Pas hem gewoon aan joh. oh wacht. hahahahquote:
omdat Dortmund al geplaatst is denk ikquote:
Witte Chinees.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De exacte reden weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze man er iets mee te maken heeft.
[ afbeelding ]
Leuke ploeg, maar als die niet winnen eet ik mijn hoed op.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
Vorig jaar was iedereen nog helemaal in de gloria als Atletico op het scherm verscheen.
Deze quote ik evenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke ploeg, maar als die niet winnen eet ik mijn hoed op.
Licht ons even in, wat vindt Anton Lippold?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algehele functie van Henry Schut, daar?
Anton Lippold heeft volkomen gelijk.
NOS is dan ook de propaganda machine voor Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS doet alsof we praten over Lionel Messi in plaats van Ibrahim Afellay.
Schaamteloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NOS is dan ook de propaganda machine voor Nederlandse spelers.
aan het hoofd Henri Goebbels
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat de CL naar de RTL gaat. Daar zijn er nog mensen met een echt voetbalhart.
Of een boekenhart zoals JDquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat de CL naar de RTL gaat. Daar zijn er nog mensen met een echt voetbalhart.
Mooi stukje, tong.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Griekse club versloeg de Spaanse finalist van vorig seizoen in september voor eigen publiek met 3-2, mede door een doelpunt van Afellay. Atlético Madrid heeft zich met drie overwinningen op rij echter goed hersteld van die valse start in Griekenland. De ploeg van trainer Diego Simeone gaat aan kop in groep A met negen punten, Olympiakos heeft er zes, net als Juventus dat woensdag in Zweden tegen Malmö FF speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alors gaat nu nakend dansen door het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar kippenbouten in de handquote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alors gaat nu nakend dansen door het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven gaat nu nakend dansen door het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zet dat dan ook gewoon even in een spoiler. Want de mensen die het nog niet willen weten die snappen nu ook wel wat er aan de hand isquote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dven gaat nu nakend dansen door het huis.
Bedankt Hans.quote:
Ze zenden altijd een wedstrijd uit van de CL.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waarom zendt de npo deze wedstrijd uit?
Op verzoek van davy en KingRoland.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Maar waarom deze? Geen arsenalquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zenden altijd een wedstrijd uit van de CL.
Vraag ik me ook af jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap wil Ibi nog eens zien spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Uh, misschien omdat Dortmund al door is en Arsenal is ook 99% zekerquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Maar waarom deze? Geen arsenal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Wat is een hommo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
neuken dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
miep miepquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef hafcfan het volgende:
En tegen Juve pakte die keeper alles
Dat zal dit keer vast weer gebeurenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef hafcfan het volgende:
En tegen Juve pakte die keeper alles
Zo zo, je stream loopt achter?quote:
Of hij is vrij traag van begrip?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo zo, je stream loopt achter?
Dat ging echt nergens overquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha, hij heeft gewoon gelijk hoor. Die wedstrijd keepte hij een wereldpartij.
Ik ben er wel bang voorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zal dit keer vast weer gebeuren.
Niet recht op de keeper schieten, dat zou een goeie start zijn.quote:
Zeg dat. Pirlo wel weer geniaal. Wat een fenomeenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet recht op de keeper schieten, dat zou een goeie start zijn.
straks wanneer de achste finales enz beginnen wordt het allemaal beterquote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is dit voor onzin wedstrijd?
Die man moet een slok krijgen van de bron van de eeuwige jeugd, ik wil geen voetbalwereld zonder Pirlo.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeg dat. Pirlo wel weer geniaal. Wat een fenomeen
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef Morendo het volgende:
Malmo heeft 76% balbezit tegen Juve.
Dacht alquote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gast lult joh. 5 minuten terug was het nog 43-57
Ik zie 47-53, maar ok.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef Morendo het volgende:
Malmo heeft 76% balbezit tegen Juve.
Volgens mij zag ik ook iets in die richting staan, zag het maar in een flits.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had het van VI. Het leek me al wat extreem.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn niveauquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dat GS trouwens triest![]()
Wtf doet Sneider daar
Het zijn opzich wel aardige spelers , maar geen 1 heeft er hersensquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet meer oproepen dan. Niveau Heerenveen dat.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21
:51 schreef hafcfan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zou er gebeurd kunnen zijn?
Spoilertje hoor.
Net of Malmo kans heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zou er gebeurd kunnen zijn?
Spoilertje hoor.
Dat is het punt niet. Schrijf dan gewoon, 'Jaaaaaa, Pirlo, Il Maestro maakt 0-1 voor de Oude Dame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]Haten op ronaldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaag ventje heeft een hoofd van een 6 jarigequote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Griezmann een weddenschap verloren?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jij hebt het gedrag van een 6 jarige.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vaag ventje heeft een hoofd van een 6 jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sorry, ken ik jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt het gedrag van een 6 jarige.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
JR is die ene die matrassen neukt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij jou wel blijkbaar, dat was een perfecte beschrijving.
GGMM wilt weer even goedkoop scoren.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww, dit komt aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik hoor nu alleen Frank Snoeks op de achtergrond lullen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een sfeer hier. Hier moet ik gepost hebben.
Overigens kijk ik vanavond niet. Die wedstrijd boeit me niks.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over jezelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik een analyse over iets of iemand maken
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]Halen ze wel. Liverpool is dit seizoen echt teringslecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Gelukkig is hij gestopt bij het schaatsen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor nu alleen Frank Snoeks op de achtergrond lullen.
Ohja nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JR is die ene die matrassen neukt.
Dat maakt me niet zoveel uit, dat kijk ik toch niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is hij gestopt bij het schaatsen.
Beetje de tegenpool van Simeone.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n kleurloos figuur net als Philip Cocu.
Kan je niks vertellen over kleurloze figuren dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n kleurloos figuur net als Philip Cocu.
Verval van Arsenal in de BPL en wat Wenger daar mee te maken heeft.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik een analyse over iets of iemand maken
quote:Günther, een beginnend poëtaster met rode haren, wachtte altijd lang met pissen tot hij kraakte van de krampen om dan opgelucht en triomferend zijn pis in een indrukwekkende overwinningsboog naar de andere kant van de vijver te spuien. De onoverwinnelijke pisser was hij, tot een blaasontsteking hem tot nieuwe speltactieken noopte en hij slechts matig nog scoorde.
Heb je nu al een verhaal oer mij?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees nu een boek van Dimitri Verhulst. Het gaat echt nergens over.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Nee, die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je nu al een verhaal oer mij?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sanders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Ja ik wist niet echt hoe ik het hier moest verwoorden, schieten ze eens eindelijk niet op de keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Verdomme, je steelt mijn grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vanwat ik zag buitenspel.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme, je steelt mijn grap
JR-Style vond het ook een leuke grapquote:
Dr.Mikey ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style vond het ook een leuke grap
Dat verbaast me niets, hij heeft het IQ van een gevulde koek.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style vond het ook een leuke grap
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets, hij heeft het IQ van een gevulde koek.
In de leer bij Wadequote:Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeerde net met mijn rechterarm te darten. Mocht ik ooit mijn linkerarm verbrijzelen weet ik nu dat darten dan geen optie meer is.
Hahaha een gevulde koekquote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets, hij heeft het IQ van een gevulde koek.
Dartsen*quote:Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeerde net met mijn rechterarm te darten. Mocht ik ooit mijn linkerarm verbrijzelen weet ik nu dat darten dan geen optie meer is.
Hij probeert diepzinniger over te komen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha een gevulde koek
Hoe kom je erop?
Ja, vandaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij probeert diepzinniger over te komen.
met die cameraquote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Fans op het veld bij Basel-Real
basel aan het winnne?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Fans op het veld bij Basel-Real
Omdat echt helemaal niemand een neuk geeft om FC Utrecht.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Co nog steeds niet ondervraagd over het fiasco in de Galgenwaard?
Knap dat je dan toch weet dat de Galgenwaard beheerd wordt door FC Utrecht.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat echt helemaal niemand een neuk geeft om FC Utrecht.
quote:
Ik heb niet helemaal het IQ van een gevulde koek.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch weet dat de Galgenwaard beheerd wordt door FC Utrecht.
Insinueer je hier nu dat GGMM liegt?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal het IQ van een gevulde koek.
Alleen homo's toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van de Jumbo geeft mensen aids.
Bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef MouzurX het volgende:
Mooi trouwens dat Gala eruit vliegt, want dan zal Turkije minder uefa coefficient punten krijgen dit jaar.
Ik insemineer helemaal niks.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat GGMM liegt?
Welke email heb ik geopend?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hem rapporteren. Dat zal hem leren.
Of heb je je e-mail al geopend?
Ajax-APOELquote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wedstrijden om naar uit te kijken/beslissingswedstrijden:
Liverpool - Basel voor plek 2
Monaco - Zenit voor plek 2
AS Roma - Manchester City & Bayern - CSKA voor plek 2 (behalve Bayern)
Barcelona - PSG voor plek 1
Chelsea - Sporting en Maribor - Schalke voor plek 2 Sporting/Schalke
Hopelijk zendt de NOS Liverpool tegen Basel uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wedstrijden om naar uit te kijken/beslissingswedstrijden:
Liverpool - Basel voor plek 2
Monaco - Zenit voor plek 2
AS Roma - Manchester City & Bayern - CSKA voor plek 2 (behalve Bayern)
Barcelona - PSG voor plek 1
Chelsea - Sporting en Maribor - Schalke voor plek 2 Sporting/Schalke
Juve-Atletiquote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk zendt de NOS Liverpool tegen Basel uit.
Op Anfield, mooi man.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie wel gebeuren dat het Maribor - Schalke wordt want Huntelaar en beslissing Schalkequote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |