SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Ben je onzekerquote:Op donderdag 27 november 2014 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat deed ik om Elan te stangen.
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wist je dat ik jou niet eens echt hekel
Hij post als hij mij ziet posten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
Dankzij nazi GGMM heeft herqules ban.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.
Toch GGMM?quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
ey lieverdquote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Donraja, heb niks met die gozer maar je ziet wel het contrast tussen een ajacied en een feyenoorder als mod.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Bedankt.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Echt letterlijk.
quote:
correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
En dan achteraf zijn meningen nuanceren.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".quote:
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".
Fuck jou, en je trieste leven.
Ja, andere topic Hansquote:
Uh nee, ik zie het gewoon beter en eerder dan de rest, want toen ik Willems noemde was hij zogenaamd de slechtste linksback ditdat, als ik het nu had gepost had je er niet eens wat van gezegd omdat VBL en Nederland bestaat uit trieste opportunisten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.
Kerel ga je goudvissen pijpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel. Het feit dat je dat niet kan toegeven maakt je des te triester.
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.quote:
Joh, over nog 500 andere dingen ook. En dan janken als hij gebannend wordt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze stoerdoenerij is niet bepaald constructief.
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.
Hij wel jajajaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Omdat het niet zo is. Je moet gewoon niet zo janken, met je bek.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:06 schreef RetRy32 het volgende:
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.
Je bent naar een wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
23;07
Voetbal hier is echt slecht niet normaal meer
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppertquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
Nee op tvquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
O: topper.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Laatst met dat vuurwerk toch? Zag er wel stoer uitquote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Kan je verwachten.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Daarom kreeg je dus ban = crewbashquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
O nee hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Echt he. Zo zielig.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Dat crewbash vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Hahahaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
Je geniet er ook wel een van.quote:
Paxcon komt daar vandaanquote:Op donderdag 27 november 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet uit Stadskanaal komt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaDat is nooit gebeurd. Kijk hem stoer doen ook echt
![]()
-weg-quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?quote:
Nope, is banbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn eigen dms, mag toch gewoon?
DM openbaren tot over 48 uur.quote:
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheidquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Ik kom toch pas na de wedstrijd geilen op Nelom.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Waarom zou je dat doen? dan heb je gewoon geen levenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraakquote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Mooi zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Nou tot volgend jaar dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Valt mee toch Etsu kennendequote:Op donderdag 27 november 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.
Tot morgen ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou tot volgend jaar dan.
GGMM zit nu te schateren van het lachen achter zijn beeldscherm.
Sevisha klinkt gay doe gewoon hollands seevielaaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraak
Dan ken je ze heel slechtquote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt geen ban joh
elan en ggmm gaan heus neit tr doen om 3 uur snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |