Nou..ik twijfel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
Deze dude is niet goed. Die is wel terug hoor.
Misschien niet aan de drank, maar aan de drugs. Hij heeft iig wel een drugsbakkes nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
Deze dude is niet goed. Die is wel terug hoor.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan moest ie al die bierblikken opruimen
Denk wel een terugval ja. Heeft hij nou die test gedaan eigenlijk? Hij gaat niet bij de uitslag zijn in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Gert uit Urk is er niet bij. Terugval of?
die gozer van net wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Denk wel een terugval ja. Heeft hij nou die test gedaan eigenlijk? Hij gaat niet bij de uitslag zijn in ieder geval.
Hoop ik maar dat ze hem uiteindelijk er wel bij lappen tijdens de uitslag ronde met de rest van de kandidaten. Goed voor de statistieken.quote:
En daarom wil je geen uitslag van de drugstest. Logisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef nils7 het volgende:
Komt op mij over dat hij nog in z'n herstel zit.
Oh dan verstond ik hem verkeerd. Wat raar dat ie niet met anderen mee gaat! Ik vertrouw Emil niet heeft iets te verbergen denk ik😳quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Jawel hoor, maar hij wil niet met alle anderen samen komen.
Bestaat er drank dat je niet ruikt als je naast iemand op een bankje zit?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dan verstond ik hem verkeerd. Wat raar dat ie niet met anderen mee gaat! Ik vertrouw Emil niet heeft iets te verbergen denk ik😳
Zoiets zou het ook kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef nils7 het volgende:
Komt op mij over dat hij nog in z'n herstel zit.
Nee dombo ik bedoel dat ie iets verbergt misschien drugs of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef b4kl4p het volgende:
Bestaat er drank dat je niet ruikt als je naast iemand op een bankje zit?
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Copycat het volgende:
EmIl is imo een gesloten einzelgänger, die heeft helemaal geen trek in al die aandacht en al die mensen. Ik geloof wel dat hij heel serieus met zijn herstel bezig is.
Dat kun je toch ook in een laatje doen als die knakker langs wil komen. Als hij naar drank zou kunnen ruiken zou hij beter buiten kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dombo ik bedoel dat ie iets verbergt misschien drugs of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |