Pas hem gewoon aan joh. oh wacht. hahahahquote:
omdat Dortmund al geplaatst is denk ikquote:
Witte Chinees.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De exacte reden weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze man er iets mee te maken heeft.
[ afbeelding ]
Leuke ploeg, maar als die niet winnen eet ik mijn hoed op.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
Vorig jaar was iedereen nog helemaal in de gloria als Atletico op het scherm verscheen.
Deze quote ik evenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke ploeg, maar als die niet winnen eet ik mijn hoed op.
Licht ons even in, wat vindt Anton Lippold?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algehele functie van Henry Schut, daar?
Anton Lippold heeft volkomen gelijk.
NOS is dan ook de propaganda machine voor Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS doet alsof we praten over Lionel Messi in plaats van Ibrahim Afellay.
Schaamteloos.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NOS is dan ook de propaganda machine voor Nederlandse spelers.
aan het hoofd Henri Goebbels
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat de CL naar de RTL gaat. Daar zijn er nog mensen met een echt voetbalhart.
Of een boekenhart zoals JDquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat de CL naar de RTL gaat. Daar zijn er nog mensen met een echt voetbalhart.
Mooi stukje, tong.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Griekse club versloeg de Spaanse finalist van vorig seizoen in september voor eigen publiek met 3-2, mede door een doelpunt van Afellay. Atlético Madrid heeft zich met drie overwinningen op rij echter goed hersteld van die valse start in Griekenland. De ploeg van trainer Diego Simeone gaat aan kop in groep A met negen punten, Olympiakos heeft er zes, net als Juventus dat woensdag in Zweden tegen Malmö FF speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alors gaat nu nakend dansen door het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |