Ah wat jammer.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
Die wordt niet online gezet ivm privacy (waarschijnlijk medewerking ingetrokken). Komt binnenkort wel online op usenet/torrents.
Gisteren nog wel. Alleen die van anabooltje niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
De andere afleveringen zijn trouwens ook niet te zien, niet alleen die van de anabool.
Die andere moet je ook ineens voor betalen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand waar je de aflevering met de anabolenman kan terugkijken? Bij RTL staat de uitzending er niet bij.
Ik zit al sinds het begin van het programma te wachten op een Gokverslaving..quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Henno het volgende:
Anabolen aflevering net van usenet getrokken, is wel te vinden hoor. Qua onderwerp en sensatie een matige, het hoogtepunt van de aflevering was nota bene die zus van 'm, kolere zeg.
Eindelijk eens iets anders tijdens de onverwachte test, nu nog een aflevering dat de afsluitende test gedaan wordt en er meer shit in blijkt te zitten dan bij de medische test vlak na de interventieIk weet het, erg slecht om dat te denken, maar ja de sensatie he
Nu moet er eigenlijk eens een game- of seksverslaafde oid komen, denk dat we alle verdovende middelen nu wel gehad hebben zo'n beetje.
Dat is niet waar bij B&B als je terug wilt kijken op RTLXL hoef je niet betalen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef Athlon64x het volgende:
Die andere moet je ook ineens voor betalen?
Andere afleveringen van Verslaafdquote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet waar bij B&B als je terug wilt kijken op RTLXL hoef je niet betalen.
Nou, lachen hè? Echt hilarisch.quote:Op maandag 1 december 2014 17:18 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind die alcoholverslaafden toch wel het mooiste. Man o man wat gaan die lui naar de klote!
Sowieso gokverslaving nog eens. Dat ze de interventie op straat moeten houden omdat ie z'n hele huis vergokt heeft oidquote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef golfer het volgende:
Wat kunnen we nog bedenken?
Gok-verslaving?
Game-verslaving?
Internet-verslaving?
Seks-verslaving?
Ja ik ga echt kapot van het lachen hier.quote:Op maandag 1 december 2014 17:18 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind die alcoholverslaafden toch wel het mooiste. Man o man wat gaan die lui naar de klote!
Wat is je probleem? Ze doen het toch echt zelf hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ga echt kapot van het lachen hier.
Post dan gewoon niks, stoere jongen.
Maar je vindt het vooral erg grappig?quote:Op maandag 1 december 2014 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
Wat is je probleem? Ze doen het toch echt zelf hoor.
Maar wellicht ben ik op dat vlak wat harder dan jij. Bij mij in de buurt stikt het ook van de alcoholisten (en andere junks) en ik zie dagelijks met eigen ogen hoe het in de praktijk werkt en wat een bende die lui ervan maken. Terwijl ik 's ochtends om half 6 naar m'n werk fiets, verorberen zij hun eerste 12-litertraytje bier van de dag.
Natuurlijk moeten ze geholpen worden, maar dat kan echt alleen wanneer ze dat zelf ook willen.
In het begin ook niet, maar inmiddels wel.quote:Op maandag 1 december 2014 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je vindt het vooral erg grappig?
Vreemd gevoel voor humor heb je dan.quote:Op maandag 1 december 2014 17:34 schreef hpeopjes het volgende:
In het begin ook niet, maar inmiddels wel.
Vond je de SBS6-serie "Probleemwijken" grappig? Vast niet zeker?quote:Op maandag 1 december 2014 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd gevoel voor humor heb je dan.
Nooit gezien.quote:Op maandag 1 december 2014 17:37 schreef hpeopjes het volgende:
Vond je de SBS6-serie "Probleemwijken" grappig? Vast niet zeker?
Nouja, zal wel niet. Waren bijna alllemaal alcoholisten in die serie. Het is dezelfde soort humor. Die heel veel Nederlanders wel konden waarderen. Dus zo'n "vreemd gevoel voor humor" heb ik niet.quote:
Geen idee of veel Nederlanders dat konden waarderen. Zegt mij ook niks of misschien juist wel iets over het soort Nederlanders dat daar om moet lachen. Maar lachen om verslaafden en alcoholisten blijf ik wat vreemd vinden. Raar soort leedvermaak.quote:Op maandag 1 december 2014 17:41 schreef hpeopjes het volgende:
Nouja, zal wel niet. Waren bijna alllemaal alcoholisten in die serie. Het is dezelfde soort humor. Die heel veel Nederlanders wel konden waarderen. Dus zo'n "vreemd gevoel voor humor" heb ik niet.
Kom een keer langs hier. 100% zeker weten dat je je kapot lacht om die figuren. Triest en grappig te gelijk, zo is het leven vaak toch.quote:Op maandag 1 december 2014 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee of veel Nederlanders dat konden waarderen. Zegt mij ook niks of misschien juist wel iets over het soort Nederlanders dat daar om moet lachen. Maar lachen om verslaafden en alcoholisten blijf ik wat vreemd vinden. Raar soort leedvermaak.
Alcohol verslaving wordt zwaar onderschat heb ik het idee. Herken veel in wat je zegt alleen ben ik zelf werkloosquote:Op maandag 1 december 2014 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Ze doen het toch echt zelf hoor.
Maar wellicht ben ik op dat vlak wat harder dan jij. Bij mij in de buurt stikt het ook van de alcoholisten (en andere junks) en ik zie dagelijks met eigen ogen hoe het in de praktijk werkt en wat een bende die lui ervan maken. Terwijl ik 's ochtends om half 6 naar m'n werk fiets, verorberen zij hun eerste 12-litertraytje bier van de dag.
Natuurlijk moeten ze geholpen worden, maar dat kan echt alleen wanneer ze dat zelf ook willen.
Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.quote:Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Alcohol verslaving wordt zwaar onderschat heb ik het idee. Herken veel in wat je zegt alleen ben ik zelf werkloosGelukkig lust ik niet eens Alcohol ben blij toe als je ziet hoeveel mensen/families sloopt
Of Wiet goede vriend van mij rookt veel wiet maar ik heb er nooit laatst van ook toen nog niet wiet rookte hij is alleen wat debieler geworden af en toe niet in kwaade zin danquote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.
Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.
Ik ken een gozer die elke dag van de week begint met een fles jenever in de vroege ochtend. Dan kun je echt véél beter heroïneverslaafd zijn.
Wiet kan bij de meeste mensen niet zoveel kwaad inderdaad. Bij sommige mensen, die er gevoelig voor zijn, kan het ernstige psychische klachten uitlokken (paniekaanvallen, psychoses e.d.).quote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Of Wiet goede vriend van mij rookt veel wiet maar ik heb er nooit laatst van ook toen nog niet wiet rookte hij is alleen wat debieler geworden af en toe niet in kwaade zin dan
Opnemen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:16 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan vanav niet kijken en kan dus de aflevering niet terugzien op die site van RTL, alleen als ik ervoor betaal?
Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.
Natuurlijk weet ik de redenen wel. Ontslag, scheiding, en allerlei andere persoonlijke redenen waar mensen zich gestrest of angstig door gaan voelen. De weg van alcohol is dan de vicieuze cirkel die leidt naar nog veel meer sociale, psychische en lichamelijke problemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Niemand zuipt zich voor de lol kapot.
Knap hoor. Die diagnoses op afstand.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:47 schreef hpeopjes het volgende:
Natuurlijk weet ik de redenen wel. Ontslag, scheiding, en allerlei andere persoonlijke redenen waar mensen zich gestrest of angstig door gaan voelen. De weg van alcohol is dan de vicieuze cirkel die leidt naar nog veel meer sociale, psychische en lichamelijke problemen.
Dit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Niemand zuipt zich voor de lol kapot.
Omdat als mensen gewoon konden stoppen ze niet verslaafd waren misschien?quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:
Dat is ook een typisch kenmerk van een echte verslaving: gewoon ermee doorgaan ondanks dat je weet dat je eraan kapot gaat . Je hebt het zo hard nodig dat ook rationeel denken niet meer genoeg is om je van het middel/de activiteit af te houden.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.
Ik ken een gozer die elke dag van de week begint met een fles jenever in de vroege ochtend. Dan kun je echt véél beter heroïneverslaafd zijn.
Kan mij ook altijd moeilijk voorstellen hoe verslaafd je raakt aan alcohol, aangezien ik een geheelonthouder ben van alcohol en drugs. Van drugs kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Alweer een alcoholverslaafde
Wat een troep is die alcohol toch
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:57 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze meteen ook haar rookverslaving aanpakken.
Alcohol is drugs. Er is geen onderscheid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan mij ook altijd moeilijk voorstellen hoe verslaafd je raakt aan alcohol, aangezien ik een geheelonthouder ben van alcohol en drugs. Van drugs kan ik het nog wel begrijpen.
behoorlijk!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Die vriend is ook wel een helder licht
Je moet het anders zien. Natuurlijk is het "triest", alleen die gasten maken je ook gewoon vaak aan het lachen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee of veel Nederlanders dat konden waarderen. Zegt mij ook niks of misschien juist wel iets over het soort Nederlanders dat daar om moet lachen. Maar lachen om verslaafden en alcoholisten blijf ik wat vreemd vinden. Raar soort leedvermaak.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet het anders zien. Natuurlijk is het "triest", alleen die gasten maken je ook gewoon vaak aan het lachen.
misschien een beetje aan je leverfunctie. Maar dat hoeft niet per se van alcohol te zijn. Drugs als weed en cocaïne kun je na weken nog zien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:28 schreef Caland het volgende:
Maar alcohol valt toch nauwelijks op te testen. 1 dag nuchter, testje doen en klaar.
In je bloed volgens mij vrij lang aan te tonen hoor. Hoeveelheid misschien niet, maar aantonen van gebruik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:28 schreef Caland het volgende:
Maar alcohol valt toch nauwelijks op te testen. 1 dag nuchter, testje doen en klaar.
Lees maar terug, dan snap je het misschien.quote:
Oh ja ik snap em alquote:Op woensdag 3 december 2014 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees maar terug, dan snap je het misschien.
godsnondejuquote:Op maandag 8 december 2014 18:53 schreef MissJ het volgende:
morgen gaat het over een man die verslaafd is aan cocaïne, heroïne en gokken.
Dé manier om in recordtempo van al je geld af te komen, sodeju.quote:Op maandag 8 december 2014 18:53 schreef MissJ het volgende:
morgen gaat het over een man die verslaafd is aan cocaïne, heroïne en gokken.
ditquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godsnondeju
Als ze die clean krijgen vind ik het extreem knap
en ditquote:Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dé manier om in recordtempo van al je geld af te komen, sodeju.
ja zeker!quote:
Ja viel me ook op, is niet echt naar de tering.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef MissJ het volgende:
hij ziet er volgens mij nog best goed uit voor iemand die zoveel gebruikt
Komt echt over als een waardeloze therapeutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja die zit echt te vissen enzo daar zou ik gek van worden.
Al die lui in dit programma wel, inclusief Jimmy Geduld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Komt echt over als een waardelose therapeut
Haha jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Al die lui in dit programma wel, inclusief Jimmy Geduld.
Is ook allemaal wel erg gericht op sensatie en drama maar ja dat valt te verwachten van rtl 4 en daarom kijk ik ook (als ik tijd heb) moet ik toegeven.quote:
Dan ben ik al wakkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kap 's met drinken anders komen ze dadelijk ook om 6 u 's ochtends bij jou in huis!
Daar is echt geen reet aanquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef zoem het volgende:
Pff, dat programma hierna lijkt me maar niets. RTL dinsdag depridag?
Hij moet regeltjes lerenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:21 schreef BlueMage het volgende:
Wat voor zin heeft zo'n safehouse als ze 'm daar al voor wegsturen?
Of hij liegt, idd.
Dat zal allemaal wel maar straf 'm dan maar in dat safehouse. Je schopt nou iemand die ernstig verslaafd is geweest in feite op straat.quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
ik blijf dit zo irritant vinden he, dat Sjim dan zo langzaam de uitslag bekend gaat maken en dan wil overkomen alsof het helemaal mis is. Echt zo sensatiebelust gewoon![]()
ja he, vind hem ook best aardigquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd.
Die Ender is trouwens best 'n aardige gast had ik zo in de eerste minuten niet verwacht.
Heel dat programma is gemaakt voor de sensatie. Waarom denk je dat ze die mensen filmen als ze uit hun nest worden getrommelt voor een interventie. Juistem. RTL blijft een commerciele zender, die gaat eerst voor de centen en daarna zien ze wel verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
ik blijf dit zo irritant vinden he, dat Sjim dan zo langzaam de uitslag bekend gaat maken en dan wil overkomen alsof het helemaal mis is. Echt zo sensatiebelust gewoon![]()
dus dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heel dat programma is gemaakt voor de sensatie. Waarom denk je dat ze die mensen filmen als ze uit hun nest worden getrommelt voor een interventie. Juistem. RTL blijft een commerciele zender, die gaat eerst voor de centen en daarna zien ze wel verder.
Dat valt me vaak op bij Turkse families, hoe hecht die band is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Gulmez het volgende:
leuk te zien dat turken altijd voor elkaars familie klaar staan en niet laten vallen zeker zijn broer veel respect voor hem en die emotionele dochter jammer dat ze in turkije was op t laatst
Hoop het ook, zijn familie lijken mij erg slimme en ondernemende mensen, zijn kinderen zijn ondanks zijn verslaving toch goed terecht gekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt me vaak op bij Turkse families, hoe hecht die band is.
Daarom moet het zo moeilijk voor z'n broers en z'n kinderen zijn geweest dat ie er nooit voor ze was.
Ik vind het razendknap van Ender dat ie na 17 jaar zware verslaving er voorlopig vanaf is gekomen en dat ie gebroken heeft met z'n (verslaafde) vriendin en het verslavingswereldje waarin hij zat.
Zag er ook stukken beter uit op het laatst.
Hoop echt dat ie het vol gaat houden.
quote:Peter van der Vorst @petervdvorst 14 u14 uur geleden
Gisteren heb ik Ender nog gezien en het gaat nog steeds goed met hem én z'n familie!! #Verslaafd
Dat is mooiquote:Op woensdag 10 december 2014 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Peter van der Vorst op Twitter;
[..]![]()
Het is 'm gegund.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Peter van der Vorst op Twitter;
[..]![]()
ja ik ook.. heb gewoon tranen in m'n ogenquote:
Twee weken zegt ze. Geloof er geen bal van.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel horen dat ze zit te liegen.
Ze houdt de schone schijn op. Maar ik hoop van harte dat het haar gaat lukken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Twee weken zegt ze. Geloof er geen bal van.
Ik hoop het ook, maar denk dat ze zich nog beter voordoet dan ze is. Ze vindt zelf dat ze niet verslaafd is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze houdt de schone schijn op. Maar ik hoop van harte dat het haar gaat lukken.
Het ontbreekt haar nog aan zelfinzicht, zoals Lavenderr ook zegt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef MissJ het volgende:
jezus hee, dit gaat zo moeilijk worden voor haar om af te kicken
dus datquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ontbreekt haar nog aan zelfinzicht, zoals Lavenderr ook zegt.
Door die gozer zou je toch gewoon spontaan een spuit in je arm zetten.quote:
Dat zalvende gadverdammequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die gozer zou je toch gewoon spontaan een spuit in je arm zetten.
echt hequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die interventies breekt hij ongevraagd bij mensen in en stormt zo hun slaapkamer binnen, dan flitst je leven toch even aan je voorbij als er in eens een boomlange neger in je slaapkamer staat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stem erbij zet aan tot paniekaanvallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij die interventies breekt hij ongevraagd bij mensen in en stormt zo hun slaapkamer binnen, dan flitst je leven toch even aan je voorbij als er in eens een boomlange neger in je slaapkamer staat.
Die hondslelijke greppelheks is een manipulator en die man een makkelijk beïnvloedbare sufkut.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme wat een frustrerende kut aflevering
Die man heeft op zijn sodemieter gehad natuurlijk, nu moet hij pootjes geven en luisteren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hondslelijke greppelheks is een manipulator en die man een makkelijk beïnvloedbare sufkut.
Gelukkig dat die dochters het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef patat het volgende:
[..]
Die man heeft op zijn sodemieter gehad natuurlijk, nu moet hij pootjes geven en luisteren.
die man heeft mij gewoon ingeleerd met koerieren bij dhlquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt me vaak op bij Turkse families, hoe hecht die band is.
Daarom moet het zo moeilijk voor z'n broers en z'n kinderen zijn geweest dat ie er nooit voor ze was.
Ik vind het razendknap van Ender dat ie na 17 jaar zware verslaving er voorlopig vanaf is gekomen en dat ie gebroken heeft met z'n (verslaafde) vriendin en het verslavingswereldje waarin hij zat.
Zag er ook stukken beter uit op het laatst.
Hoop echt dat ie het vol gaat houden.
Hoop dat die niet zo irritant is als laatste die vent die zo overdreven zat te schudden en te trillen.quote:
Deze moet ook huilen, dus je weet het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat die niet zo irritant is als laatste die vent die zo overdreven zat te schudden en te trillen.
Voor het programma moet er eerst een terugval plaatsvinden etc. Dat is lastig als het in Afrika is qua filmen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef euphoria19 het volgende:
Waarom ging ze niet meteen naar zuid-Afrika?
Het is wel een beetje veel, twee van die programma's achter elkaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze moet ook huilen, dus je weet het niet.
Ik vind het wel een aardige tv-avond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel, twee van die programma's achter elkaar![]()
Ik vind haar nog steeds niet sympathiek. Jij? Ze verschuilt zich nog steeds achter cynische grapjes en zo.
Niet euforisch nog?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef euphoria19 het volgende:
Heb er nog niet echt een goed gevoel over.
valt me meetwitter:petervdvorst twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 21:36:27Op dit moment gaat t goed met Alice en Henk. We blijven ze volgen én begeleiden. #verslaafd reageer retweet
Ben heel benieuwd!quote:Peter van der Vorst en Jim Geduld gaan terug naar de deelnemers uit het eerste seizoen van 'Verslaafd!'. Anderhalf jaar na hun interventie zien we hoe het nu met de kandidaten en hun familie gaat. Ook krijgt iedereen weer een onverwachte alcohol en drugtest. Is het ze gelukt om clean en nuchter te blijven?
Terugblikaflevering waarin Peter van der Vorst en Jim Geduld de zes deelnemers van het eerste seizoen ontmoeten. We zien hoe het nu met de deelnemers gaat en hoe ze terugkijken op de interventie en hun deelname aan het programma. Is het ze gelukt om tot op de dag van vandaag clean en nuchter te blijven?
Oh dat ga ik zeker kijken. Ben zeer benieuwd naar sommigen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:55 schreef MissJ het volgende:
vanavond om 21:55:
[..]
Ben heel benieuwd!
dat is niet eens verslavend manquote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Of Wiet goede vriend van mij rookt veel wiet maar ik heb er nooit laatst van ook toen nog niet wiet rookte hij is alleen wat debieler geworden af en toe niet in kwaade zin dan
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh dat ga ik zeker kijken. Ben zeer benieuwd naar sommigen.
Uhuquote:
weet ik wel zekerquote:
mn nichtje is zijn vriendin, ze kwam net voorbij in die foto galerijquote:
Ah dan is het helemaal tof. Fijn hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
mn nichtje is zijn vriendin, ze kwam net voorbij in die foto galerij
Zeker... mn nichtje heeft bijna hetzelfde verhaal gehad alleen dan zonder dat tvprogramma en ben super trots op hoe ze het samen doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dan is het helemaal tof. Fijn hoor
Anders is het wel heel onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef vencodark het volgende:
Er zal d'r vast wel 1 zitten die niet helemaal clean is gebleven.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker... mn nichtje heeft bijna hetzelfde verhaal gehad alleen dan zonder dat tvprogramma en ben super trots op hoe ze het samen doen
Was dat niet zijn vriendin die bij Jeffrey op de bank zat jouw nichtje dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef nils7 het volgende:
mn nichtje is zijn vriendin, ze kwam net voorbij in die foto galerij
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker... mn nichtje heeft bijna hetzelfde verhaal gehad alleen dan zonder dat tvprogramma en ben super trots op hoe ze het samen doen
Nee die was alleen in de foto galerijquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat niet zijn vriendin die bij Jeffrey op de bank zat jouw nichtje dan?
Ja was paar weken terug voor het eerst bij hen in Amstelveen en heb een tijd lang mn nichtje ook niet gezien vanwege haar verslaving zeg maar. (staat ff los van Jeffrey)quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oke wel fijn dat het goed met ze gaat!
Heb je Ziggo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef b4kl4p het volgende:
Sjonge jonge nou dat was hem dan. TV uitgevallen van dat klote Sparql.
Klinkt als een dochter van Caiway, nog zo'n @%#$&^ providerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef b4kl4p het volgende:
Sjonge jonge nou dat was hem dan. TV uitgevallen van dat klote Sparql.
Dochter van Tweakquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klinkt als een dochter van Caiway, nog zo'n @%#$&^ provider
Geweldig dat familie kwestie door omstandigheden weer opgelost is door dat ze is gestopt met haar verslaving. Fijn om zo de kerst in te gaan👍quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef nils7 het volgende:
Ja was paar weken terug voor het eerst bij hen in Amstelveen en heb een tijd lang mn nichtje ook niet gezien vanwege haar verslaving zeg maar. (staat ff los van Jeffrey)
Maar nu ze beide hun leven goed gebeterd hebben, de handreiking gedaan en dat deed ze best goed want ze had het niet verwacht dat ik langs zou komen (ondanks dat we t hadden afgesproken).
Ja heb naar ze een kerstkaart gestuurd, denk niet dat ze die verwachtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig dat familie kwestie door omstandigheden weer opgelost is door dat ze is gestopt met haar verslaving. Fijn om zo de kerst in te gaan👍
Dan is de verrassing groot voor ze😊🎅🎄quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef nils7 het volgende:
Ja heb naar ze een kerstkaart gestuurd, denk niet dat ze die verwachten![]()
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan is de verrassing groot voor ze😊🎅🎄
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:27 schreef b4kl4p het volgende:
Fucking nep verslaafden. Allemaal clean zeker.
dat ja. Dat is normaal echt niet zo, dus hoe kan het dat deze mensen dan tot nu toe allemaal clean blijven? Of werkt Sjimmie's methode écht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]komt wel ongeloofwaardig over ja
Die krijgen we nu niet te zien. Dit zijn de mensen uit de eerste serie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, die man die kotsend op dat parkbankje zat zal denk ik eerder overleden zijn.
Hahahquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja. Dat is normaal echt niet zo, dus hoe kan het dat deze mensen dan tot nu toe allemaal clean blijven? Of werkt Sjimmie's methode écht?
Oh vandaar dat ik ze niet herken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die krijgen we nu niet te zien. Dit zijn de mensen uit de eerste serie.
Ohquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die krijgen we nu niet te zien. Dit zijn de mensen uit de eerste serie.
inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
HahahNou deze gebruikt nog iig
Morphine of gewoon samen aan de speed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad.
Moeder is ook verslaafd zo te zien. En dat terwijl ze kanker heeft
Sowieso weinig écht zware en hopeloze gevallen voorbijgekomen in dit programma heb ik het idee, als ik kijk naar een aantal kennissen uit mijn verre verleden (jaren '90).quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]komt wel ongeloofwaardig over ja
in ieder geval sigaretten, verder weet ik het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Morphine of gewoon samen aan de speed?
Ja, heel sneu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zonde en haar moeder die ernstig ziek is triest😞
Nou..ik twijfel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
Deze dude is niet goed. Die is wel terug hoor.
Misschien niet aan de drank, maar aan de drugs. Hij heeft iig wel een drugsbakkes nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
Deze dude is niet goed. Die is wel terug hoor.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan moest ie al die bierblikken opruimen
Denk wel een terugval ja. Heeft hij nou die test gedaan eigenlijk? Hij gaat niet bij de uitslag zijn in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Gert uit Urk is er niet bij. Terugval of?
die gozer van net wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Denk wel een terugval ja. Heeft hij nou die test gedaan eigenlijk? Hij gaat niet bij de uitslag zijn in ieder geval.
Hoop ik maar dat ze hem uiteindelijk er wel bij lappen tijdens de uitslag ronde met de rest van de kandidaten. Goed voor de statistieken.quote:
En daarom wil je geen uitslag van de drugstest. Logisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef nils7 het volgende:
Komt op mij over dat hij nog in z'n herstel zit.
Oh dan verstond ik hem verkeerd. Wat raar dat ie niet met anderen mee gaat! Ik vertrouw Emil niet heeft iets te verbergen denk ik😳quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Jawel hoor, maar hij wil niet met alle anderen samen komen.
Bestaat er drank dat je niet ruikt als je naast iemand op een bankje zit?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dan verstond ik hem verkeerd. Wat raar dat ie niet met anderen mee gaat! Ik vertrouw Emil niet heeft iets te verbergen denk ik😳
Zoiets zou het ook kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef nils7 het volgende:
Komt op mij over dat hij nog in z'n herstel zit.
Nee dombo ik bedoel dat ie iets verbergt misschien drugs of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef b4kl4p het volgende:
Bestaat er drank dat je niet ruikt als je naast iemand op een bankje zit?
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Copycat het volgende:
EmIl is imo een gesloten einzelgänger, die heeft helemaal geen trek in al die aandacht en al die mensen. Ik geloof wel dat hij heel serieus met zijn herstel bezig is.
Dat kun je toch ook in een laatje doen als die knakker langs wil komen. Als hij naar drank zou kunnen ruiken zou hij beter buiten kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dombo ik bedoel dat ie iets verbergt misschien drugs of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |