriteit kreeg. Nu werkt dat bij mij nu half, dus dat is wel jammer.quote:Op zondag 7 december 2014 07:52 schreef Klonk het volgende:
Ik heb zoveel meer lol als ik verwacht had met deze game
Zat bij mijn One bundel en had zoiets van eens kijken, en ben nog steeds niet klaar met kijken zullen we maar zeggen
Nee, heb ze op op Roque na allemaal gespeeld maar altijd na een paar uur zoiets van meh laat maar.quote:
AC is gewoon vet. Terecht cijfer.quote:Op zondag 7 december 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb er ook een leuke tijd mee. En iedereen maar haten op mijn 8. Want het is hip Ubisoft af te zeiken of zo. Daar wel bij zeggende dat ik amper grafische problemen had. Die lagen duidelijk aan het online code die te veel prioriteit kreeg. Nu werkt dat bij mij nu half, dus dat is wel jammer.
ik gok op een rogue poort voor ps4quote:Op zondag 7 december 2014 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, heb ze op op Roque na allemaal gespeeld maar altijd na een paar uur zoiets van meh laat maar.
Ach, tegenoordig op internet is iets ranzig slecht en moet het een 3 krijgen, of is het supergoed en is zelfs 93/100 nog te laag. Een 8 is een goed cijfer. Parkouring is leuker, vechten is moeilijker, de stad heeft variatie en is gigantisch, het aantal missies is enorm, en zelfs het verhaal is eindelijk eens iets anders dan de standaard "assassins vs templars".quote:Op zondag 7 december 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb er ook een leuke tijd mee. En iedereen maar haten op mijn 8. Want het is hip Ubisoft af te zeiken of zo. Daar wel bij zeggende dat ik amper grafische problemen had. Die lagen duidelijk aan het online code die te veel prioriteit kreeg. Nu werkt dat bij mij nu half, dus dat is wel jammer.
apart, je zou erbij moeten zitten.quote:Op zondag 7 december 2014 10:47 schreef Evi_90 het volgende:
Vandaag weer tijd om wat te spelen!![]()
Ik heb nog niet eens gezien dat mijn verzoek tot de club geaccepteerd is.
Nee, ik bedoel dat ik het verzoek gestuurd heb, maar daarna PS niet meer aangehad heb. Dus ik kan het nog niet gezien hebben. Maar ik ga gelijk even kijken.quote:
Zoveel fouten zaten er niet in deel 1.quote:Op zondag 7 december 2014 08:37 schreef Jivis het volgende:
wat dat betreft leert Ubisoft wel van zijn fouten. Zie ook de overgang van AC1 naar AC2.
Nee.quote:
Wie heeft dat dan ooit gezegd?quote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Geralt het volgende:
En mensen die beweren dat de AC serie een uitstekend en meeslepend verhaal heeft moeten eens een fatsoenlijk verhalende game gaan spelen.
Verhaaltechnisch is nooit het sterkste punt geweest van de serie. Sterker nog, dat is imo altijd het echte zwakke punt geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |