Met jou zou ik ook wel naar Parijs gaanquote:
Dan liever Helsinki/Stockholm/Oslo oidquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook wel naar Parijs gaan
Wat voor optredens?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Nu kan ik vragen of er iemand zin heeft om zaterdag naar een avondje optredens te gaan in Antwerpen, maar dat zal wel weer niet...
Neh geen zin in bombopbopzoomzabzabpewpewwooooopquote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Nu kan ik vragen of er iemand zin heeft om zaterdag naar een avondje optredens te gaan in Antwerpen, maar dat zal wel weer niet...
Je mag altijd mee terug naar Putte!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor optredens?
Antwerpen is zo ver voor mij.Dan mag ik wel een hotel boeken.
Oh, dat mag ook. Sowieso met de motor nog een tocht door Scandinavië. Mag je meequote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever Helsinki/Stockholm/Oslo oid
Parijs heb ik na 5 keer wel gezien en zo bijzonder is het niet. En ook niet romantisch
Romantiek moet je zelf voor zorgenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Parijs heb ik na 5 keer wel gezien en zo bijzonder is het niet. En ook niet romantisch
Ambient, plus visualsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor optredens?
Antwerpen is zo ver voor mij.Dan mag ik wel een hotel boeken.
Ik tuf er dan wel met mijn auto achteraanquote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook. Sowieso met de motor nog een tocht door Scandinavië. Mag je mee
Je hebt geen flauw benulquote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neh geen zin in bombopbopzoomzabzabpewpewwooooop
Dat kan ookquote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik tuf er dan wel met mijn auto achteraan
Geen leuke dames?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat nummers van je gekregen ...
Oh jij gaat stappen in Antwerpen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag altijd mee terug naar Putte!
Goede keus. Ik zou voor Stockholm gaan overigens,dat is de leukste van de drie.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knuf?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ambient, plus visuals![]()
Er is een heel knuf hotelletje hier hoor
Te chill voor een avond uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ambient, plus visuals![]()
Er is een heel knuf hotelletje hier hoor
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Goede keus. Ik zou voor Stockholm gaan overigens,dat is de leukste van de drie.
Voor die meet?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat nummers van je gekregen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |