Alleen zijn dit geen dakar voertuigen meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Dekatria het volgende:
BMW moet gewoon weer mee gaan doen met Dakar, dan gaat misschien de kwaliteit een keer omhoog.
Natuurlijk, maar als Honda terug de Dakar in kan, waarom doet BMW dan niet hetzelfde?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen zijn dit geen dakar voertuigen meer.
Dakar is nu een sprint(s) waar het vroeger endurance was.
Nu allemaal 450cc 1 pitters omgebouwde MX fietsen.
Hoiquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
Snap alleen nooit waarom al die gladde bandjes erop zitten? "het rijd wat fijner op het asfalt" Ja dat zal best maar dan heb je een voertuig wat juist alle kanten op kan en dan beperk je hem door een fractie meer rijgenot te geven op de weg... alsof alle bmw rijders last van aambeien hebben ofzo. En tegenwoordig zijn er prima 50/50 banden.
Omdat honda ervaring heeft met dit soort blokjes, bmw heeft volgens mij geen blokje dat hiervoor geschikt zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als Honda terug de Dakar in kan, waarom doet BMW dan niet hetzelfde?
BMW is eigenaar van Husqvarna geweest, dus dat moet dan wel goedkomenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat honda ervaring heeft met dit soort blokjes, bmw heeft volgens mij geen blokje dat hiervoor geschikt zou zijn.
Volgens mij richt BMW Motorrad zich nu meer op supersport.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als Honda terug de Dakar in kan, waarom doet BMW dan niet hetzelfde?
Straatbanden ftwquote:
hajquote:
de bmw dealer in Alphen a/d rijn heeft zo'n ding in de verkoopquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was vast slecht weer en doordeweeks. Als je in het weekend rijd dan komen ze wel uit de schuur rollen, met hun koffers vol met geitenwollen sokken
Nee geintje anders wordt punkmuis weer boos.
Vind sommige BMW's wel mooi, maar vooral de oude oer GS!
[ afbeelding ]
Snap alleen nooit waarom al die gladde bandjes erop zitten? "het rijd wat fijner op het asfalt" Ja dat zal best maar dan heb je een voertuig wat juist alle kanten op kan en dan beperk je hem door een fractie meer rijgenot te geven op de weg... alsof alle bmw rijders last van aambeien hebben ofzo. En tegenwoordig zijn er prima 50/50 banden.
Tof! Mooie uitvoering die adventure. Helaas voor mij te hoog gegrepen voor een beginnende bestuurder. Als ik meer ervaring heb is de 850 een leuke optie.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thnx voor complimenten.
Beide Adventure-Spec; uit de UK.
Koffer is zelfgefabriekte Pelican case.
* 10minuteman Is hier schuldig aan. Sorry .quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
De toename aan BMWs in dit topic is op z'n minst zorgwekkend te noemen. Slaat de vergrijzing toe?
Desalniettemin sjieke brommert, die witte. Hoe wit ga je 'm houden?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is er mis met die bandjes? Of dacht je dat een GS van het asfalt durfde?
Bandjes bij aflevering. Dit zijn volgens mij ook foto's van toen ik dat ding net had.
Ik huur/leen trouwens wel aardig wat tijdens vakanties
Dan wel de goede bandjes natuurlijk.
[ afbeelding ]
Waarom geen 800 dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Tof! Mooie uitvoering die adventure. Helaas voor mij te hoog gegrepen voor een beginnende bestuurder. Als ik meer ervaring heb is de 850 een leuke optie.
Vooralsnog eerst maar even bij de 600 series van deze of andere modellen bekijken.
Niet te 'zwaar' voor een beginnende bestuurder? Ik doel op ervaring. Niet op leeftijd want daar mag ik al zwaardere categorie besturen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom geen 800 dan?
Mijn eerste motor waarmee ik begon. MET 50/50 band kom je ook wel eens vast te zitten btw.
[ afbeelding ]
Mis hem wel een beetje hoor, maar hij was wel een oude bok aan het worden.
Ja als je de motor stilstaand overeind kan houden is het goed toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:08 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Niet te 'zwaar' voor een beginnende bestuurder? Ik doel op ervaring. Niet op leeftijd want daar mag ik al zwaardere categorie besturen.
Ik wil eerst gewoon een motor die lekker rijd en waar je niet in een race of
supersport houding moet gaan zitten.
Al snap ik je keuze wel. Mooie motor!
Snap het ook wel. Maar heb wel een (vage) kennis gehad die dacht zijn eerste motor een CBR 600 RR een leuk idee was. (Niet de F waarvan de houding weer anders is)quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja als je de motor stilstaand overeind kan houden is het goed toch?
En hoe snel je gaat is afhankelijk van jezelf, ik heb nu een 550 en kan mezelf ook prima doodrijden op dat ding.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik kan mij gelukkig inhouden. Ging mij er meer om dat sommige mensen dit niet kunnen .quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef Maegrim het volgende:
Alsof het resultaat op een F ineens anders was geweest?
Niet meteen op een dikke duizend willen beginnen snapt iedereen, maar een 850 ipv een 600 niet willen doen?
Mja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef Tunafish het volgende:
Ligt puur aan hoe je met dat ding rijdt. Wat KT al zegt, met een lichtere motor kun je jezelf ook prima je kist in rijden. Hell, Nero zou het nog kunnen met dat ding van hem
Zolang je weet wat je wel en niet kunt, hoe het zit met je vaardigheden en daar naar rijdt red je het wel. Klinkt een beetje alsof die kennis van je zichzelf overschatte.
Om te leren rijden maakt het weinig uit. Om te leren vallen, kan je beter een wat oudere/goedkopere nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Tof! Mooie uitvoering die adventure. Helaas voor mij te hoog gegrepen voor een beginnende bestuurder. Als ik meer ervaring heb is de 850 een leuke optie.
Vooralsnog eerst maar even bij de 600 series van deze of andere modellen bekijken.
En Goldwing als ik de TT zo lees.quote:
Snap alleen niet waarom die gladde bandjes erop zitten??quote:
Die tissues; zijn die van voor of na het fappen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom die gladde bandjes erop zitten??
Zo hoort het:
[ afbeelding ]
Wel handig bij een stuntmotorquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:52 schreef Maegrim het volgende:
Gaaf, de achterrem met je pink laten blokkeren
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Om te leren rijden maakt het weinig uit. Om te leren vallen, kan je beter een wat oudere/goedkopere nemen.
Daarom staat deze vibrator ook nog in de schuur, voor als ik ga vallen:
[ afbeelding ]
En over Dakar, beste sticker ever :
[ afbeelding ]
tosser= UK-English voor rukker/eikel
Ik distantieer mij ook effe hiervan, kom bij de volgende reeks wel terug.quote:
BL begon. Hij is de schuldige!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:32 schreef mjan het volgende:
Topictitel zorgt ervoor dat er ineens allemaal BMWrijders uit de kast durven te komen?
Ah joh. Schade valt mee!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik distantieer mij ook effe hiervan, kom bij de volgende reeks wel terug.
Een echte BMW rijder heeft een elektrische middenbok poser.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef BlackLining het volgende:
Wat de fuck is dat voor techniek?
Die pasjes Snap ineens waarom er soms neurotisch gecontroleerd wordt of alle zakken dicht zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef Erasmo het volgende:
Nieuwe blik op de weg gelijk een motorspecial
http://www.npo.nl/blik-op-de-weg/28-11-2014/AT_2024605
geeltje geboden voor die schadeCB van je... ben je toch weer een geeltje dichter bij de S1000Rquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:30 schreef Maegrim het volgende:
Kut BMW's
* Maegrim heeft geen geld voor een S1000R
Toen Leo het nog presenteerde was dat een stuk minder. Sinds Frits het heeft overgenomen is het helaas afgezakt naar Wegmisbruikers niveau inderdaad. Alleen nog maar overtredingen, boetes en man man man wat is het toch levensgevaarlijk allemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Arme vent die in de 60-zone zijn rijbewijs kwijtraakt. Van alle mensen verdiende hij het zo'n beetje wel het minste.
Maar goed, ik word altijd een beetje mistroostig van blik op de weg, al die bizar hoge boetes voor matige overtredingen... En dat gemierenneuk met overal een dubbele doorgetrokken streep op kaarsrechte overzichtelijke wegen..
Koos had wel een stijfje gekregen van die coureur op die rode brommert.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:59 schreef Salatrel het volgende:
wat enige wat ontbreekt is Koos Spee met zijn praatje dat de wetgever heeft bepaald dat.....
Een motor hoort gewoon zonder gezeik op de jiffy te kunnen staan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een echte BMW rijder heeft een elektrische middenbok poser.
Dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Van die dunne onderhandschoenen, rijdt dat nou een beetje lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |