abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 december 2014 @ 17:45:42 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147190719
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:41 schreef hpeopjes het volgende:

Nouja, zal wel niet. Waren bijna alllemaal alcoholisten in die serie. Het is dezelfde soort humor. Die heel veel Nederlanders wel konden waarderen. Dus zo'n "vreemd gevoel voor humor" heb ik niet.
Geen idee of veel Nederlanders dat konden waarderen. Zegt mij ook niks of misschien juist wel iets over het soort Nederlanders dat daar om moet lachen. Maar lachen om verslaafden en alcoholisten blijf ik wat vreemd vinden. Raar soort leedvermaak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147190760
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen idee of veel Nederlanders dat konden waarderen. Zegt mij ook niks of misschien juist wel iets over het soort Nederlanders dat daar om moet lachen. Maar lachen om verslaafden en alcoholisten blijf ik wat vreemd vinden. Raar soort leedvermaak.
Kom een keer langs hier. 100% zeker weten dat je je kapot lacht om die figuren. Triest en grappig te gelijk, zo is het leven vaak toch.
pi_147194027
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is je probleem? Ze doen het toch echt zelf hoor.

Maar wellicht ben ik op dat vlak wat harder dan jij. Bij mij in de buurt stikt het ook van de alcoholisten (en andere junks) en ik zie dagelijks met eigen ogen hoe het in de praktijk werkt en wat een bende die lui ervan maken. Terwijl ik 's ochtends om half 6 naar m'n werk fiets, verorberen zij hun eerste 12-litertraytje bier van de dag.

Natuurlijk moeten ze geholpen worden, maar dat kan echt alleen wanneer ze dat zelf ook willen.
Alcohol verslaving wordt zwaar onderschat heb ik het idee. Herken veel in wat je zegt alleen ben ik zelf werkloos :') Gelukkig lust ik niet eens Alcohol ben blij toe als je ziet hoeveel mensen/families sloopt :{
pi_147204367
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Alcohol verslaving wordt zwaar onderschat heb ik het idee. Herken veel in wat je zegt alleen ben ik zelf werkloos :') Gelukkig lust ik niet eens Alcohol ben blij toe als je ziet hoeveel mensen/families sloopt :{
Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.

Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.

Ik ken een gozer die elke dag van de week begint met een fles jenever in de vroege ochtend. Dan kun je echt véél beter heroïneverslaafd zijn.
pi_147204697
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.

Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.

Ik ken een gozer die elke dag van de week begint met een fles jenever in de vroege ochtend. Dan kun je echt véél beter heroïneverslaafd zijn.
Of Wiet goede vriend van mij rookt veel wiet maar ik heb er nooit laatst van ook toen nog niet wiet rookte hij is alleen wat debieler geworden af en toe niet in kwaade zin dan :')
pi_147205182
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Of Wiet goede vriend van mij rookt veel wiet maar ik heb er nooit laatst van ook toen nog niet wiet rookte hij is alleen wat debieler geworden af en toe niet in kwaade zin dan :')
Wiet kan bij de meeste mensen niet zoveel kwaad inderdaad. Bij sommige mensen, die er gevoelig voor zijn, kan het ernstige psychische klachten uitlokken (paniekaanvallen, psychoses e.d.).
pi_147209930
Ik kan vanav niet kijken en kan dus de aflevering niet terugzien op die site van RTL, alleen als ik ervoor betaal? :')
Hallon!
pi_147210672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:16 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan vanav niet kijken en kan dus de aflevering niet terugzien op die site van RTL, alleen als ik ervoor betaal? :')
Opnemen?
pi_147210848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Opnemen?
Nah zo boeiend vind ik het nu ook weer niet. :P
Hallon!
  Forum Admin dinsdag 2 december 2014 @ 09:42:11 #35
232445 crew  Specularium
pi_147210944
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.
Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Niemand zuipt zich voor de lol kapot.
pi_147211049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Niemand zuipt zich voor de lol kapot.
Natuurlijk weet ik de redenen wel. Ontslag, scheiding, en allerlei andere persoonlijke redenen waar mensen zich gestrest of angstig door gaan voelen. De weg van alcohol is dan de vicieuze cirkel die leidt naar nog veel meer sociale, psychische en lichamelijke problemen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:09:30 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147220656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:47 schreef hpeopjes het volgende:

Natuurlijk weet ik de redenen wel. Ontslag, scheiding, en allerlei andere persoonlijke redenen waar mensen zich gestrest of angstig door gaan voelen. De weg van alcohol is dan de vicieuze cirkel die leidt naar nog veel meer sociale, psychische en lichamelijke problemen.
Knap hoor. Die diagnoses op afstand.
Nou je kunt vanavond weer volop en dijenkletsend lachen om het leed van een ander, want het gaat weer over een alcoholiste. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147221470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij weet de redenen ook niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Niemand zuipt zich voor de lol kapot.
Dit.
En om te lachen is het zeker niet. Het is vooral triest.
pi_147221498
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:
Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.
Omdat als mensen gewoon konden stoppen ze niet verslaafd waren misschien?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147222150
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Alcohol is een harddrug, en daarbij ook nog eens puur vergif. Je lever, maag en brein krijgen er, elke keer dat je veel drinkt, een enorme optater door, die op de wat langere duur niet meer te repareren is, zeker als je je lichaam geen rust gunt en elke dag stevig doordrinkt. Dat ga je op een gegeven moment ook merken aan die mensen: ze zijn constant ziek, krijgen geen eten meer door hun strot en komen steeds verwarder over.

Maar het gekke is, alcoholisten weten dit meestal zelf dondersgoed en zijn al vaak gewaarschuwd door hun omgeving en allerlei dokters. Maar blijven toch gewoon lekker doorzuipen.

Ik ken een gozer die elke dag van de week begint met een fles jenever in de vroege ochtend. Dan kun je echt véél beter heroïneverslaafd zijn.
Dat is ook een typisch kenmerk van een echte verslaving: gewoon ermee doorgaan ondanks dat je weet dat je eraan kapot gaat . Je hebt het zo hard nodig dat ook rationeel denken niet meer genoeg is om je van het middel/de activiteit af te houden.
En de negatieve spiraal van het kwijtraken van baan, vrienden, familie etc. helpt dan ook niet bepaald mee.

Als je het op tijd inziet kan je het zelf beëindigen, maar het wordt steeds lastiger. Ik heb gemerkt dat ik zelf ook wel aanleg heb voor dit soort dingen, zo heb ik een periode best intensief games gespeeld waarbij andere dingen erbij in schoten. Toen ik moest gaan afstuderen er maar mee gestopt omdat het anders niet goed zou komen, maar ik ken van m'n studie ook wel gasten die opeens verdwenen waren niet lang nadat ze waren begonnen met games als WoW...
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:38:13 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147223023
En nog meer lachwerk daarover is te zien vanavond bij Pauw:
http://pauw.vara.nl/gasten/roby-nadort
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147228873
daar gaan we
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_147229010
op haar 22e getrouwd :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 december 2014 @ 20:35:44 #44
22592 crew  Ole
pi_147229061
Even kijken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147229203
arm kind -O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_147229533
Alweer een alcoholverslaafde

Wat een troep is die alcohol toch
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:47:20 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_147229613
Is zeker niet om te lachen 😕Erg triest dat ze alcoholiste is !! Niet zonder drank kan leven :{
pi_147229625
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Alweer een alcoholverslaafde

Wat een troep is die alcohol toch
Kan mij ook altijd moeilijk voorstellen hoe verslaafd je raakt aan alcohol, aangezien ik een geheelonthouder ben van alcohol en drugs. Van drugs kan ik het nog wel begrijpen.
pi_147230089
Kunnen ze meteen ook haar rookverslaving aanpakken.
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:59:29 #50
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147230210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:57 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze meteen ook haar rookverslaving aanpakken.
^O^
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')